Zobacz wątek - Suzuki GN 125
 
NAS Analytics TAG

Suzuki GN 125

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Suzuki GN 125

Postprzez kakiet » 16/7/2008, 07:09

Witam,

Parę dni temu kupiłem sobie GN-kę i poszukuje teraz parę informacji do niej. Po pierwsze - czy ktoś wie w jakis sposób wyregulować w niej gaźnik, naciągnąć łańcuszek rozrządu?

Ogólnie szukam od paru dni jakiegoś manuala do niej . . . niestety bez sukcesu :( Czy moze ktoś z was jest posiadaczem takiego manuala lub ma wiedzę na temat regulacji gaźnika i łąńcuszka.

Pozdrawiam
kakiet
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 15/7/2008, 22:45


Postprzez skwy » 16/7/2008, 13:44

Z tego co mi się wydaje to łańcuszek rozrządu ma automatyczny napinacz.Jeśli już hałasuje łańcuch to znaczy że czas wymiany.
Przy regulacji gaźnika to wiedza się kłania.
Jeśli znasz sie na gaźnikach i znasz zasadę działania to nie potrzebujesz manuala.
Ale jeśli nie masz pojęcia o tym to bym w ogóle nie pchał rąk bo możesz na djabła narobic.
Avatar użytkownika
skwy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap


Postprzez kakiet » 16/7/2008, 14:17

Witam,
Dzieki za odpowiedz - juz straciłem nadzieje, ze ktos mi odpowie :)
Łańcuszek rozrządu jest napinany - jest tak sroba, ale nie mam pojęcia do jakiego stopnia.

Gaznik trzeba wyczyścić i wyregulowac . . .a nie mam o tym zielonego pojecia . . .
kakiet
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 15/7/2008, 22:45

Postprzez skwy » 16/7/2008, 14:49

Jesli łańcuszek jest napinany to zleć tę robotę fachowcom niech oni to zrobia należycie.
Przy ręcznym napinaniu trzeba uważać aby nie połamać napinacza.
Gaźnik też oddał bym fachowcom jeśli sam bym nie wiedział co i jak.
Avatar użytkownika
skwy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap

Postprzez kakiet » 16/7/2008, 15:03

Generalnie . . . to nie o to chodzi . . .
To mój pierwszy motor i sam chciałbym nauczyć sie jego budowy . . . brak mi tylko materiałów
kakiet
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 15/7/2008, 22:45

Postprzez kakiet » 17/7/2008, 13:25

To jak, ma ktos jakis pomysl? lub GN-kę?
kakiet
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 15/7/2008, 22:45

Postprzez skwy » 18/7/2008, 20:57

Ja bym w sieci poszukał serwisówki na zagranicznych stronach lub bym kupił za granicą.
Bez serwisówki to tak czy tak ani rusz.
Avatar użytkownika
skwy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap

Postprzez kakiet » 20/7/2008, 23:03

No i kupilem serwisówke .. .
Ustawiłem zawory, przerew na swiecach, wyjołem gaźnik etc . . .
i Teraz co sie dzieje. Motor ogólnie chodzi ładnie, nie czka etc
Ale w momencie ostego dodania gazu dochodzi do okolo 4 - 5 tys obrotów i zaczyna czkac. Gdy puszcze gaz to przewaznie sie zalewa i gasnie. Ale zeby bylo ciekawiej to gdy odkrece filtr powietrza wszystko chodzi idealnie!!!?? Motor wkreca sie idealne w obroty i opada z nich nie zalewajac sie!!
Ma ktos pomysl o co chodzi lub jakiegos speca, który mi to wyreguluje . . . bo j mam po dwóch dniach zabawy dosc!

Pozdrawiam
kakiet
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 15/7/2008, 22:45

Postprzez kakiet » 20/7/2008, 23:05

zapomnialem dodac ze w serwisówce Haynesa nie ma totalnie nic jesli chodzi o egulowanie gaznika!
kakiet
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 15/7/2008, 22:45

Postprzez kakiet » 21/7/2008, 11:49

znacie jakies strony z manualami do regulowania gaźników?! Muszą być jakies!
kakiet
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 15/7/2008, 22:45

Postprzez Koval135 » 21/7/2008, 12:45

Oszczędzaj wykrzykniki i edytuj posty :wink:
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez Bunny » 21/7/2008, 21:03

kakiet napisał(a):No i kupilem serwisówke .. .
Ustawiłem zawory, przerew na swiecach, wyjołem gaźnik etc . . .
i Teraz co sie dzieje. Motor ogólnie chodzi ładnie, nie czka etc
Ale w momencie ostego dodania gazu dochodzi do okolo 4 - 5 tys obrotów i zaczyna czkac. Gdy puszcze gaz to przewaznie sie zalewa i gasnie. Ale zeby bylo ciekawiej to gdy odkrece filtr powietrza wszystko chodzi idealnie!!!?? Motor wkreca sie idealne w obroty i opada z nich nie zalewajac sie!!
Ma ktos pomysl o co chodzi lub jakiegos speca, który mi to wyreguluje . . . bo j mam po dwóch dniach zabawy dosc!

Pozdrawiam


Znaczy dostaje za mało powietrza.
Trzeba zmieniń mieszanke na iglicy.
To powinno być w maualu więc nie bede Ci mieszał w głowie.
a co do rdegulacji obrotów to jest taka mała śrubekczka w gaźniku, zaostrzona na koncu. wkręcasz -> obrotu w górę, wykręcasz -> obroty w dół.
Obrazek
Avatar użytkownika
Bunny
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1103
Dołączył(a): 25/1/2006, 19:31
Lokalizacja: się: biorą: dzieci: ?

Postprzez kakiet » 22/7/2008, 12:14

Przepraszam za moje posty - bede je oszczedzal :)

A teraz gaznik. Próbowalem podnosić i opuszczac glowna iglice, tak aby paliwa dostawoalo sie mniej do gardzieli gaznika - niestety bez efektów - dalej z zalozonym filtrem mam problem z szybkim wkreceniem sie w obroty. Natomist jesli bede podkrecal gaz powoli, silnik ladnie sie wkreca w obroty. No i tu kupa . . .
Gaznik jaki mam to Mikuni podcisnieniowy - glowna iglica jest osadzoana na membranie, ktora jest sterowana pod cisnieniowo nad która jest spreżyna, próbowałem ja rozciagac, alby membrana miała wiekszy opor i mniej paliwa sie dostawało do gardzieli ale bez efektów.

Sruba do miesznaki tez probowalem regulowac . . . i na marne, efekt jest taki ze albo pochwili gasnie na wolnych obrotach albo nie gasnie . ..

Pytanko: Czy istitny i jak bardzo jest poziom plywaka?
kakiet
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 15/7/2008, 22:45

Postprzez humungus » 22/7/2008, 22:15

bardzo istotny jak masz za wysoki poziom to będzie sie zalewał, zmniejsz troche i sprawdz jak będzie chodził.
humungus
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 5/6/2008, 06:49

Postprzez kakiet » 23/7/2008, 08:36

Czy macie jakiegos linka do strony poswieconej gaznikom mikuni z manualami?
kakiet
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 15/7/2008, 22:45

Postprzez kakiet » 11/8/2008, 09:50

Witam ponownie,

Mam pytano w sprawie gaźnika:

z jakiego powodu po wyłączeniu motoru z gaznika, rurka do odprowadzenia wody, ucieka mi paliwo?!
kakiet
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 15/7/2008, 22:45



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości




na gr