Zobacz wÄ…tek - Silnik siÄ™ gotuje
 
NAS Analytics TAG

Silnik siÄ™ gotuje

i inne małe pojemności
_________

Postprzez Larus » 26/8/2008, 10:59

Nie dasz rady bez prasy to jest bardzo mocno wprasowane a po zatem przy ponownym łączeni należy zachować centryczność żeby ci czasem nie z wantowało .Uważam że lepiej kupić nowy wał niż wymieniać łożysko szpilkowe które jest osadzone na wale i korbowodzie.

O jakim Ty łożysku szpilkowym mówisz?? Nie mówiłem nic o korbowodach tylko wale... No dobra mam na myśli dwa łożyska trzymające wał...

centryczność żeby ci czasem nie z wantowało

wanrowało?
Avatar użytkownika
Larus
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 10/7/2008, 21:39


Postprzez Larus » 26/8/2008, 21:29

No dobra, mniejsza z tym... senekkorzenna powiedz mi jak się pozbyć tych zębatek od rozrządu i pompy że by zmienić te łozyska ?
Avatar użytkownika
Larus
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 10/7/2008, 21:39


Postprzez Fenek16 » 26/8/2008, 21:44

Nie schodzÄ… ani w jednÄ… ani w drugÄ… stronÄ™?
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez Larus » 26/8/2008, 22:25

No właśnie jeszcze nie rozpoławiałem silnika... i potrzebuje informacji, czy w środku są jakies frezy? w końcu ta zębatka nie może się kręcic
Avatar użytkownika
Larus
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 10/7/2008, 21:39

Postprzez Fenek16 » 27/8/2008, 11:15

Powinny zejść spokojnie przez zbicie, ewentualnie może być jakiś pierścień zabezpieczający, ale wątpie w to... To nie sa takie duże obciązenia znowu i wieloklin powinien sam to trzymac.
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez Larus » 27/8/2008, 12:19

jakto wieloklin? co masz na myśli?
Avatar użytkownika
Larus
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 10/7/2008, 21:39

Postprzez Fenek16 » 27/8/2008, 13:11

Możliwe, że Ty miałeś namyśli wieloklin pisząc "Frezy"
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez Fenek16 » 27/8/2008, 21:15

On nie rozpołąwiał silnika bo chce to zrobić jak najszybciej i chce się dowiedziec wszystkiego w teorii i dopiero zrobić, myślę że domyślił się o defragmentacji silnika przed wyjęciem wału :wink:
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez Larus » 28/8/2008, 07:48

Nie wyjmiesz wału jak nie rozpołowisz silnika.Najpierw musisz zdjąć głowicę ,odkręcić śrubę wałka rozrządu,odkręcić śrubę napinacza łańcucha,odkręcić 3 śruby łańcuszka rozrządu i dopiero rozpołowić silnik bo inaczej nie wyjmiesz wałka i jak będziesz miał wałek na wierzchu to idziesz na prasę i wyciskasz zębatki a potem
i masz dostęp do łożysk .Niestety kupę roboty.


to to nic, tylko martwią mnie te zębatki bo prasy nie znajde... hmm... czyli młotek, przecinak i zdejme tylko czy napewno tam są frezy (czyt. wieloklin)?
Avatar użytkownika
Larus
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 10/7/2008, 21:39

Postprzez Koval135 » 28/8/2008, 08:27

Powinien być.Te zebatki chyba muszą wrócic potem na to samo miejsce,nie?Dobrze było by jakby je sobie zaznaczyl.Chyba,ze to nie ma znaczenia jak są założone :?:
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez Fenek16 » 28/8/2008, 09:42

W jakim sensie nie ma znaczenia jak są założone? Przecież zebatka w dookoła jest taka sama, wiec chodzi tylko o miejsce, a to już bedzie wyznaczone na wale...
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości




na górê