750 czy litr?
Tak dla niekumatych - ten szacun to tak ironicznie mial zabrzmiec
Mowienie, ze moc litra jest niepotrzebna tez jakos do mnie nie przemawia w tym przypadku. Tak jakby te 150KM 750tki sluzylo do spokojnej jazdy, a 180KM 1000ca bylo dla samobojcow. Wolne zarty, oba moto to rakiety. 750tka na moje jest swego rodzaju polsrodkiem, ale czy po 600 brac ja? Najlepiej przejedz sie oboma i zdecyduj, doswiadczenia starczy na ogarniecie jednego i drugiego. Ale na moje, to po pewnym czasie powiesz: "Szkoda, ze nie wzialem 1000". Kupujac 1000 juz nie bedziesz mial mysli, zeby kupic cos mocniejszego - chyba ze odmlodzic rocznik.
A co do eksploatacji to roznica jest zadna. Te same gumy, tyle samo cylindrow. A spalanie.. coz, 5zl w te czy we wte na 100km Cie chyba nie zbawi.
Mowienie, ze moc litra jest niepotrzebna tez jakos do mnie nie przemawia w tym przypadku. Tak jakby te 150KM 750tki sluzylo do spokojnej jazdy, a 180KM 1000ca bylo dla samobojcow. Wolne zarty, oba moto to rakiety. 750tka na moje jest swego rodzaju polsrodkiem, ale czy po 600 brac ja? Najlepiej przejedz sie oboma i zdecyduj, doswiadczenia starczy na ogarniecie jednego i drugiego. Ale na moje, to po pewnym czasie powiesz: "Szkoda, ze nie wzialem 1000". Kupujac 1000 juz nie bedziesz mial mysli, zeby kupic cos mocniejszego - chyba ze odmlodzic rocznik.
A co do eksploatacji to roznica jest zadna. Te same gumy, tyle samo cylindrow. A spalanie.. coz, 5zl w te czy we wte na 100km Cie chyba nie zbawi.
Jazda na moto to najprzyjemniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu
-
MadboY - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1277
- Dołączył(a): 21/5/2007, 22:09
- Lokalizacja: Wawa
Było już wspominane, że owe K6/K7 lubią pękać i w sumie, logicznie rzecz biorąc, gumowanie pewnie przykłada do tego swoją 'rękę'.
Ale to tylko moje spekulacje
Ale to tylko moje spekulacje
"Prędkość jeszcze nikogo nie zabiła.. tylko nagłe zatrzymanie.."
(otwórz link)
(otwórz link)
-
---Corleone--- - Świeżak
- Posty: 154
- Dołączył(a): 2/7/2008, 12:31
- Lokalizacja: Oświęcim/Kraków
MadboY napisał(a):Tak dla niekumatych - ten szacun to tak ironicznie mial zabrzmiec
Mowienie, ze moc litra jest niepotrzebna tez jakos do mnie nie przemawia w tym przypadku. Tak jakby te 150KM 750tki sluzylo do spokojnej jazdy, a 180KM 1000ca bylo dla samobojcow. Wolne zarty, oba moto to rakiety. 750tka na moje jest swego rodzaju polsrodkiem, ale czy po 600 brac ja? Najlepiej przejedz sie oboma i zdecyduj, doswiadczenia starczy na ogarniecie jednego i drugiego. Ale na moje, to po pewnym czasie powiesz: "Szkoda, ze nie wzialem 1000". Kupujac 1000 juz nie bedziesz mial mysli, zeby kupic cos mocniejszego - chyba ze odmlodzic rocznik.
A co do eksploatacji to roznica jest zadna. Te same gumy, tyle samo cylindrow. A spalanie.. coz, 5zl w te czy we wte na 100km Cie chyba nie zbawi.
mialem wyplodzic cos podobnego bo twierdzenie ze 750 to na miasto a litr to rakieta jest dosyc blednym mysleniem
w niczym kobieta nie wyglÄ…da tak dobrze, jak w niczym!
C Z E S C I (otwórz link) - GSX-R SRAD 6oo 75O «««
C Z E S C I (otwórz link) - GSX-R SRAD 6oo 75O «««
-
zzzubek - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 579
- Dołączył(a): 11/11/2007, 19:12
- Lokalizacja: tsk
750 łaczy poręczność 600tki i osiągi litra, dodatkowo są bardzo ładne. Dodatkowo szybciej ogarniesz na nich gumowanie a potem jak się przesiądziesz na lytra to będziesz z nim robił co chciał
A co by tu ;]
- Werladyn
- Świeżak
- Posty: 65
- Dołączył(a): 25/3/2008, 15:54
- Lokalizacja: Jaktorów
Meciek, ja Ci dam takiego litra, ze zobaczysz. Ani mi sie waz
Never let your FEAR decide your FUTURE.
-
CalibraHunter - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1916
- Dołączył(a): 5/2/2007, 18:28
- Lokalizacja: DWL
Mi brakuje elastyczności w mieście na B6.
Do 3,5 tys obr/min jest lipa, a ciągnie dopiero od 5 tys obr/min. A tak nie da się jeździć.
To fakt że 750-ka 200km/h robi w 8,8 sekund.
Ale:
600-ka
68,6 Nm przy 11500 obr/min
750-ka + 16Nm w stosunku do 600
84 Nm przy 10 000 obr/min
1000-ka + 32Nm w stosunku do 750
116 Nm przy 10 000 obr/min
Czyli na oko 750-ka ma więcej z 600-ki niż z litra.
Do 3,5 tys obr/min jest lipa, a ciągnie dopiero od 5 tys obr/min. A tak nie da się jeździć.
To fakt że 750-ka 200km/h robi w 8,8 sekund.
Ale:
600-ka
68,6 Nm przy 11500 obr/min
750-ka + 16Nm w stosunku do 600
84 Nm przy 10 000 obr/min
1000-ka + 32Nm w stosunku do 750
116 Nm przy 10 000 obr/min
Czyli na oko 750-ka ma więcej z 600-ki niż z litra.
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
0,75 juz nie robia teraz jest 0,7, wiec lepiej wez lytra, zawsze jedna kolejka wiecej
Suzi GSX 600F `97 | <a href="http://quadylodz.pl"target="_blank">Imprezy integracyjne dla firm</a> | http://bikepics.com/members/the69x/ | http://www.youtube.com/watch?v=lAjMBxQhTGs
-
the69x - Świeżak
- Posty: 212
- Dołączył(a): 22/6/2007, 15:21
- Lokalizacja: Bełtachów :P
macieju po inwektywach pana z lÄ…dka zdroju ja dalej uwazam ze na twoim mijescu kupilbym litra. porecznosc w miescie to jakas legenda bedzie bo te kilka cm ktore litr jest wiekszy i kilka kilo o kotre jest ciezy naprawde nie bedzie ci robic roznicy. jakby tak bylo to hajka nikt by nie jezdzil po miescie a tacy sie zdazaja
-
spazz - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2691
- Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
- Lokalizacja: oberschlesien
zdazaja sie tez tacy co range rovera jako auto miejskie kupuja
chlopie nie plyn z pradem tylko bierz to co tobie sie podoba, ktos tam slusznie zauwazyl zeby przetestowac sprzety, masz mozliwosc to dzwon do dilera i ustawiaj jazdy probne gdybac to sobie mozna przy %%%
chlopie nie plyn z pradem tylko bierz to co tobie sie podoba, ktos tam slusznie zauwazyl zeby przetestowac sprzety, masz mozliwosc to dzwon do dilera i ustawiaj jazdy probne gdybac to sobie mozna przy %%%
zx6r
- shaft27
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 4/7/2008, 18:30
-
Meciek - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1935
- Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
- Lokalizacja: z Wrocka
bo po mieście najlepszy jest skuter. używanie motocykla to wypaczanie jego natury. róznica między 600 a litrem nie polega na różnicy osiągów tylko sposobie oddawania mocy.
-
SQ - Mieszkaniec forum
- Posty: 1677
- Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
- Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka
Jak robisz mało kilometrów w trasie, to wybór dla mnie jest oczywisty, w mieście nie wykorzystasz momentu obrotowego, a przy gumie też się nie przyda za bardzo. Jeśli nie latasz z plecaczkiem za dużo i bagażami to bierz 750, jeśli chcesz polatać nad morze itp to lyter.
-
asmodeusz - Świeżak
- Posty: 207
- Dołączył(a): 28/3/2008, 10:27
- Lokalizacja: Wrocław
no jezeli tak rozumujemy to maciej powinnien jakiegos fajnego aeroxa kupic. ja mam litra. fiutka mam proporcjonalnego. wysikac sie nim moge syna se zrobilem niedawno. eneaszu no ale chodzi o to ze jak napisales nikt chyba nie ma monopolu na wszech racje. poza jaroslawem kaczynskim..
-
spazz - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2691
- Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
- Lokalizacja: oberschlesien
-
SQ - Mieszkaniec forum
- Posty: 1677
- Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
- Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka
Od początku chciałem 750 ale wszyscy znajomi mowili bierz litra.Pewnie teraz wezmę 750 a następnym razem litra (1098)
Chciałem jeszcze wiedzieć jak 750 spisuje sie na torze, mam zamiar wybrać się parę razy w przyszłym sezonie.
Więcej latam po mieście niż na trasie, mojego srada miałem opanowanego, zrobiłem nim sporo tys.
A propo tych pękających ram! Pamiętam że było coś o tym na forum ale to chyba tylko w USA pękały.
Chciałem jeszcze wiedzieć jak 750 spisuje sie na torze, mam zamiar wybrać się parę razy w przyszłym sezonie.
Więcej latam po mieście niż na trasie, mojego srada miałem opanowanego, zrobiłem nim sporo tys.
A propo tych pękających ram! Pamiętam że było coś o tym na forum ale to chyba tylko w USA pękały.
-
Meciek - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1935
- Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
- Lokalizacja: z Wrocka
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości