Zobacz wątek - "+" i "-" Waszych motocykli
 
NAS Analytics TAG

"+" i "-" Waszych motocykli

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez HWC » 7/3/2009, 21:32

Dopisać moge co do Kawasaki ER-5 NIESTETY NIEMA CHAMULCÓW DOBRYCH!!! Co z tego że koło zatrzymuje w miejscu jak nie chamuje. poprostu widelec jest zbyt pionowo postawiony co skutkuje tym że motor szybciej naciskając swoją masą spowoduje poślizg koła niż dociśnięcie go do asfaltu w takcie hamowania co za tym idzie zwiekszenia przyczepności i leprzego wykorzystania właściwości opony. Przykładowo mamy widelec w motorze pod kontem 45 stopni a w drugim 90 stopni i hamujemy oczywiste jest to że moto mające widelec pod konetm 45 stopni szybcieja wychamuje w tych samuch warunkach. W ER-5 jest widelec za pionowo!!!
pozatym kierownica jest turystyczna dzięki czemu motor dziwnie się prowadzi, pasażer ma mało miejsca przez to że kierownica jest wysoko W GS500 kierowca się pochyla do kierownicy sportowej (mowa o roczniku 92)przez co daje więcej miejsca pasażerowi i nie stuka się kaskiem w kask!!


Honda CBR 125R JC34B Francja. Rocznik 2004. Moc 13 koni.

Plusy:
Dostępność mocy w zadowalającym stadium, moto ma akurat tyle żeby być szybszym od skuterów i nie zamulać na drodze, ma dobre przyspieszenie, lepsze jak suchy diesel w segmęcie coupe o pojemności 1.5 70 koni. Bardzo mobilna i zwinna. Motor ma dobry moment obrotowy, bez problemu idzie stanąć na koło wystarczy się wychylić i dodać gazu we właściwym momęcie, żadnego szarpania itd. naprawde zdziwiłem się jak na 13 koni Przednie hamulce świetne, motorem jestem w stanie zrobić bez problemu 30 metrowe stoppie tutaj też atutem jest mała masa.
Praca silnika bardzo ładna i stabilna
Łatwa w wyczuciu
Napewno plusem jest smarowanie bowiem CBR 125 pokonuje kilometry na gumie i się nie zaciera. Wogóle tania w eksploatacji części zuzywających się.
Duże przebiegi po 40 000 możemy tylko patrzeć jak użytkownicy 2t szukają 1500zł na nowy cylinder a my cieszymy się dalej jazdą bez remontu.
Tanie części zamienne.
Przkładowo owiewka do CBR 125 - 380zł do NSR 125 - 1150zł
Plusem jest też prędkość 125-145 zależy od gęstości powietrza wagi kierowcy itd. co na polskie drogi w zupełności wystarcza do mobilnego poruszania się. Może nie będziemy najszybsi ale lecimy tak jak każdy 100-90 bez problemu no i przyspieszenie większe więc można śmiało uciec jak ktoś w nas wjeżdża od tyłu. Hmm napewno CBR nie ucieknie policyjnemu polonezowi czy też busowi;) ale zato dzięki zwinności może śmiało kilkukrotnie wyprowadzić kierowcę z opresji na węższe leśne tory pozbywając się problemów pieknego dnia :)

Niewątpliwie minusami są:

Często łamiący się uchwyt klamki sprzęgła podczas upadku. Popyt jest na to taki że tylko wagonami zwozić i sprzedawać.

Reflektor wisi na plastikach w czasie mocniejszej gleby napewno pójdą uchwyty jak i każdemu.

Skrzynia biegów, poprostu się rozwala, rozregulowywuje nie wiem co się z nią dzieje miałem już 2 i tak się stało i widziałem kilka na allegro tez z taką samą wadą. Oraz podczas redukcji skrzynia mi trzasneła co poskutkowało tym że nieda się odpalić motocykla kiedy jest na biegu wciskając sprzęgło. Wcześniej się dało.

Prowadzenie i koła... Motor praktycznie nie daje się prowadzić przez te cienkie oponki a moja ma tendęcje do tego że wężykuje w zakręcie to chyba dla tego że oponki są zbyt cienkie. Kiedy jedziesz kolażówką szybko to samo zjawisko jest. Po założeniu szerszej opony można na winklu śmiało buty poprzycierać i nie ucieka. Napewno na oryginalnych oponac nie można czuć się pewnie podczas zakrętu. Najgorsze jest to że na nich motor ma bardzo małą powieżchnie przylegania za czym idzie to że łatwo motor rozpędzić do 100km/h lecz ciężej wychamować kiedy powieżchnia styku jest mała...

Motor jest zdławiony normami unijnymi przez co na 4,5,6 biegu praktycznie nie ciągnie. Ale mam na to rade (pisz pw to 300zł kosztuje u mnie :)

Poprostu jak siada 2 osoby to przód motocykla ledwie dotyka ziemi co czuć że jest przeciążenie na tyle to chyba wina amortyzatora. Na piaszczystej drodze albo śliskim polu wywrotka gwarantowana moge się załozyć o kase bo leżałem ja i inni nieraz przez te oponki itd.

Najbardziej zaskoczyło mnie to że płace praktycznie 10 zł i jeżdże pare godzin ok 5-7 nonstop. Spalanie jest mega małe. Cena mnie też zaskoczyła prawda jest taka że za 4 000zł mozna mieć zajebisty sprzęt zamiast chińskiego skutera.

Oczywiście niema czym szpanować taką małą pierdziawką ale na CBR da się przejechać 300 metrów na kole bez problemu a użytkownikom 2Twyłaża wtedy gały:) Podobno YZF-R125 jest większa i nieco lepsza.
Motorek fajny mało pali chyba to sobie cenie bo spędzam na nim cały dzień tak że pod koniec mam odciski na łapach.
To tyle.

KUPYWAĆ CZY NIE ?

ŚMIAŁO tylko założyć inne opony niż oryginalne.
cztery w rzędzie wjedzie wszędzie
HWC
Świeżak
 
Posty: 92
Dołączył(a): 25/6/2008, 12:36


Postprzez Konig » 7/3/2009, 22:27

Znajomy który ma NSR 125 wyśmiał Twój post ;)
Konig
Świeżak
 
Posty: 433
Dołączył(a): 14/8/2008, 20:21
Lokalizacja: Triocity


Postprzez Taser » 11/3/2009, 19:22

Yamaha YZF 600 thundercat

No wiec nabylem kociaka i po przejechaniu okolo 300 km takie sa moje spostrzezenia
"+"
Wygodna pozycja za sterami
Duzy schowek i sporo miejsca dla plecaka
Dobre hamulce
Pewne prowadzenie i dosyc duza porecznosc
O osiagach sie nie bede wypowiadal bo to moje pierwsze powazne moto(mnie osobiscie porazaja)
Ogromny zbiornik paliwa i niskie spalanie=daleki zasieg
Wielkim atutem tego sprzeta jest ponadczasowa linia ktora po 13 latach nadal sie podoba i mozna sie w Niej zakochac


"-"
yamahy maja problem z 2 biegiem
hektary plastiku
brak centralnej podstawki
brak wtrysku
troche toporne zegary
Slabe swiatlo mijania

Wrazenia z jazdy oceniam jako dobre, bo wsumie nawet jako poczatkujacy czuje ze mam kontrole nad pojazdem i reaguje on bez problemu na moje polecenia, tak samo jak wybacza drobne bledy. Ostatnio glownie sie po zmieszchu nim poruszalem i musze powiedziec, ze o ile podswietlenie zegarow jest wporzadku i bez fajerwerkow, tak swiatlo mijania jest do bani, naprawde nie mozna jechac szybciej niz 100 po drodze z zakretami ktorej sie nie zna jezeli jedzie cos z przeciwka. Silnik w mojej yamaszce jest praktycznie igla, a sprzet z tego co widac na zewnatrz nie mial latwego zycia. Niestety skrzynia troche psuje wszystko bo z drugim biegiem trzeba sie troche nameczyc, a w najgorszym wypadku padnie poprostu o czym juz czytalem na forum thundercata.

Podsumowywujac, uwazam ze jest to idealny sprzet dla tych ktorych nie stac na kupowanie najpierw 500, potem cos dalej, jedyny przeskok mocy jest miedzy 7, a 8 tys jezeli sie naprawde odkreci. a tak pozatym wszystkim jest naprawde super.
Nie ma nic piekniejszego niz dwa kola i jeden slad...

Yamaha YZF 600 Thundercat :D
Avatar użytkownika
Taser
Bywalec
 
Posty: 577
Dołączył(a): 8/4/2007, 15:53
Lokalizacja: Nadarzyn

Postprzez MATRIX123 » 14/3/2009, 19:13

Kawasaki ZZR 600 E1 1993
Plusy:
- design
- swietnie oddaje moc
-dobrze trzyma się na zakrętach- masa
-tanie czesci zamienne
-na akceoryjnych tłumikach Delkevic - revelacyjne brzmienie

Minusy
-masa za duża
-spalanie 8l minimum
-padający regulator napięcia
-problemy z 2-gim biegiem - u mnie nie wystepuje
-jak na szybkiego turystę w dzisiejszych czasach dziwna pozycja za kierownicą , zmęczonny kręgosłup i ręce w ddłuższej trasie

Ogólnie polecam :D
Avatar użytkownika
MATRIX123
Świeżak
 
Posty: 100
Dołączył(a): 27/12/2007, 23:37
Lokalizacja: POZNAŃ/PLEWISKA

Postprzez Argons » 18/3/2009, 21:56

Yamaha Xt 600 1984r(typ: 43f)
Mocne strony:
-Niezawodny, trwał silnik
-małe spalanie i tanie części
-dobrze sprawuje się w lekkim i trochę cięższym terenie
-po zmiania opon i przełożeń na szosowe spokojnie można jechac w miasto a nawet i w niezbyt długą trasę
-duża dostępnośc do części zamiennych zarówno nowych jak i używanych.
Słabe strony:
- wiek
- duza masa własna motocykla w terenie jest bardzo uciążliwa
- zbyt miękkie zawieszenie
- Niezbyt dobrze zaprojektowana tylna ośka
- pękające krucce gaźnikowe

Mimo dużej masy motor jak na swoje dobrze radzi sobie w terenie i na szosie, jest bezawaryjny i ponadprzeciętnie trwały, ogólnie polecam:)
Argons
Świeżak
 
Posty: 66
Dołączył(a): 8/9/2008, 14:09
Lokalizacja: Sandomierz

Postprzez Ccysio » 27/3/2009, 19:57

Honda Varadero'01

1. Mocną stroną jest to, że jest to motocykl niezwykle uniwersalny - dobry na pierwszy sprzęt, na dobrym ogumieniu, żeby w lesie się "kajtnąć", i do miasta. W prawktyce bezawaryjny, i bardzo duży, jak na 125 ;]

2. Moc silnika, przy swojej wadze, nie pocisnę więcej niż 115-117km/h (Mam opony o bardzo wysokim bieżniku, najprawdopodobniej takie się stosuje w crossach, ale że lubię sobie pojechać na przejażdżkę do lasu - mi odpowiadają, ale nieco spowalniają -3km/h maksymalny spadek prędkości maksymalnej)

3. W pierwszym kontakcie zaskoczyła mnie wygodna. Bardzo wygodny sprzęt, myślę, że takim można pojeździć na przejażdżki po Polsce ;)

4. Warto wiedzieć, że tego motoru w praktyce nie da się tuningować, ze względu na to że jest to 4-suw.
Varadero 125XL
Ccysio
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 18/3/2009, 21:31

Postprzez bast » 10/4/2009, 12:21

Yamaha YX 600 Radian '91

+
+Dobry na pierwsze moto, pojemnosc 600 daje pewne mozliwosci ale bez szalenstwa,
+Wygodny
+Stylowy wyglad klasyka z lat 70-80-tych
+Powyzej 6k obrotow wlacza banana
+Swiatla mijania na stale, nie zapomnisz ich wlaczyc
+Ssanie przy kierownicy
+Zwinny, dosc waski, swietny na miasto
+mimo wieku dosc latwo o czesci, wiele wspolnego z xj600 z przed 93 roku
+czytelne zegary
+elastyczny silnik, skrzynia pozwala na nieredukowanie z 6-ki nawet przy predkosciach w okolicach 50km/h
+kranik podcisnieniowy, nie trzeba nic zakrecac i odkrecac
+jak mowie na czym jezdze to nikt nie wie o czym mowie (unikat)
+stopka boczna i centralka
+ no i podkladniejszych pomiarach po kilku tankowaniach okazuje sie ze spalanie to plus a nie minus i waha sie w przedziale 5-6 l/100km


-Brak owiewek ale to golas wiec wiadomo co sie bierze
-Troszke za miekkie zawieszenie
-Oryginalne lusterka bardzo ladne ale troche za krotkie i ograniczona widocznosc
-brak wskaznika paliwa i kontrolki rezerwy
-brak mocy podczas jazdy z kolegami na nowoczesniejszych sprzetach
-stukot sprzegla na jalowych obrotach (nie zawsze)
-troche za mala pojemnosc baku 12l
- predkosciomierz i odometer w milach (choc mniejszymi cyferkami ma tez skale w km)

Napewno ma jeszcze wiele cech ktorych albo nie moge sobie przypomniec albo jeszcze ich nie odkrylem
Ostatnio edytowano 17/4/2009, 09:19 przez bast, łącznie edytowano 1 raz
SPIDER DIARIES (otwórz link)

Yamaha YX 600 Radian ---> Suzuki DR-Z 400 SM
Avatar użytkownika
bast
Bywalec
 
Posty: 849
Dołączył(a): 7/7/2008, 11:09
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez TOM67 » 15/4/2009, 10:20

Kawasaki Ninja 250 (2008)
+
lekki
zwrotny
idealny na miasto
wygodna pozycja ( nie jest to typowy leżący sport)
fajny wygląd

-
brak wyświetlacza biegów ( dla mnie to minus)
w trasie do ok 130-140km/h jest ok, powyżej trzeba się kłaść.
do ok 120km/h zadawalające przyśpieszenie na 6 powyżej trzeba już wajchlować biegami
jeżeli się ostrzej jeździ (9-11 tyś obr. i niskie biegi) w mieście spalanie dochodzi do 5l ( przynajmniej u mnie)
Ostatnio edytowano 7/7/2009, 11:35 przez TOM67, łącznie edytowano 4 razy
TOM67
Świeżak
 
Posty: 111
Dołączył(a): 4/6/2008, 13:27

Postprzez pilotek11 » 17/4/2009, 17:22

Cbr 125r :)

Plusy +:

-bardzo niskie spalanie 2,5l
-wygodna pozycja za kierownicą
-lekki 120kg
-zwinny
-jak na ta pojemność super dzwiek;P

Minusy -:

-w porownaniu do 125cm3 2t to cbr jest słabsza i wolniejsza
-niski vmax 120km/h
-troszeczke za nisko siedzenie (jak dla mnie)
- no i wąskie opony jak i motor;)
Avatar użytkownika
pilotek11
Świeżak
 
Posty: 126
Dołączył(a): 2/8/2007, 20:01
Lokalizacja: Słupca

Postprzez MaximusPL » 20/4/2009, 20:36

Posiadam GSR 600A K7 rok 2007/2008

+ łatwy w prowadzeniu
+ zwinny i "wąski" przydatny w miastach
+ elastyczny silnik z GSX-a
+ wygodna pozycja
+ precyzyjna skrzynia biegów
+ wyświetlacz biegów
+ czytelne wskaźniki
+ dobry seryjny imobilaizer
+ ładny wygląd (kwestia gustu :) )


- za bardzo wjeje powyżej 150km/h
- głośna skrzynia biegów
- kosztowne instalacje sakw i kufra (ale to nie turystyk)
- drgające lusterka (praktycznie nic w nich nie widać powyżej 150km/h)
- brak schowka
Suzuki GSR 600 A 2007/2008
Avatar użytkownika
MaximusPL
Świeżak
 
Posty: 328
Dołączył(a): 31/3/2009, 13:37
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Vaxon » 21/4/2009, 10:43

Honda CB500S '98 (photo (otwórz link))

+ małe spalanie
+ niewielka masa
+ zwrotny
+ wybacza błędy
+ schowek pod siedzeniem
+ dynamiczny silnik
+ pełne owiewki (nie są montowane seryjnie)

- brak sygnalizatora poziomu paliwa bądź ewentualnie rezerwy
- amortzatory (szczególnie dla pasażera)[/url]
Vaxon
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 10/1/2009, 13:12
Lokalizacja: Kraków

Postprzez tokarz144 » 25/4/2009, 15:06

ogar 205 :D
plusy:
-doskonały dla 8-latka i nauki jazdy
minusy
-słaby silnik
-dwa biegi
tokarz144
Świeżak
 
Posty: 166
Dołączył(a): 12/4/2009, 15:58

Postprzez Queyu » 5/5/2009, 08:59

HONDA XL600R '85
+szybko się nagrzewa (po ok 10s na ssaniu ma niskie obroty!!! rewelka)
+nie wielkie spalanie 4-5l
+znakomite materiały gumy itp.
+pomimo lat silniczek w środku czyściutki jak łza
+ bardzo udany konstrukcyjnie silnik, b. długo produkowany, kulturalna miękka praca silnika :)
+sucha miska olejowa (można latać na kole ile się chce)
+ idealny sprzęt do nauki latania na kole

-bęben z tyłu
- czasem trzeba kilka razy ładnie kopnąć żeby odpalić (dr 600 zazwyczaj za 1 -ciepła i za 2 zimna)
- beznadziejny dekompresator automatyczny (obecnie używam tylko ręcznego)


DR600 świeżo po remoncie.
+b. zrywna 3 bieg na koło z gazu !!!
+odpala od strzała
+znakomity gażnik mechaniczny z pompką przysp
+w porównaniu do dr650 mała i zwrotna
+wygodna pozycja dla kierowcy
+ szybki motor w zwojej klasie

-mokra micha olejowa
-długa jedynka
-bęben z tyłu
- w lesie tył potrafi dobić
-"twarda praca silnika" ale nie wiem czy to wada taki jego urok.

DR650 '93
+łatwo odpala
+duża wygodna ale nie w teren
+całkiem fajnie się prowadzi
+wg mnie ładny wygląd
+zawiecha na drogi ok

- beznadziejny gaźnik membranowy (najlepiej od razu wymienić na mechaniczny np od dr600 ja tak zrobiłem... masakra!!!)
-długo się rozgrzewa podobnie jak dr600
-długa i ciężka jeśli chodzi o teren (lecz po wymianie gaźnika nabiera odrobinę lekkości)
-długa jedynka
-mokra miska

Suzuki gsxr600 srad '98
+moc
+twarde bezkompromisowe zawieszenie
+wygląd a'la bolid (mam na myśli zadupek jak szerszeń)
+prowadzi się rewelacyjnie


-silnik "szemrze"
-częsta wymiana napinacza rozrządu
-czuła na poziom oleju

ogólnie dobrze go wspominam ale już takiego nie kupie.
Honda xl600r '85
Suzuki dr600 '89
Suzuki gsxr600 98
Suzuki vx800 '93
Suzuki dr650 '93
Suzuki rm250 '96
Kawasaki GPZ500S '95
Junak m10 350 '62
Yamaha rd350
WSK 125 rok nieznany
Jawa mustang 50 '8x
Simson Shwalbe 50
Komar3 50 '8x
Queyu
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 28/1/2007, 15:15

Postprzez binio » 10/5/2009, 18:46

Honda Varadero XL1000V
+ ekstra wygodna, idealna pozycja za kierownica
+ nisko umieszczony srodek ciezkosci
+ bardzo przyjemna i latwa w prowadzeniu
+ szyba dobrze chroni przed wiatrem
+ linowo oddaje moc, bez problemow idzie okielznac te 100KM nawet jak jest to czyjs pierwszy motor
+ hamulce, Dual CBS to piekna sprawa

- wrazliwa na boczne podmuchy, zwlaszcza przy duzych predkosciach (jest wysoka)
- jak ktos jest szeroki w barkach to lusterka sa za wasko rozmieszczone ;)
12-14 lat - Komarek
15-25 lat - nic...
26 lat - Honda Varadero XL1000V...
gdzie tu logika ktoś zapyta, taki duży i mocny sprzet na peirwszye moto??
odp: W MOJEJ KUR** GŁOWIE!!!
po miesiacu jazdy na Viadrze zmiana na VFR 800FI -> kocham ją :)
binio
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 24/3/2009, 09:58
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez r3n3g4d3? » 11/5/2009, 16:35

Suzuki gsf 400

+zwrotny
+dość mocny jak na 400 ccm 59km
+wygodny
+dobry na miasto
+bardzo głośny wydech :)

-brak wskaźnika rezerwy
-i jak dla mnie brak wskaźnika na którym biegu się jedzie

więcej minusów i plusów narazie nie widzę ponieważ moto mam dopiero 3 miesiące
r3n3g4d3?
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 29/12/2008, 18:25

Postprzez damianbrykas » 14/5/2009, 15:52

KAWASAKI ZX6R-ninja 1999r.


1) Mocne strony:

Super silnik, bardzo cichy więc można usyszeć pukanie itp. Przy założeniu odpowiedaniego tłumika tak jak u mnie PRZELOTOWY-NINJA super ryk :) Spalanie w mieszanej jeździe około 5-6 litrów/100km. Przy jeździe do 200 niezadłuże jak dla mnie. Bardzo szybko wkręca się na obroty. Dobrze trzyma się drogi. Wygodny, aż chce się jeździć ;) Piękny wygląd (kolor żabka), idealnie profilowany. Bardzo dobre hamulce. Wyżej napisano, że nie widać nic w lusterkach. W mojej kawie idealnie wszystko widać co dzieje się za motocyklem ;) Idealnie się prowadzi.

2.Słabe strony:
Jak napisano wyżej nie ma wskaźnika poziomu paliwa co jest pewnym utrudnieniem, dobrze że pozostaje rezerwy 4-5l co starcza a jakieś 80 km. Przy tankowaniu do pełna przy jakiś 245-255km kończy się paliwo i zaczyna się rezerwa. Pasażerowie lepiej żeby nie trzymali za rączki przy zadupku bo mogą się zdziwić jak odlecą(moim zdaniem rączki są do wyglądu w nim a nie do tego żeby łapać się ich :P )Za długo się rozgrzewa na saniu kiedy ma zimny silnik.

3. Tani w porównaniu z innymi motocyklami w tym wieku. Bardzo ładny kształt czego nie można powiedzieć o innych markach za tą cenę. Bardzo ładnie się prezentuje. Moto wygodne i ekonomiczne.
damianbrykas
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 23/4/2009, 19:28
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez Pajda » 15/5/2009, 15:20

Fazer 600 1998

+ wogóle się nie psuje
+ świetne hamulce
+ tanie częsci nowe i uzywane
+ spalanie na poziomie 5 L
+ wygodnia pozycja
+ dobre osiągi jak na turyste w klasie 600
+ łatwy w serwisowaniu, ergonomia, ekonomia
+ duży schowek pod siedzeniem
+ dobry w miasto i na trase 500km
+ da się pałować jak sportem



- światła do dupy
- powyżej 180 głośno
- do 210 ciągnie na 5 biegu później lipa max 230
- fabryczny tłumik jest strasznie cichy
- na każdym zlocie takich samych Fazerów zobaczysz conajmniej 20 sztuk
Fazer 600
Pajda
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 1/7/2008, 16:57
Lokalizacja: Gliwice

Postprzez Pudelski7 » 3/6/2009, 21:55

Honda CB 450s

1.
-bardzo wygodna pozycja
-nie mecze nawet calodniowa jazda
-niezawodnosc "bardzo sie zadziwilem ponieważ to dosyc stary motocykl"
-widoczność w lusterkach
-dobre oswietlenie jezdni w nocy
-bardzo przyjemnie przeciska sie pomiedzy wszystkimi samochodami na swiatlach.
-elastyczny silnik
-bardzo dynamiczny jak na swoja pojemnosc
-bardzo male spalanie.
2.
-trochę ciężko znalesc akcesoria do tego modelu
-plecaczki narzekają na niezbyt wygodne miejsce pasażera (osobiscie nie jezdzilem jako plecak na nim)
nic wiecej nie przycodzi mi namysl jezeli chodzi o minusy.
3.
osobiscie polecil bym go wszystkim którzy zaczynaja przygode motocyklowa badz chca sie przesiasc na wiekszy motocykl.
bardzo lubie w nim to ze moge zawsze na niego liczyc:))
4.
ma dosc krótkie biegi co czyni go idealnym w miescie jak i na gorskich kretych uliczkach. moj znajomy jezdzi na VFR 750 i choc moja honda ma owiele wiecej mocy to przy rozsadnej jezdzie ladnie totrzymuje tempa VFR-ce. na gorskich kretych drogach owiele lepiej sie nia jezdzi niz VFR, dlatego ze jest to dosyc lekki motocykl.

jesli ktos sie z tym co napisalem nie zgadza to bardzo przepraszam;P to jest poprostu moje zdanie;)
kiedy siedzę na maszynie totalny czuje luz, włączam silnik daje kopa za mna tylko kurz...
Avatar użytkownika
Pudelski7
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 24/5/2009, 15:50
Lokalizacja: Jasło/Rzeszów

Postprzez mianps » 4/6/2009, 16:57

Honda CB 450s

Wiele z opisu zapożyczyłem od kolegi wyżej ale to tylko dlatego, że podzielam jego opinie w tych sprawach co do tego motocykla.

1. Plusy

-bardzo wygodna pozycja
-nie męczy nawet całodniowa jazda
-niezawodność: jeszcze do końca nie wiem bo jeżdżę dopiero m-c i jest świeżo po czyszczeniu zaworów, gaźników i ich regulacji + wymiana płynów.
-widoczność w lusterkach (ooo tak, zarówno z lewej jak i z prawej dobra widoczność)
-bardzo przyjemnie przeciska się pomiędzy wszystkimi samochodami na światłach (a nawet między autami a krawężnikiem po prawej stronie;p)
-elastyczny silnik
-bardzo dynamiczny jak na swoja pojemność
-małe spalanie jak na swoja pojemność (u mnie na trasie 4,1l/100km, a w mieście 5,7l/100km)
-naked: żadna owiewka się nie połamie przy pierwszych glebach chociażby parkingowych bo ich po prostu nie ma

2. Minusy

-nie ma schowka pod siedzeniem :(
-trochę ciężko znaleźć akcesoria do tego modelu (ale po co??byle co kosztowałoby 1/4 wartości motocykla:P)
-plecaczki narzekają na niezbyt wygodne miejsce pasażera (a tego jeszcze nie wiem ale podejrzewam, że jako plecaczek zawsze będzie niewygodnie)
-brak wskaźnika paliwa
-na wysokich obrotach trochę za bardzo silnik "brzęczy", taki mało basowy;p ale spokojnie można jechać do 100km/h przy 3-4,5tyś/obr i dźwięk silnika jest wg mnie miły dla ucha motocyklisty:)

3. Wasze odczucia (co was mile zaskoczyło a także co w nich najbardziej lubicie/doceniacie)

osobiscie polecil bym go wszystkim którzy zaczynaja przygode motocyklowa badz chca sie przesiasc na wiekszy motocykl.
i tu bym się rękami i nogami podpisał
aha, należy brać pod uwagę, że nie mając owiewek wiatr troszkę dokucza podczas jazdy ale to tylko powyżej dłuższej jazdy 100km/h
mianps
Świeżak
 
Posty: 490
Dołączył(a): 20/5/2009, 19:49
Lokalizacja: Radom/Opole/Tomaszów Maz.

Postprzez qadrat » 4/6/2009, 19:59

Yamaha XJ600S Diversion, 1998r

Plusy:
- bardzo niskie spalanie (4,7l w mieście, aż mnie zdziwiło, że 600tka może tak mało spalić, w trasie 3,8l)
- wygodna pozycja za kierownicą oraz wygodna kanapa, ale ta po 1998r
- elastyczny silnik, na 6 biegu bez szarpania przyspieszy z 50km/h
- pomimo 63tys. km przebiegu, nie widać oznak zużycia
- światła awaryjne :P
- świetne hamulce

Minusy:
- silnik pracuje na zasadzie "grech, stuk, puk, grech, stuk, puk" i jedziemy bezawaryjnie, tak jak każda XJ600, ale idzie się przyzwyczaić (ehh, ten kosz sprzęgłowy)
- brak wskaźnika poziomu paliwa, dla mnie to taki malutki minus, bo i tak operuję kranikiem "ON - RES", ale dla początkujących może to być kłopot
- wibracje przy 4000rpm, jak w każdej XJ

Moje odczucia - jestem pozytywnie zaskoczony tym motocyklem, do turystyki jest po prostu idealny. Przede wszystkim to malutkie spalanie. Mimo, że jeden sezon miałem Bandita 600, myślałem, że XJtka będzie dla mnie mułowata, a o dziwo - tak nie jest, ten motorek do 170km/h ma chęć ładnie przyspieszać. XJ600 jest chyba jedynym motocyklem, który okazał się dla mnie taki "oryginalny", przez tą swoją dziwną charakterystykę pracy silnika :)
BMW F650 Funduro.
Avatar użytkownika
qadrat
Świeżak
 
Posty: 276
Dołączył(a): 21/4/2008, 21:25
Lokalizacja: Ozorków

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na gr