Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi
Dunlop GT301 czy Michelin BOPPER??
Mam mały problem. Po 11 tys. kilometrów mój skuter musi mieć wymienione ogumienie. Szukałem i spodobały mi się dwa rodzaje DUNLOP GT301 i MICHELIN BOPPER. Czy mógł by mi ktoś powiedzieć które z nich są lepsze?? Mieszkam na wsi więc często jeżdżę polnymi drogami, ale przez moją wieś przebiega główna droga więc czasami też tam wjadę.
- Pustak
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 13/7/2009, 12:55
- Lokalizacja: Przygodzice
A propo opon... Seryjna opona w jednym motorku ma wymiary : 150/70/17
Co się stanie jak założe 160/70/17 lub 160/60/17??
Oczywiście będzie wolniej jeździł (opory toczenia)
Ale czy da rade tak zrobić??????
Co się stanie jak założe 160/70/17 lub 160/60/17??
Oczywiście będzie wolniej jeździł (opory toczenia)
Ale czy da rade tak zrobić??????
-
francuz321 - Świeżak
- Posty: 140
- Dołączył(a): 19/6/2009, 14:19
- Lokalizacja: Troyes(Fr)
-
andrzej551 - Bywalec
- Posty: 691
- Dołączył(a): 23/5/2009, 16:08
- Lokalizacja: starachowice
zaloz normalna
dzisiaj podlozylem uszczelke pod cylinder tz. wymienilem ale ta wycialem z kartonu takiego co jest na tyle bloku bo te ze sklepu wszystkie przeciekaly i mialem juz dosyc i teraz jest problem wczescniej ciekla benzyna, a teraz jak odpale to sam sobie dozuje obroty tz. jak wlacze i dam ssanie to obroty rosna,potem sie zmiejszaja jakbnym gazowal ale ja tego nie robie, jak nie dam ssania to zgasnie, druga sprawa jak sobie jade i dam jedynke i potem hamuje i wciskam sprzeglo to rosna obroty, probowalem poruszac srubka od obrotow ale krecilem w ta i w tamta i nic co to jest? czy to cos z gaznikiem zaplonem? w ogole ja odkrcam srubke od obrotow to one powinny males czy rosnac? co robic? czy to moze byc wina zaplonu?
dzisiaj podlozylem uszczelke pod cylinder tz. wymienilem ale ta wycialem z kartonu takiego co jest na tyle bloku bo te ze sklepu wszystkie przeciekaly i mialem juz dosyc i teraz jest problem wczescniej ciekla benzyna, a teraz jak odpale to sam sobie dozuje obroty tz. jak wlacze i dam ssanie to obroty rosna,potem sie zmiejszaja jakbnym gazowal ale ja tego nie robie, jak nie dam ssania to zgasnie, druga sprawa jak sobie jade i dam jedynke i potem hamuje i wciskam sprzeglo to rosna obroty, probowalem poruszac srubka od obrotow ale krecilem w ta i w tamta i nic co to jest? czy to cos z gaznikiem zaplonem? w ogole ja odkrcam srubke od obrotow to one powinny males czy rosnac? co robic? czy to moze byc wina zaplonu?
- talta
- Mieszkaniec forum
- Posty: 2439
- Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14
A ja mam poważny problem... Dzisiaj po zatankowaniu i przejechaniu 2km silnik mi zgasł (nagle zaczęły spadać obroty, skokowo) Wcześniej zdarzyło mi się to raz, ale silnik później odpalił. Teraz gdy próbuje kopniakiem (rozrusznik nie działa jak należy) silnik odpala, ale od razu gaśnie (reaguje na manetkę przez jakieś 2 sekundy) Co jest? Co mam robić
P.S. Mam MBK Stunt
P.S. Mam MBK Stunt
-
kynolog - Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 7/2/2008, 18:47
- Lokalizacja: Lipno
uhuhu... brudne paliwo? Właśnie pierwszy raz tankowałem na tej stacji bo nie słynie z dobrej opini... A co z tym gaźnikiem? Co mógłbym sam zrobić? A z tym filtrem? Wiem, że go mam, ale niewiem gdzie xD A o iglicy kompletnie nic niewiem... Powiedz mi co sam mogę zrobić, ewentualnie sprawdzić, żebyś miał więcej informacji?
-
kynolog - Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 7/2/2008, 18:47
- Lokalizacja: Lipno
mozesz gaznik wyczyscic i dysze przedmuchac
filtra szukaj od zbiornika idzie wezyk do gaznika z wacha i tam linka powinna byc przedzielona takim, hmm zbiorniczkiem i jak bedzie przezroczysty to zobaczysz taki papier no cos takiego
chrzczona wacha ?? a moze wezyk ci sie zapchal?
filtra szukaj od zbiornika idzie wezyk do gaznika z wacha i tam linka powinna byc przedzielona takim, hmm zbiorniczkiem i jak bedzie przezroczysty to zobaczysz taki papier no cos takiego
chrzczona wacha ?? a moze wezyk ci sie zapchal?
- talta
- Mieszkaniec forum
- Posty: 2439
- Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14
witam nie wiem czy sie w rometach orientujecie ale zbieram na DT 125 i kasa mi potrzebna to postanowiłem poskładać maszynke i złożyłem ogara 205 dwubiegowego i nie wiem na ile go wycenić oto opis:
-świeżo malowany
-nowe pierscionki (dożuce drugi komplet)
-nowe zimeringi
-nowa świeca i fajka
-nowa uszczelka pod głowice
-łańcuch nie nowy ale przywieziony używany w bdb stanie
-z wygladu idealny no może opony zdarte ale da sie jezdzic ,czarne felgi. remont silnika robiony w tamtym sezonie. pali od kopka czasem mu sie przywidzi i trzeba pchac ale ledwo kólko sie obroci i odpala (wina zapłonu). no i moje pytanie za ile wystawic a i farba bez zadrapania praktycznie no może gdzie niegdzie od zakładania silnika 1988r produkcji ma papiery oczywiscie zarejerstrowany. ile moge za takiego chciec zeby cena byla realna
-świeżo malowany
-nowe pierscionki (dożuce drugi komplet)
-nowe zimeringi
-nowa świeca i fajka
-nowa uszczelka pod głowice
-łańcuch nie nowy ale przywieziony używany w bdb stanie
-z wygladu idealny no może opony zdarte ale da sie jezdzic ,czarne felgi. remont silnika robiony w tamtym sezonie. pali od kopka czasem mu sie przywidzi i trzeba pchac ale ledwo kólko sie obroci i odpala (wina zapłonu). no i moje pytanie za ile wystawic a i farba bez zadrapania praktycznie no może gdzie niegdzie od zakładania silnika 1988r produkcji ma papiery oczywiscie zarejerstrowany. ile moge za takiego chciec zeby cena byla realna
- tokarz144
- Świeżak
- Posty: 166
- Dołączył(a): 12/4/2009, 15:58
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości