Z750 vs FZ6S
Witam
Fazerka odberana w Piątek Zdjęcie zapodam wieczorem jak wrócę z działki. W Piątek miałem chrzest bojowy. Odbiór moto wieczorem i powrót przez Łomianki, Modlińska dalej do Jabłonnej.
Pierwsze 100 km zrobione do wczoraj.
Pierwsze wrażenia :
Fazer bardzo dobrze wyważony. Faktycznie prowadzi się jak już ktoś wcześniej napisał jak rower. Bardzo wygodna pozycja i łatwe manewrowanie. Na tą chwilę nowe opony więc muszę je przejechać z uwagą. Żeby nie było tak różowo to miałem jedno dziwne zdarzenie :
Temperatura :
Przejechałem wczoraj na początku przejażdżki może z 8-10 km.
Zajechałem do znajomego i zauważyłem już na parkingu, że motor złapał
wysoką temperaturę. Wskaźnik na wyświetlaczu na max ( H ) załączył się wiatrak. Odczekałem chwile i temperatura zaczęła szybko spadać. Kontrolka nie migała. Przynajmniej nie zauważyłem.
Potem przerwa parkingowa ok 15 min i ponowna jazda ok 30 min. Motor już się nie grzał.
Czy wiecie co to mogło być ? Motor jest nowy. Powinien mieć zalane wszystkie płyny. Jazda spokojna nie przekraczałem 80 km/h.
Dzięki za odpowiedź i sorry za pytania w tym miejscu.
Ps: Zanim wsiadłem na motor mówiłem, że na początku nie będę się pchać między samochody. Nie miałem wyjścia. Toruński zakorkowany i aż się prosiło.
Jeżdżę w kamizelce i ostrożnie żeby złapać jak najwięcej doświadczenia.
Jedno wiem na 100%. Nie będę należał do osób, które użytkują moto sporadycznie Niesamowity powrót i super przyjemność.
Pozdr
Sh
Fazerka odberana w Piątek Zdjęcie zapodam wieczorem jak wrócę z działki. W Piątek miałem chrzest bojowy. Odbiór moto wieczorem i powrót przez Łomianki, Modlińska dalej do Jabłonnej.
Pierwsze 100 km zrobione do wczoraj.
Pierwsze wrażenia :
Fazer bardzo dobrze wyważony. Faktycznie prowadzi się jak już ktoś wcześniej napisał jak rower. Bardzo wygodna pozycja i łatwe manewrowanie. Na tą chwilę nowe opony więc muszę je przejechać z uwagą. Żeby nie było tak różowo to miałem jedno dziwne zdarzenie :
Temperatura :
Przejechałem wczoraj na początku przejażdżki może z 8-10 km.
Zajechałem do znajomego i zauważyłem już na parkingu, że motor złapał
wysoką temperaturę. Wskaźnik na wyświetlaczu na max ( H ) załączył się wiatrak. Odczekałem chwile i temperatura zaczęła szybko spadać. Kontrolka nie migała. Przynajmniej nie zauważyłem.
Potem przerwa parkingowa ok 15 min i ponowna jazda ok 30 min. Motor już się nie grzał.
Czy wiecie co to mogło być ? Motor jest nowy. Powinien mieć zalane wszystkie płyny. Jazda spokojna nie przekraczałem 80 km/h.
Dzięki za odpowiedź i sorry za pytania w tym miejscu.
Ps: Zanim wsiadłem na motor mówiłem, że na początku nie będę się pchać między samochody. Nie miałem wyjścia. Toruński zakorkowany i aż się prosiło.
Jeżdżę w kamizelce i ostrożnie żeby złapać jak najwięcej doświadczenia.
Jedno wiem na 100%. Nie będę należał do osób, które użytkują moto sporadycznie Niesamowity powrót i super przyjemność.
Pozdr
Sh
-
Shaft - Świeżak
- Posty: 397
- Dołączył(a): 23/6/2008, 10:49
Witam
Od I wyjazdu w Piątek wieczorem do dzisiaj przejechałem 200km.
Motorek spokojnie do ogarnięcia, ale pod warunkiem że za sterem usiądzie użytkownik, a nie amator wyścigów ulicznych lub jednego koła
Bardzo lekko i przyjemnie się prowadzi co wg mnie może być bardzo zdradliwe jak ktoś poczuje się zbyt pewnie.
Zapodaje fotke. Słaba jakość z komórki. Kask tymczasowy.
Temperatura przez cały dzień w normie. Tylko 2 kreski po dłuższym postoju. Potem na rozgrzanym silniku stabilnie na połowie.
Pozdr
Sh
Od I wyjazdu w Piątek wieczorem do dzisiaj przejechałem 200km.
Motorek spokojnie do ogarnięcia, ale pod warunkiem że za sterem usiądzie użytkownik, a nie amator wyścigów ulicznych lub jednego koła
Bardzo lekko i przyjemnie się prowadzi co wg mnie może być bardzo zdradliwe jak ktoś poczuje się zbyt pewnie.
Zapodaje fotke. Słaba jakość z komórki. Kask tymczasowy.
Temperatura przez cały dzień w normie. Tylko 2 kreski po dłuższym postoju. Potem na rozgrzanym silniku stabilnie na połowie.
Pozdr
Sh
- Załączniki
-
- FZ600Shaft.jpg (134.65 KiB) Przeglądane 2947 razy
Ostatnio edytowano 12/10/2008, 23:29 przez Shaft, łącznie edytowano 1 raz
-
Shaft - Świeżak
- Posty: 397
- Dołączył(a): 23/6/2008, 10:49
Motoman chyba przesadziłem bo odczyt był po dłuższym postoju. Przy dłuższej jeździe było w połowie. Jutro ustawie na wyświetlaczu tryb z temp. i będę lookał. I tak mam zamiar zajechać do serwisu po kilka pytań
Dzięki za uwagę Motoman
Pozdr.
Sh
Dzięki za uwagę Motoman
Pozdr.
Sh
-
Shaft - Świeżak
- Posty: 397
- Dołączył(a): 23/6/2008, 10:49
Shaft - jakie masz crashe - bo widze że są na jakiejś blaszce ?
Ja mam puig`a wkręcone w miejsce śrub mocujących silnik do ramy.
PS. Co do temp. to przy chłodniejszym dniu FZ6S ma 2-3 kreski temp
Generalnie poniżej 1 kreski miga pierwsze pole na obrotomierzu i ono wskazuje zbyt niską temp. O ile pamiętam w instrukcji to przestaje migać przy 55C.
Latem to oczywiście temp znacznie wyższa i przy jeździe w mieście wentylator daje gorącym powietrzem po klejnotach
Ja mam puig`a wkręcone w miejsce śrub mocujących silnik do ramy.
PS. Co do temp. to przy chłodniejszym dniu FZ6S ma 2-3 kreski temp
Generalnie poniżej 1 kreski miga pierwsze pole na obrotomierzu i ono wskazuje zbyt niską temp. O ile pamiętam w instrukcji to przestaje migać przy 55C.
Latem to oczywiście temp znacznie wyższa i przy jeździe w mieście wentylator daje gorącym powietrzem po klejnotach
------------------------------
Pozdrawiam
Younec
FZ6-s 2004r. -> FZ1S 2008r
Pozdrawiam
Younec
FZ6-s 2004r. -> FZ1S 2008r
-
younec - Świeżak
- Posty: 72
- Dołączył(a): 17/2/2007, 13:29
- Lokalizacja: Łódź
Shaft napisał(a):Nie z placka czytaj Mazowieckie.
A co widziałeś mnie w Lublinie ?
Pozdr
Sh
Wczoraj wieczorem jak wracałem widziałem dwie osoby na Fazerkach z czego jeden był taki jak Twój, więc tak spytałem Gratuluję maszyny i niech służy
Pozdrawiam
- MaciejeR
- Świeżak
- Posty: 43
- Dołączył(a): 21/8/2008, 20:08
- Lokalizacja: Lublin
Dzięki Też mi się podoba...
Younec co do crashów to Ci nie powiem. Zamówiłem razem z moto i nie bardzo interesowała mnie marka. Miały spełniać swoje zadanie. Co do montażu to chyba dobrze bo nie blokują nogi
Jutro jak będę jeździł to rzucę okiem jeszcze raz. Tzn. rzucę jak będę na postoju
Pozdr
Sh
Younec co do crashów to Ci nie powiem. Zamówiłem razem z moto i nie bardzo interesowała mnie marka. Miały spełniać swoje zadanie. Co do montażu to chyba dobrze bo nie blokują nogi
Jutro jak będę jeździł to rzucę okiem jeszcze raz. Tzn. rzucę jak będę na postoju
Pozdr
Sh
-
Shaft - Świeżak
- Posty: 397
- Dołączył(a): 23/6/2008, 10:49
To są orginalne crashpady yamahy do modelu fz6. kosztuja chyba chorendalne 700 złotych i chyba, ale moge sie mylić, nie są rozbieralne, tj mocowanie od 'plastiku'. w razie W caly crash do wymiany.
lubie sobie zjechać z gixera^^.
-
motoman - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1288
- Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
- Lokalizacja: Wrocław
Andrzej Jakubczyk napisał(a):znalazlem sobie cos
Widzialem ten sprzet na tegorocznym motobajzlu.
Lezal na prawej stronie, malowany kawalek zbiornika (naklejka z logo z odzysku) - to byl szybki rzut okiem, wiec nie wiele moglem looknac. Jesli Ci nie przeszkadza, ze mial przygode to mozna z nim powalczyc. Moto bylo b.swieze. Co do silnika to chyba mozna po nr VIN ogarnac temat.
78PS to inaczej stage 1 - jest ciut mulowaty, ale za to lagodniej oddaje moc. Jesli dobrze pamietam koles byl z Tomaszowa Maz. Cenil calkiem, calkiem i do pogadania bylo jeszcze.
O dziwo mial 3 oryginalne kluczyki (matke i 2 czarne), a to rzadkosc w przywiezionych sztukach
Jesli chodzi o temperature to ja na swoim FZ6N jak lece z ranca i jest chlodno to zadko wskakuje wiecej niz pol skali. Wydaje mi sie, ze to kwestia tego jak kto jedzi. IMHO jak pocisne go "pod dyche" to i temp wskoczy wyzej
Moze nalezy jak w starym aucie patenty z tekturka na chlodnicy robic ?
PS: Shaft - piekny sprzecior - gratuluje zakupu Tez mialem smaka na Fazerka, ale lyknalem golasa - brak owiewki studzi zapal do zapie....nia
Pozdrawiam,
4est
4est
-
4est - Świeżak
- Posty: 317
- Dołączył(a): 1/5/2007, 19:56
- Lokalizacja: Wawa
Witam
250 km już najechane od Piątku wieczorem
Konig kominy w ogóle nie grzeją. Przynajmniej nie czuję. Nawet jak postawie na P to za chwile można dotknąć gołymi rękami..
Z bajerków to tylko alarm + straszak. Ale to wymóg ubezpieczenia.
Miałem zamontować podgrzewane manetki, ale jeszcze nie teraz. W Styczniu. Reszta stopniowo.
Motoman Crashe wynegocjowałem w cenie moto. I są dokręcane na aluminiowym wsporniku. Nie wiem czy są oryginalne.
4est Hehe owiewka trochę pomaga na klatę, ale ja i tak nie jechałem nią szybciej niż 120 km/h co zdarzyło się dosłownie raz na pustej prostej drodze bez drzew i latarni. Normalnie jeżdżę jak znaki nakazują. Dobrze czuje moto, ale wolę jak najwięcej się nauczyć i poczekać zanim odkręcę. Zresztą motór na dotarciu.
Łatwość prowadzenia Fazera powoduje "uśpienie" Z tego względu mam duży dystans do słabego śmigacza. Można się przejechać.. Jestem przekonany, że dla moich uporządkowanych emocji 600tki starczą. Wolę jeździć wolniej i dłużej niż szybciej i ...
Denerwują mnie tirowcy. Jedzie taki p@l@nt i przy 90ce ciśnie Ci na plecy.
PS: Temperatura jak chłodno i zawieje to max 2 kreski. Jak tylko mniej dmucha to do połowy.
Pozdr
Sh
250 km już najechane od Piątku wieczorem
Konig kominy w ogóle nie grzeją. Przynajmniej nie czuję. Nawet jak postawie na P to za chwile można dotknąć gołymi rękami..
Z bajerków to tylko alarm + straszak. Ale to wymóg ubezpieczenia.
Miałem zamontować podgrzewane manetki, ale jeszcze nie teraz. W Styczniu. Reszta stopniowo.
Motoman Crashe wynegocjowałem w cenie moto. I są dokręcane na aluminiowym wsporniku. Nie wiem czy są oryginalne.
4est Hehe owiewka trochę pomaga na klatę, ale ja i tak nie jechałem nią szybciej niż 120 km/h co zdarzyło się dosłownie raz na pustej prostej drodze bez drzew i latarni. Normalnie jeżdżę jak znaki nakazują. Dobrze czuje moto, ale wolę jak najwięcej się nauczyć i poczekać zanim odkręcę. Zresztą motór na dotarciu.
Łatwość prowadzenia Fazera powoduje "uśpienie" Z tego względu mam duży dystans do słabego śmigacza. Można się przejechać.. Jestem przekonany, że dla moich uporządkowanych emocji 600tki starczą. Wolę jeździć wolniej i dłużej niż szybciej i ...
Denerwują mnie tirowcy. Jedzie taki p@l@nt i przy 90ce ciśnie Ci na plecy.
PS: Temperatura jak chłodno i zawieje to max 2 kreski. Jak tylko mniej dmucha to do połowy.
Pozdr
Sh
-
Shaft - Świeżak
- Posty: 397
- Dołączył(a): 23/6/2008, 10:49
Konig masz do wyboru 2 opcje. Oryginał Yamahy chyba 800-1200 zł, ale mają jakieś zamienniki w salonach za 250 zł i ponoć wszyscy je kupują bo pasują idelanie i dobre jakościowo. Ja sam nie wiem czy to Yamaha liczy sobie drogo za swoje ładne logo czy te zamienniki to jakiś badziew. Poczekam, aż zrobią korektę ceny i jak zejdą to może kupie dopiero latem. Po co komu latem ciepłe manetki . Obaczymy.
Pozdr
Sh
Pozdr
Sh
-
Shaft - Świeżak
- Posty: 397
- Dołączył(a): 23/6/2008, 10:49
4est napisał(a):Andrzej Jakubczyk napisał(a):znalazlem sobie cos
78PS to inaczej stage 1 - jest ciut mulowaty, ale za to lagodniej oddaje moc.
Uuu polemizowałbym w Tym miejscu. 78 dla świeżaka to bardzo dużo. Dla świeżaka z nobrain to trumna na 100 %. 78ki można odblokować do 98 KM. Powiem szczerze, że nie widzę takiej potrzeby na dzień dzisiejszy i na stan naszych dróg.
Ps: Przez cały weekend wsiadłem tylko raz do puszki na 10 min. Non stop na moto. Jak garnek przyjedzie do będę śmigał gdzie się da. O ile pogoda pozwoli.
Pozdr
Sh
-
Shaft - Świeżak
- Posty: 397
- Dołączył(a): 23/6/2008, 10:49
4est napisał(a):Moze nalezy jak w starym aucie patenty z tekturka na chlodnicy robic ?
Ja wsadzałem czarny materiał na 1/3 chłodnicy tak zeby nie zasłaniało wentylatora i pomagało, ma lato natomiast wyjmowałem termostat, troche dłuzej sie nagrzewał silnich (choc jak bylo powyzej 25 stoni na dworze (albo i 30) ) to i tak to nie zajmowao dlugo, a nie grzał sie tak co chwile.
Shaft napisał(a):Motoman Crashe wynegocjowałem w cenie moto. I są dokręcane na aluminiowym wsporniku. Nie wiem czy są oryginalne.
Sh
No też nie wiem czy są orginalne ale wyglądają jak te od yamahy.
lubie sobie zjechać z gixera^^.
-
motoman - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1288
- Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
- Lokalizacja: Wrocław
Shaft napisał(a):4est napisał(a):78PS to inaczej stage 1 - jest ciut mulowaty, ale za to lagodniej oddaje moc.
Uuu polemizowałbym w Tym miejscu. 78 dla świeżaka to bardzo dużo. Dla świeżaka z nobrain to trumna na 100 %. 78ki można odblokować do 98 KM.
Po 1. model stage 1 - 78 koni nie jest mułowaty, tylko w połowie 3 biegu traci pare, czyli mamy jakies 160-170 na budziku.
Po 2. nie da się odblokować 78 koni do 98 koni, trzeba by zmienić moduł, a tego odblokowaniem chyba nazwać nie mozna.
lubie sobie zjechać z gixera^^.
-
motoman - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1288
- Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
- Lokalizacja: Wrocław
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości