co wybrać z 1000??
Posty: 54
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
ja też jestem solidarny dlatego szukam cbr 1000 ale tylko w malowaniu repsol,chyba ze będę zdesperowany to wezmę czarna,też myślałem na gixerem,kawę odrazu odpuscilem tak jak i r1 (kawa złą reputacja,r1 pospolita) mysle ze 750 gixera znajdzieszw tej cenie i będzie to najlepszy kompromis mocy 'prawie ' litra a wagi 600,udanego zakupu
ścigacz to portal dla gimnazjalistów chcących R1 na pierwszy motocykl oraz dla pseudo speców którzy mogą im w tym wyborze pomóc.
- Flow
- Stały bywalec
- Posty: 1098
- Dołączył(a): 18/9/2007, 17:50
Ja osobiście myśle, że yamaha Fz1 to dobry wybór. Ma sporą moc i dobry moment obrotowy w średnim zakresie. Poza tym pali okolo 6 litrów lub nawet mniej przy spokojnej jeździe co przy 150 koniach jest naprawde dobrym wynikiem. Oprócz tego bardzo mi sie podoba, zwłaszcza z czerwonym lakierem.
- puma
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 9/9/2008, 17:33
- Lokalizacja: Paszczyna
puma napisał(a):Ja osobiście myśle, że yamaha Fz1 to dobry wybór. Ma sporą moc i dobry moment obrotowy w średnim zakresie. Poza tym pali okolo 6 litrów lub nawet mniej przy spokojnej jeździe co przy 150 koniach jest naprawde dobrym wynikiem. Oprócz tego bardzo mi sie podoba, zwłaszcza z czerwonym lakierem.
Nowa FZ1 pali 8 - 11, kumpel który miał FZ6 zakupił roczną FZ1 stąd moje informacje. FZ6 paliła mu 5 - 7 l/100km.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
melvin napisał(a):falconiforme napisał(a):melvin napisał(a):ja bym brał 1000rr za****** agresywna stylistyka, sporo mocy i ogólnie wyczesane moto, ale koszt powyżej 20k.
co do zx10r to też fajne moto, agresywny silnik, przyjemna stylistyka ale chłopaki z SP już obadali że ramy się sypią od gumowania...
coś więcej o ramach ?
chyba pekają podobnie jak w nowych gixerach nie jestem pewien, wiem że ludzie z SP połamali już 2 kawy 10 przy gumowaniu...
ogólnie coraz więcej nowych motocykli ma wady ram, chyba w związku z obniżaniem masy...
Znalazłem przykładzik:
http://moto.allegro.pl/item475593975_ok ... 2005r.html
No i proszę następna plaga pękających ram???
Na zdjęciach widać początkowe pęknięcia na ramie.
Ten 2004 rok był jakiś pechowy , najpierw gixser teraz 10-ka.
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
W nowych Kawasaki ramy nie pękają same z siebie, z tego co wiem pękają od jazdy na kole i opadania (info kolega z Kawasaki), W GSX-R też widziałem pękniętą od jazdy na kole.
Jak ktoś jeździ na 2-ch kołach to rama mu nie pęknie.
Jak ktoś jeździ na 2-ch kołach to rama mu nie pęknie.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
gdzie sa te tory w Polsce, bo tez bym posmigal chętnie
[quote="Raczek_6"]Polecam Honda CBR 1000RR - z czasem możesz zmienić na coś ostrzejszego.
A tak w ogóle to długo śmigałeś 600 ?
Próbowałeś się na torze ?
A tak w ogóle to długo śmigałeś 600 ?
Próbowałeś się na torze ?
Adamskirr
- Adamskirr
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 3/2/2009, 23:51
- Lokalizacja: małopolska
Re: co wybrać z 1000??
-sailor- napisał(a):Witam co byście polecili tak do 18-20tys. zl
Myśle nad HONDA 1000 rr Albo jakis GSXR a może jakąś kozacką 600 ??:)
YZF R1 z 2002-2003 rok, kawasaki zx10R, honda vtr,rvt w tym przedziale cenowym to najciekawsze propozycje jesli lubisz bardziej delikatne to 954 oraz zx9r też potężne motocykle aczkolwiek pokorniejsze...
-
YZF R1 - Moderator
- Posty: 2765
- Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
- Lokalizacja: Warszawa
Moj elegancko żadnych nigdy problemów z nim nie miałem i mam nadzieję ze nie bede miał, jedyną inwestycją jak narazie poza wiadomymi czesciami jak kloscki i filtry było łozysko głowki ramy bo sie na naszych polskich drogach wytelepało, ale mam w nim mało najezdzone bo 14 tys takze jak narazie dobrze mi z nim hehe, mam jeszcze Bandita 600 ale to juz inna bajka. Ale własnie mi tez sie zawsze najbardziej podobały K3 i K4 pozniejsze to juz nie bardzo.
GSX-R 1000 K4
&
Bandit 600 S
&
Bandit 600 S
-
Majkel22 - Świeżak
- Posty: 190
- Dołączył(a): 3/11/2008, 13:43
- Lokalizacja: LBN
A ja ci powiem tak.,,, niedzy 600 a 1000 jest roznica tak naprawde jedynie moca i mometem obrotowym... co do predkosci max sa przyblizone smigalem kiedes r1 z 99r obecnie r1 z 04r generalnie predkosc jest prawie taka sama natomiast moc (przyspieszenie) to juz inna bajka
Ostatnio edytowano 17/3/2009, 13:57 przez MicronR1, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
Motor Jest Bogiem Prędkośc Nałogiem Życie Zabawą A Laski Podstawą... | http://www.youtube.com/watch?v=XtA8sRferlY
-
MicronR1 - Świeżak
- Posty: 68
- Dołączył(a): 30/1/2009, 09:57
- Lokalizacja: Warszawa
Po roku analizowania z litrów wybrałem
ApriliÄ™ SL 1000 Falco.
W sobotę jak padał jeszcze śnieg (1stC, asfalt 3stC) zrobiłem na niej około 130km. Nie jest to wulkan mocy bo tylko 120KM, ale na mokrej nawierzchni na 4-ce jeszcze zrywa przyczepność tylnego 180mm laczka.
Co to ma:
- widelec USD
- sprzęgło anti hoppingowe, przeczytałem na zagranicznych forach że lubi paść po 16-25 kkm.
Podobno wyrabia się gdy za ostro redukujemy. Przy mojej jeździe nie sądzę bym miał z nim jakiekolwiek problemy, a zauważyłem że są w necie trwalsze zamienniki.
- hydrauliczne sprzęgło niestety ciężko trochę pracuje
- V-ka pięknie chodzi, nie sądzę bym wrócił do rzędowych 4-rek, V-ka to coś niesamowitego.
- wtrysk ale niestety ze ssaniem
- na pewno jest "lżejszy" od Bandita 600, przynajmniej lepiej wchodzi w zakręty i łatwiej operuje się nim na parkingu. Na sucho 191kg.
- dość wysoko siodło i wysoko podnóżki.
- zawory co 15000km
- bardzo funkcjonalny wyświetlacz.
- świetne hamule, zarówno przód 320mm (brembo) jak i tył bardzo dobrze hamuje.
Po pierwszych 20km bolały mnie trochę plecy ale przeszło to po kolejnych 20km.
Z togo co zauważyłem pasażer powinien mieć wygodniej niż na B6 ze względu na to że bliżej ma bak o który musi się oprzeć i siedzenie nie jest pod kątem więc nie tak łatwo się z niego ześliznąć.
Polecam bardzo niedoceniony motocykl na rynku.
ApriliÄ™ SL 1000 Falco.
W sobotę jak padał jeszcze śnieg (1stC, asfalt 3stC) zrobiłem na niej około 130km. Nie jest to wulkan mocy bo tylko 120KM, ale na mokrej nawierzchni na 4-ce jeszcze zrywa przyczepność tylnego 180mm laczka.
Co to ma:
- widelec USD
- sprzęgło anti hoppingowe, przeczytałem na zagranicznych forach że lubi paść po 16-25 kkm.
Podobno wyrabia się gdy za ostro redukujemy. Przy mojej jeździe nie sądzę bym miał z nim jakiekolwiek problemy, a zauważyłem że są w necie trwalsze zamienniki.
- hydrauliczne sprzęgło niestety ciężko trochę pracuje
- V-ka pięknie chodzi, nie sądzę bym wrócił do rzędowych 4-rek, V-ka to coś niesamowitego.
- wtrysk ale niestety ze ssaniem
- na pewno jest "lżejszy" od Bandita 600, przynajmniej lepiej wchodzi w zakręty i łatwiej operuje się nim na parkingu. Na sucho 191kg.
- dość wysoko siodło i wysoko podnóżki.
- zawory co 15000km
- bardzo funkcjonalny wyświetlacz.
- świetne hamule, zarówno przód 320mm (brembo) jak i tył bardzo dobrze hamuje.
Po pierwszych 20km bolały mnie trochę plecy ale przeszło to po kolejnych 20km.
Z togo co zauważyłem pasażer powinien mieć wygodniej niż na B6 ze względu na to że bliżej ma bak o który musi się oprzeć i siedzenie nie jest pod kątem więc nie tak łatwo się z niego ześliznąć.
Polecam bardzo niedoceniony motocykl na rynku.
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
Posty: 54
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości