zmiana na wieksze rf600, cbr600, vfr750
Posty: 19
• Strona 1 z 1
zmiana na wieksze rf600, cbr600, vfr750
witam jeżdżę yamahą virago 535 i chce kupic cos wiekszego chce na to przeznaczyc ok 7-7,5tys interesuje mnie najbardziej honda najbardziej mi sie podoba i chyba najlepsza zywotnosc? jeżdże raczej turystycznie mam małe doświadczenie przejechłem dopiero kilka tys km ale virago mi nie podchodzi i musze kupic cos innego...
- cbr 600
- vfr 750
- rf 600
- rf 900
- ostatecznie cbr 1000f
wiem ze suzuki mozna upolowac nieco młodsze od hondy za te same pieniadze ale jak jest z zywotnością i spalaniem ?
- cbr 600
- vfr 750
- rf 600
- rf 900
- ostatecznie cbr 1000f
wiem ze suzuki mozna upolowac nieco młodsze od hondy za te same pieniadze ale jak jest z zywotnością i spalaniem ?
- pawel240
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 12/6/2008, 23:38
spalanie nie powinno ci interesowac bo motocykle pala tyle ile musza a zywotnosc taka jak zadbasz..... bierz VFR chociaz zadbana za 7 tys bedzie ciezko dostac !
habba babba!
-
palgumeniedusze - Stały bywalec
- Posty: 1295
- Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
- Lokalizacja: WLKP
zmiana na wieksze rf600, cbr600, vfr750
Witaj .W sumie koledzy mają racje .ja też stawiam na honde vfr.A o wyborze zdecydujesz sam
- bogmadur
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 1/8/2008, 19:39
- Lokalizacja: koszalin
Cbr 1000 po Virago na którym zrobiłeś nie wiele to nie najlepszy wybór podobnie jest z RF900. CBR odradzam jak zawsze i odradzał będę zaś RF600 jest moim zdaniem znacznie z tyłu w konfrontacji z VFR dla mnie jest to znacznie nowocześniejszy motocykl do tego wygodny można wykorzystać go do dość szybkiej agresywnej sportowej jazdy ale w lekkiej turystyce też zdaje egzamin do tego silnik V z niezłym momentem... także moje skromne zdanie VFR.
-
YZF R1 - Moderator
- Posty: 2765
- Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
- Lokalizacja: Warszawa
Ja kupujac motocykl takze bralem pod uwage RF600 i przyznam ze jezdzilem na kilku egzemplarzach i niestety ten motocykl nie zrobil na mnie najlepszego wrazenia :/ On zaczynal jechac dopiero po 10 tys rpm. I prawda jest powszechna opinia ze to jest GNIOT
Zupelnie inaczej sprawa sie ma w RF900. Mocny elastyczny silnik i atrakcyjny wyglad za rozsadne pieniadze lecz wydaje mi sie ze masz troche za malo praktyki by od razu siasc na 900.
Koledzy dobrze radza ze z tego co wymieniles najlepsza bedzie VFR
Zupelnie inaczej sprawa sie ma w RF900. Mocny elastyczny silnik i atrakcyjny wyglad za rozsadne pieniadze lecz wydaje mi sie ze masz troche za malo praktyki by od razu siasc na 900.
Koledzy dobrze radza ze z tego co wymieniles najlepsza bedzie VFR
- ivan161
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 23/5/2008, 09:13
- Lokalizacja: Ostrowiec Åšw
pawel z tego co ja się orientuje w VFR-kach to łatwo poznać po przedniej lampie oraz po wlotach na boczkach.
- Załączniki
-
- Honda VFR RC-36 2.jpg (59.93 KiB) PrzeglÄ…dane 2978 razy
-
- Honda VFR RC-36.jpg (95.66 KiB) PrzeglÄ…dane 2978 razy
-
YZF R1 - Moderator
- Posty: 2765
- Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
- Lokalizacja: Warszawa
(otwórz link)
(otwórz link)
bylem i jezdzilem
fajnie jedzie silnik raczej w porządku ładowanie chyba tez przy wlaczonych swiatlach i np naciskaniu stopu nic bardzo nie gasnie miernika ze sobą nei wzialem niestety, tylna opona do wymiany napęd raczej ok silnik trzymal ok 1200obr i raczej chodził równo,
odstrasza mnie problem z elektryką, nie działa zadna kontrolka i wskazniki paliwa i temperatury ;/ sprzedający nie wie co z tym jest przyciągnął moto z belgii, problem jest tez z przodem jest bardzo miekki nie ma pewnie oleju i uszczelniacze pewnie tez do wymiany ?
motor ma otartą lewą strone i z prawej jeden z plastików (czesc czaszy) tez jest pekniety
przejechane niby 38tys i 6200zl do zabrania co myslicie ?
(otwórz link)
bylem i jezdzilem
fajnie jedzie silnik raczej w porządku ładowanie chyba tez przy wlaczonych swiatlach i np naciskaniu stopu nic bardzo nie gasnie miernika ze sobą nei wzialem niestety, tylna opona do wymiany napęd raczej ok silnik trzymal ok 1200obr i raczej chodził równo,
odstrasza mnie problem z elektryką, nie działa zadna kontrolka i wskazniki paliwa i temperatury ;/ sprzedający nie wie co z tym jest przyciągnął moto z belgii, problem jest tez z przodem jest bardzo miekki nie ma pewnie oleju i uszczelniacze pewnie tez do wymiany ?
motor ma otartą lewą strone i z prawej jeden z plastików (czesc czaszy) tez jest pekniety
przejechane niby 38tys i 6200zl do zabrania co myslicie ?
- pawel240
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 12/6/2008, 23:38
pawel240 napisał(a): (otwórz link)
(otwórz link)
bylem i jezdzilem
fajnie jedzie silnik raczej w porządku ładowanie chyba tez przy wlaczonych swiatlach i np naciskaniu stopu nic bardzo nie gasnie miernika ze sobą nei wzialem niestety, tylna opona do wymiany napęd raczej ok silnik trzymal ok 1200obr i raczej chodził równo,
odstrasza mnie problem z elektryką, nie działa zadna kontrolka i wskazniki paliwa i temperatury ;/ sprzedający nie wie co z tym jest przyciągnął moto z belgii, problem jest tez z przodem jest bardzo miekki nie ma pewnie oleju i uszczelniacze pewnie tez do wymiany ?
motor ma otartą lewą strone i z prawej jeden z plastików (czesc czaszy) tez jest pekniety
przejechane niby 38tys i 6200zl do zabrania co myslicie ?
po zdjęciach widać że moto było malowane widać czerwony kolor. ale pomimo tego wgląda na zadbany i ładny motocykl... napęd wymienić to nie problem, zawieszenie lejesz olej uszczelniacze i po robocie,owiewkę można pomalować nawet nie musisz kupować 2 bo ta nadaje sie do ponownego lakieru z tego co widzę opona też nie problem potarguj sie niech spuści na oponę to przy okazji kup komplet i z przodu też wymień. co do elektryki to sądzę ze wizyta u dobrego elektryka powinna pomóc jak nic nie działa to problem chyba jest gdzieś w jakiejś kostce i tyle tak na pierwszą myśl.....jeśli silnik fajnie chodzi bez jakiś szmerów niepokojących czy stuków to ja bym kupił.....
-
YZF R1 - Moderator
- Posty: 2765
- Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
- Lokalizacja: Warszawa
witam
motocykl wyglada na zadbany
to ze owiewki byly malowane tu i owdzie to nic nie znaczy
pamietajmy ze moto jezdzi na 2kolkach a nie na 4 wiec drobne podtarcia itp, a w starszych rocznikach malowanie niektorych elementow to nic dziwnego tylko Normalka
najwazaniejszy jest silnik i jak uwazasz ze jest Ok to bierz
potarguj sie jeszcze troszke i twoja
p.s. Witam po 1,5 miesiecznej nieobecnosci na forum-spowodowane praca
motocykl wyglada na zadbany
to ze owiewki byly malowane tu i owdzie to nic nie znaczy
pamietajmy ze moto jezdzi na 2kolkach a nie na 4 wiec drobne podtarcia itp, a w starszych rocznikach malowanie niektorych elementow to nic dziwnego tylko Normalka
najwazaniejszy jest silnik i jak uwazasz ze jest Ok to bierz
potarguj sie jeszcze troszke i twoja
p.s. Witam po 1,5 miesiecznej nieobecnosci na forum-spowodowane praca
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
Posty: 19
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości