Honda cbr 600 rr - jak obniżyć tył ??
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Honda cbr 600 rr - jak obniżyć tył ??
Jak w temacie... jestem troche niski i malo komfortowo sie jezdzi jak sie na palcach dostaje asfaltu...wiec moze ktos poratuje i doradzi jak obnizyc moto wlasnie 600 rr
All I Want...
Is Honda
Is Honda
-
cobra - Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 20/6/2007, 21:40
- Lokalizacja: Chełm
czy ktos cie brzydko oklamal, ze Honda ktora masz w avatarze to model RR ?
Z tego co sie orientuje to RR nie ma mozliwosci obnizenia. Ta Honda jest na tyle niska, ze nawet przy 160 cm mozna czuc sie komfortowo.
Z tego co sie orientuje to RR nie ma mozliwosci obnizenia. Ta Honda jest na tyle niska, ze nawet przy 160 cm mozna czuc sie komfortowo.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
bez medrkowania prosze...na avatarze jest moj pierwszy sprzet... hmm a z tego co ja sie orientuje i jezdzilem 600 RR to jest to dosc wysoki motor, ja mam 168 cm wzrostu i dostaje na palcach do ziemi...
All I Want...
Is Honda
Is Honda
-
cobra - Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 20/6/2007, 21:40
- Lokalizacja: Chełm
w takim razie przepraszam.
Zadzwon moze do Hondy i spytaj czy istnieje jakakolwiek mozliwosc obnizenia. Dla mnie jednak nieco dziwnym wydaje sie fakt, ze jezdzac wczesniej na f2 masz teraz problemy z dosiegnieciem do ziemi. RR to przeciez motocykl nizszy i mniejszy.
Zadzwon moze do Hondy i spytaj czy istnieje jakakolwiek mozliwosc obnizenia. Dla mnie jednak nieco dziwnym wydaje sie fakt, ze jezdzac wczesniej na f2 masz teraz problemy z dosiegnieciem do ziemi. RR to przeciez motocykl nizszy i mniejszy.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Możesz obniżyć lekko przód na zawieszeniu a do tyłu możesz zakupić zestaw obniżający z USA - znajomy miał taki w 600RR sprowadzonej z USA (producenta nie pamiętam ale zobacz tu: http://bikebandit.com/)
Pamiętaj o skróceniu nóżki bocznej bo inaczej moto poleci na prawy bok.
Obniżenie polega na wymianie dolnego mocowania tylnego amortyzatora na inne z regulacją wysokości.
Pamiętaj o skróceniu nóżki bocznej bo inaczej moto poleci na prawy bok.
Obniżenie polega na wymianie dolnego mocowania tylnego amortyzatora na inne z regulacją wysokości.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
witam mam pytanie nie z tej beczki ale nie chce zakładac nowych postów zeby nie smiecić dopytajcie sie jak możecie alb z własnego doświadczenia jak jest z cbr f3 mianowicie czy przebieg 38 tys mil co daje ok 60 tyś km to duzo i czy może moto byc bardzo zużyte ile na tak a cbr to dużo w końcu to 98 r więc 6 tyś tocznie no niewiem prosze o opinie pozdrawiam
- bartek6666
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 25/10/2008, 18:37
- Lokalizacja: podkarpacie
przebieg 38 tys mil co daje ok 60 tyś km to duzo i czy może moto byc bardzo zużyte ile na tak a cbr to dużo w końcu to 98 r więc 6 tyś tocznie no niewiem prosze o opinie pozdrawiam
A jak myślisz motocykl jest do jazdy czy do stania w garażu? To normalny przebieg jeśli ktoś intensywnie używał motocykla, niektórzy robią więcej w sezon niż te 6k km. Jest nawet bardziej prawdziwy niż większość allegrowych sprzętów które maja po 20 lat i przejechane 20tyś km Moja CBR też ma tyle przejechane i sprawuje się ok. Wszystko zależy od tego jak ktoś przed tobą dbał o motocykl serwis itd to jest wyznacznikiem zachowania dobrego stanu motocykla odpowiednio częste serwisowanie i dbanie o niego.
F4 00'
-
Głodny Wiedzy - Świeżak
- Posty: 54
- Dołączył(a): 17/6/2007, 22:36
- Lokalizacja: okolice wawy
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość