Kombinezon 2 częściowy DAINESE, warto tyle wydawać?
Posty: 50
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
kosta napisał(a):wszok napisał(a):a tym bardziej ze rozmawiamy tu o cywilnych kombi za 1000-2000zl one różnią sie tylko wyglądem i kolorkami
tiaaaaaa jasne, poczytaj troszke
no dobra i pseudo lepszymi ochraniaczami... z lepszego materiału a jak wspominałem wyżej przy dzwonie miejskim i tak ci nie pomorze.
oczywiście wygoda czy wentylacja swoja droga. dlatego tez twierdze ze ma pasować i być wygodny zeby nie przeszkadzał ( dyskomfortem ) w prowadzeniu motocykla. a poczytać nie musze wole przymierzać i poczuć na sobie jak się w nim czuje
pozdrawiam.
-
wszok - Świeżak
- Posty: 178
- Dołączył(a): 27/11/2007, 18:49
wszok napisał(a):kosta napisał(a):wszok napisał(a):a tym bardziej ze rozmawiamy tu o cywilnych kombi za 1000-2000zl one różnią sie tylko wyglądem i kolorkami
tiaaaaaa jasne, poczytaj troszke
no dobra i pseudo lepszymi ochraniaczami... z lepszego materiału a jak wspominałem wyżej przy dzwonie miejskim i tak ci nie pomorze.
oczywiście wygoda czy wentylacja swoja droga. dlatego tez twierdze ze ma pasować i być wygodny zeby nie przeszkadzał ( dyskomfortem ) w prowadzeniu motocykla. a poczytać nie musze wole przymierzać i poczuć na sobie jak się w nim czuje
pozdrawiam.
Boże jeśli jesteś czemu nie krzyczysz, BŁAGAM CIE nie mów nic więcej. Tiaaa kombi wogle nie pomaga przy dzwonie stary coś ty brał , odstaw to natychmiast
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
-
kosta - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1628
- Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
- Lokalizacja: WWA
kosta napisał(a):wszok napisał(a):kosta napisał(a):wszok napisał(a):a tym bardziej ze rozmawiamy tu o cywilnych kombi za 1000-2000zl one różnią sie tylko wyglądem i kolorkami
tiaaaaaa jasne, poczytaj troszke
no dobra i pseudo lepszymi ochraniaczami... z lepszego materiału a jak wspominałem wyżej przy dzwonie miejskim i tak ci nie pomorze.
oczywiście wygoda czy wentylacja swoja droga. dlatego tez twierdze ze ma pasować i być wygodny zeby nie przeszkadzał ( dyskomfortem ) w prowadzeniu motocykla. a poczytać nie musze wole przymierzać i poczuć na sobie jak się w nim czuje
pozdrawiam.
Boże jeśli jesteś czemu nie krzyczysz, BŁAGAM CIE nie mów nic więcej. Tiaaa kombi wogle nie pomaga przy dzwonie stary coś ty brał , odstaw to natychmiast
weź mnie nie wku!!! i sam przestań brac . Pompowałeś kiedyś znajomego motocyklistę przy wypadku!!! miał kombi za 4000zl jak przypierdolił w zwykły rów bo mu zakręt nie wyszedł to krew mu wszystkim wypływała oczy czerwone krew uszami ustami nosem . kask tez miał za 1000zl i nic mu nie pomogło bo jak sie okazało kiedy zmarł w szpitalu, ze miał sieczkę z wnętrzności.
a po 2 czytaj ze zrozumieniem. nie napisałem ze wcale a slizg i dzwon to tez coś innego.
artykułów się naczytałeś i wielki cwaniak znawca sie znalazł... eee nie chce mi się pisac. kup sobie za 10.000 i zapierdalaj 300km/h bez obaw na pewno wytrzyma i nic ci si nie stanie.
szerokosci..
-
wszok - Świeżak
- Posty: 178
- Dołączył(a): 27/11/2007, 18:49
Ja jeżdżę w Dainese od 4 sezonów i jestem bardzo, ale to bardzo zadowolony. Komfort jazdy w skórze jest nieporównywalny. W zimie zakładam pod kombi termoaktywa i jest mi w miarę ciepło, a w lecie, przy tak wysokim wykonaniu(porządna skóra, dobrze wykonanana i wentylowana podszewka) da się spokojnie jeździć. Kiedyś w lato śmigałem w dźinsach z ochraniaczami, ale dnia pewnego na szczęście przy ok 20 km/h poszorowałem organizmem po asfalcie i ze spodni zostały właśnie te ochraniacze i zdarta dupa. Na górze miałem kurtkę od kompletu dainese której zupełnie nic się nie stało.
Poza tym, porządna twarda skóra daje super komfort na trasach. Nie wygodnie się w tym chodzi jak cholera, ale sylwetka i profil kombi dopasowany jest do pozycji na moto. Pamietam, że kolega kupował sezon po mnie kimbi Probiker'a i dzisiaj wygląda nim jak w worku na ziemniaki. Poza tym, popekał mu w niektorych miejscach od słońca.
Jeżeli zastanawiasz się nad wydaniem takiej sumy pieniędzy o której pisałeś, mogę Ci zagwrantować, że będziesz bardzo zadowolony z takiego wydatku.
Pozdrawiam
Poza tym, porządna twarda skóra daje super komfort na trasach. Nie wygodnie się w tym chodzi jak cholera, ale sylwetka i profil kombi dopasowany jest do pozycji na moto. Pamietam, że kolega kupował sezon po mnie kimbi Probiker'a i dzisiaj wygląda nim jak w worku na ziemniaki. Poza tym, popekał mu w niektorych miejscach od słońca.
Jeżeli zastanawiasz się nad wydaniem takiej sumy pieniędzy o której pisałeś, mogę Ci zagwrantować, że będziesz bardzo zadowolony z takiego wydatku.
Pozdrawiam
- Sureal
- Świeżak
- Posty: 245
- Dołączył(a): 30/6/2008, 23:41
- Lokalizacja: Poznań
oczywiście że reanimowałem znajomego po wypadku i kombi bardzo się przydało bo dzięki niemu przeżył. Tak synku dla ciebie jestem specjalistą bo z akcesoriami mam do czynienia na codzień, wiem z czego sie je wykonuje jak są robione i jak powinny sie rozpadać podczas uderzenia. powiedz ile szkoleń produktowych zaliczyłeś np. Dainese pytanie retorycznewszok napisał(a):kosta napisał(a):wszok napisał(a):kosta napisał(a):wszok napisał(a):a tym bardziej ze rozmawiamy tu o cywilnych kombi za 1000-2000zl one różnią sie tylko wyglądem i kolorkami
tiaaaaaa jasne, poczytaj troszke
no dobra i pseudo lepszymi ochraniaczami... z lepszego materiału a jak wspominałem wyżej przy dzwonie miejskim i tak ci nie pomorze.
oczywiście wygoda czy wentylacja swoja droga. dlatego tez twierdze ze ma pasować i być wygodny zeby nie przeszkadzał ( dyskomfortem ) w prowadzeniu motocykla. a poczytać nie musze wole przymierzać i poczuć na sobie jak się w nim czuje
pozdrawiam.
Boże jeśli jesteś czemu nie krzyczysz, BŁAGAM CIE nie mów nic więcej. Tiaaa kombi wogle nie pomaga przy dzwonie stary coś ty brał , odstaw to natychmiast
weź mnie nie wku!!! i sam przestań brac . Pompowałeś kiedyś znajomego motocyklistę przy wypadku!!! miał kombi za 4000zl jak przypierdolił w zwykły rów bo mu zakręt nie wyszedł to krew mu wszystkim wypływała oczy czerwone krew uszami ustami nosem . kask tez miał za 1000zl i nic mu nie pomogło bo jak sie okazało kiedy zmarł w szpitalu, ze miał sieczkę z wnętrzności.
a po 2 czytaj ze zrozumieniem. nie napisałem ze wcale a slizg i dzwon to tez coś innego.
artykułów się naczytałeś i wielki cwaniak znawca sie znalazł... eee nie chce mi się pisac. kup sobie za 10.000 i zapierdalaj 300km/h bez obaw na pewno wytrzyma i nic ci si nie stanie.
szerokosci..
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
-
kosta - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1628
- Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
- Lokalizacja: WWA
Kosta - sorry ale czasami przemawia przez Ciebie przedstawiciel handlowy. ( przy okazji pozdrowienia dla Dezertera 72 ).
Nie neguje, ze masz swoja wiedze na ten temat, ale gdzies jest granica o ktorej mowi Wszok.
Badzmy wiec moze bardziej realistyczni i zastanowmy sie w jakim stopniu skora jakiej uzywa Dainese jest inna / lepsza od skory ktore uzywaja inne firmy ?
Tak apropo to ile jest jeszcze w Europie garbarzy ktorzy produkuja masowo ?
Z czym moge sie zgodzic to kroj, " bezpieczne szwy " - w postaci zakladek i same nici ktorymi sa szyte kombinezony.
Najistotniejsze sa jednak same protektory uzywane przy ich / do ich produkcji. A te w przypadku Dainese sa dobre ale nie najlepsze. Funkcjonuja jednak dobrze w polaczeniu calosci.
Nie neguje, ze masz swoja wiedze na ten temat, ale gdzies jest granica o ktorej mowi Wszok.
Badzmy wiec moze bardziej realistyczni i zastanowmy sie w jakim stopniu skora jakiej uzywa Dainese jest inna / lepsza od skory ktore uzywaja inne firmy ?
Tak apropo to ile jest jeszcze w Europie garbarzy ktorzy produkuja masowo ?
Z czym moge sie zgodzic to kroj, " bezpieczne szwy " - w postaci zakladek i same nici ktorymi sa szyte kombinezony.
Najistotniejsze sa jednak same protektory uzywane przy ich / do ich produkcji. A te w przypadku Dainese sa dobre ale nie najlepsze. Funkcjonuja jednak dobrze w polaczeniu calosci.
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
szkolenie - wypadek.. to jak wojsko i wojna o takie to dla mnie porównanie twojej wiedzy i to jeszcze sponsorowanej przez dainese dla dainese.... pozdrawiam. synku....
ps. dokładnie tak jak napisał andy7. lepsze szwy, skóra, protektory i to tyle... tak wiec bardziej raczej żywotność nie bezpieczeństwo. co nie znaczy, ze twierdze ze ma się jeździć w dżinsach itp.
choc sam mam dainese to nie twierdze ze jestem bezpieczny bo tak jak kilka postów wyżej napisano to co maja na torach GP a to co jest w sklepach to tak jak bolid F1 a sieicento z ABS
a jak wiemy słynny Senna F1 zginał od dzwona w bandę przy najwyższych normach bezpieczeństwa. a przypomnę ze mówimy o kombi za 1000-2000zl czyli tańszych już nie ma !! a wiec w takim przedziale cenowym szalu nie ma wiec trzeba kupić taki zeby oczywiście miał standardowa ochronę itd. ale żeby człowiek sie w nim czul komfortowo i wygodnie to podstawa zeby sie skupiać na prowadzeniu motocykla a nie na to ze mnie cos gniecie w du... ale hu.. ważne ze firma nie..
ps. dokładnie tak jak napisał andy7. lepsze szwy, skóra, protektory i to tyle... tak wiec bardziej raczej żywotność nie bezpieczeństwo. co nie znaczy, ze twierdze ze ma się jeździć w dżinsach itp.
choc sam mam dainese to nie twierdze ze jestem bezpieczny bo tak jak kilka postów wyżej napisano to co maja na torach GP a to co jest w sklepach to tak jak bolid F1 a sieicento z ABS
a jak wiemy słynny Senna F1 zginał od dzwona w bandę przy najwyższych normach bezpieczeństwa. a przypomnę ze mówimy o kombi za 1000-2000zl czyli tańszych już nie ma !! a wiec w takim przedziale cenowym szalu nie ma wiec trzeba kupić taki zeby oczywiście miał standardowa ochronę itd. ale żeby człowiek sie w nim czul komfortowo i wygodnie to podstawa zeby sie skupiać na prowadzeniu motocykla a nie na to ze mnie cos gniecie w du... ale hu.. ważne ze firma nie..
-
wszok - Świeżak
- Posty: 178
- Dołączył(a): 27/11/2007, 18:49
Ale się doktoryzujecie...
Kombi ma przylegać do ciała, przez co zwiększać aerodynamikę pojazdu i kierującego jako całości
Ma chronić w razie szlifa i szorowania dupskiem po powierzchni przed przetarciem i obdarciem ze skóry (własnej właściwej).
Protektory montowane na kombi mają zapobiec potłuczeniom najbardziej newralgicznych części ciała.
Przy dzwonie skóra nie ochroni przed połamaniem - prędzej żółw pomoże. Ewentualnie wzmocnienie karku przy potylicy + kask chronią przed uszkodzeniem podstawy czaszki.
Jedynym plusem kombi przy dzwonie jest to, że często przy dużej prędkości, trzyma w kupie wszystkie flaki, które rzadko kiedy znajdują się na właściwym miejscu.
Znajomy chirurg kiedyś opowiadał, że otworzyli ze skóry delikwenta po dzwonie i tak naprawdę tylko kombi trzymało mu jelita i żołądek na miejscu.
Nie ma mocnych. Moim zdaniem kombi zwiększa komfort i w jakimś stopniu bezpieczeństwo. Może inaczej, zmniejsza brak bezpieczeństwa na które bezpośrednio narażony jest kierujacy
Pozdrawiam
Kombi ma przylegać do ciała, przez co zwiększać aerodynamikę pojazdu i kierującego jako całości
Ma chronić w razie szlifa i szorowania dupskiem po powierzchni przed przetarciem i obdarciem ze skóry (własnej właściwej).
Protektory montowane na kombi mają zapobiec potłuczeniom najbardziej newralgicznych części ciała.
Przy dzwonie skóra nie ochroni przed połamaniem - prędzej żółw pomoże. Ewentualnie wzmocnienie karku przy potylicy + kask chronią przed uszkodzeniem podstawy czaszki.
Jedynym plusem kombi przy dzwonie jest to, że często przy dużej prędkości, trzyma w kupie wszystkie flaki, które rzadko kiedy znajdują się na właściwym miejscu.
Znajomy chirurg kiedyś opowiadał, że otworzyli ze skóry delikwenta po dzwonie i tak naprawdę tylko kombi trzymało mu jelita i żołądek na miejscu.
Nie ma mocnych. Moim zdaniem kombi zwiększa komfort i w jakimś stopniu bezpieczeństwo. Może inaczej, zmniejsza brak bezpieczeństwa na które bezpośrednio narażony jest kierujacy
Pozdrawiam
- Sureal
- Świeżak
- Posty: 245
- Dołączył(a): 30/6/2008, 23:41
- Lokalizacja: Poznań
Posty: 50
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Akcesoria motocyklowe
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości