Aprilia RS 50, 70, 80 - Temat ogólny
-
Łukasz_15* - Świeżak
- Posty: 411
- Dołączył(a): 26/4/2008, 20:26
No przytrzymaj przez pare sekund.
Senior: co do oleju, moze to byc spowodowane zbyt duza dawka, wyreguluj dozownik.
Co do sprzegla- nie wiem ...
Senior: co do oleju, moze to byc spowodowane zbyt duza dawka, wyreguluj dozownik.
Co do sprzegla- nie wiem ...
Suzuki Bandit 600N 2003r.
- Mateusz149
- Bywalec
- Posty: 592
- Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
- Lokalizacja: G-dz
Z Ruszaniem wyglada tak (sam probowalem) ze jak motororem probuje ruszyc na nizszych obrotacg to ok 3.5 tys to motor poprostu gasnie. A jesli da mu sie wiecej to mormalnie rusza. Czasem jest tak ze nawet przy tych wiekszych obrotach poprostu szarpie i nawet jak doda mu sie troche wiecej gazu gasnie. Co do ganzika to wyczyszczony i dobrze wyregulowany. A czy ten luz na klamce sprzegla moze miec jakis wplyw???
A jak mam wyregulowac dozownik?????
A jak mam wyregulowac dozownik?????
pozdro
- Senior
- Świeżak
- Posty: 33
- Dołączył(a): 16/3/2009, 18:06
- Lokalizacja: Raj
Nie reguluj dozownika. A przy ruszania spróbuj odkręcać gaz delikatnie, na 1/3 1/2 i dopiero jak wejdzie na obroty dać więcej. Nie jest to wina sprzęgła.
A czy do nowego cylindra była założona nowa świeca? Wyczyszczony filtr powietrza?
A czy do nowego cylindra była założona nowa świeca? Wyczyszczony filtr powietrza?
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Filtr powietrza zostal wyczyszczony a co swiecy to byla ona zmieniana jakies 10 km (przebiegu) przed remontem czyli jakies dwa odpalenia. Motorek jest ogolnie zrywny niewiem jeszcze co potrafi dokladniej bo chce zeby byl dobrze dotarty (jakies rady na docieranie???
pozdro
- Senior
- Świeżak
- Posty: 33
- Dołączył(a): 16/3/2009, 18:06
- Lokalizacja: Raj
Świece bym profilaktycznie zmienił nawet po tak małym przebiegu bo może to pomóc. Co do docierania to 500km spokojniejszej jazdy ale czasem daj mu pożyć na czerwonym polu, nie za długo żeby się nie zagrzał.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
witam mam taki problem ponieważ kupiłem jakieś pół roku temu nowe zębatki i łańcuch cały zestaw i chciałbym teraz wymienić przednią zębatkę i w tym problem że teraz jest łańcuch 428 i nigdzie nie mogę dostać do niego zębatki są tylko na 420 czy można by założyć taką zębatkę? jest ona trochę węższa czy łańcuch może spadać lub coś podobnego ?
- PaweK
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 18/3/2009, 15:19
Senior,co do tego plucia olejem-w 2T to jest norma i nie ma sie co tym przejmowac
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
-
Koval135 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1807
- Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
- Lokalizacja: Racibórz/Warszawa
witam wymieniam zebatki i mysle jakie wziasc
jakie polecacie jaki uklad mysle zeby byly troche na vmax ale tez zeby mial troche kopniaka jak sie rusza ale bardziej na vmax
jaki uklad i dla czego?
kolec mi polecal 13*53
kolega 14*47
i niewiem moze macie jakies lepsze propozycje
jakie polecacie jaki uklad mysle zeby byly troche na vmax ale tez zeby mial troche kopniaka jak sie rusza ale bardziej na vmax
jaki uklad i dla czego?
kolec mi polecal 13*53
kolega 14*47
i niewiem moze macie jakies lepsze propozycje
- kiecu123
- Świeżak
- Posty: 89
- Dołączył(a): 13/5/2008, 16:24
U mnie (slinik też Am6) standardowo były zębatki 13:48 z. czyli mniej więcej po równo na vmax i przyśpieszenie, jak zmieniałem napęd, to z tyłu kupiłem zębatkę 3 z. mniej i vmax zwiększył się o 10 km/h, a przyśpieszenie aż tak bardzo cie ucierpiało.. rzekłbym, że nieodczuwalnie. Dlatego proponuję Ci właśnie 13 na zdawczej i 45 z. z tyłu
13:53 to jest na przyśpieszenie..
14:47 bardziej na vmax.
13:53 to jest na przyśpieszenie..
14:47 bardziej na vmax.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
-
C-bool - Mieszkaniec forum
- Posty: 2915
- Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
- Lokalizacja: Poznań
Heja koledzy mam problem:
zaczołem troche robić moją apke(elektryka)
Światła wszystko już zrobiłem, i chciałem coś z rozrusznikiem.
No i jak kręce to raz kręci a raz jest tylko taki odgłoś dziwny(jak by jakieś zwarcie) ten dźwięk wychodzi z tego "pudełka" pod bakiem tu gdzie są kable łąćzone itd. co to jest?
zaczołem troche robić moją apke(elektryka)
Światła wszystko już zrobiłem, i chciałem coś z rozrusznikiem.
No i jak kręce to raz kręci a raz jest tylko taki odgłoś dziwny(jak by jakieś zwarcie) ten dźwięk wychodzi z tego "pudełka" pod bakiem tu gdzie są kable łąćzone itd. co to jest?
- Lotos1
- Świeżak
- Posty: 64
- Dołączył(a): 10/1/2009, 12:51
- Lokalizacja: Łopiennik/Krasnystaw
Pewnie chodzi ci o moduł, ja jak składałem motor po pewnych przeróbkach źle kable podłączyłem do modułu i nie palił. Tam masz napisane włoskie kolory na module przy każdymz wejść, wystarczy przetłumaczyć i wiesz co i jak;)
-
Łukasz_15* - Świeżak
- Posty: 411
- Dołączył(a): 26/4/2008, 20:26
C-bool napisał(a):U mnie (slinik też Am6) standardowo były zębatki 13:48 z. czyli mniej więcej po równo na vmax i przyśpieszenie, jak zmieniałem napęd, to z tyłu kupiłem zębatkę 3 z. mniej i vmax zwiększył się o 10 km/h, a przyśpieszenie aż tak bardzo cie ucierpiało.. rzekłbym, że nieodczuwalnie. Dlatego proponuję Ci właśnie 13 na zdawczej i 45 z. z tyłu
13:53 to jest na przyśpieszenie..
14:47 bardziej na vmax.
a jakie sa standardowe zembatki w aprilia rs 50?? (tej nowej od 2006)
hehe bo mi liczenie nie wychodzi
- kiecu123
- Świeżak
- Posty: 89
- Dołączył(a): 13/5/2008, 16:24
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości