rama...
Posty: 5
• Strona 1 z 1
rama...
Witam
mam pare pytań nowicjusza - kupiłem sobie niedawno motor (rf 600) - streeta, no i teraz przez zimę chciałbym go doprowadzić do stanu używalności. Podstawowy problem to rama - ponoć była zgięta (szlif i uderzenie w krawężnik) i wyklepana - mi tam ciężko stwierdzić jak to faktycznie wyglądało bo teraz jest naprostowana i zaszpachlowana. Jako że zbieram opierdol od wszystkich po kolei za to że kupiłem motor z uszkodzoną ramą chciałbym się spytać jak to faktycznie wygląda i co z tym można zrobić?
Dziewczyna mówi że mi nakopie jeśli będę na takim motorze jeździł, ojciec że mam kupić nową ramę i przerejestrować motor, koledzy mówią że jestem debil bo kupiłem taką minę więc nie krzyczcie plis bo już normalnie nie wiem co mam robić
ogólnie rzecz biorąc to chciałbym dowiedzieć się jakie są niebiezpieczeństwa takiego stanu rzeczy i jakie są opcje - co mogę/powinienem zrobić w takiej sytuacji?
(jeżeli potrzeba to mogę wrzucić fotkę)
dzięki z góry
az
mam pare pytań nowicjusza - kupiłem sobie niedawno motor (rf 600) - streeta, no i teraz przez zimę chciałbym go doprowadzić do stanu używalności. Podstawowy problem to rama - ponoć była zgięta (szlif i uderzenie w krawężnik) i wyklepana - mi tam ciężko stwierdzić jak to faktycznie wyglądało bo teraz jest naprostowana i zaszpachlowana. Jako że zbieram opierdol od wszystkich po kolei za to że kupiłem motor z uszkodzoną ramą chciałbym się spytać jak to faktycznie wygląda i co z tym można zrobić?
Dziewczyna mówi że mi nakopie jeśli będę na takim motorze jeździł, ojciec że mam kupić nową ramę i przerejestrować motor, koledzy mówią że jestem debil bo kupiłem taką minę więc nie krzyczcie plis bo już normalnie nie wiem co mam robić
ogólnie rzecz biorąc to chciałbym dowiedzieć się jakie są niebiezpieczeństwa takiego stanu rzeczy i jakie są opcje - co mogę/powinienem zrobić w takiej sytuacji?
(jeżeli potrzeba to mogę wrzucić fotkę)
dzięki z góry
az
- xyl_az1
- Świeżak
- Posty: 48
- Dołączył(a): 24/10/2006, 09:07
- Lokalizacja: Opole
Nooo...to gratuluje zakupu 200kg złomu, mam nadzieję ze nie dałes wiecej niż 5groszy za kilo bo bedziesz w plecy.
Powiedz mi co Tobą kierowało przy zakupie skoro, jak czytam wiedziałeś o tym co jest z bzykiem nie teges....bo ja nie kumam intencji:O
Jedyne wyjście to zakup dobrej, nie prostowanej i nie szpachlowanej ramy i przeszczep gratów....to może być trudne a nawet nierealne.
Przykro mi, ale wszyscy Twoi bliscy mają swięta rację-powinni cię zabić zanim wsiądziesz na ten motocykl bo jazda na nim może w 90% skończyć się tym samym...
Powiedz mi co Tobą kierowało przy zakupie skoro, jak czytam wiedziałeś o tym co jest z bzykiem nie teges....bo ja nie kumam intencji:O
Jedyne wyjście to zakup dobrej, nie prostowanej i nie szpachlowanej ramy i przeszczep gratów....to może być trudne a nawet nierealne.
Przykro mi, ale wszyscy Twoi bliscy mają swięta rację-powinni cię zabić zanim wsiądziesz na ten motocykl bo jazda na nim może w 90% skończyć się tym samym...
brak opisu...
-
Thrillco - Mieszkaniec forum
- Posty: 2598
- Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
- Lokalizacja: Białystok
no w sumie to nie wiem co mną kierowało przy zakupie... okazyjna cena (wiem wiem, to żadna okazja, ale...), jeżeli jedynym sensownym wyjściem jest przeszczep ramy to trzeba będzie tak zrobić - mam możliwość kupna takowej (ten sam model, ten sam rocznik, używana, ale bez uszkodzeń) w miarę tanio... A w czym tkwi problem z wymianą ramy?
- xyl_az1
- Świeżak
- Posty: 48
- Dołączył(a): 24/10/2006, 09:07
- Lokalizacja: Opole
w przerejstrowaniu i wyrejstrowaniu
musisz mozliwie szybko wyrejstrować swojego szrota i przezucić graty w nowa rame, która musi mieć takie paiery jak normalnie kupiony motocykl, bo inaczej to złozysz sprzeta bez mozliwości rejestracji. Mozna tez próbowac nabic numer tej krzywej ramy ale przy kazdej kontroli może to wzbudzać watpliwosci u panów policjantów. Wiec tej drugiej metody nie polecam
musisz mozliwie szybko wyrejstrować swojego szrota i przezucić graty w nowa rame, która musi mieć takie paiery jak normalnie kupiony motocykl, bo inaczej to złozysz sprzeta bez mozliwości rejestracji. Mozna tez próbowac nabic numer tej krzywej ramy ale przy kazdej kontroli może to wzbudzać watpliwosci u panów policjantów. Wiec tej drugiej metody nie polecam
brak opisu...
-
Thrillco - Mieszkaniec forum
- Posty: 2598
- Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
- Lokalizacja: Białystok
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości