Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi
 
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi

i inne małe pojemności
_________

Postprzez tomera » 14/12/2011, 18:56

poszukaj servisówek
vita 125 to malo popularny moto
tomera
Stały bywalec
 
Posty: 1053
Dołączył(a): 23/9/2008, 15:13


Postprzez Siwy312 » 21/12/2011, 03:23

Siemano Panowie, mam do was pytanko jakie macie opinie na temat tłoków firmy Mitaka ?? :roll:
Siwy312
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 9/7/2008, 11:58
Lokalizacja: Kalisz


Postprzez komarcc » 21/12/2011, 10:06

Dobre firmy tłoków to m.in. meteor, vertex, wossner, wiseco, prox, namura, jeśli mitake będzie sporo tańsze od tych to możesz zaryzykować, jednak jeśli różnica będzie nie wielka to bierz z tych co podałem. Trochę osób jeździ na mitake i nikt jakoś specjalnie nie narzeka, nawet podobno mitake to prox, czy tak jest naprawdę to nie wiem.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez henio12323 » 21/12/2011, 12:11

w UK czesto zawodnicy uzywaja mitaki. ale zawodnik co kilka treningów wymienai tłok wiec jemu sie kalkuluje. do amatorskiej jazdy gdzie tłok ma wytrzymac długo, polecił bym cos lepszego. bo jak oszczędzać to nie na tłokach. co do vertexa - nie polecam, często pękaja - moze to akurat takie szczęscie te tłoki maja, ale mimo wszystko, nie słyszałem żeby pekł w mak wossner czy prox. z kolei kilka vertexów popekanych widziałem
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Siwy312 » 21/12/2011, 16:26

No właśnie aktualnie przebywam w UK i te tłoki MItaka są bardziej popularne niż vertex czy wossner. To że wossner, vertex, prox, wiseco są jednymi z najlepszych tłoków to wiem :) Tylko chodzi o to, że oni za te tłoki tyle sobie krzyczą że ja pier....dziele np za wossnera 79 funtów + 4 wysyłka = 83 funty, a jeszcze muszę kupić uszczelki na górę silnika jak i łożysko sworznia przydało by sie wymienić :roll: Haha a za wiseco krzyczą sobie 108 funtów + 4 Wysyłka :P :lol: A taką Mitake z kompletem uszczelek na górę silnika i łozyskiem sworznia mam juz za 59 funtów, bo sprzedawane są jako komplety. Aha i moto do jakiego chce to włożyć to Aprilia SX 125 na nicasilu.
Ps. Też słyszałem że Mitaka to Prox który niby nie przeszedł kontroli jakości czy jakoś tak, ale ile w tym prawdy to nie wiem :)
Siwy312
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 9/7/2008, 11:58
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez komarcc » 21/12/2011, 18:51

"Jest ryzyko jest zabawa" spróbuj może się uda i będziesz miał czym się bawić, a jak nie to będziesz 59 funtów w plecy.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez Siwy312 » 21/12/2011, 19:51

Jednak nie będę ryzykował, bo jak okaże się to jedna wielka kupa to raczej nie będę stratny 59 funtów, tylko znacznie więcej :roll: Kupię raczej wossner-a w PL i poproszę brachola, aby mi go przysłał. A jeszcze was tak zapytam z ciekawości kompresja która wynosi 7bar jest dobrym wynikiem ??? :P
Siwy312
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 9/7/2008, 11:58
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez komarcc » 21/12/2011, 20:33

No nie bardzo, 6-7atm to już najniższa wartość, na której jeszcze da się jechać, co prawda będzie bardzo słaby i będzie wciągał o połowę więcej paliwa, ale jeszcze powinien kołami kręcić.

Na nowym powinno być od ok. 10atm do 13atm, zależy od spasowania, często po dotarciu kompresja jest wyższa niż na początku.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez tomera » 26/12/2011, 15:26

Co do tego to mi w hondzie nsr 70 na 5 barach normalnie smigała (nominalnie powinna miec okolo 8.5 bara)
ale to juz zalezy od moto...




http://allegro.pl/zebatka-stunt-rieju-g ... 29563.html
Ma ktos jakies opinie na temat tego kolesia, bo prawdopodobnie bede potrzebował wyciac zebatke a nie usmiech mi sie placic w sm fighters 200 za stalówe :(
zebatka ma byc do RMX'a pod Å‚ancuch 520
tomera
Stały bywalec
 
Posty: 1053
Dołączył(a): 23/9/2008, 15:13

kingway coliber

Postprzez dawcio51 » 4/1/2012, 11:28

Dlaczego po ściągnięciu blokady na filtrze powietrza skuter dusi i nie chce jechać , czego może być wina ???
dawid
dawcio51
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 9/10/2011, 18:30
Lokalizacja: podkarpacie

Postprzez JÄ™drekZDW » 4/1/2012, 12:20

za duzo powietrza dostaje chyba
sc33 FireBlade
Avatar użytkownika
JędrekZDW
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 29/5/2008, 11:19
Lokalizacja: Zduńska Wola

Postprzez komarcc » 4/1/2012, 12:22

Po ściągnięciu blokady z filtra należy ponownie wyregulować gaźnik, gdyż dostaje za dużo powietrza. Jeśli tego nie potrafisz dobrze zrobić to załóż blokadę i lataj dalej, bo to Ci osiągów nie poprawi.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez JÄ™drekZDW » 4/1/2012, 12:25

otóż to ! a powiedz mi jeszcze jak ta blokada wygladala ?
sc33 FireBlade
Avatar użytkownika
JędrekZDW
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 29/5/2008, 11:19
Lokalizacja: Zduńska Wola

Postprzez komarcc » 4/1/2012, 14:30

Przecież tam jest tylko jedna możliwa blokada i jest to taka plastikowa, dość krótka, czarna rurka.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez dawcio51 » 4/1/2012, 15:18

Ja też tak myślałem , że jest to wina regulacji gaźnika , ale moje wątpliwości rozwiał kolega , który po ściągnięciu blokady nie regulował gaźnika i śmigał z lepszymi osiągami .
dawid
dawcio51
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 9/10/2011, 18:30
Lokalizacja: podkarpacie

Postprzez komarcc » 4/1/2012, 15:40

Możliwe, że Twój kolega miał rozregulowany gaźnik, przez co osiągi były trochę mniejsze niż powinny, a po ściągnięciu rurki dostał więcej powietrza i gaźnik nie wymagał regulacji.

Niektóre skutery są mniej lub bardziej czułe na regulację gaźnika, Ty należysz do tej drugiej grupy.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez dawcio51 » 8/1/2012, 19:08

a czy może być przyczyną to że mam węższą rurę wydechowa od kolegi , przez co zmniejsza się cyrkulacja spalin ?
dawid
dawcio51
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 9/10/2011, 18:30
Lokalizacja: podkarpacie

Postprzez komarcc » 8/1/2012, 19:42

Jeszcze węższa od oryginału? :shock: Mogłoby tak być, wydech to bardzo ważny element i nie powinno się go przerabiać, bo zazwyczaj jest gorzej niż przed ingerencją.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez dawcio51 » 10/1/2012, 16:46

Przepraszam, źle to ująłem, powiem tak kolega ma grubszą rurę.

a jeśli wstawił bym grubszą to mogło by być lepiej? i czy można takie kombinacje robić?

Edytuj posty :arrow: górny prawy róg, następnie ikonka edytuj.
komarcc
dawid
dawcio51
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 9/10/2011, 18:30
Lokalizacja: podkarpacie

Postprzez komarcc » 10/1/2012, 17:37

Jeśli masz 2T to może coś zmienić, jeśli 4T, to nic się nie zmieni, no może trochę dźwięk, więc nie warto.

Kombinacje możesz robić różne, możesz wstawić tłumik od 600, samochodu, czy też piły spalinowej, ale czy będzie lepiej po takich przeróbkach? Różnie bywa, ale zazwyczaj jest gorzej.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości




na górê