Zobacz wątek - Aprilia RS 50, 70, 80 - Temat ogólny
NAS Analytics TAG

Aprilia RS 50, 70, 80 - Temat ogólny

i inne małe pojemności
_________

Postprzez talta » 21/10/2009, 17:11

gaznik masz 19, a krociec? Jak nie masz 19 to bedziesz mial zawirowania i dlatego moze sie tak dziac
sprobuj z 95, wieksza odpada, lukasz15 probowal na dyszy 100 i mu zalewalo z tego co wiem
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14


Postprzez CySiEk » 21/10/2009, 17:36

króciec mam dorabiany bodajże 21 czyli mówisz żeby najpierw zamówić króciec 19 a później z dyszami się bawić jakby to nic nie dało?
CySiEk
Świeżak
 
Posty: 66
Dołączył(a): 25/6/2009, 21:14
Lokalizacja: Tarnów


Postprzez talta » 21/10/2009, 19:22

Masz zawirowania mieszanki, zrob krociec na 19 i wtedy pogadamy ;) Ile dales za krociec 21? (chce wiedziec czy przeplaciles xD)
Gaznik 19mm gardziel, a krociec 21 bardzo znane z amala 19. Pozdro
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez Mlody1237 » 22/10/2009, 20:35

jakie najlepiej wrzucić zębatki z przodu i z tyłu żeby nie straciła mocno na przyspieszeniu i miała v-max koło 90-100?
Mlody1237
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 22/9/2009, 20:12

Postprzez wojtasmazi1 » 23/10/2009, 07:37

Zdecyduj sie czy wolisz przyspieszenie czy v max
Suzuki Gs 500 1998r -> oczko w głowie
Avatar użytkownika
wojtasmazi1
Stały bywalec
 
Posty: 1455
Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
Lokalizacja: Poznań - Rataje

Postprzez andrzej551 » 23/10/2009, 14:09

nie mozesz miec v max 90 100 i zeby szybko przyspieszała...
Avatar użytkownika
andrzej551
Bywalec
 
Posty: 691
Dołączył(a): 23/5/2009, 16:08
Lokalizacja: starachowice

Postprzez talta » 23/10/2009, 14:09

mala na przod na elastycznosc, z tylu seryjna i bedzie git, moze straci troche na predkosci ale poprawi sie jazda
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez woli10 » 23/10/2009, 14:39

Co wy mówicie ze nie mozna miec dobrego przyspieszenia i v-max'u ok 90-100km/h? ja mam w swojej rs zebatki 11/45 i pomijając muła na starcie ładnie sie zbiera a v-max ok 90 a jak sie połoze to nawet 100 pójdzie, a wiec nie mówicie ze nie mozna miec i przyspieszenia i v-maxu, no chyba ze silnik ostro zajechany ;p
~~Aprilia Rs 50 '97 - street~~ ;)
Avatar użytkownika
woli10
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 31/8/2009, 09:43
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka

Postprzez andrzej551 » 23/10/2009, 15:34

ja mam zebatki 13/46 i moj v max na 12tys wynosi ok 92km/h wiec nie wciskaj kitu ze ci rs leci 100
Avatar użytkownika
andrzej551
Bywalec
 
Posty: 691
Dołączył(a): 23/5/2009, 16:08
Lokalizacja: starachowice

Postprzez Morrogh » 23/10/2009, 16:42

tylkojakie ty zebatki masz. ja mialem 11/44 i wycisnalem 105 z mojej rs'ki we dwie osoby(bylo lekko z gorki). teraz mam 12/44 Jak sie połoze to 100 idzie, mam wtedy prawie 11tys obrotów doklanie kreske przed 11.
Morrogh
Świeżak
 
Posty: 30
Dołączył(a): 11/10/2009, 09:32

Postprzez talta » 23/10/2009, 17:08

90km/h to tak czy tak nie jest zle, zyskujac na elastycznosci i przyspieszeniu
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez CySiEk » 23/10/2009, 19:06

Panowie wsadziłem gaźnik seryjny 14 do moje rski i dalej wchodzi tylko do 10 tys obrotów do 9 tys szybko a do 10 to męczarnia kompresja jest w normie (8 jest mierzyłem) ;] tłumik mam sportowy przełożenie 11/43 kopa ma bardzo dobrego... gdzie może być wina? silnik am5 1996r... widzę po postach, że wielu użytkownikom wkręca się tylko do 10... może jakaś blokada jest osobiści słyszałem że pod magnetem trzeba "któryś" kabelek uciąć ale nie chce mi się w to wierzyć... pomóżcie jakoś bo 9.5 tys obrotów to aż żal na rske a za dużo w nią już włożyłem... w czym może tkwić problem? ;]
CySiEk
Świeżak
 
Posty: 66
Dołączył(a): 25/6/2009, 21:14
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez woli10 » 23/10/2009, 19:36

andrzej551 napisał(a):ja mam zebatki 13/46 i moj v max na 12tys wynosi ok 92km/h wiec nie wciskaj kitu ze ci rs leci 100


Nie wciskam kitu tylko mówie jak jest, normalnie jak jade to v-max ok 90-92km/h jak sie połoze to ok 100km/h i mam ok 11500-11800 obrotów. A i w rs mam dyfuzor arrow i koncówke MK... ;)

Oto jak chodzi tłumniczek ;p : http://w559.wrzuta.pl/film/3SOerz1OImE/wideo002j sory za jakosc, fonem nagrywane, jak cos to nagram moze jeszcze jakis filmik jak 100 lece zeby nie było ze wałki wkrecam ;)
~~Aprilia Rs 50 '97 - street~~ ;)
Avatar użytkownika
woli10
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 31/8/2009, 09:43
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka

Postprzez Morrogh » 23/10/2009, 21:57

masz kompreche 8?? kurde to u mnie by sie remoncik przydal. ja mam 5 kompresji. ale jak dlamnie jak leci 100 jeszcze to nie jest zle ;] Moja rs'ka do 10tys sie Å‚adnie wkreca. nie probowalem jej na luzie katowac ale obrotomierz bym zamknal (12tys.) u mnie stowa jest przy 10800-10900 tys. obrotow. CO myslicie o tej kompresji?? jak mam 5 kompresje to dobrze czy remoncik sie klania??
Morrogh
Świeżak
 
Posty: 30
Dołączył(a): 11/10/2009, 09:32

Postprzez CySiEk » 23/10/2009, 22:01

no wlasnie... kompresja jest dobra a tu dalej sie wkrecac nie chce ja juz nie wiem co moze byc gaznik tez dobry.... ;| macie jakies pomysly?
CySiEk
Świeżak
 
Posty: 66
Dołączył(a): 25/6/2009, 21:14
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez talta » 24/10/2009, 08:49

Wyrobione listki na membramie, moze wal juz nie wytrzymuje. Tylko tak strzelam.
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez CySiEk » 24/10/2009, 08:57

listki na membranie maja duże znaczenie?
CySiEk
Świeżak
 
Posty: 66
Dołączył(a): 25/6/2009, 21:14
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez Krysto84 » 24/10/2009, 16:00

co do kompresji to u mnie jest 8,4 bar :)
LWG !
Avatar użytkownika
Krysto84
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 23/8/2009, 16:15
Lokalizacja: Jarosław

Postprzez talta » 24/10/2009, 18:04

One maja jakas sprezystosc i to tez ma znaczenie, maja znaczenie.
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez woli10 » 24/10/2009, 18:26

Witam ;) mam problem, niestety.. ostatnio rs coraz ciezej mi paliła, ale jeszcze paliła i normalnie jeździła, az do wczoraj a mianowicie próbowałem ją odpalic z rozrusznika- niestety nie zapialiła, potem z popychu (dosyc spora górka) łapała troche ale zaraz gasła,myslałem ze to cos z paliwem, nawet wyczysicłem gaźnik itp i nic nie pomogło, potem sprawdziłem iskre- i niestety jej nie było, sprawdzałem na kilku swiecach i na zadnej nie było, sprawdziłem fajke i kabel co idzie do fajki i jest ok, prąd do modułu dochodzi ale niestety juz nie ''wychodzi'', a wiec czy to bedzie wina modułu na 100% ?? Pytam bo nie widzi mi sie wydawac ponad 130zł na nowy moduł, a później okaze sie ze to niebyło to...
~~Aprilia Rs 50 '97 - street~~ ;)
Avatar użytkownika
woli10
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 31/8/2009, 09:43
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê