informacje o Kawasaki 1400 GTR
Posty: 11
• Strona 1 z 1
informacje o Kawasaki 1400 GTR
chłopaki, macie jakiś źródła o tym motocyklu?
Jakieś wiarygodne źródła, a nie reklamowe?
JakiÅ› polski portal.
W sumie strasznie cicho o tej maszynie.
A fajnie wyglÄ…da, nawet w sklepie tego nie majÄ… hmm
Jakieś wiarygodne źródła, a nie reklamowe?
JakiÅ› polski portal.
W sumie strasznie cicho o tej maszynie.
A fajnie wyglÄ…da, nawet w sklepie tego nie majÄ… hmm
- fotokrak
- Świeżak
- Posty: 30
- Dołączył(a): 24/7/2008, 19:45
Taki turystyk dla ludzi którzy zrobili w życiu trochę kilometrów, silnik masz tam w prostej linii od ZZR 1400, ma tylko odrobinę zmniejszoną moc i charakterystykę dostosowaną bardziej do turystyki (maksymalnie wyprostowaną, krzywą momentu obrotowego) no i przez zastosowanie wału kardana sporą bezobsługowość, jak dla mnie to w tej chwili najlepszy motocykl turystyczny, razem z BMW.
-
icid - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
wiarygodne zrodla...hmm..u nas na scigacz.pl jest troche na jego temat wiec to wg mnie jest dosc wiarygodne zrodlo to podaje ci klika przydatnych linkow:
http://www.scigacz.pl/Kawasaki,GTR,1400 ... ,2633.html
http://filmy.scigacz.pl/intermot/kawasa ... model_2008
http://www.scigacz.pl/Kawasaki,1400,GTR ... ,2286.html
http://www.roadlook.pl/motocykle/kawasa ... yczny.html
Mam nadzieje, ze znajdziesz wszelkie info na temat tego motocykla.
A w salonach ten motocykl jest bo sprawdzilem ogloszenia na otomoto gdzie, min. salony sie oglaszaja i znalazlem pare egzemplarzy.
http://www.scigacz.pl/Kawasaki,GTR,1400 ... ,2633.html
http://filmy.scigacz.pl/intermot/kawasa ... model_2008
http://www.scigacz.pl/Kawasaki,1400,GTR ... ,2286.html
http://www.roadlook.pl/motocykle/kawasa ... yczny.html
Mam nadzieje, ze znajdziesz wszelkie info na temat tego motocykla.
A w salonach ten motocykl jest bo sprawdzilem ogloszenia na otomoto gdzie, min. salony sie oglaszaja i znalazlem pare egzemplarzy.
SV 650N...bo golasy som najfffajniejsze! | | https://www.youtube.com/channel/UCDq_gh ... aEDrqGNkDg
-
gumis - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2866
- Dołączył(a): 10/9/2006, 13:08
- Lokalizacja: Ruda Śląska/Chorzów
dzieki, jak zwykle w Polsce można go zobaczyć w salonie, a ja mieszkam w Londynie i jedynie mogę sobie go zobaczyć z foldera, wrr, Ducati wszystkie modele stoją a tego nie ma, owszem stoi wersja silniejsza sportowa, ale jakoś mi się tak nie podoba, znalazłem też kilka ofert sprzedaży tego motocykla po 7-12 miesiącach i mnie zastanowiło czy faktycznie ktoś stwierdził że mu potrzebna kasa na biznes, czy ta maszynka ma jakiś feler no i jest tego na ulicy ... no kurde jeszcze nie widziałem mimo że mijam setki jak nie tysiące motocyklistów dziennie
Dzieki że chciało wam się poszukać ja znalazłem tylko część z tych linków.
Czekam na więcej!
Dzieki że chciało wam się poszukać ja znalazłem tylko część z tych linków.
Czekam na więcej!
- fotokrak
- Świeżak
- Posty: 30
- Dołączył(a): 24/7/2008, 19:45
e no cos mi sie wierzyc nie chce, ze u nas jest a tam by nie bylo. Poszukaj kontaktu do usera o nicku Eneasz, on mieszka w Anglii i bodajrze w Londynie wiec moze on gdzie tego szpeja widzial to ci podpowie.
SV 650N...bo golasy som najfffajniejsze! | | https://www.youtube.com/channel/UCDq_gh ... aEDrqGNkDg
-
gumis - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2866
- Dołączył(a): 10/9/2006, 13:08
- Lokalizacja: Ruda Śląska/Chorzów
no jeżdżę po Londynie zawodowo, od klienta do klienta, jak wiedzę sklep z motorkami to szukam postoju i lecę, BA! nawet byłem w kilku miasteczkach w promieniu kilkudziesięciu kilometrów poza M25, duża sieć sklepów Metropolis, gdzie stoją motorki np Ducati droższe niż ten, też nie ma na wystawie, gościu mi tylko powiedział że jest on bardzo drogi :/ fakt ze ścigacze tu się sprzedają jak świeże bułeczki, bo ludzie szukają bardziej praktycznych maszyn, albo błyszczące klasyki.
A tu tak ze wszystkim, podobnie jest ze sprzętem komputerowym, łatwiej w polsce kupić najnowsze modele kart graficznych, dysków itd itd niż tutaj, nowości trzeba zamawiać, a i tak potrafią ściągnąć nie takie do końca jak chcesz masakra ci powiem.
A ten czarny robi na mnie powalające wrażenie
http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/r ... 9.jpg.html
nnnnm idealny do postawienia w sypialni [/img]
A tu tak ze wszystkim, podobnie jest ze sprzętem komputerowym, łatwiej w polsce kupić najnowsze modele kart graficznych, dysków itd itd niż tutaj, nowości trzeba zamawiać, a i tak potrafią ściągnąć nie takie do końca jak chcesz masakra ci powiem.
A ten czarny robi na mnie powalające wrażenie
http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/r ... 9.jpg.html
nnnnm idealny do postawienia w sypialni [/img]
- fotokrak
- Świeżak
- Posty: 30
- Dołączył(a): 24/7/2008, 19:45
trochę czasu mi to zajęło, ale jest :
GTR? CoÅ› takiego kiedyÅ› przecież już byÅ‚o. No tak, ale ilu jest dziÅ› takich, którzy pamiÄ™tajÄ…, że w 1986 roku identycznym skrótem oznaczono sprzÄ™ta do dalekich podróży…Czyli na wypuszczenie nowego GTR-a „ zieloni” potrzebowali ponad 20 lat. TrwaÅ‚o to zapewne tak dÅ‚ugo, bo w tym czasie najwiÄ™cej pary szÅ‚o w konstruowanie supersportów. 1400 GTR to nie jest żaden parowiec, ale naszpikowany high – techem.Olbrzym do turystyki.WedÅ‚ug planów szefów kawasaki, 1400 gtr ma w najbliższych latach dyktować warunki wÅ›ród dużych maszyn sportowo – turystycznych. Dlatego nazywajÄ… go mega sportowym turystykiem. Wielkie sÅ‚owa, które wyraźnie prowokujÄ…, aby być maksymalnie upierdliwym w szukaniu niedoróbek, niedoskonaÅ‚oÅ›ci i do sprawdzenia wszystkiego 100 razy. Ponieważ deszcz nie pozwalaÅ‚ wypuÅ›cić siÄ™ w trasÄ™, byÅ‚o nieco czasu, aby wziąć pod lupÄ™ to imponujÄ…ce zjawisko.1400 GTR- a napedza ten sam silnik, który dostaÅ‚ zzr 1400. Jednak tam imponuje on raczej mocÄ… maksymalnÄ… niż ciÄ…giem przy niskich obrotach. Do zastosowania w 1400 GTR ograniczono jego moc maksymalnÄ…, dziÄ™ki czemu uzyskano znacznie lepszÄ… elastyczność. Maszyna zawdziÄ™cza jÄ… o 4 mm mniejszym gardzielom ssÄ…cym, zmniejszeniu stopnia sprężania z 12:1 do 10,7:1 , a przede wszystkim bez stopniowemu przestawianiu ustawienia waÅ‚ka rozrzÄ…du sterujÄ…cego zaworami ssÄ…cymi. W efekcie 1400 GTR jest nie tylko 4 cylindrowym turystykiem o budzÄ…cej szacunek pojemnoÅ›ci, ale także najmocniejszym – ma moc 150 km i moment obrotowy 136 Nm. Przynajmniej tyle deklaruje producent. Koniec przymusowego odpoczynku – deszcz ustaÅ‚, można startować do jazdy próbnej. Szosy Alzacji i Schwarzwaldu czekajÄ…. Pierwsze wrażenie przy wsiadaniu: mimo pokaźnego rozstawu osi ( 1520mm) i rozÅ‚ożystych owiewek motocykl wydaje siÄ™ zadziwiajÄ…co zwarty, dalsze zaskoczenie: w prawdzie motocykl ma najzwyklejszy kluczyk do zapÅ‚onu, ale można go nie wyjmować ze stacyjki. WÅ‚Ä…cza on zapÅ‚on i da siÄ™ go wyciÄ…gnąć tylko wtedy, gdy w pobliżu znajdujÄ™ siÄ™ „ wyczuwany” przez motocykl transponder. A ten biker nosić w kieszeni kurtki. Definicja tego turystyka, która wymyÅ›liÅ‚ jeden ze speców od marketingu, brzmi: „Spicy and full of Kawasakiness” ( ostry i peÅ‚en kawasakowoÅ›ci). Kilogram zÅ‚ota dla tego, kto powie, co to takiego ta kawasakowość… . Z kontekstu wynika, żę jest to raczej zaleta niż wada. Odprężona pozycja bikera zyskuje sportowy charakter dziÄ™ki wysoko zamontowanym podnóżkom.. Mimo to nie można powiedzieć, aby byÅ‚y one niewygodne. Ponad to umożliwiajÄ… gÅ‚Ä™bsze skÅ‚adanie motocykla. Zestrojenie zawieszeÅ„, zwÅ‚aszcza przedniego, zarówno gdy chodzi o napiÄ™cie wstÄ™pne, jak i tÅ‚umienie, należy do sztywniejszych. GTR nie z miÄ™kkiej, huÅ›tajÄ…cej kanapy, po asfalcie pomyka sprężyÅ›cie, ale bez haÅ‚asu. Nie traci też opanowania, gdy biker gna nim dynamicznie przez ciasne zakrÄ™ty. A tu nie ma żartów. Masa wÅ‚asna tego sprzÄ™ta wynosi 279 kg, a w stanie gotowym do jazdy uzbiera siÄ™ ponad 300 kg. Ale te kilogramy nie duszÄ… motocykla. GTR ma aluminiowÄ… ramÄ™ monocoque a la zx 12r. WyglÄ…da na to, żę Å›rodek ciężkoÅ›ci znajduje siÄ™ dość wysoko. DoskonaÅ‚a porÄ™czność tak skutecznie maskuje kilogramy, że jeździec spokojnie i bez obaw odkrÄ™ca gaz. GTR 1400 wrÄ™cz do tego zaprasza, tym bardziej, że podczas jazdy szosowej silnik udowadnia, iż GTR bardziej mu odpowiada niż ZZR. W zzr- że 1400 bowiem lew budzi siÄ™ dopiero przy 5000 obr/min, GTR zaÅ› przyÅ›piesza przyzwoicie już od 3000 obr/min. Jednak potężny kop poniżej 3000 obr/min, którego można by oczekiwać, nie nastÄ™puje. Za to dziÄ™ki dwóm waÅ‚kom wyrównoważajÄ…cym silnik pracuje zdecydowanie miÄ™kko. Reakcje na zmiany obciążenia sÄ… w prawdzie odczuwalne, ale – jako dobrze tÅ‚umione – nie denerwujÄ…. Nie ma za to obawy, że na ostrym zakrÄ™cie nagÅ‚e szarpniÄ™cie zburzy spokój bikera i motocykla. Z tego, co napisano wyżej, wynika jednoznacznie, że o prowadzeniu 1400 GTR –a można mówić tylko dobrze, i to pomimo jego niedźwiedzich gabarytów. Podnóżki ocierajÄ… o jezdniÄ™ dopiero wtedy, gdy wyciskasz ze sprzÄ™gÅ‚a wszystkie soki. Wyposażone w abs hamulce trzymajÄ… mocno i sÄ… dobrze dozowalne. Abs w przednim kole dziaÅ‚a z opóźnieniem, ale nie utrudnia to życia. Gdy biker zagapi siÄ™ i przed zakrÄ™tem za późno zacznie redukować biegi, do roboty zabiera siÄ™ sprzÄ™gÅ‚o anty hoppingowe. Czyli o podskakiwaniu tylnego koÅ‚a i jego konsekwencjach można zapomnieć. A to ważne, bo motocykl ma napÄ™d waÅ‚em, co oznacza, że dziaÅ‚ajÄ… duże masy nieresorowane. Zaraz, zaraz … . NapÄ™d waÅ‚em? Tak, zgadza siÄ™, 1400 GTR wyposażono w taki wÅ‚aÅ›nie napÄ™d. Jednak dziÄ™ki skomplikowanemu zawieszeniu tetralever waÅ‚ dziaÅ‚a tak sekretnie, że motocyklista w ogóle go nie zauważa. 1400 GTR dobrze rozumie co to takiego jazda w sportowym stylu, ale i spokojna turystyka go nie przeraża. Sztywno i pewnie zamocowane, dobrze zintegrowane z motocyklem seryjne kufry mieszczÄ… po 35 litrów każdy ( w każdym z nich wystarczy miejsca dla kasku integralnego). Kawasaki nie narzuca żadnych ograniczeÅ„ prÄ™dkoÅ›ci przy jeździe z kuframi. Aż do nieco powyżej 200 kmh motocykl jedzie stabilnie. Dopioero potem pojawia siÄ™ lekki niepokój. Szczególnie gdy jeździec ustawi elektrycznie regulowanÄ… szybÄ™ w najwyższym poÅ‚ożeniu. Ale wtedy i bez tego jest dość gÅ‚oÅ›no, a podmuchy szarpiÄ™ kaskiem. Mimo to nie można w żadnym razie powiedzieć, że GTR boi siÄ™ autostrady. Skrzynia biegów o nowej konstrukcji pozwala czysto zapinać kolejne biegi, a dÅ‚uga 6 oznacza możliwość trzymania niskich obroów. Chwalona wczeÅ›niej pozycja jeźdźca i 22 litrowy bak pozwalajÄ… planować dÅ‚ugie dzienne przeloty. NowoÅ›ciÄ… jest odczyt na kokpicie ciÅ›nienia w oponach, który sprawdza elektronika. 1400 GTR, to interesujÄ…ce poÅ‚Ä…czenie dynamiki i przydatnoÅ›ci do turystyki. Nie wolno go pominąć przy wymienianiu faworytów wÅ›ród dużych turystyków.
„Ostatnia premiera dużej maszyny tyrtstycznej spod znaku Kwasaki to 2003 rok. I oto mamy 1400 GTR- a bardzo sportowego turystyka, o wyrafinowanej technice”
„Przejrzysty kokpit. Z kierownicy nie da siÄ™ go obsÅ‚ugiwać”
„W motocyklu turystycznym nie mogÅ‚o zabraknąć ABS- u. DziaÅ‚a perfekcyjnie”
„Widok od tyÅ‚u pozwala stwierdzić, jak dobrze kufry zintegrowano z pojazdem”
„Skomplikowane tylne zawieszenie Tetralever dziaÅ‚a doskonale”
„WstÄ™pne napinanie sprężyny pokrÄ™tÅ‚em przy podnóżku. Tak jak trzeba”
„Torby we wnÄ™trzu kufrów to element wyposażenia dodatkowego”
„jeden z przycisków na kierownicy sÅ‚uży do regulacji szyby”
„To turystyk, wiÄ™c bez regulacji wysokoÅ›ci reflektora ani rusz”
„Schowek na zbiorniku na drobiazgi”
„Dynamicznie pokonywanie zakrÄ™tów jest dla 1400 GTR- a dziecinnie Å‚awe mimo stosunkowo dużej masy”
„54 900zÅ‚ oznacza, że 1400 GTR należy do najtaÅ„szych w klasie. W zamian mamy chyba najdÅ‚uższy na Å›wiecie tÅ‚umik”
GTR? CoÅ› takiego kiedyÅ› przecież już byÅ‚o. No tak, ale ilu jest dziÅ› takich, którzy pamiÄ™tajÄ…, że w 1986 roku identycznym skrótem oznaczono sprzÄ™ta do dalekich podróży…Czyli na wypuszczenie nowego GTR-a „ zieloni” potrzebowali ponad 20 lat. TrwaÅ‚o to zapewne tak dÅ‚ugo, bo w tym czasie najwiÄ™cej pary szÅ‚o w konstruowanie supersportów. 1400 GTR to nie jest żaden parowiec, ale naszpikowany high – techem.Olbrzym do turystyki.WedÅ‚ug planów szefów kawasaki, 1400 gtr ma w najbliższych latach dyktować warunki wÅ›ród dużych maszyn sportowo – turystycznych. Dlatego nazywajÄ… go mega sportowym turystykiem. Wielkie sÅ‚owa, które wyraźnie prowokujÄ…, aby być maksymalnie upierdliwym w szukaniu niedoróbek, niedoskonaÅ‚oÅ›ci i do sprawdzenia wszystkiego 100 razy. Ponieważ deszcz nie pozwalaÅ‚ wypuÅ›cić siÄ™ w trasÄ™, byÅ‚o nieco czasu, aby wziąć pod lupÄ™ to imponujÄ…ce zjawisko.1400 GTR- a napedza ten sam silnik, który dostaÅ‚ zzr 1400. Jednak tam imponuje on raczej mocÄ… maksymalnÄ… niż ciÄ…giem przy niskich obrotach. Do zastosowania w 1400 GTR ograniczono jego moc maksymalnÄ…, dziÄ™ki czemu uzyskano znacznie lepszÄ… elastyczność. Maszyna zawdziÄ™cza jÄ… o 4 mm mniejszym gardzielom ssÄ…cym, zmniejszeniu stopnia sprężania z 12:1 do 10,7:1 , a przede wszystkim bez stopniowemu przestawianiu ustawienia waÅ‚ka rozrzÄ…du sterujÄ…cego zaworami ssÄ…cymi. W efekcie 1400 GTR jest nie tylko 4 cylindrowym turystykiem o budzÄ…cej szacunek pojemnoÅ›ci, ale także najmocniejszym – ma moc 150 km i moment obrotowy 136 Nm. Przynajmniej tyle deklaruje producent. Koniec przymusowego odpoczynku – deszcz ustaÅ‚, można startować do jazdy próbnej. Szosy Alzacji i Schwarzwaldu czekajÄ…. Pierwsze wrażenie przy wsiadaniu: mimo pokaźnego rozstawu osi ( 1520mm) i rozÅ‚ożystych owiewek motocykl wydaje siÄ™ zadziwiajÄ…co zwarty, dalsze zaskoczenie: w prawdzie motocykl ma najzwyklejszy kluczyk do zapÅ‚onu, ale można go nie wyjmować ze stacyjki. WÅ‚Ä…cza on zapÅ‚on i da siÄ™ go wyciÄ…gnąć tylko wtedy, gdy w pobliżu znajdujÄ™ siÄ™ „ wyczuwany” przez motocykl transponder. A ten biker nosić w kieszeni kurtki. Definicja tego turystyka, która wymyÅ›liÅ‚ jeden ze speców od marketingu, brzmi: „Spicy and full of Kawasakiness” ( ostry i peÅ‚en kawasakowoÅ›ci). Kilogram zÅ‚ota dla tego, kto powie, co to takiego ta kawasakowość… . Z kontekstu wynika, żę jest to raczej zaleta niż wada. Odprężona pozycja bikera zyskuje sportowy charakter dziÄ™ki wysoko zamontowanym podnóżkom.. Mimo to nie można powiedzieć, aby byÅ‚y one niewygodne. Ponad to umożliwiajÄ… gÅ‚Ä™bsze skÅ‚adanie motocykla. Zestrojenie zawieszeÅ„, zwÅ‚aszcza przedniego, zarówno gdy chodzi o napiÄ™cie wstÄ™pne, jak i tÅ‚umienie, należy do sztywniejszych. GTR nie z miÄ™kkiej, huÅ›tajÄ…cej kanapy, po asfalcie pomyka sprężyÅ›cie, ale bez haÅ‚asu. Nie traci też opanowania, gdy biker gna nim dynamicznie przez ciasne zakrÄ™ty. A tu nie ma żartów. Masa wÅ‚asna tego sprzÄ™ta wynosi 279 kg, a w stanie gotowym do jazdy uzbiera siÄ™ ponad 300 kg. Ale te kilogramy nie duszÄ… motocykla. GTR ma aluminiowÄ… ramÄ™ monocoque a la zx 12r. WyglÄ…da na to, żę Å›rodek ciężkoÅ›ci znajduje siÄ™ dość wysoko. DoskonaÅ‚a porÄ™czność tak skutecznie maskuje kilogramy, że jeździec spokojnie i bez obaw odkrÄ™ca gaz. GTR 1400 wrÄ™cz do tego zaprasza, tym bardziej, że podczas jazdy szosowej silnik udowadnia, iż GTR bardziej mu odpowiada niż ZZR. W zzr- że 1400 bowiem lew budzi siÄ™ dopiero przy 5000 obr/min, GTR zaÅ› przyÅ›piesza przyzwoicie już od 3000 obr/min. Jednak potężny kop poniżej 3000 obr/min, którego można by oczekiwać, nie nastÄ™puje. Za to dziÄ™ki dwóm waÅ‚kom wyrównoważajÄ…cym silnik pracuje zdecydowanie miÄ™kko. Reakcje na zmiany obciążenia sÄ… w prawdzie odczuwalne, ale – jako dobrze tÅ‚umione – nie denerwujÄ…. Nie ma za to obawy, że na ostrym zakrÄ™cie nagÅ‚e szarpniÄ™cie zburzy spokój bikera i motocykla. Z tego, co napisano wyżej, wynika jednoznacznie, że o prowadzeniu 1400 GTR –a można mówić tylko dobrze, i to pomimo jego niedźwiedzich gabarytów. Podnóżki ocierajÄ… o jezdniÄ™ dopiero wtedy, gdy wyciskasz ze sprzÄ™gÅ‚a wszystkie soki. Wyposażone w abs hamulce trzymajÄ… mocno i sÄ… dobrze dozowalne. Abs w przednim kole dziaÅ‚a z opóźnieniem, ale nie utrudnia to życia. Gdy biker zagapi siÄ™ i przed zakrÄ™tem za późno zacznie redukować biegi, do roboty zabiera siÄ™ sprzÄ™gÅ‚o anty hoppingowe. Czyli o podskakiwaniu tylnego koÅ‚a i jego konsekwencjach można zapomnieć. A to ważne, bo motocykl ma napÄ™d waÅ‚em, co oznacza, że dziaÅ‚ajÄ… duże masy nieresorowane. Zaraz, zaraz … . NapÄ™d waÅ‚em? Tak, zgadza siÄ™, 1400 GTR wyposażono w taki wÅ‚aÅ›nie napÄ™d. Jednak dziÄ™ki skomplikowanemu zawieszeniu tetralever waÅ‚ dziaÅ‚a tak sekretnie, że motocyklista w ogóle go nie zauważa. 1400 GTR dobrze rozumie co to takiego jazda w sportowym stylu, ale i spokojna turystyka go nie przeraża. Sztywno i pewnie zamocowane, dobrze zintegrowane z motocyklem seryjne kufry mieszczÄ… po 35 litrów każdy ( w każdym z nich wystarczy miejsca dla kasku integralnego). Kawasaki nie narzuca żadnych ograniczeÅ„ prÄ™dkoÅ›ci przy jeździe z kuframi. Aż do nieco powyżej 200 kmh motocykl jedzie stabilnie. Dopioero potem pojawia siÄ™ lekki niepokój. Szczególnie gdy jeździec ustawi elektrycznie regulowanÄ… szybÄ™ w najwyższym poÅ‚ożeniu. Ale wtedy i bez tego jest dość gÅ‚oÅ›no, a podmuchy szarpiÄ™ kaskiem. Mimo to nie można w żadnym razie powiedzieć, że GTR boi siÄ™ autostrady. Skrzynia biegów o nowej konstrukcji pozwala czysto zapinać kolejne biegi, a dÅ‚uga 6 oznacza możliwość trzymania niskich obroów. Chwalona wczeÅ›niej pozycja jeźdźca i 22 litrowy bak pozwalajÄ… planować dÅ‚ugie dzienne przeloty. NowoÅ›ciÄ… jest odczyt na kokpicie ciÅ›nienia w oponach, który sprawdza elektronika. 1400 GTR, to interesujÄ…ce poÅ‚Ä…czenie dynamiki i przydatnoÅ›ci do turystyki. Nie wolno go pominąć przy wymienianiu faworytów wÅ›ród dużych turystyków.
„Ostatnia premiera dużej maszyny tyrtstycznej spod znaku Kwasaki to 2003 rok. I oto mamy 1400 GTR- a bardzo sportowego turystyka, o wyrafinowanej technice”
„Przejrzysty kokpit. Z kierownicy nie da siÄ™ go obsÅ‚ugiwać”
„W motocyklu turystycznym nie mogÅ‚o zabraknąć ABS- u. DziaÅ‚a perfekcyjnie”
„Widok od tyÅ‚u pozwala stwierdzić, jak dobrze kufry zintegrowano z pojazdem”
„Skomplikowane tylne zawieszenie Tetralever dziaÅ‚a doskonale”
„WstÄ™pne napinanie sprężyny pokrÄ™tÅ‚em przy podnóżku. Tak jak trzeba”
„Torby we wnÄ™trzu kufrów to element wyposażenia dodatkowego”
„jeden z przycisków na kierownicy sÅ‚uży do regulacji szyby”
„To turystyk, wiÄ™c bez regulacji wysokoÅ›ci reflektora ani rusz”
„Schowek na zbiorniku na drobiazgi”
„Dynamicznie pokonywanie zakrÄ™tów jest dla 1400 GTR- a dziecinnie Å‚awe mimo stosunkowo dużej masy”
„54 900zÅ‚ oznacza, że 1400 GTR należy do najtaÅ„szych w klasie. W zamian mamy chyba najdÅ‚uższy na Å›wiecie tÅ‚umik”
brak motywacji do życia...
-
greddy - Stały bywalec
- Posty: 1081
- Dołączył(a): 16/5/2008, 17:43
- Lokalizacja: płn-zach
wielkie dzieki chłopaki, dziś odwiedziłem kolejny sklep, mieli tradycyjnie ZZR1400 Też wygląda zajefajnie, kolor był srebrny metalik, cena też o 3000 funtów niższa około 8000+ 6 miesięcy zapłacony podatek drogowy.
Mimo wszystko chciałbym na żywo zobaczyć GT ech, co do kolegi, no pewnie ma 1100, słuchaj nie wątpię że jest to cacko, kawasaki tak jak większość japońskich pojazdów to majstersztyki, może się nie wszystkim podoba kosmiczny wygląd ale w jakość wierze, w sumie większości moich pojazdów od 20 lat prawie zawsze były japońce.
Cy ma ktoś info czy warto by np kupić Bmw zamiast tego cacka?
choć czytam same ochy i achy że lider... to może ktoś ma inne zdanie lub wie gdzie wytyka się problemy??
hehe wiem wiem, zaraz mi ktoś powie że onanizuje się detalami ale ja już taki jestem, lubie znać wady przed żeby się z nimi oswoić i nie zauważać gdy już go będe miał,
A dlaczego chce GT a nie ZZ? bo nie rusza mnie ta sekunda różnicy do 100 po prostu podoba mi się kosmiczny wygląd.
JA PIERDZIU!
Mimo wszystko chciałbym na żywo zobaczyć GT ech, co do kolegi, no pewnie ma 1100, słuchaj nie wątpię że jest to cacko, kawasaki tak jak większość japońskich pojazdów to majstersztyki, może się nie wszystkim podoba kosmiczny wygląd ale w jakość wierze, w sumie większości moich pojazdów od 20 lat prawie zawsze były japońce.
Cy ma ktoś info czy warto by np kupić Bmw zamiast tego cacka?
choć czytam same ochy i achy że lider... to może ktoś ma inne zdanie lub wie gdzie wytyka się problemy??
hehe wiem wiem, zaraz mi ktoś powie że onanizuje się detalami ale ja już taki jestem, lubie znać wady przed żeby się z nimi oswoić i nie zauważać gdy już go będe miał,
A dlaczego chce GT a nie ZZ? bo nie rusza mnie ta sekunda różnicy do 100 po prostu podoba mi się kosmiczny wygląd.
JA PIERDZIU!
- fotokrak
- Świeżak
- Posty: 30
- Dołączył(a): 24/7/2008, 19:45
-
kosta - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1628
- Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
- Lokalizacja: WWA
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości