Jak zamienic 2 gazniki na 1
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Jak zamienic 2 gazniki na 1
Witam wszystkich ponownie!
Jest mozliwosc zamiast 2 gaznikow zamotowac 1?
Jesli tak to w jaki sposob, mam 2 gazniki 25, wydaje mi sie ze 1 38 by byl odpowiedni, problem w tym ze nie wiem czy to bedzie dzialac i gdzie bede mogl dorobic kruciec.
Ma ktos jakis pomysl?
Jest mozliwosc zamiast 2 gaznikow zamotowac 1?
Jesli tak to w jaki sposob, mam 2 gazniki 25, wydaje mi sie ze 1 38 by byl odpowiedni, problem w tym ze nie wiem czy to bedzie dzialac i gdzie bede mogl dorobic kruciec.
Ma ktos jakis pomysl?
- KubaCybeR
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 28/10/2007, 19:32
- Lokalizacja: Kielce
Co to za moto, który rok ? I po co chcesz zmieniać ?
W kawasaki VN800 był jeden w silniku V2.
Jak coś jest w oryginale to znaczy że producent odpowiednio to dobrał.
W kawasaki VN800 był jeden w silniku V2.
Jak coś jest w oryginale to znaczy że producent odpowiednio to dobrał.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
-
fajerstarter - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 358
- Dołączył(a): 19/6/2006, 18:43
- Lokalizacja: warszawa
To dobrze, ze na razie ci sie tylko tak wydaje.
Jezeli to motocykl nieco nowszej generacji niż Dniepr to te gaźniki nie znalazly sie tam bez powodu. O tym, ze zainstalowano 2 a nie jeden gaznik zdecydowali inzynieriowie, ktorzy napewno lamali sobie glowe, zeby wszystko wykonac mozliwie jak najlepiej i dokladniej. Podejrzewam, ze zmiana gaznika przyniesie wiecej zlego niz dobrego.
Gazniki musi dac sie ssynchronizowac. Pojedz z tym problemem do ASO. Byc moze te gazniki po prostu nadaja sie do wymiany - niekoniecznie na nowe.
Jezeli to motocykl nieco nowszej generacji niż Dniepr to te gaźniki nie znalazly sie tam bez powodu. O tym, ze zainstalowano 2 a nie jeden gaznik zdecydowali inzynieriowie, ktorzy napewno lamali sobie glowe, zeby wszystko wykonac mozliwie jak najlepiej i dokladniej. Podejrzewam, ze zmiana gaznika przyniesie wiecej zlego niz dobrego.
Gazniki musi dac sie ssynchronizowac. Pojedz z tym problemem do ASO. Byc moze te gazniki po prostu nadaja sie do wymiany - niekoniecznie na nowe.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Powodzenia w synchronizacji singla
Pękam ze śmiechu w mojej obecnej XT600 też nie da się zsynchronizować - service manual do ręki i ustawiasz wg opisu.
Tam nie ma co synchronizować.
Pękam ze śmiechu w mojej obecnej XT600 też nie da się zsynchronizować - service manual do ręki i ustawiasz wg opisu.
Tam nie ma co synchronizować.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Teraz tak, servisowki raczej nie znajde do tego motocykla bo to gilera i naprawde jest problem z jakimikolwiek informacjami. Jezeli chodzi o ustawianie gaznikow to tylko w jednym jest mozliwosc regulacji, w drugim nie da sie nic zrobic! Sa dwie opcje, albo fajnie chodzi na dole ale od 7.5tys do 10tys przerywa i starsznie kopci, albo na dole juz nie jest tak fajnie a u gory powiedzmy ze sie kreci do 8-8.5tys
- KubaCybeR
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 28/10/2007, 19:32
- Lokalizacja: Kielce
Jaka Gillera ? Może coś uda się znaleźć.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Faktycznie Gilera to szrot jeśli chodzi o zabawę z gaźnikami.
Kiedyś miałem taki problem z 600-ką w jednym garnku.
Ale z tego co sie orientujÄ™ jest tam specyficzna regulacja.
Najpierw otwiera sie główna przepustnica a później druga.
Tylko dokładnie nie powiem jaki powinien być margines zwłoki.
Kiedyś miałem taki problem z 600-ką w jednym garnku.
Ale z tego co sie orientujÄ™ jest tam specyficzna regulacja.
Najpierw otwiera sie główna przepustnica a później druga.
Tylko dokładnie nie powiem jaki powinien być margines zwłoki.
-
skwy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
- KubaCybeR
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 28/10/2007, 19:32
- Lokalizacja: Kielce
- KubaCybeR
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 28/10/2007, 19:32
- Lokalizacja: Kielce
-
skwy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości