Zobacz wątek - <i>[biblioteka]</i> Pojemność silnika, a bezpieczeństwo
 
NAS Analytics TAG

[biblioteka] Pojemność silnika, a bezpieczeństwo

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 19/11/2009, 18:34

witam wszystkich serdecznie dzisiaj bym sie zabil na suzuki gs500 rozpedzilem jego na max na miedlugim odcinku na 2 biegu ale nie zdazylem wychamowac przed droga z pierwszestwem przejazdu zazucilo mnie po pewnym czasie chamowania chamowalem na ostro przez 100 metrow z piskiem opony tylnej i zabraklo mi 20 metrow jechaly tam auta bus on zwolnil ja zaczolem odbijac za busa serce kazdemu stanelo na chwile to byl cud !!! wiec trzeba jezdzic przepisowo na poczatku i tak sobie przysiaglem juz po tym<br><hr>nowicjusz25
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 8/12/2009, 17:32

Temat jest dobry,ale ja nieco odbiegne od niego.Kupiłem w tym roku nową Honde CB1000R.Nie jestem szaleńcem by jezdzić z prędkością 200km/h to raz,a po drugie stan dróg w mojej okolicy nie pozwala na to.Jezdze tym motocyklem wykorzystując tylko trzeci bieg z prędkościa 90-100km/h.To jest max.Obrotomierz wskazuje 3-4tyś.obrotów.I mam pytanie-czy taka muląca jazda nie odbije się na trwałości silnika?Silnik tej Hondy pochodzi z CBR-ki,z rocznika 2007 i ma zmniejszoną moc.Doświadczonych prosze o odpowiedż.<br><hr>Jacho
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 8/12/2009, 21:04

Komentatorzy napisał(a):Hmm, ja jako pierwszy motocykl planuję zakup zzr 600 lub 1100, szczerze powiedziawszy to uważam iż właśnie panowanie nad sobą to 90% sukcesu jazdy motocyklem na początku nie mając doświadczenia. a co do 600 i 1100 to dźwięk silnika w 1100 robi wrażenie i tym samym wzbudza szacunek i wyobraźnię. a czy 50KM czy 150KM to już nie ma znaczenia podczas gleby, tak czy tak trzeba miec dupsko odporne na ścieranie xD^^<br><hr>lol<br>
Komentatorzy napisał(a):1000 ci bledu nie wybaczy ;p<br><hr>ziom<br>
a 600ta zygzaka i tak cie pozamiata jak nie będziesz uważny ;] a co do brzmnienia to wszystko na prawdę w tych pojemnościach (szczególnie dla początkujących) tylko TŁUMIK.

Z 400tki 4garowej można uzyskać potężniejsze brzmienie na byle przelocie niż z hayabusy na stock'ach kominach.<br><hr>Przemo_rene
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 27/3/2010, 22:49

Komentatorzy napisał(a):Ja wcześniej NIGDY nie jeździłem żadnym motocyklem nawet jako pasażer mam 24lata rok temu zrobiłem prawko, to był tak naprawdę pierwszy kontakt z moto. Na ten sezon (2008) kupiłem GSX-R1000k6 wszyscy mówili mi zabijesz się, 1000 na początek.... Zrobiłem nim ponad 6000km i żyje jestem z Krakowa Byłem na torze w Poznaniu, zamykam budzik 310km według licznika. Przeciskam się w korku bez jednego podparcia. Tak naprawdę wszystko siedzi w TWOJEJ głowach, to TY! odkręcasz manetkę. Jeżeli czujesz, że masz nierówno pod sufitem i na 1000 mógł byś się zabić, bo ma ogromną moc, to nie kupuj 600 czy nawet 250 W OGÓLE NIE KUPUJ MOTOCYKLA!!!!!!! Rower będzie dobry dla ciebie, przynajmniej nie zabijesz siebie i innych. Każdy motocykl jest dobry na początek o ile tylko czujesz się na siłach go prowadzić, po prostu na jednym przyjdzie Ci dłużej opanowaniem go, a na innym krócej. Wystarczy żebyś czuł przez cały okres użytkowania respekt do swojego 'pupila' i był świadom jego ogromnej mocy. Tyle na ten temat :)<br><hr>JarekDex<br>
A) "dobrze poukładane w głowię" to nie to samo co umiejętności.. jest jakiś głębszy sens w tym że najpierw uczymy się chodzić a potem biegać, że najpierw walczono na drewniane miecze a potem dawano do łapy stal .. itp itd
B) w swoim mniemaniu największy wariat jest normalny tylko wszyscy dookoła tak nie bardzo ..<br><hr>Qn
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/5/2010, 22:36

Komentatorzy napisał(a):Ja wcześniej NIGDY nie jeździłem żadnym motocyklem nawet jako pasażer mam 24lata rok temu zrobiłem prawko, to był tak naprawdę pierwszy kontakt z moto. Na ten sezon (2008) kupiłem GSX-R1000k6 wszyscy mówili mi zabijesz się, 1000 na początek.... Zrobiłem nim ponad 6000km i żyje jestem z Krakowa Byłem na torze w Poznaniu, zamykam budzik 310km według licznika. Przeciskam się w korku bez jednego podparcia. Tak naprawdę wszystko siedzi w TWOJEJ głowach, to TY! odkręcasz manetkę. Jeżeli czujesz, że masz nierówno pod sufitem i na 1000 mógł byś się zabić, bo ma ogromną moc, to nie kupuj 600 czy nawet 250 W OGÓLE NIE KUPUJ MOTOCYKLA!!!!!!! Rower będzie dobry dla ciebie, przynajmniej nie zabijesz siebie i innych. Każdy motocykl jest dobry na początek o ile tylko czujesz się na siłach go prowadzić, po prostu na jednym przyjdzie Ci dłużej opanowaniem go, a na innym krócej. Wystarczy żebyś czuł przez cały okres użytkowania respekt do swojego 'pupila' i był świadom jego ogromnej mocy. Tyle na ten temat :)<br><hr>JarekDex<br>
Komentatorzy napisał(a):MASZ RACJĘ:
Ja mam 25 lat, 2 lata temu kupiłem YAHAHE R6 120km, nigdy wcześniej nie jeździłem motorem, tylko 20h na nauce jazdy. Do dziś przejechałem ok 11tys kilomentrów, i ządnego wypadku/kolizji nie miałem.
Dlatego niech sobie "SPECJALISCI" mówią, ze 'się zabijesz , zabijesz się' - może by tak chceili. ALe jeśli mas zmózg to pzreżyjesz, chyba, ze chcesz się ścigać z każdym na ulicy - do tego trzeba umiejętności.
Każdy motor dobrany jest na pierwszy, chociaz wiadomo, ze poczatkujacy na R6 nie wykorzyta 40% mocy, niz na jawie 250 -90%. Ale dajci mi jawę 125, z 10km i pokażę wam jak się zabić po 1minucie.
pozdrawiam.<br><hr>Marcin 25<br>
Witoj masz rację (ale) ja zaczynałem od jawy 350 ts obecnie zzr 1100 i jest znacznie bezpieczniejszy. Co ważne on ma hamulce!!! a nie spowalniacze jakieś, i trakcje i nie ma żadnych usterek co 100km.
Powiem jeszcze jedno spoglądając w przeszłość na moje wyczyny na jawie to miałem zajebistego farta że uszedłem z życiem. Wniosek wynoszę taki że na pierwsze moto to lepiej coś wolnego i taniego aby nie bolało tu i tam oraz aby posiadało hamulec.<br><hr>zzr 1100 kisielka
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 8/5/2010, 19:48

Komentatorzy napisał(a):Ja wcześniej NIGDY nie jeździłem żadnym motocyklem nawet jako pasażer mam 24lata rok temu zrobiłem prawko, to był tak naprawdę pierwszy kontakt z moto. Na ten sezon (2008) kupiłem GSX-R1000k6 wszyscy mówili mi zabijesz się, 1000 na początek.... Zrobiłem nim ponad 6000km i żyje jestem z Krakowa Byłem na torze w Poznaniu, zamykam budzik 310km według licznika. Przeciskam się w korku bez jednego podparcia. Tak naprawdę wszystko siedzi w TWOJEJ głowach, to TY! odkręcasz manetkę. Jeżeli czujesz, że masz nierówno pod sufitem i na 1000 mógł byś się zabić, bo ma ogromną moc, to nie kupuj 600 czy nawet 250 W OGÓLE NIE KUPUJ MOTOCYKLA!!!!!!! Rower będzie dobry dla ciebie, przynajmniej nie zabijesz siebie i innych. Każdy motocykl jest dobry na początek o ile tylko czujesz się na siłach go prowadzić, po prostu na jednym przyjdzie Ci dłużej opanowaniem go, a na innym krócej. Wystarczy żebyś czuł przez cały okres użytkowania respekt do swojego 'pupila' i był świadom jego ogromnej mocy. Tyle na ten temat :)<br><hr>JarekDex<br>
Komentatorzy napisał(a):Zgadzam się w 100% z Tobą. Moim zdaniem wszystko tylko i wyłącznie zależy od nas samych. Od tego jak podchodzimy do tego wszystkiego. Ja jestem dopiero początkującą i tak jak Ty nigdy wcześniej nie miałam kontaktu z moto. Na pierwszą maszynkę chciałam kupić HONDĘ CBR 600 F4i ale wszyscy mi ją odradzają bo twierdzą że się zabije na niej tym bardziej że jestem dopiero początkująca. Może i mają rację ale ja nie zamierzam puszczać wodzów fantazji i pruć niemiłosiernie po ulicach. Poważnie podchodzę to tego motoru. I nie jestem z tych co kupują takie przecinaki dla szpanu by tylko poczuć adrenalinę.
Mam nadzieję że na sezon 2009 będę już szczęśliwą posiadaczką tego cudeńka :)
Pozdrawiam.<br><hr>Justyna1987<br>
Więc jeżeli nie dla szpanu i adrenaliny to po co?? Bo ładnie wygląda? - szpan ;] Ja na pierwsze moto wybrałem bandita 400 i nie żałuje, pojeżdżę sezon dwa i zmienię na większy ;]<br><hr>Bandzior
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/5/2010, 18:42

Komentatorzy napisał(a):na poczatek moim zdaniem najleprza jest honda 600f3 . mowie o ludziach kturzy siedzieli chociarz na motocylku a nie o takich kturzy nie mieli styczności z jaką kolwiek maszyną <br><hr>honda f3<br>
idz lepiej do szkoly ;] <br><hr>xxx
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/5/2010, 18:42

Komentatorzy napisał(a):na poczatek moim zdaniem najleprza jest honda 600f3 . mowie o ludziach kturzy siedzieli chociarz na motocylku a nie o takich kturzy nie mieli styczności z jaką kolwiek maszyną <br><hr>honda f3<br>
idz lepiej do szkoly ;] <br><hr>xxx
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/5/2010, 18:42

Komentatorzy napisał(a):na poczatek moim zdaniem najleprza jest honda 600f3 . mowie o ludziach kturzy siedzieli chociarz na motocylku a nie o takich kturzy nie mieli styczności z jaką kolwiek maszyną <br><hr>honda f3<br>
idz lepiej do szkoly ;] <br><hr>xxx
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/5/2010, 18:42

Komentatorzy napisał(a):na poczatek moim zdaniem najleprza jest honda 600f3 . mowie o ludziach kturzy siedzieli chociarz na motocylku a nie o takich kturzy nie mieli styczności z jaką kolwiek maszyną <br><hr>honda f3<br>
idz lepiej do szkoly ;] <br><hr>xxx
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/7/2010, 13:40

Komentatorzy napisał(a):Panowie pomocy mam cbr 600 rr z 2003 i mam problem...polega on na tym ze jak zapale silnik i jest zimny to chodzi ok pewnei dlatego z ssanie sie wlacza ale jak sie nagrzeje to obroty spadaja ponizej tysiaca i silnik pracoje jakos tak ledwo ledwo...a jak mu przygazuje i zejda obroty do tysiaca to gasnie oczywiscie nie zawsze ale w wiekszosci...mysle ze to moga byc wlasnie nie wyregulowane obroty...pomozcie pewnie wiecie cos o tym...dzieki!!<br><hr>Mateusz<br>
zawory kolego wchodzi i nie odbija do mechanika jedz..<br><hr>OskarPomorze
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 8/3/2011, 13:53

Ja kupilem HONDE VTR 250 nowa jestem bardzo zadowolony dlamnie liczy sie przyjemnosc jazdy motocyklem a nie osiagi. A dzwiek v jest piekny..pozdrawiam<br><hr>vtr 250
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/8/2011, 14:09

Komentatorzy napisał(a):witam wszystkich serdecznie dzisiaj bym sie zabil na suzuki gs500 rozpedzilem jego na max na miedlugim odcinku na 2 biegu ale nie zdazylem wychamowac przed droga z pierwszestwem przejazdu zazucilo mnie po pewnym czasie chamowania chamowalem na ostro przez 100 metrow z piskiem opony tylnej i zabraklo mi 20 metrow jechaly tam auta bus on zwolnil ja zaczolem odbijac za busa serce kazdemu stanelo na chwile to byl cud !!! wiec trzeba jezdzic przepisowo na poczatku i tak sobie przysiaglem juz po tym<br><hr>nowicjusz25<br>
Witaj!Mam nadzieje,że nadal zyjesz,a tak przy okazji,nie hamuje się tak tylnym hamulcem,do tego słuzy przedni,a tylny jest pomocniczy.Moja dziewczyna ma takie moto i hamulec jest całkiem przyzwoity,Pamiętaj,że rozwijając jakąś predkość musisz mieć miejsce by wyhamować.Pozdrawiam.<br><hr>St.
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/4/2012, 13:57

A ja wam powiem że ilość pochowanych motocyklistów młodych i doświadczonych jest porównywalna, niezależnie od mocy i v-max. Liczy się głowa bo młody jest głupi a doświadczony zbyt pewny siebie.<br><hr>Grabarz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/4/2012, 19:44

ja też zaczynałem na GSX-R 750 powoli powoli i można śmigać. Teraz mam R1 <br><hr>as
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/5/2013, 08:37

motory wybiera się z głową wprost do swoich możliwości, na początek warto wybrać jakiś używany o mniejszej mocy
<a href="http://tylkomotory.pl" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://tylkomotory.pl</a>/<br><hr>Bastian
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/4/2015, 00:20

porażka najwięcej do powiedzenia maja ludzie bez moto.... żałosne. starzy motocykliści wiedzą co autor artykułu miał na myśli,
lecz nie do końca jasno napisał to co chciał przekazac. motocykle to nie zabaweczki pamiętajcie że czasu nie przewiniecie z powrotem w tył... tym którzy biorą ponad 80KM na pierwsze moto krzyż na drogę... prędzej czy później puszczą wam wodze i zapomnicie jak się prawidłowo hamuje... bęc... wielu ludzi nie kuma że uderzyc w latarnie jadąc 80km/h a uderzyc jadąc 80km/h w wielu przypadkach jest duza różnicą bo przy tych 80km/h na różnych motocyklach i na różnych biegach masz jakiś moment i to od tego zależy jak to się kończy. powodzenia<br><hr>kumak
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/7/2015, 12:37

Komentatorzy napisał(a):porażka najwięcej do powiedzenia maja ludzie bez moto.... żałosne. starzy motocykliści wiedzą co autor artykułu miał na myśli,
lecz nie do końca jasno napisał to co chciał przekazac. motocykle to nie zabaweczki pamiętajcie że czasu nie przewiniecie z powrotem w tył... tym którzy biorą ponad 80KM na pierwsze moto krzyż na drogę... prędzej czy później puszczą wam wodze i zapomnicie jak się prawidłowo hamuje... bęc... wielu ludzi nie kuma że uderzyc w latarnie jadąc 80km/h a uderzyc jadąc 80km/h w wielu przypadkach jest duza różnicą bo przy tych 80km/h na różnych motocyklach i na różnych biegach masz jakiś moment i to od tego zależy jak to się kończy. powodzenia<br><hr>kumak<br>
pytam tylko z braku niewiedzy, a co jeśli kupujesz motocykl z ABS, przy założonej mocy 80KM i chamujesz awaryjnie. Motocykl z ABS możesz pociągnąć klamkę na maxa i wspierać się nożnym oczywiście....<br><hr>kmaciej1
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość




na gr