Zobacz wątek - Aprilia RS 50, 70, 80 - Temat ogólny
NAS Analytics TAG

Aprilia RS 50, 70, 80 - Temat ogólny

i inne małe pojemności
_________

Postprzez wojtasmazi1 » 12/7/2009, 18:37

Mysle ze nie tyle zajeźdzasz co slyszalem ze moga sie osiagi troche pogorszyc. Ale nawet jak by bylo bez zmin i tak nigdy bym sie w cos takiego nie zabawil.To jest dwa te i taki silnik bedzie zawsze pierdzial...
Suzuki Gs 500 1998r -> oczko w głowie
Avatar użytkownika
wojtasmazi1
Stały bywalec
 
Posty: 1455
Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
Lokalizacja: Poznań - Rataje


Postprzez Majcin » 12/7/2009, 18:41

No dokładnie. Ale nie chodzi tylko o głos, ale i osiągi. Co raz więcej ludzi zakłada takie tłumiki...
Majcin
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 8/7/2009, 18:15


Postprzez andrzej551 » 12/7/2009, 18:43

nie kombinuj z tłumnikami od duzych mtorow bo zrobisz z ładnej rski brzydkie kaczątko, one sa dlugie i beda wystawac za motor i aprilka bedzie miala ciezej bo taki tłumnik swoje wazy
Avatar użytkownika
andrzej551
Bywalec
 
Posty: 691
Dołączył(a): 23/5/2009, 16:08
Lokalizacja: starachowice

Postprzez bartus1a » 12/7/2009, 19:01

Siemka, kupiłem w srode aprilie RS 50 2005 rocznik jest kompletnie rozblokowana, sprzedający mówił ze leci 125km/h ja nie wiem nie jechałem tyle. Mam pytanie czy ona powinna się wkręcać az do 12 tys obrotów czy jest to za duzo na ten silnik. Ma przejechane ok 3 tyś km. Bo boje sie ze jak pojezdze troche dłuzej to silnik moze sie szybko rozlecieć przy takich obrotach. Z góry dzieki za odpowiedź
bartus1a
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 12/7/2009, 15:02
Lokalizacja: Koło

Postprzez andrzej551 » 12/7/2009, 19:09

od czasu do czasu mozesz sobie przycisnac podczas jazdy ale raczej nie radze jezdzisc cały czas na 12 tys obr, a na bigu jałowym powinna sie wkrecac bez problemow na 12tys
Avatar użytkownika
andrzej551
Bywalec
 
Posty: 691
Dołączył(a): 23/5/2009, 16:08
Lokalizacja: starachowice

Postprzez bartus1a » 12/7/2009, 19:11

aha ale lepiej nie wyciskać z niej siódmych potów??????
bartus1a
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 12/7/2009, 15:02
Lokalizacja: Koło

Postprzez wojtasmazi1 » 12/7/2009, 19:17

Jak co jakis czas dokrecisz ja do konca to nic nie powinno sie stac (patrz tylko czy sie nie grzeje) Co do predkosci jesli to jest nieprzerobione 50 cm to jak osiagniesz tym 100 km/h to bedzie dobrze (chyba ze licznik klamie to moze ci pokazac wiecej)
Suzuki Gs 500 1998r -> oczko w głowie
Avatar użytkownika
wojtasmazi1
Stały bywalec
 
Posty: 1455
Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
Lokalizacja: Poznań - Rataje

Postprzez Majcin » 12/7/2009, 19:17

Można, ale nie cały czas, to chyba wiadome.

A może mi ktoś dać wzór zębatek, na większego kopa ? (przyśpieszenie). Bo jak kupowałem motor to miałem na prędkość, czyli mała z tyłu, większa z przodu. Chodzi mi o to, abyście doradzili ile najlepiej zębów z przodu, a ile z tyłu. Chodzi o większego kopa.
Majcin
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 8/7/2009, 18:15

Postprzez bartus1a » 12/7/2009, 19:42

Mam jeszcze jedno, do czego powinien być podłączony najniższy punk gażnika (kruciec przy komorze pływakowej) bo mam odłaczony i kapie z niego paliwo.
bartus1a
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 12/7/2009, 15:02
Lokalizacja: Koło

Postprzez bartus1a » 12/7/2009, 20:25

Jeszcze jedo na czym polega rozblokowanie silnika zeby miał lepsze osiagi co sie robi( nie chce go rozblokowac bo jest doszczetnie rozblokowany tylko jestem ciekawy o co w tym chodzi)<lol>z góry dzieki za odpowiedz
bartus1a
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 12/7/2009, 15:02
Lokalizacja: Koło

Postprzez wojtasmazi1 » 12/7/2009, 20:30

O to ze silniki sa blokowane (zmniejjszana jest moc) Tak by motor mozna bylo zarejestrowac zgodnie z prawem na motorower.

Edytuj posty...
Suzuki Gs 500 1998r -> oczko w głowie
Avatar użytkownika
wojtasmazi1
Stały bywalec
 
Posty: 1455
Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
Lokalizacja: Poznań - Rataje

Postprzez Promixus » 12/7/2009, 21:38

Elo. jak juz mowilem mam aprilke rs 50 2008 rok przejechane mam 2800 km i sprawa jest taka chce ja przerobić na 70 badz 80 wolal bym 70ccm

Wiem ze odrazu jakis forumowicz mi napisze cos w rodzaju tego: A sprzedaj 50-tke i kup jakeis fajne 125....

Moiwie odrazu nie , poniewaz mam 14 lat i nie mam zamiaru czekac jeszcze 2 lata zeby sobie A1 zrobic anie nie mam zamiaru dawac w Å‚ape przy kazdym przegladzie

Wiec poprosze od jakeis info w sprawie trego tuningku na 70ccm mianowicie czy dziaalał by mi dozownik czy bede musial lać mieszanke jaki cylinder jaki wałi jaki gaznik 19mm?21??a moze 27??
aj mysle nad firma airsal ,metrakit, oczywiscie polini i hebo bardzo prosze doradzcie mi co wybrac i czy motroek 130 pojedze po tuningu
Promixus
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 19/10/2008, 17:17
Lokalizacja: Åšwidnica

Postprzez lewko » 13/7/2009, 08:40

podczas docierania mozesz troche oleju do benzyny wlewac i robic mieszanke ale dozownika nie odłączaj,... jak napisales chcesz 130km/h to musisz wymienić gaźnik np 24,28mm ale pamietaj że będzie wtedy więcej żarła paliwa, do pełni sukcesu potrzeba będzie jeszcze zestaw wydechowy, nie smą końcówke bo to nic nie da, Arrow, Hebo itp, wału nie musisz wymieniać na taki mały przebieg nie ma sensu
Avatar użytkownika
lewko
Świeżak
 
Posty: 412
Dołączył(a): 27/10/2007, 17:38

Postprzez Majcin » 13/7/2009, 12:04

Odpowie mi ktoś w sprawie tych zębatek ? :) Z góry dzięki i przepraszam.
Majcin
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 8/7/2009, 18:15

Postprzez Koval135 » 13/7/2009, 17:28

ja mam 11/47,leci ok 95 kmh,w dwie osoby ok 90,do tego pod jebitna górke w dwie osoby nizej niz 70 nie schodzi,pod male zniesienia targa ponad 80 dych,takze w dwie os.Te przelozenia sa seryjne w mojej apce i smiga bardzo fajnie an tym,praktycznie nie musze redukowac pod górke,chyba ze jade na 6 60 kmh,no to wtedy norma.Ale wtedy jeden bieg w dól i leci,takze polecam to zestawienie.
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez Majcin » 13/7/2009, 20:23

Zębatki zamówione, dzięki wielkie :)
Majcin
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 8/7/2009, 18:15

Postprzez andrzej551 » 14/7/2009, 11:06

ja mam 13/47 i mi leci 98 100 tak w tych granicach ale zamierzam dac jeszcze wieksza na przód
Avatar użytkownika
andrzej551
Bywalec
 
Posty: 691
Dołączył(a): 23/5/2009, 16:08
Lokalizacja: starachowice

Postprzez Landryss25 » 14/7/2009, 15:10

Jak dasz większą na przód i tak Ci więcej niż teraz nie poleci a przyśpieszenie może się znacznie pogorszyć.
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez andrzej551 » 14/7/2009, 16:27

no tez w koncu do tego doszedłem, mam zamiar wymienc cały naped tyllko własnie mysle jakie tu dac zebatki na predkosci
Avatar użytkownika
andrzej551
Bywalec
 
Posty: 691
Dołączył(a): 23/5/2009, 16:08
Lokalizacja: starachowice

Postprzez bartus1a » 14/7/2009, 16:36

Jakie powinny byc obroty silnika na biegu jałowym??????????
bartus1a
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 12/7/2009, 15:02
Lokalizacja: Koło

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê