Aprilia RS 50, 70, 80 - Temat ogólny
Ok Landrys, ale okazało się, że chyba wstawie tam cylinder 70cc.
POstanowiłem zakupić taki zestaw
- cyl. Airsal 70cc Sport
- Wał korbowy Tec Racing
- Łożyska i uszczelniacze TOP RACING
Nie wiem tylko czy kupowa inne tarcze sprzęgła, np. te Stage6 Racing Carbon?
Gaźnika nie zmieniam, bo seryjnie mam 17,5 więc powinien wystarczyć,a wydech też może zostać seryjny.
POstanowiłem zakupić taki zestaw
- cyl. Airsal 70cc Sport
- Wał korbowy Tec Racing
- Łożyska i uszczelniacze TOP RACING
Nie wiem tylko czy kupowa inne tarcze sprzęgła, np. te Stage6 Racing Carbon?
Gaźnika nie zmieniam, bo seryjnie mam 17,5 więc powinien wystarczyć,a wydech też może zostać seryjny.
-
Łukasz_15* - Świeżak
- Posty: 411
- Dołączył(a): 26/4/2008, 20:26
Witam
Sorry że się wchrzaniam w rozmowę ale nie rozumiem po co wydajecie tyle kasy na sportowe części?
Sam jestem posiadaczem Rski 03r od tamtego sezonu i jestem tego zdania że dzięki tym modyfikacjom motorek długo nie pożyje.Nawet jeśli po tuningu grzeje te 120-130km/h to jaki jest sens tego, skoro obrotomierz wskazuje 12-13tyś a co za tym idzie nawet najlepszy wał będzie do wymiany po sezonie......
Ja osobiście wolę zaoszczędzić te 1500-2000zł i dokołożyć to 125tki.
Nie szkoda wam męczenia tych silniczków?to tylko 50ccm....
Aprilki same w sobie są awaryjne, po co do tego jeszcze tuningować, jęsli wam moc nie wystarcza to lepiej kupić coś mocniejszego....
Sorry że się wchrzaniam w rozmowę ale nie rozumiem po co wydajecie tyle kasy na sportowe części?
Sam jestem posiadaczem Rski 03r od tamtego sezonu i jestem tego zdania że dzięki tym modyfikacjom motorek długo nie pożyje.Nawet jeśli po tuningu grzeje te 120-130km/h to jaki jest sens tego, skoro obrotomierz wskazuje 12-13tyś a co za tym idzie nawet najlepszy wał będzie do wymiany po sezonie......
Ja osobiście wolę zaoszczędzić te 1500-2000zł i dokołożyć to 125tki.
Nie szkoda wam męczenia tych silniczków?to tylko 50ccm....
Aprilki same w sobie są awaryjne, po co do tego jeszcze tuningować, jęsli wam moc nie wystarcza to lepiej kupić coś mocniejszego....
- FoxXYx
- Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 27/1/2009, 18:49
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Co do tuningu to ludzie chca miec jak najwiesza moc. Mysle ze to wynika z jednej strony z checi szybszej jazdy a z drugiej strony ze "szpanu".
Co awaryjnosci aprili (ja posiadam rs z 1996r) i przynajmniej moja po przebyciu 6 000km jest w 100% bezawaryjna.
Nie cytuj całych postów które są tuż nad Twoim. Landryss
Co awaryjnosci aprili (ja posiadam rs z 1996r) i przynajmniej moja po przebyciu 6 000km jest w 100% bezawaryjna.
Nie cytuj całych postów które są tuż nad Twoim. Landryss
Suzuki Gs 500 1998r -> oczko w głowie
-
wojtasmazi1 - Stały bywalec
- Posty: 1455
- Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
- Lokalizacja: Poznań - Rataje
FoxXYx dorzę mówi. Sam założyłem 80ccm do skutera, ale nie wykorzystuje jego możliwości, owszem, zdarza się zaszpanować. Ogólnie zamiast np 80 jadę 55, staram się nie przekraczać 60km/h bo to tylko skuter. Ale sądze że jeśli ktoś chce się ścigać, niech kupi ścigacza a nie pseudo ścigacza. O np 600cm i zapier... 200km/h po lewej stronie
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
-
Dandi93 - Bywalec
- Posty: 910
- Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
- Lokalizacja: Biała Podlaska
a co na 50-tka nie mozna sie scigac ? xD
ja chyba zeszlifuje cylek na 60-tke bo chce zeby byl mocniejszy, na v-maxie mi nie zalezy
tuning na 80 jest bez sensu chyba, ze chce sie zatrzymac moto na dlugo, ale w wiekszosci sprzedaje sie po sezonie, dwoch bo juz zaczyna sie cos sypac, kasa na taki tuning 2-3k czasami przewyzsza wartosc motorka (mowilem o rs itp. do ktorych czesci sa cho**rnie drogie)
ja chyba zeszlifuje cylek na 60-tke bo chce zeby byl mocniejszy, na v-maxie mi nie zalezy
tuning na 80 jest bez sensu chyba, ze chce sie zatrzymac moto na dlugo, ale w wiekszosci sprzedaje sie po sezonie, dwoch bo juz zaczyna sie cos sypac, kasa na taki tuning 2-3k czasami przewyzsza wartosc motorka (mowilem o rs itp. do ktorych czesci sa cho**rnie drogie)
- talta
- Mieszkaniec forum
- Posty: 2439
- Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14
Ja mam trochę pecha.Kupiłem Rskę w sierpniu, w tamtym sezonie, pojeździłem 2m-ce i czekał mnie remont.Zakupiłem nowy cylinder i zdążyłem jeszcze dotrzeć w tamtym sezonie.
Teraz zmieniam pierścienie bo zaczeły dzwonić i moto nie miało pełnej mocy, na biegach od 2 w górę zwalniało przy 7 tyś obrotach, ssaniem pomagałem.
Zamówiłem pierścienie 40.25 na fabryczny tłok, znajomy powiedział że mi podszlifuje na 40.00mm i założy.A tak na przyszłość: nie wiecie gdzie można dostać pierścienie do Rski na fabryczny tłok?
Teraz zmieniam pierścienie bo zaczeły dzwonić i moto nie miało pełnej mocy, na biegach od 2 w górę zwalniało przy 7 tyś obrotach, ssaniem pomagałem.
Zamówiłem pierścienie 40.25 na fabryczny tłok, znajomy powiedział że mi podszlifuje na 40.00mm i założy.A tak na przyszłość: nie wiecie gdzie można dostać pierścienie do Rski na fabryczny tłok?
- FoxXYx
- Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 27/1/2009, 18:49
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
a co do osiągów to leci 100km/h, przyznam że trochę mi się znudziła, i rozważałem nad zakupem cylindra 70ccm, ale wolę zatrzymać tą kasę i na przyszły sezon zainwestować w rs 125 i porządną kurtkę Alpina, a moze nawet jeszcze w tym sezonie.
Chęć ''ulepszania'' 50tek zawsze będzie, bo wiadomo kumpel ma 50tke i ja mam 50tke, no ale moja musi iść lepiej
Chęć ''ulepszania'' 50tek zawsze będzie, bo wiadomo kumpel ma 50tke i ja mam 50tke, no ale moja musi iść lepiej
- FoxXYx
- Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 27/1/2009, 18:49
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Niech to zostanie teamt o Rs50 a nie o tuningu motorowerow i planach zakupu.
Moze kiepsko sprawdziles swoja apke bo ja swojej troche szukalem i ogladalem nie jedna. Ale wkocu udalo mi sie kupic.
Moze kiepsko sprawdziles swoja apke bo ja swojej troche szukalem i ogladalem nie jedna. Ale wkocu udalo mi sie kupic.
Suzuki Gs 500 1998r -> oczko w głowie
-
wojtasmazi1 - Stały bywalec
- Posty: 1455
- Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
- Lokalizacja: Poznań - Rataje
wojtasmazi1 napisał(a):Niech to zostanie teamt o Rs50 a nie o tuningu motorowerow i planach zakupu.
Moze kiepsko sprawdziles swoja apke bo ja swojej troche szukalem i ogladalem nie jedna. Ale wkocu udalo mi sie kupic.
No zgadłeś, nie obejrzałem za wiele Apek wcześniej, ta mi się spodobała wizualnie, a technicznie była dobra.Nie rozpoznałbym wtedy że niedługo będzie potrzebny remont.
Na szczęście doświadczenie robi swoje, w międzyczasie ściągnąłem kilka motocykli z Anglii, i teraz trochę więcej wiem na co zwracać uwagę przy zakupie motocykla, wtedy byłem jeszcze byłem zielony
- FoxXYx
- Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 27/1/2009, 18:49
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
FOxy ja zakładam cylinder nowy 70cc bo mi się zje**** cały silnik, więc wszyskto do wymiany i okazało się, że jak sobie pokupie części na mielochu i nawet będą to tuningowe to wyjdzie taniej niż cały silnik kupować.
Może ktoś odpowie na mój post troche wyżej? Może być taki zestaw tuningowy?
Może ktoś odpowie na mój post troche wyżej? Może być taki zestaw tuningowy?
-
Łukasz_15* - Świeżak
- Posty: 411
- Dołączył(a): 26/4/2008, 20:26
FoxXYx napisał(a):Nawet jeśli po tuningu grzeje te 120-130km/h to jaki jest sens tego, skoro obrotomierz wskazuje 12-13tyś a co za tym idzie nawet najlepszy wał będzie do wymiany po sezonie......
nawet jesli chcesz osiągnąc te magiczne 100km/h to wskazówka obrotomierza jest już na 11-12rpm
tki sens ze idzie 120-130km/h i mozesz wyprzedzic poloneza
-
lewko - Świeżak
- Posty: 412
- Dołączył(a): 27/10/2007, 17:38
I co 10.5 tyś to mało? To jest od zajeba... Obrotów. 50ccm jest do przemieszczania się z punktu a do b. Bynajmniej ja z takiego założenia wychodzę. Do zabawy są motocykle które są do tego przystosowane.
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
-
Dandi93 - Bywalec
- Posty: 910
- Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
- Lokalizacja: Biała Podlaska
-
wojtasmazi1 - Stały bywalec
- Posty: 1455
- Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
- Lokalizacja: Poznań - Rataje
Prosze Pilnie o pomoc
Szukam pierścienie do Aprili RS 50 na fabryczny tłok 40.00m.
Mogą też być 40.25.
Firma u której zamówiłem pierścienie robi sobie jaja i czekam 3 tygodnie........
Wie ktoś gdzie można dostać pierścienie do Rski?
Proszę szybko o odpowiedź.
Szukam pierścienie do Aprili RS 50 na fabryczny tłok 40.00m.
Mogą też być 40.25.
Firma u której zamówiłem pierścienie robi sobie jaja i czekam 3 tygodnie........
Wie ktoś gdzie można dostać pierścienie do Rski?
Proszę szybko o odpowiedź.
- FoxXYx
- Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 27/1/2009, 18:49
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
FoxXYx napisał(a):Prosze Pilnie o pomoc
Szukam pierścienie do Aprili RS 50 na fabryczny tłok 40.00m.
Mogą też być 40.25.
Firma u której zamówiłem pierścienie robi sobie jaja i czekam 3 tygodnie........
Wie ktoś gdzie można dostać pierścienie do Rski?
Proszę szybko o odpowiedź.
salon aprilii, allegro, larsson..........
-
lewko - Świeżak
- Posty: 412
- Dołączył(a): 27/10/2007, 17:38
Salon Aprili potraktouj jako ostatczenosc, poniewaz maja tam dosc wysokie ceny
Suzuki Gs 500 1998r -> oczko w głowie
-
wojtasmazi1 - Stały bywalec
- Posty: 1455
- Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
- Lokalizacja: Poznań - Rataje
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości