Brak stopu w kawasaki EN500
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Brak stopu w kawasaki EN500
Witam
Mam takie pytanie czy przychodzi komuś na myśl co może być powodem braku światła STOP (przedniego). Sprawdziłem żarówki, bezpieczniki oraz ten czujnik (włącznik) przy manetce. wszystko sprawne a oświetlenia nie ma. dodam jeszcze ze dosyć często sprawdzam światła i zawsze wszystko było ok. dopiero od kilku dni nie działa.
Mam takie pytanie czy przychodzi komuś na myśl co może być powodem braku światła STOP (przedniego). Sprawdziłem żarówki, bezpieczniki oraz ten czujnik (włącznik) przy manetce. wszystko sprawne a oświetlenia nie ma. dodam jeszcze ze dosyć często sprawdzam światła i zawsze wszystko było ok. dopiero od kilku dni nie działa.
GSX-R 750 K1
-
kubek23 - Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 2/10/2008, 15:46
- Lokalizacja: p-sz
najprościej wykręć stycznik z klamki i zewrzyj oba dochodzące do niego przewody jak świeci to znasz już usterkę, jak nie to gdzieś jest brak ciągłości. można to prześledzić, a świeci się jak depniesz w hebel pod kopytem?
---=== Real Road Racing Fan ===---
:: I S L E O F M A N ::
t o u r i s t t r o p h y
:: I S L E O F M A N ::
t o u r i s t t r o p h y
-
Mauy OCX - Świeżak
- Posty: 123
- Dołączył(a): 13/8/2008, 21:22
Mauy OCX napisał(a):najprościej wykręć stycznik z klamki i zewrzyj oba dochodzące do niego przewody jak świeci to znasz
przed minuta właśnie tego sposobu próbowałem i niestety nie świeci.
co do hebla pod nogą to on juz nie świecił odkąd mam motor ale ze głównie hamuje ręcznym to nawet tym sie nie przejmowałem.
Myślę ze to może być któryś przewód ale jak go dojść w którym miejscu jest zerwany :/
jutro chyba puszcze dwa nowe kabelki bezpośrednio z klamki do lampy
GSX-R 750 K1
-
kubek23 - Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 2/10/2008, 15:46
- Lokalizacja: p-sz
W nowszych moto masz zawsze minus na masie czyli obudowie żarówki, a automat stopu jest zasilany + tak jak i przełącznik pozycyjnych wiec zacznij od bezpieczników, i nie miernik tylko żarówka w dłoń (miernik przy zgniłym kablu pokazuje napięcie, a żarówka nie będzie świecić.
EN 500 czyli Vulcan
To 100% masz tak jak opisałem.
Bezpieczniki pod fotelem kierowcy.
EN 500 czyli Vulcan
To 100% masz tak jak opisałem.
Bezpieczniki pod fotelem kierowcy.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Raczek_6 napisał(a):W nowszych moto masz zawsze minus na masie czyli obudowie żarówki, a automat stopu jest zasilany + tak jak i przełącznik pozycyjnych wiec zacznij od bezpieczników, i nie miernik tylko żarówka w dłoń (miernik przy zgniłym kablu pokazuje napięcie, a żarówka nie będzie świecić.
EN 500 czyli Vulcan
To 100% masz tak jak opisałem.
Bezpieczniki pod fotelem kierowcy.
Bezpieczniki oglądałem. wszystkie całe
GSX-R 750 K1
-
kubek23 - Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 2/10/2008, 15:46
- Lokalizacja: p-sz
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości