REJESTRACJA | LOGOWANIE

rok produkcji a pierwsza rejestracja

| Odpowiedź » | Nowy temat »
Autor Wiadomość

limak14

VIP Ścigacz.pl

Posty: 3792

Skąd: LBN/Puławy

Cytuj

czesc
mam takie pytanko
umieszczam je w Hydepark-u poniewaz nie chce smiecic na forum
otoz kolega ma taki problem-w serwisie, po numerach ramy powiedzieli mu, ze moto ma z 1992r!i tutaj jest zaskoczenie bo w dokumentach(dowod, ks.pojazdu) jest rok 1995, a pierwsza rejestracja maj 95'
dowiedzialem sie od pewnego czlowieka, ze Niemcy czasem wpisywali rok pierwszej rejestracji jako rok produkcji(widzialem nawet ostatnio na allegro maszyne z 1994r a z kodu ramy byla z 1992r)
powiem jeszcze, ze w dokumentach niemieckich jest rok 1995 jako rok produkcji, a jak wiadomo ciezko sfalszowac papiery z "niemcowni" (pieczątki itp)
i co wy na to?
moze sie ktos na ten temat wypowiedziec??
pzdr

_________________
http://bikepics.com/members/kbiadun/
CBR 600 RR4

|

|

 

elco

Moderator

Posty: 3014

Skąd: Wałbrzych/Wrocław

Cytuj

kazdy model motocykla jest produkowany w pewnym okresie czasu. Dla przykladu moja Honda CBR f2 to lata 91-94. Jako rok produkcji podaje się rok zlozenia pojazdu. Poszczegolne podzespoly moga jednak pochodzic z roznych lat produkcji. Sa to roznice zwykle 1-go roku gora 2-och lat. Z 3-ma sie jeszcze nie spotkalem. Dotyczy to glownie podzespolow, ktore stosunkowo rzadko podlegaja modernizacji np. felgi, rama - mowa tu oczywiscie o starszych motocyklach. Dzisiaj to juz nie ma racji bytu. Maszyny zmieniaja sie z roku na rok i to niemalze przechodząc 100% modernizacje. W starszych maszynach jednak pewne podzespoly nie byly modernizowane nawet przez kilka lat. Dla przykladu rama Hondy CBR f2 zostala niemalze bez zadnych zmian zastosowana w modelu f3 produkowanym do 97 roku. Stad tez moze brac sie owa roznica.

_________________
Honda VFR 800 FI


Ostatnio zmieniony przez elco dnia 15/9/2008, 12:21, w całości zmieniany 1 raz

|

|

limak14

VIP Ścigacz.pl

Posty: 3792

Skąd: LBN/Puławy

Cytuj

elcommendante no wlasnie jak przegladam czasem allegro to czesto spotykam sytuacje, ze moto "modelowo" jest starsze niz rok produkcji
http://moto.allegro.pl/item431818049_cbr_900_rr_fireblade_sc28_super_stan.html
o ten przyklad mi chodzilo!
no ale jak to jest jezeli roznica wynosi 3 lata?
czy to mozliwe ze rok produkcji byl rokiem 1szej rejestracji tak jak w podanym przykladzie?

albo obczaj sobie ponizsze
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M970050
FZR w jednej lampie (taka jak moja) byla produkowana w latach 89-93, ale na allegro jest pełno FZR z 1994 lub 1995r., a jak kiedys patrzylem na mobile.de to tam naprawde FZRa z 95r to nie jest nic dziwnego
a wiec co w tym jest?

_________________
http://bikepics.com/members/kbiadun/
CBR 600 RR4

|

|

limak14

VIP Ścigacz.pl

Posty: 3792

Skąd: LBN/Puławy

Cytuj

odswieze temat bo mnie to bardzo zastanawia

_________________
http://bikepics.com/members/kbiadun/
CBR 600 RR4

|

|

Taser

Bywalec

Posty: 577

Skąd: Nadarzyn

Ostrzeżeń: 1

Cytuj

Hmmm.....moze im poprostu ze stanu nie schodzily :p

_________________
Nie ma nic piekniejszego niz dwa kola i jeden slad...

Yamaha YZF 600 Thundercat Very Happy

|

|

limak14

VIP Ścigacz.pl

Posty: 3792

Skąd: LBN/Puławy

Cytuj

ale to co miales na mysli piszac te slowa, bo jakos nie zrozumialem

_________________
http://bikepics.com/members/kbiadun/
CBR 600 RR4

|

|

elco

Moderator

Posty: 3014

Skąd: Wałbrzych/Wrocław

Cytuj

kamilu z firbladem wlasciwie nie wiem o co chodzi, bo pierwszy model bladego 900rr sc28 byl produkowany w latach 92-95. Ten pochodzi z roku 1993 wiec wszystko sie zgadza.
Jezeli chodzi o fzr to rzeczywiscie dosc interesujaca sprawa. Nadwyzki produkcyjne sa najczesciej sprzedawne przez kilka kolejnych lat za nizsza cene a ostatecznie rozbierane na czesci zamienne. Byc moze to wynik jakis prywatnych modyfikacji albo bledow powstalych przy sporzadzaniu dokumentacji.To moga byc takze jakies modele przejsciowe np. jakis model zaczeto produkowac od polowy roku a do tej pory wypuszczono jeszcze kilka modeli oznaczonych rokiem, w ktorym juz faktycznie zaprzestano produkcji. moze jeszcze na forum odezwie sie ktos kto dokladnie bedzie wiedzial o co chodzi. Bo to rzeczywiscie dosc nietypowa sprawa.

_________________
Honda VFR 800 FI

|

|

limak14

VIP Ścigacz.pl

Posty: 3792

Skąd: LBN/Puławy

Cytuj

dzieki elcommendante
wlasnie to jest bardzo interesujace
zeby bylo ciekawiej to papiery z Niemiec mialy rok 1995, a tam nie ma tak jak u nas, ze mozna wszystko latwo pokrecic i zwałowac
jezeli ktos bedzie cos jeszcze wiedzial to bardzo prosze o info bo mnie to strasznie ciekawi
wiec prosze o wypowiedz

_________________
http://bikepics.com/members/kbiadun/
CBR 600 RR4

|

|

limak14

VIP Ścigacz.pl

Posty: 3792

Skąd: LBN/Puławy

Cytuj

pewnie dostane ostrzeżenie za dublowanie postow(i slusznie pewnie), ale naprawde chcialbym, zeby ktos sie jeszcze wypowiedzial
wiec prosze o opinie

_________________
http://bikepics.com/members/kbiadun/
CBR 600 RR4

|

|

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załaczać pliki na tym forum
Możesz pobierać pliki z tego forum

POLECAMY

NAJNOWSZE

angliapolska.pl

SKLEP MOTOCYKLOWY

.