Zobacz wątek - Aprilia RS 50, 70, 80 - Temat ogólny
 
NAS Analytics TAG

Aprilia RS 50, 70, 80 - Temat ogólny

i inne małe pojemności
_________

Postprzez talta » 16/3/2009, 19:07

jedz do tego mechanika i sie wypytaj o wszystko, opowiedz mu co sie dzieje i moze cos zrobi bo tak z opisu bez zobaczenia to ciezko cos radzic
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14


Postprzez Senior » 16/3/2009, 19:10

Nikt wiecej nie wie??
znou oddam okaze sie ze nie to i niepotrzebne wydatki.
A co moze byc z tym sprzeglem czy jak zmienie linke bedzie lepiej??
pozdro
Senior
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 16/3/2009, 18:06
Lokalizacja: Raj


Postprzez Markss8 » 17/3/2009, 17:36

Wie ktoś coś na temat ego wyświetlacza ??? (sześc postów wyżej)
Markss8
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 9/3/2009, 18:58

Postprzez Łukasz_15* » 17/3/2009, 18:50

Jeśli masz już widok stopre to z teog co pamiętam trzymasz ten czerwony przycisk aż do wyzerowania ;)
Avatar użytkownika
Łukasz_15*
Świeżak
 
Posty: 411
Dołączył(a): 26/4/2008, 20:26

Postprzez Mateusz149 » 17/3/2009, 20:06

No przytrzymaj przez pare sekund.

Senior: co do oleju, moze to byc spowodowane zbyt duza dawka, wyreguluj dozownik.
Co do sprzegla- nie wiem ...
Suzuki Bandit 600N 2003r.
Mateusz149
Bywalec
 
Posty: 592
Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
Lokalizacja: G-dz

Postprzez Senior » 17/3/2009, 20:41

Z Ruszaniem wyglada tak (sam probowalem) ze jak motororem probuje ruszyc na nizszych obrotacg to ok 3.5 tys to motor poprostu gasnie. A jesli da mu sie wiecej to mormalnie rusza. Czasem jest tak ze nawet przy tych wiekszych obrotach poprostu szarpie i nawet jak doda mu sie troche wiecej gazu gasnie. Co do ganzika to wyczyszczony i dobrze wyregulowany. A czy ten luz na klamce sprzegla moze miec jakis wplyw???
A jak mam wyregulowac dozownik?????
pozdro
Senior
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 16/3/2009, 18:06
Lokalizacja: Raj

Postprzez Landryss25 » 17/3/2009, 21:31

Nie reguluj dozownika. A przy ruszania spróbuj odkręcać gaz delikatnie, na 1/3 1/2 i dopiero jak wejdzie na obroty dać więcej. Nie jest to wina sprzęgła.

A czy do nowego cylindra była założona nowa świeca? Wyczyszczony filtr powietrza?
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Senior » 17/3/2009, 21:39

Filtr powietrza zostal wyczyszczony a co swiecy to byla ona zmieniana jakies 10 km (przebiegu) przed remontem czyli jakies dwa odpalenia. Motorek jest ogolnie zrywny niewiem jeszcze co potrafi dokladniej bo chce zeby byl dobrze dotarty (jakies rady na docieranie???
pozdro
Senior
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 16/3/2009, 18:06
Lokalizacja: Raj

Postprzez Landryss25 » 17/3/2009, 21:45

Świece bym profilaktycznie zmienił nawet po tak małym przebiegu bo może to pomóc. Co do docierania to 500km spokojniejszej jazdy ale czasem daj mu pożyć na czerwonym polu, nie za długo żeby się nie zagrzał.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez PaweK » 18/3/2009, 15:26

witam mam taki problem ponieważ kupiłem jakieś pół roku temu nowe zębatki i łańcuch cały zestaw i chciałbym teraz wymienić przednią zębatkę i w tym problem że teraz jest łańcuch 428 i nigdzie nie mogę dostać do niego zębatki są tylko na 420 czy można by założyć taką zębatkę? jest ona trochę węższa czy łańcuch może spadać lub coś podobnego ?
PaweK
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 18/3/2009, 15:19

Postprzez Koval135 » 18/3/2009, 16:06

Senior,co do tego plucia olejem-w 2T to jest norma i nie ma sie co tym przejmowac :wink:
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez kiecu123 » 18/3/2009, 16:07

witam wymieniam zebatki i mysle jakie wziasc
jakie polecacie jaki uklad mysle zeby byly troche na vmax ale tez zeby mial troche kopniaka jak sie rusza :) ale bardziej na vmax

jaki uklad i dla czego?
kolec mi polecal 13*53
kolega 14*47
i niewiem moze macie jakies lepsze propozycje
kiecu123
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 13/5/2008, 16:24

Postprzez C-bool » 18/3/2009, 16:20

U mnie (slinik też Am6) standardowo były zębatki 13:48 z. czyli mniej więcej po równo na vmax i przyśpieszenie, jak zmieniałem napęd, to z tyłu kupiłem zębatkę 3 z. mniej i vmax zwiększył się o 10 km/h, a przyśpieszenie aż tak bardzo cie ucierpiało.. rzekłbym, że nieodczuwalnie. Dlatego proponuję Ci właśnie 13 na zdawczej i 45 z. z tyłu :)
13:53 to jest na przyśpieszenie..
14:47 bardziej na vmax.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez rico63 » 19/3/2009, 07:39

Witam mam problem jeżdżę Aprilią RS50 i bez ssania nie kręci mi się dalej niż 8500rpm/min. czy to normalne? jeśli nie to co można z tym zrobić?
Avatar użytkownika
rico63
Świeżak
 
Posty: 422
Dołączył(a): 30/1/2009, 09:34
Lokalizacja: Kędzierzyn- Koźle

Postprzez C-bool » 19/3/2009, 12:22

Możliwe, że masz zapchane dysze... przeczyść gaźnik, filtr i dysze ;)
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Lotos1 » 19/3/2009, 14:43

Heja koledzy mam problem:
zaczołem troche robić moją apke(elektryka)
Światła wszystko już zrobiłem, i chciałem coś z rozrusznikiem.
No i jak kręce to raz kręci a raz jest tylko taki odgłoś dziwny(jak by jakieś zwarcie) ten dźwięk wychodzi z tego "pudełka" pod bakiem tu gdzie są kable łąćzone itd. co to jest?
Lotos1
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 10/1/2009, 12:51
Lokalizacja: Łopiennik/Krasnystaw

Postprzez Łukasz_15* » 19/3/2009, 16:14

Pewnie chodzi ci o moduł, ja jak składałem motor po pewnych przeróbkach źle kable podłączyłem do modułu i nie palił. Tam masz napisane włoskie kolory na module przy każdymz wejść, wystarczy przetłumaczyć i wiesz co i jak;)
Avatar użytkownika
Łukasz_15*
Świeżak
 
Posty: 411
Dołączył(a): 26/4/2008, 20:26

Postprzez kiecu123 » 19/3/2009, 18:58

C-bool napisał(a):U mnie (slinik też Am6) standardowo były zębatki 13:48 z. czyli mniej więcej po równo na vmax i przyśpieszenie, jak zmieniałem napęd, to z tyłu kupiłem zębatkę 3 z. mniej i vmax zwiększył się o 10 km/h, a przyśpieszenie aż tak bardzo cie ucierpiało.. rzekłbym, że nieodczuwalnie. Dlatego proponuję Ci właśnie 13 na zdawczej i 45 z. z tyłu :)
13:53 to jest na przyśpieszenie..
14:47 bardziej na vmax.



a jakie sa standardowe zembatki w aprilia rs 50?? (tej nowej od 2006)

hehe bo mi liczenie nie wychodzi :D
kiecu123
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 13/5/2008, 16:24

Postprzez PaweK » 19/3/2009, 20:41

Ponawiam pytanie czy może się coś stać jeśli przednia zębatka będzie pod łańcuch 420 a łańcuch 428 ?
PaweK
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 18/3/2009, 15:19

Postprzez Dandi93 » 19/3/2009, 20:47

A co się z lekcji ucieka kiecu123 że matematyki nie znamy?

A co do zębatek to tak

przednia 12
Tylna 47

Ale nie jestem pewien na 100%
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr