blokada w crossie Kinroad XT 50
Posty: 19
• Strona 1 z 1
blokada w crossie Kinroad XT 50
Witam, czy w tym motorze znajduje się blokada? Ponieważ na 4 biegu rozpędza sie do 45hm/h do połowy manetki. Gdy chcę przekręcić manetkę do końca motor nie przyspiesza a jedynie zaczyna głośniej chodzić :/ Jeśli w tym modelu znajduje się blokada to czy mogli byście mi powiedzieć gdzie?
thx
thx
- Alius
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 20/7/2008, 00:19
http://www.allegro.pl/item397623330_mod ... owany.html
czy taki będzie dobry?
czy taki będzie dobry?
- Alius
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 20/7/2008, 00:19
-
Koval135 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1807
- Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
- Lokalizacja: Racibórz/Warszawa
Chińskie motocykle sprzedają zazwyczaj jełopy które nie mają o nich zielonego pojęcia
Szukaj modułu pasującego tylko do Twojego moto. Takie "uniwersalne" mogą nie pasować.
Szukaj modułu pasującego tylko do Twojego moto. Takie "uniwersalne" mogą nie pasować.
Yamaha TeTetka Szyćsetka -> to już przeszłość......w oczekiwaniu na kolejne moto
-
wiklad - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1090
- Dołączył(a): 19/6/2007, 21:52
- Lokalizacja: Trzebiatów /Szczecin
Czy może wie ktoś jak odblokować moduł w enduro Kinroad xt50py? Na jednym stronce wyczytałem że nie zawsze konieczna jest wymiana modułu.
- pluton_1993
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 8/11/2008, 11:11
senek motocykle sprzedawane u nas w kraju kończą się na 2300cc
A co do tematu to chyba szybciej nie pojedzie podnieś koło w górę i sprawdź do jakiej prędkości się na luźno rozbuja jeśli to blokada na module nic się nie zmieni a jak pojedzie więcej to ma mało mocy i tyle..
(jeden warunek napęd prędkościomierza z tylnego koła)
A co do tematu to chyba szybciej nie pojedzie podnieś koło w górę i sprawdź do jakiej prędkości się na luźno rozbuja jeśli to blokada na module nic się nie zmieni a jak pojedzie więcej to ma mało mocy i tyle..
(jeden warunek napęd prędkościomierza z tylnego koła)
-
Pająk - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 704
- Dołączył(a): 16/9/2005, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa Gocław
To chińskie to może mieć i z tyłu W jakimś starym moto widziałem ślimak z tyłu ale nie pamiętam co to było. Nawet jak by tak było to wiadomo że jak podniesie koło to osiągnie ono większą prędkość niż podczas jazdy bo nie ma obciążenia, oporów toczenia i wiatru jeśli przy tej prędkości można o tym mówić
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
- pluton_1993
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 8/11/2008, 11:11
Blokady CDN...
Witam nazywam się Łukasz i wiem coś na temat blokad w tym motorku.
Po pierwsze, każdy się wypowiada nie czytając wcześniej nic na ten temat.
W magazynie Świat motocykli wszystko zostało opisane.
Ponieważ technologia tego motoru to lata 70 to nie zastosowano w nim żadnej blokady ślimakowej he he , elektronicznej, bo nie ma wtrysku tylko gaźnik ani elektrycznej.
Na baku widnieje naklejka udająca tabliczkę znamionową i tam znajduje się odpowiedź
1. Są tam oznaczone poszczególne elementy układu napędowego i ich dane, o których informacji na próżno szukać w instrukcji.
2. Prawdziwą blokadą jest bardzo ostre przełożenie silnik tylne koło. Mam na myśli OGROMNĄ zębatkę tylnią 58 ZEBÓW LOL!!! A z przodu chyba śmiga maleńka 16 Z. Rozwiązaniem w tym przypadku jest zmienić tylny tryb na nieco mniejszy np.45 zębów lub zwiększyć przedni.
3. Kolejna blokada to uwzględniony w tabliczce znamionowej gardziel gażnika, którego stopka dolna ma za mały przelot- jest on zwężony sztucznie do ok 10 mm. Proponuję ostrożnie rozwiercić kanał na 15 mm.
Cóż to w zasadzie wszystko.
A odpowiedź dlaczego plastiki trzeszczą powyżej 40 km/h?
Dlatego, że silnik już przy 40 km/h z tym przełożeniem kół zębatych osiąga obroty grubo przekraczające maksymalne więc gdzie tu blokada skoro silnik pracuje, jak żyleta:)
Uwaga!
Nie należy odcinać małego katalizatora, który jest zamontowany do rury wydechowej przy wylocie, bo będzie to skutkowało niedopaleniem paliwa, większym spalaniem i zapychaniem rury wydechowej.
Innych blokad na próżno szukać:)ale dla sprytnych pozostawiam ten temat do rozpracowania w samotności
Proponuję koledze, który o to pyta kontakt mailowy wtedy pogadamy więcej.
PS. Np. :
O polerowaniu kanałów dla uzyskania przepływu laminarnego zamiast turbulentnego:)
O stosowaniu kleju anerobowego, o którym w przypadku tego motoroweru zapomnieli chińczycy.Stąd lecące w każdą stronę śrubki.
O Regulacji przedniej lampy, która świeci 10 metrów do góry.I piętrzącym się przed nim błotniku, który przysłania pole widzenia nie tylko kierowcy ale i lampy hi hi hi
O beznadziejnym połączeniu plastików na sztywno do reszty motorka.
Ach długo by się zeszło gdyby wymieniać wszystkie jego mankamenty ale jednym wielkim plusem jest fakt, że silnik ma rodowód hondy i jest bardzo żywotną jednostką tylko nie należy przy nim grzebać.
Pozdrawiam
Po pierwsze, każdy się wypowiada nie czytając wcześniej nic na ten temat.
W magazynie Świat motocykli wszystko zostało opisane.
Ponieważ technologia tego motoru to lata 70 to nie zastosowano w nim żadnej blokady ślimakowej he he , elektronicznej, bo nie ma wtrysku tylko gaźnik ani elektrycznej.
Na baku widnieje naklejka udająca tabliczkę znamionową i tam znajduje się odpowiedź
1. Są tam oznaczone poszczególne elementy układu napędowego i ich dane, o których informacji na próżno szukać w instrukcji.
2. Prawdziwą blokadą jest bardzo ostre przełożenie silnik tylne koło. Mam na myśli OGROMNĄ zębatkę tylnią 58 ZEBÓW LOL!!! A z przodu chyba śmiga maleńka 16 Z. Rozwiązaniem w tym przypadku jest zmienić tylny tryb na nieco mniejszy np.45 zębów lub zwiększyć przedni.
3. Kolejna blokada to uwzględniony w tabliczce znamionowej gardziel gażnika, którego stopka dolna ma za mały przelot- jest on zwężony sztucznie do ok 10 mm. Proponuję ostrożnie rozwiercić kanał na 15 mm.
Cóż to w zasadzie wszystko.
A odpowiedź dlaczego plastiki trzeszczą powyżej 40 km/h?
Dlatego, że silnik już przy 40 km/h z tym przełożeniem kół zębatych osiąga obroty grubo przekraczające maksymalne więc gdzie tu blokada skoro silnik pracuje, jak żyleta:)
Uwaga!
Nie należy odcinać małego katalizatora, który jest zamontowany do rury wydechowej przy wylocie, bo będzie to skutkowało niedopaleniem paliwa, większym spalaniem i zapychaniem rury wydechowej.
Innych blokad na próżno szukać:)ale dla sprytnych pozostawiam ten temat do rozpracowania w samotności
Proponuję koledze, który o to pyta kontakt mailowy wtedy pogadamy więcej.
PS. Np. :
O polerowaniu kanałów dla uzyskania przepływu laminarnego zamiast turbulentnego:)
O stosowaniu kleju anerobowego, o którym w przypadku tego motoroweru zapomnieli chińczycy.Stąd lecące w każdą stronę śrubki.
O Regulacji przedniej lampy, która świeci 10 metrów do góry.I piętrzącym się przed nim błotniku, który przysłania pole widzenia nie tylko kierowcy ale i lampy hi hi hi
O beznadziejnym połączeniu plastików na sztywno do reszty motorka.
Ach długo by się zeszło gdyby wymieniać wszystkie jego mankamenty ale jednym wielkim plusem jest fakt, że silnik ma rodowód hondy i jest bardzo żywotną jednostką tylko nie należy przy nim grzebać.
Pozdrawiam
- motobike
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 8/4/2010, 11:31
- Lokalizacja: Wwa
zmiana silnika na 125ccm w kinroad xt 50
Witam!
Mam kinroada xt 50 enduro z 2008 roku i chciałbym się zapytać czy mogę w nim założyć silnik 125ccm. Silnik pasuje i jest tej samej firmy jak oryginalny który teraz posiadam czyli 50ccm. Chodzi mi o to czy rama wytrzyma i czy nie będzie komplikacji związanych z ramą, kołami, łożyskami itp.
Prosiłbym o jak najszybszą odpowiedź.
Z góry dziękuje.
Mam kinroada xt 50 enduro z 2008 roku i chciałbym się zapytać czy mogę w nim założyć silnik 125ccm. Silnik pasuje i jest tej samej firmy jak oryginalny który teraz posiadam czyli 50ccm. Chodzi mi o to czy rama wytrzyma i czy nie będzie komplikacji związanych z ramą, kołami, łożyskami itp.
Prosiłbym o jak najszybszą odpowiedź.
Z góry dziękuje.
- l-bartek-l
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 19/7/2010, 10:04
Wracając do mojego wymądrzania się, to zwracam honor pierwszemu, który zabrał głos na tym forum i przyznaję, że rzeczywiście słusznie zauważył blokadę obrotów na najwyższym 4 biegu. Odblokowany moduł zapłonowy jest w stanie tą blokadę zdjąć. Ta blokada zabezpiecza również silnik przed wprowadzeniem go na skrajnie wysokie obroty, więc po zdjęciu jej nie należy szaleć zbytnio piłując silnik, bo można go zatrzeć. Wiem, że moduły te występują również z potencjometrem zmiany konta zapłonu. Znaczy to, że można zmieniać moment, w którym występuje iskra, przyspieszać jej wystąpienie lub opóźniać względem cyklu pracy. Odnośnie tego silnika 125 wsadzanego do motorowerów to jestem zdecydowanym przeciwnikiem. Łańcuchy będą się rozciągały, tak często, że nikomu nie chciało by się tego naciągać, ramy są tak wątłe, że niekiedy niedobór spawu bywa przykrywany grubą warstwa lakieru, o ile przy 60-70 km/h te hamulce dają sobie radę to przy 100 może być bardzo cienko z bębenkiem z tyłu o śrenicy nie przekraczającej 20cm. Czy ktoś zastanawiał się chcąc zmienić taki silnik motorowerowy na motocyklowy "co by było gdyby" przypadkowo taka osoba niechcący spowodowała wypadek, bądź ktoś się z nią zderzył. Masakra, gdyby ktoś się zorientował, że to silnik 125 ccm, bo w takim wypadku to jedziemy bez uprawnień na motocyklu, na który powinniśmy mieć prawko i przekroczyliśmy prawo rejestrując to na 50ccm a łatwo dojść kto tą przeróbkę wykonał. Przecież istnieje obowiązek przedłożenia całej historii umów kupna sprzedaży . W urzędach znają numery butów każdego z właścicieli:) Albo to jest motorower albo motocykl, tak, pod kątem prawnym, praktycznym i co najważniejsze ze względu na bezpieczeństwo! Ja bym postawił na to ostatnie. A jak chcecie większej pojemności niż 50 ccm to postarajcie się zrobić prawko na motocykl i przesiądźcie się np na 250 ccm.
Miłej i bezpiecznej jazdy wszystkim życzę. Pozdrowienia dla tych co lubią podróżować, pyrkając na motorowerach!
Miłej i bezpiecznej jazdy wszystkim życzę. Pozdrowienia dla tych co lubią podróżować, pyrkając na motorowerach!
- motobike
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 8/4/2010, 11:31
- Lokalizacja: Wwa
Posty: 19
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości