Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi

i inne małe pojemności
_________

Postprzez honda bali » 14/5/2009, 18:57

witam mam pytanie ...ktos moze wie ile trzeba miec lat zeby wozic pasazera na skuterze??:)jesli tak to prosze o odpowiedz
honda bali
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 17/4/2009, 20:06


Postprzez Dandi93 » 14/5/2009, 19:08

Jak masz kartę to możesz wozić, policja ma ważniejsze sprawy niż łapanie 14latków który wiezie pasażera. ja od 13 roku życia wożę pasażerów i nie mam problemów. W kodeksie coś tam jest napisane że musisz mieć 16-17 lat ale naprawdę nikt na po nie patrzy
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska


Postprzez Rampampam » 14/5/2009, 19:17

Witam ponownie! Na swoim motorze mam opony crossowe, jeżdżę czesciej po ulicach, niz po lesie.
Jaki to ma wplyw jak jezdze na takich oponach i wrazie czego na jakie mialbym wymienic? Mógłby mi ktoś polecić jakie kupić. (Motor to Aprilia Rx 50)
Z góry dzieki
Rampampam
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 11/5/2009, 18:38

Postprzez Dandi93 » 14/5/2009, 19:21

Jeśli masz kratkę na oponach to się szybko ale to bardzo szybko zużywają. Wymień na szosowo-turystyczne
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez Rampampam » 14/5/2009, 19:27

A na predkość i spalanie paliwa ma to jakiś wpływ?
Dzieki Dandi pomocny jestes... bym Ci notke wystawil, ale chyba sie nie da :/
Rampampam
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 11/5/2009, 18:38

Postprzez talta » 14/5/2009, 20:37

jak jedziesz po asfalcie na zwyklych to pojedziesz szybciej niz na kostkach
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez Kizlard » 14/5/2009, 21:06

wikples napisał(a):to teraz jak wyczyściłeś filtr, to wyczyść i wyreguluj porządnie ten gaźnik :)



Wyczyscilem i wyregulowalem i to samo ;/ moze sprezynka na sprzegle ?
Gilera Dna
Avatar użytkownika
Kizlard
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 15/9/2008, 20:05

Postprzez wikples » 14/5/2009, 21:12

no jak dobrze wyregulowałeś i skontrolowałeś świece i wszystko git to patrz dalej. tj. sprężyna dociskowa, w sumie nic innego nie przychodzi mi na myśl w takim przypadku.
Avatar użytkownika
wikples
Bywalec
 
Posty: 969
Dołączył(a): 24/1/2008, 20:18
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Kizlard » 14/5/2009, 21:19

wikples napisał(a):no jak dobrze wyregulowałeś i skontrolowałeś świece i wszystko git to patrz dalej. tj. sprężyna dociskowa, w sumie nic innego nie przychodzi mi na myśl w takim przypadku.




A co ze swieca moze byc w tym wypadku?predkosc teraz maxymalna 92,ale zatrzymam sie zawracam no i 7k obrotow ;/ a najlepsze jest to ze jak zgasze gilere i wlacze,to juz normalnie leci
Gilera Dna
Avatar użytkownika
Kizlard
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 15/9/2008, 20:05

Postprzez patryk149 » 14/5/2009, 21:23

Witam! Kupiłem niedawno derbi senda drd limited edition supermoto z 2005r. i niestety zauważyłem w nim dosyć wkurzającą wadę. Normalnie jadąc na 1 i 2 nic się nie dzieje, ale jak zmieniam na 3,4 i 5 derbi zaczyna wydobywać się z niej dziwny dźwięk. Tak jakby jakiś metal się o coś mocno ocierał. Dodam, że dźwięk nie wydobywa się przy zmianie biegów tylko po szybkim puszczeniu manetki z gazem i często po mocniejszym hamowaniu. Drugie pytanko jest takie czy jest możliwość zmiany jakoś tej sendy tak aby była miększa i nie taka twarda w terenie.(tzn. w jeździe po lesie po niedużych dziurach)? I czy po takim kupnie lepiej odrazu pójść na przegląd motorku?
Ostatnią rzeczą jest blokada kół na biegach. Czy jest możliwość dokręcenia tej blokady żeby mocniej blokowała koła?
patryk149
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 14/5/2009, 20:59
Lokalizacja: wa-wa

Postprzez 0G0R3K-15 » 14/5/2009, 21:51

No właśnie dla czego jest tak że jak posiada się modyfikowane skutery to zaazwyczaj one ruszają dopiero przy wysokich obrotach? Co zrobić aby taki modyfikowany sqt ruszał z takich obrotów jak seryjny no bo wiadomo to mniejsze spalanie jest na starcie a zwłaszcza po mieście
0G0R3K-15
Świeżak
 
Posty: 155
Dołączył(a): 2/5/2009, 21:35
Lokalizacja: Sunderland

Postprzez Landryss25 » 14/5/2009, 21:59

Ten dźwięk w sendzie to chyba ślizgacz łańcucha z tego co pamiętam i nic z tym nie zrobisz.

Jeśli chodzi o twardość to możesz zalać inny olej w lagach i zmienić napięcie wstępne sprężyny z tyłu.

Z blokadą nie do końca rozumiem o co Ci chodzi...
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez haskien » 15/5/2009, 06:19

mam problem z wyregulowaniem gaźnika w Hondzie NS-1. Gaźnik na początku w ogóle nie reaguje na regulację po czym wkręca się na obroty rzędu 4-5 tys. jak głupi i ani myśli z nich zejść.
Pomóżcie.
haskien
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 8/5/2009, 13:17

Postprzez rico63 » 15/5/2009, 08:15

Chyba skądś to znam :idea: Sprawdź uszczelkę pod cylindrem nie mylić pod głowicą :) Miałem tak samo że moto nie reaguję na regulacje :) 8)
rico63

Aprilia RS50 ---> Cagiva Mito --> ?????
Avatar użytkownika
rico63
Świeżak
 
Posty: 422
Dołączył(a): 30/1/2009, 09:34
Lokalizacja: Kędzierzyn- Koźle

Postprzez keeway » 15/5/2009, 15:09

Witam . Mam pytanie . Czy amortyzator przedni od Benelli Velvet będzie pasował do Benelli 491 ? Z góry dzięki i pozdrawiam
keeway
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 21/6/2007, 17:44
Lokalizacja: w-wa

Postprzez patryk149 » 15/5/2009, 15:22

Landryss25 napisał(a): Jeśli chodzi o twardość to możesz zalać inny olej w lagach i zmienić napięcie wstępne sprężyny z tyłu.

Jeśli chodzi o tą twardość sendy to słyszałem, że jest coś takiego jak upside-down. Podobno wtedy motor jest bardziej miękki na dziurach. Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć na czym to mniej więcej polega, ile mniej więcej kosztuje i czy jest odczuwalna różnica w jeździe? Z góry dzięki!
patryk149
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 14/5/2009, 20:59
Lokalizacja: wa-wa

Postprzez Darionu » 15/5/2009, 17:27

Krótko i zwięźle..
Czy Yamaha TZR 125 to dobry wybór na pierwszy w życiu motocykl? Wcześniej miałem do czynienia jedynie z crossem 50cc, ale to gdzieś tak przez 2godziny i to już ze 2lata temu :S...
Wolałbym wziąść go, gdyż pojeżdżę nim dłużej niż rok, bo bez blokad osiąga ładną prędkość, a mi 300km/h nie potrzebne będzie w wieku 18lat+ ^^
Ale czy sobie poradzÄ™ z TZR'kÄ…?
Ps. mam 16lat <styczeń 93r.>
Darionu
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 4/5/2009, 21:29

Postprzez laser » 15/5/2009, 18:31

mam takie pytanko do was nigdy nie miałem 125 i nie wiem jak z nabijaniem km na takich motorach a kuzyn chce kupić i tak patrzę na allegro w widzę cbr 125(tylko ta wchodzi w grę) z 2005/06 roku które mają przebieg po 5 000 km nie ze bo jedna ale jest tam pare takich

czy jest to mogą być takie autentyczne przebiegi ??
Ostatnio edytowano 15/5/2009, 18:32 przez laser, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
laser
Bywalec
 
Posty: 859
Dołączył(a): 8/5/2009, 19:12
Lokalizacja: KaliszCity

Postprzez 0G0R3K-15 » 15/5/2009, 18:31

No to jak to jest że jak kupuje tuningowane motory to one dopiero na wysokich obrotach ruszają? Jak to wyregulować? Sprzęgło i spreżyna są już wymienione
0G0R3K-15
Świeżak
 
Posty: 155
Dołączył(a): 2/5/2009, 21:35
Lokalizacja: Sunderland

Postprzez 0G0R3K-15 » 15/5/2009, 18:33

laser napisał(a):mam takie pytanko do was nigdy nie miałem 125 i nie wiem jak z nabijaniem km na takich motorach a kuzyn chce kupić i tak patrzę na allegro w widzę cbr 125(tylko ta wchodzi w grę) z 2005/06 roku które mają przebieg po 5 000 km nie ze bo jedna ale jest tam pare takich

czy jest to mogą być takie autentyczne przebiegi ??


Paliwo w polsce jest drogie to pewnie nie jeźdzą bo ich nie stać. Nie wiem jak w CBR ale jak ma elektryczny licznik to raczej realny ten przebieg
0G0R3K-15
Świeżak
 
Posty: 155
Dołączył(a): 2/5/2009, 21:35
Lokalizacja: Sunderland

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na górê