Wymiana świec CB500
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Wymiana świec CB500
Witam dzisiaj przymierzyłem się do sprawdzenia świec w mojej niedawno kupionej CB 500 poprzedni właściciel ich nie wymieniał przez 3 sezony motorek ma przebieg 48000km a faktycznie to nikt nie wie kiedy były wymieniane ale do rzeczy odkręciłem boczne plastikowe elementy przy zbiorniku wyjąłem kable no i klucz który mam w zestawie jest jakby za luźny
sześciokąt klucza ma 18-19 mm obraca się ale świecy nie odkręca .Na jaki klucz są świece w Hondzie? Co poradzicie Dzięki
sześciokąt klucza ma 18-19 mm obraca się ale świecy nie odkręca .Na jaki klucz są świece w Hondzie? Co poradzicie Dzięki
- lukaso
- Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 24/8/2008, 14:31
A ja dołączę się jeszcze do pytania, czy zbiornik trzeba zdjąć do wymiany świec, bo tam tak malutko miejsca jest .... I w niedalekiej przyszłości też będę zmuszony do wymiany, więc z chęcią bym się dowiedział co i jak.
-
Kiriosik - Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 24/7/2008, 11:44
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Dzisiaj dałem radę fakt zbiornika nie trzeba zdejmować wystarczy odkręcić plastikowe osłony chłodnicy ,klucz to jest 16-tka wykręciłem świece i wyglądają ładnie tyle że są jakby przydymione nie takie ładne ceglate czyli coś trzeba wyregulować ?a może macie dobrego mechanika w okolicy poznania ?
- lukaso
- Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 24/8/2008, 14:31
about29354-0.html
przeczytaj co jest tu napisane, świece same w sobie (pod względem długości itp) też będą pasowały. Jedyny minus to producent, niestety NGK ostatnimi czasy robi świece które niektórzy mechanicy wkręcają na wyłączną odpowiedzialność klienta... Ja miałem niemiły przypadek (który z tego co słyszę zdarza się dość często) z NGK , otóż świeca dosłownie urwała się w czasie wkręcania. Nie było to nawet dokręcanie, świeca szła lekko, nagle "klik" więc wykręcamy, oglądamy wygląda na całą znajomy wkręca ją bez grzechotki trzymając przedłużkę w ręku i w momencie gdy poczuł opór świeca po prostu ułamała się od gwintu. Na całe szczęście wykrętak poradził sobie książkowo i nie było konieczności zrzucania głowicy.
Od tej pory tylko DENSO...
przeczytaj co jest tu napisane, świece same w sobie (pod względem długości itp) też będą pasowały. Jedyny minus to producent, niestety NGK ostatnimi czasy robi świece które niektórzy mechanicy wkręcają na wyłączną odpowiedzialność klienta... Ja miałem niemiły przypadek (który z tego co słyszę zdarza się dość często) z NGK , otóż świeca dosłownie urwała się w czasie wkręcania. Nie było to nawet dokręcanie, świeca szła lekko, nagle "klik" więc wykręcamy, oglądamy wygląda na całą znajomy wkręca ją bez grzechotki trzymając przedłużkę w ręku i w momencie gdy poczuł opór świeca po prostu ułamała się od gwintu. Na całe szczęście wykrętak poradził sobie książkowo i nie było konieczności zrzucania głowicy.
Od tej pory tylko DENSO...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU!
-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
lukaso napisał(a):klucz to jest 16-tka wykręciłem świece i wyglądają ładnie tyle że są jakby przydymione nie takie ładne ceglate czyli coś trzeba wyregulować ?
Za bogata mieszanka bądź jazda na krótkich dystansach.
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości