Zobacz wątek - Co wybrać : Duacti 848, Gsx-r 750 k8 ?
NAS Analytics TAG

Co wybrać : Duacti 848, Gsx-r 750 k8 ?

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez SQ » 9/10/2008, 20:29

rsv jest bardzo ładne, ale kumpel jeździ, ma od nowości z salonu i ja bym odradzał. jego rsv to drażliwy temat u nas w klubie. w sensie, że jak zaczynamy o niej mówić to on się drażni :)
Avatar użytkownika
SQ
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1677
Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka


Postprzez andy7 » 9/10/2008, 21:44

Jak by nie patrzec, to zawiaszenia, czy Duca Czy RSV maja zawieszenia High Performance, Suka jest bardziej " do uzytku codziennego ".
kuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videos
andy7
Moderator
 
Posty: 3268
Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55


Postprzez SQ » 9/10/2008, 21:57

w sensie, że lepsza na codzień, a nie że gorsza, przez co lepsza?
Avatar użytkownika
SQ
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1677
Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka

Postprzez kosta » 10/10/2008, 09:15

andy7 napisał(a):Jak by nie patrzec, to zawiaszenia, czy Duca Czy RSV maja zawieszenia High Performance, Suka jest bardziej " do uzytku codziennego ".


tiaaa i jest zajebiście nudnym motocyklem, zarówno ducat jak i rsv da dużo więcej uśmiechu na twarzy :P
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
Avatar użytkownika
kosta
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1628
Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
Lokalizacja: WWA

Postprzez andy7 » 10/10/2008, 09:40

Kosta, co daje wiecej usmiechu na twarzy to raczej inna bajka. gdybym mial z tych trzech osobiscie cos wybrac to najprawdopodobnie RSV. Kupujac jednak egzotyke wzialbym pod uwage stan okolicznych drog. :)
kuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videos
andy7
Moderator
 
Posty: 3268
Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55

Postprzez Lone » 10/10/2008, 11:18

Jutro jadę do warszawy zobaczyć ducati 848 przymierzyć się do niego, a może dadzą się nim przejechać :) zobaczymy jak mi go zareklamują. Dam wam znać chłopaki jakie wyniosłem wrażenia.
>>>Perłowy Dukat 848<<<
Obrazek
Avatar użytkownika
Lone
Świeżak
 
Posty: 157
Dołączył(a): 9/5/2007, 15:59
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez kosta » 10/10/2008, 11:51

oj nie wsiadaj bo sie zakochasz bez pamięci :lol:
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
Avatar użytkownika
kosta
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1628
Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
Lokalizacja: WWA

Postprzez motoman » 10/10/2008, 12:26

a że tak powiem... mógłby autor tematu, lub ktoś z userów wypisać te suche dane obu tych motocykli? jako ze o suzuki cos tam wiem to o ducacie ni chu chu;)
lubie sobie zjechać z gixera^^.
Avatar użytkownika
motoman
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1288
Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Lone » 10/10/2008, 13:50

Proszę bardzo. Dane technicze ducati 848

Typ Czterosuwowy, dwucylindrowy w układzie V90
Chłodzenie Cieczą
Rozrząd DOHC, 4 zawory na cylinder
Pojemność skokowa 849,0 cm3
Średnica x skok tłoka 94 x 61,2 mm
Stopień sprężania 12,0 : 1
Moc maksymalna 134KM (98,5kW) przy 10 000 obr/min
Maksymalny moment obr. 98 Nm przy 8250 obr/min
Zasilanie Wtrysk paliwa Marelli, 56mm
Smarowanie Pod ciśnieniem z mokrą misą olejową
Rozruch Elektryczny
Alternator 450W
Akumulator 12V 10Ah
Zapłon CDI
Przeniesienie napędu
Sprzęgło Wielotarczowe, mokre
Skrzynia biegów 6 stopniowa
Przełożenia I-2,46, II-1,76, III-1,40, IV-1,81, V-1,04, VI-0,95
Przeniesienie końcowe Łańcuch o-ring
Rama Otwarta, boczna, kratownicowa z rur stalowych
Zawieszenie przód Widelec teleskopowy upside- down Showa, 43 mm, skok 127mm, pełna regulacja
Zawieszenie tył Monowahacz aluminiowy, pojedynczy element tłumiąco-resorujący Showa, skok 120mm, pełna regulacja
Hamulec przedni Podwójna tarcza o średnicy 320 mm, czterotłoczkowe zaciski Brembo
Hamulec tylni Pojedyncza tarcza o średnicy 245 mm, dwutłoczkowy zacisk Brembo
Ogumienie przód 120/70 ZR17
Ogumienie tył 180/55 ZR17
Wymiary i masy
Wysokość siedzenia 830 mm
Rozstaw osi 1430 mm
Masa do jazdy 196 kg
Ładowność 194 kg
Zbiornik paliwa 15,5 l
Rezerwa 4,0 l
Paliwo Minimum 95 oktanowe
Osiągi
Prędkość maksymalna Ponad 250 km/h
>>>Perłowy Dukat 848<<<
Obrazek
Avatar użytkownika
Lone
Świeżak
 
Posty: 157
Dołączył(a): 9/5/2007, 15:59
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez zurek100 » 10/10/2008, 14:29

Kupujcie ducati tak mało ich jeździ po polskich drogach.Ducati to cud na 2 kołach :)
Avatar użytkownika
zurek100
Świeżak
 
Posty: 124
Dołączył(a): 24/8/2008, 22:04
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez Konig » 10/10/2008, 14:39

Dla samego dźwięku V-ki warto go kupić, postawić w garażu, i kręcić :P
Konig
Świeżak
 
Posty: 433
Dołączył(a): 14/8/2008, 20:21
Lokalizacja: Triocity

Postprzez Flow » 10/10/2008, 15:20

boze ludzie a jezdziliscie kiedys tym "cudem" na dwóch kołach,mowicie tylko tak zeby pogadac "bierz" ducati srati tati,bo tego ,malo jezdzi bla bla bla,pomyslcie logicznie,popatrzcie na zawieszenie tego motocykla,na polskie drogi,na ewentualne czesci,serwis,a nie "super brzmi Vka to bierz"

stary kup sobe f16 i postaw w garazu bo to cudo a jaki brzmi.

ja na tym ducacie nie jezdzilem i odrazu mowie ale poczytajcie troche o nim,po dowiadujcie sie,wcale nie jest takie rozowe jak sie wydaje "bo to ducati to musi byc zajebiste" takim mysleniem to sie nigdzie nie zajdzie a chlopak potem bedzie sie bujał ze sprzedaza tego bo uzna ze popelnil bład (hipotetycznie)

edit: mi osobiscie np wyglad sie bardzo podoba,sam kiedys o tym dukacie myslalem zeby nie bylo ze jestem jakos nastawiony na NIE,ale przegral w alpach z np cbr 1000 rr i ktm'em rc8 bardzo ledwo ledwo wygrywajac z r6,mozna o tym poczytac we wrzesniowym motocyklu.mowia ze duzo pali,jest nieporeczny i ma kiepskie hamulce,ja kupujac taka marke jak ducati chcialbym miec naprawde pozadne moto a 848 jak sie dowiadywalem nie jest szczytem marzen,porownujac np do 1098R.
ścigacz to portal dla gimnazjalistów chcących R1 na pierwszy motocykl oraz dla pseudo speców którzy mogą im w tym wyborze pomóc.
Flow
Stały bywalec
 
Posty: 1098
Dołączył(a): 18/9/2007, 17:50

Postprzez mlodygolek » 10/10/2008, 16:36

Flow600RR napisał(a): przegral w alpach z np cbr 1000 rr i ktm'em rc8 bardzo ledwo ledwo wygrywajac z r6.



A czy autor powiedział że będzie się ścigał z innymi markami itd?
Ducati podoba mi się za wygląd plastików i dźwięk V-ki i za to że jest jak Ferrari .Ale Suzuki z dobrym wydechem w czarnym malowaniu jest boskie tylko nie k8 , ta lampa i okropnie ostre linie czachy :/ jakoś mi się nie widzą .
Ale jestem ciekaw jak to będzie z wyborem :D autora.
Dwa trupy wstają z grobu i znajdują w rzece motor. Jeden mówi:
-Spróbuję go naprawić.
-To próbuj. Ja zaraz wracam.
Motor odpalony i kolega taszczy dwie tablice nagrobkowe.
-Po co ci to?
-Chciałeś jechać bez dokumentów!??!
Avatar użytkownika
mlodygolek
Świeżak
 
Posty: 200
Dołączył(a): 6/2/2008, 13:12
Lokalizacja: Szprotawa

Postprzez SQ » 10/10/2008, 17:30

motocykl musi się podobać i być FAJNY, ale fajnie do tego jak fajnie jeździ.
podpisuję się pod tym co napisał Flow600RR.
Avatar użytkownika
SQ
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1677
Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka

Postprzez Lone » 10/10/2008, 22:25

Motocykla głównie będę używał do jazdy for fun, troszkę na torze i od czasu do czasu na jakiś dalszy wypadzik, często jestem we włoszech i zawsze zabieram ze sobą swoją gsr-kę. Bo cudownie się śmiga po tamtych winklach. :roll: Wiem że dukat nie za bardzo nadje się do jazdy codziennej niskie owiewki, niewygodna pozycja i cholernie twarde zawieszenie, ale działa na mnie ta magia ducati zawsze chciałem mieć takie moto. Suzuki z drugiej strony jest dość wygodne jak na sporta i lepiej się nadje do dalszych wypadów niż dukat. Teraz pytanie czy kierować się sercem i wybrać 848 ten design ta indywidualność i dźwięk v-ki, czy raczej rozumem i wybrac funkcjonalność i osiągi Gixxera 750 ... echh trudna decyzja i trzeba wybrac dobrze bo może nigdy już nie kupię sobie nowego motocykla z slaonu :(
>>>Perłowy Dukat 848<<<
Obrazek
Avatar użytkownika
Lone
Świeżak
 
Posty: 157
Dołączył(a): 9/5/2007, 15:59
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez SQ » 10/10/2008, 22:34

a czemu takie czarnowidztwo?

zresztą... co lepiej kupić? coś co ładnie się prezentuje w garazu, ale przy opowiadaniu o doznaniach z jazdy będziesz zaczynał od: gdyby nie... (drogi, zawieszenie itp.) czy moto wciąż ładne, nieco bardziej pospolite, ale takie na które chce się wsiąść przy każdym promieniu słońca. a nie tylko na nie patrzeć.
Avatar użytkownika
SQ
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1677
Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka

Postprzez kosta » 11/10/2008, 09:23

Bierz ducata. Ja też kupiłem kolejną r1 tym razem rn09 i mam w nosie to że jest twarda i niewygodna, na boga to jest sport cała magia i piękno jest właśnie w tym że jest jaki jest. nierówne drogi i co z tego, na tych kilku kawałkach równej nawierzchni daje mi sprzęcior tyle frajdy że za nic nie zamieniłbym go na coś baaardziej cywilizowanego. to tak ja z zegarkim Pateka dlaczego ludzie go kupują a nie Casio, z czystej próżności bo ich stać bo chcą mieć coś czego nie ma zbyt wielu ludzi i tak samo jest w tym przypadku jeśli identyfikujesz sie z marką oddychasz marką to nie ma sie nad czym zastanawiać. ja pracuje min. w salonie suzuki i jeżdżę yamahą na przekór zarządowi i całęj reszcie a nufke bym wyjął naprawde w dobrej cenie, ale nie chce dla mnie r1 jest całym światem i nie wyobrażam sobie że mógłbym usiąść na coś innego....
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
Avatar użytkownika
kosta
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1628
Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
Lokalizacja: WWA

Postprzez Lone » 11/10/2008, 10:41

Wow kosta widzę że masz duszę prawdziwego motocyklisty :P
>>>Perłowy Dukat 848<<<
Obrazek
Avatar użytkownika
Lone
Świeżak
 
Posty: 157
Dołączył(a): 9/5/2007, 15:59
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez <borut> » 11/10/2008, 12:01

Bierz ducati jeżeli kochasz tą markę a jest to prawdziwa legenda. Takie motocykle to istne cudo techniki. Japońcami jeździ prawie każdy Ducatów tak u nas mało... Sam zbieram na jakiegos Ducata moze monster 900 albo SuperSport 1000 więc bierz Ducati nie będziesz żałował. Włoskie jest dobre wielu ludzi się ze mną kłóci, że włoskie to gówno a sami mają Hondy tak jak ja i mówią głupio Honda to Honda ja jakoś tak bym o mojej nigdy nie powiedział a dbam o motocykle bardzo ale to bardzo.
Włoskie maszyny moim zdaniem górują nad japońcami swoją stylistyką silnikami po prostu są to piekne maszyny które posiadają swoją duszę.
Jak widze grupę motocyklistów to widzę zawsze tylko japonia i japonia... A gdy widzę kolesia na czymś takim jak Ducati, Agusta czy Triumph to jest to dla mnie koles. Bo nie patrzy się na to co mówią ludzie tylko poszedł za głosem serca i pierdoli to co inni gadają na włoskie sprzęty. Sam kupię cos włoskiego bądz Triumpha od braci z wyspy by udowodnić znajomym co to pasja do danej marki.
Jak dla mnie to tylko Ducati najpiękniejsze na świecie...
Sam marzę o Ducati 998...
<borut>
Bywalec
 
Posty: 619
Dołączył(a): 29/12/2007, 11:51

Postprzez Lone » 11/10/2008, 12:12

Ja właśnie też jestem fanem włochów i wszystko co włoskie. Za chwilę wybieram się do Cafe Racer i sobie motocykl dokładnie obejrzę.
>>>Perłowy Dukat 848<<<
Obrazek
Avatar użytkownika
Lone
Świeżak
 
Posty: 157
Dołączył(a): 9/5/2007, 15:59
Lokalizacja: Śląsk

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości




na gr