co wybrać z 1000??
Posty: 54
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
co wybrać z 1000??
Witam co byście polecili tak do 18-20tys. zl
Myśle nad HONDA 1000 rr Albo jakis GSXR a może jakąś kozacką 600 ??:)
Myśle nad HONDA 1000 rr Albo jakis GSXR a może jakąś kozacką 600 ??:)
F-czy %-) -sprzedane ;]
- -sailor-
- Świeżak
- Posty: 118
- Dołączył(a): 25/9/2008, 08:58
- Lokalizacja: Gołdap
Pomiędzy litrem a 600 jest ogromna różnica. Jak nie wiesz co brać to weź gsxr 750. To jest coś pomiędzy.
A jeżeli chodzi o dwa 1000 które podałeś to brał bym gsxr choć jest większy od 1000rr. Gixer ma zmianę map zapłonu co bardzo pomaga przy jeździe np. w deszczu.
pzdr.
A jeżeli chodzi o dwa 1000 które podałeś to brał bym gsxr choć jest większy od 1000rr. Gixer ma zmianę map zapłonu co bardzo pomaga przy jeździe np. w deszczu.
pzdr.
-
pablomotors - Świeżak
- Posty: 453
- Dołączył(a): 25/3/2008, 13:06
- Lokalizacja: Maczu-Pikczu
- fandzoilisz
- Bywalec
- Posty: 889
- Dołączył(a): 7/3/2007, 18:07
fandzoilisz napisał(a):bierz 996 ub 998 a nie jakies plebejskie gixery
Bardzo pożyteczna rada, wnosząca niesamowita wiedzę do dyskusji, kolega powołał sie tu na konkrety i swoim stwierdzeniem wytracił chyba wszystkie argumenty, udzielając odpowiedzi na wszystkie możliwe do zadania pytania.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa- ZZR1400 II GEN - Czekam na ZX10R 2016
- Kronos
- Świeżak
- Posty: 134
- Dołączył(a): 17/2/2008, 13:15
- Lokalizacja: Praszka
Do 20tyś. PLN nie ma GSX-R 1000 ze zmiennymi mapami wtrysków czyli model K7 i K8,
Bardziej polecał bym CBR 1000RR (oczywiście jeśli uda się znaleźć coś rozsądnego w tej cenie) ma fajniejsze prowadzenie i łagodniej oddaje moc, GSX-R i R1 są ostrzejsze.
O Ducati wiele słyszałem niestety nie miałem przyjemności jazdy testowej, jedyne co wiem to że do tanich niestety nie należą oraz serwis (części i usługi również nie są tanie, a z zamienników niewiele jest dostępne)
Bardziej polecał bym CBR 1000RR (oczywiście jeśli uda się znaleźć coś rozsądnego w tej cenie) ma fajniejsze prowadzenie i łagodniej oddaje moc, GSX-R i R1 są ostrzejsze.
O Ducati wiele słyszałem niestety nie miałem przyjemności jazdy testowej, jedyne co wiem to że do tanich niestety nie należą oraz serwis (części i usługi również nie są tanie, a z zamienników niewiele jest dostępne)
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Za litrowego gixera k7,k6 w dobrym stanie trzeba zapłacić coś koło 30tys.Za 20tys to masz 750, wiem bo obserwuje rynek tych motocykli.Jeżeli tak bardzo nie zależy Ci na plastikach to poszukaj jakiejś V ale napisz wpierw jakie masz doświadczenie i czym wcześniej latałeś.
-
Meciek - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1935
- Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
- Lokalizacja: z Wrocka
-
zadzior - Stały bywalec
- Posty: 1327
- Dołączył(a): 14/10/2008, 14:32
- Lokalizacja: Koszalin
no to z 600 na 600 to troche lipa wiec to se od razu daruj.
SV 650N...bo golasy som najfffajniejsze! | | https://www.youtube.com/channel/UCDq_gh ... aEDrqGNkDg
-
gumis - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2866
- Dołączył(a): 10/9/2006, 13:08
- Lokalizacja: Ruda Śląska/Chorzów
Polecam Honda CBR 1000RR - z czasem możesz zmienić na coś ostrzejszego.
A tak w ogóle to długo śmigałeś 600 ?
Próbowałeś się na torze ?
Bo na prostej z czasem to nawet uturbiona 250KM Hayabusa będzie za słaba. Ja osobiście polecam sprawdzić się na torze i sprawdzić czy tam wykorzystasz właściwości obecnego moto, jeśl tam nie dasz rady to nie porywaj się na 1000.
ale to tylko moje zdanie.
A tak w ogóle to długo śmigałeś 600 ?
Próbowałeś się na torze ?
Bo na prostej z czasem to nawet uturbiona 250KM Hayabusa będzie za słaba. Ja osobiście polecam sprawdzić się na torze i sprawdzić czy tam wykorzystasz właściwości obecnego moto, jeśl tam nie dasz rady to nie porywaj się na 1000.
ale to tylko moje zdanie.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
-
Gandalf - Świeżak
- Posty: 371
- Dołączył(a): 4/1/2007, 18:13
- Lokalizacja: Dziki Zachód
MV Augusta F4 1000R Jak sie bawic to pozadnie...
Bo maszyna to nie wszystko, najwazniejsza jest pasja!!
- sebekmelior
- Świeżak
- Posty: 368
- Dołączył(a): 5/6/2008, 16:31
zx10r 2004-
< 200 kg z paliwem
zaworki co 24000km
olej co max 12000km
no i to szaleństwo silnika
< 200 kg z paliwem
zaworki co 24000km
olej co max 12000km
no i to szaleństwo silnika
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
ja bym brał 1000rr zajebiscie agresywna stylistyka, sporo mocy i ogólnie wyczesane moto, ale koszt powyżej 20k.
co do zx10r to też fajne moto, agresywny silnik, przyjemna stylistyka ale chłopaki z SP już obadali że ramy się sypią od gumowania...
co do zx10r to też fajne moto, agresywny silnik, przyjemna stylistyka ale chłopaki z SP już obadali że ramy się sypią od gumowania...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU!
-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Posty: 54
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości