Zgubiony klucz.. wymiana stacyjki.. CBR F3
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Zgubiony klucz.. wymiana stacyjki.. CBR F3
Witam. Tak jak w temacie problemem jest to ze zgubiłem klucz do mojej F3.. i niestety nie mam zapasowego, nie było juz przy zakupie moto.. miałem go dorobić bo obawiałem sie takiej sytuacji, pilnowałem jak oka w głowie i zawsze nosilem razem z kluczami od auta.. stało sie, moja wina.. wczoraj wróciłem z przejażdżki i jak nigdy przypiąłem go do łańcuszka przy kluczach od auta.. pojechałem na zakupy.. dopiero w domu sie zorientowałem ze nie ma kluczyka od moto a łańcuszek znalazłem w aucie.. i tu pojawiają sie problemy:
- moto stoi w garażu ze zblokowaną kierownicą, co jak czytałem na forum stanowi utrudnienie w jej demontażu..
- mieszkam w dość małym mieście i obawiam sie że jak dorobię klucz to znalazca mojego klucza moze sobie urządzić wyprawę na moim moto..
Może ktoś zna jakiś dobry zakład zajmujący sie dorabianiem kluczy do motocykli w Poznaniu lub okolicach Konina, Kutna czy Łodzi?
Znalazłem na allegro takie stacyjki, czy to wogóle nadaje?
http://www.allegro.pl/item449592793_gpm ... 91_98.html
http://www.allegro.pl/item450511070_now ... br_vf.html
Może miał ktos podobny problem.. lub wie co najlepiej zrobić w takim wypadku.. zna dobry sposób na demontaż stacyjki w cbr.. lub przychodzą do głowy jakie kolwiek inne alternatywy.. prosiłbym o odpowiedź.. pozdrawiam
- moto stoi w garażu ze zblokowaną kierownicą, co jak czytałem na forum stanowi utrudnienie w jej demontażu..
- mieszkam w dość małym mieście i obawiam sie że jak dorobię klucz to znalazca mojego klucza moze sobie urządzić wyprawę na moim moto..
Może ktoś zna jakiś dobry zakład zajmujący sie dorabianiem kluczy do motocykli w Poznaniu lub okolicach Konina, Kutna czy Łodzi?
Znalazłem na allegro takie stacyjki, czy to wogóle nadaje?
http://www.allegro.pl/item449592793_gpm ... 91_98.html
http://www.allegro.pl/item450511070_now ... br_vf.html
Może miał ktos podobny problem.. lub wie co najlepiej zrobić w takim wypadku.. zna dobry sposób na demontaż stacyjki w cbr.. lub przychodzą do głowy jakie kolwiek inne alternatywy.. prosiłbym o odpowiedź.. pozdrawiam
-
Leg1oN - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2533
- Dołączył(a): 16/6/2006, 14:02
- Lokalizacja: Kłodawa/Poznań
Witam ... kumpel wymienial stacyjke w swojej hondzi cbr tylko ze on mial klucz, a nie wiem jak sie sprawa moze tyczyc ze zblokowana kierownica ale jesli chodzi o sam demontaz to sie nie martw jak nie ma w twoim sprzecie imobilajzera w kluczyku tak jak ma honda system H.I.S.S to tylko odkrec stacyjke i zamontuj nowa. Ewentualnie jak demontaz ze zblokowana kierownica jest niemozliwy to ulam blokade ktora jest w stacyjce
-
luk841 - Świeżak
- Posty: 91
- Dołączył(a): 26/12/2006, 14:24
- Lokalizacja: Wawa
Tu dorobisz kluczyk do stacyjki http://www.chimko.pl/
koszt z tego co pamiętam 120PLN i masz oryginalne zamki bez wymiany.
Poszukaj podobnej firmy w okolicy.
koszt z tego co pamiętam 120PLN i masz oryginalne zamki bez wymiany.
Poszukaj podobnej firmy w okolicy.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Witam.. dzięki za odpowiedzi.. może sie przydadzą na przyszłość(oby nie..) ale kluczyk sie odnalazł... nie wiem jakim cudem ale wpadł w takie zielsko we wjeździe do garażu którego nie przeszukałem.. coś mnie wczoraj natknęło żeby jeszcze raz sprawdzić wjazd... no i są... teraz dorabiam zapas, żeby problem sie nie powtórzył.. jeszcze raz dzięki.. pozdrawiam
-
Leg1oN - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2533
- Dołączył(a): 16/6/2006, 14:02
- Lokalizacja: Kłodawa/Poznań
Co prawda temat jest już zamknięty, ale dla wszystkich którzy będą mieli podobny problem, a tym samym będą szukać pomocy na forum przypominam, że w przypadku wymiany stacyjki należy także wymienić wlew paliwa oraz zamek schowka. Aby nie jeździć z kilkoma kluczami należy kupić cały klp.
- drat_wa
- Świeżak
- Posty: 70
- Dołączył(a): 3/6/2007, 18:21
W razie posiadania 1 kluczyka (i posiadania motocykla z immobilajzerem), dobrze jest dorobić sobie kluczyk chociażby żeby mieć dostęp do schowka czy odblokować kierownicę.
W tesco w galerii jest punkt z dorabianiem kluczy i jakiś rok temu pytałem się o to, za dorobienia kluczyka do yamahy koleś chciał chyba 25 albo 50 złotych (nie pamiętam ale było tanio) i byłem zaskoczony bo miał surówki chyba do wszystkich motocykli.
W tesco w galerii jest punkt z dorabianiem kluczy i jakiś rok temu pytałem się o to, za dorobienia kluczyka do yamahy koleś chciał chyba 25 albo 50 złotych (nie pamiętam ale było tanio) i byłem zaskoczony bo miał surówki chyba do wszystkich motocykli.
lubie sobie zjechać z gixera^^.
-
motoman - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1288
- Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
- Lokalizacja: Wrocław
W przypadku moto z immobilajzerem to najlepiej jest dorobić kluczyk w serwisie. Zawozisz im moto i oni wszystko sprawdzają i dorabiają kluczyk tylko że koszt to ok 300zł.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Landryss25 napisał(a):W przypadku moto z immobilajzerem to najlepiej jest dorobić kluczyk w serwisie. Zawozisz im moto i oni wszystko sprawdzają i dorabiają kluczyk tylko że koszt to ok 300zł.
A jak zgubisz kluczyk od Yamahy R6 czy FZ6 (ew.Fazer) z immo to koszt jest spory bo 3500PLN, zamki, stacyjka i komputer silnika, do CBR 600RR i F4i z immo około 5000PLN,
dowiadywałem się ostatnio, dlatego warto mieć co najmniej 2 klucze w przypadku Hondy, Suzuki, a w przypadku Yamahy i Kawasaki 1 kluczyk czerwony drugi czarny lub szary.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
no ja juz mam nauczke na przyszłość.. i dobrze.. bo tak jak piszecie przy moto z immo to sa juz inne koszty niz przy takim starutkim moto jak moje.. pilnowac teraz bede kluczy jeszcze bardziej uwaznie.. najbardziej sie ciesze ze bede mogl dalej latac.. bo juz obawialem sie przestoju..
-
Leg1oN - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2533
- Dołączył(a): 16/6/2006, 14:02
- Lokalizacja: Kłodawa/Poznań
Czerwony to kluczyka matka do kodowania nowych kluczyków, bez niego nic nie zrobimy a żeby go zdobyć niestety trzeba wymieniać cały komplet zamków i sterownik silnika, w moto Yamaha masz 1x czerwony i 2x czarny,
W Kawasaki masz 1x czerwony i 2x szary (w starszych modelach z immo) lub 2x czarny (w nowszych modelach z immo).
W Kawasaki masz 1x czerwony i 2x szary (w starszych modelach z immo) lub 2x czarny (w nowszych modelach z immo).
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość