Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi
Dobre firmy tłoków to m.in. meteor, vertex, wossner, wiseco, prox, namura, jeśli mitake będzie sporo tańsze od tych to możesz zaryzykować, jednak jeśli różnica będzie nie wielka to bierz z tych co podałem. Trochę osób jeździ na mitake i nikt jakoś specjalnie nie narzeka, nawet podobno mitake to prox, czy tak jest naprawdę to nie wiem.
-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
w UK czesto zawodnicy uzywaja mitaki. ale zawodnik co kilka treningów wymienai tłok wiec jemu sie kalkuluje. do amatorskiej jazdy gdzie tłok ma wytrzymac długo, polecił bym cos lepszego. bo jak oszczędzać to nie na tłokach. co do vertexa - nie polecam, często pękaja - moze to akurat takie szczęscie te tłoki maja, ale mimo wszystko, nie słyszałem żeby pekł w mak wossner czy prox. z kolei kilka vertexów popekanych widziałem
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
No właśnie aktualnie przebywam w UK i te tłoki MItaka są bardziej popularne niż vertex czy wossner. To że wossner, vertex, prox, wiseco są jednymi z najlepszych tłoków to wiem Tylko chodzi o to, że oni za te tłoki tyle sobie krzyczą że ja pier....dziele np za wossnera 79 funtów + 4 wysyłka = 83 funty, a jeszcze muszę kupić uszczelki na górę silnika jak i łożysko sworznia przydało by sie wymienić Haha a za wiseco krzyczą sobie 108 funtów + 4 Wysyłka A taką Mitake z kompletem uszczelek na górę silnika i łozyskiem sworznia mam juz za 59 funtów, bo sprzedawane są jako komplety. Aha i moto do jakiego chce to włożyć to Aprilia SX 125 na nicasilu.
Ps. Też słyszałem że Mitaka to Prox który niby nie przeszedł kontroli jakości czy jakoś tak, ale ile w tym prawdy to nie wiem
Ps. Też słyszałem że Mitaka to Prox który niby nie przeszedł kontroli jakości czy jakoś tak, ale ile w tym prawdy to nie wiem
- Siwy312
- Świeżak
- Posty: 49
- Dołączył(a): 9/7/2008, 11:58
- Lokalizacja: Kalisz
Jednak nie będę ryzykował, bo jak okaże się to jedna wielka kupa to raczej nie będę stratny 59 funtów, tylko znacznie więcej Kupię raczej wossner-a w PL i poproszę brachola, aby mi go przysłał. A jeszcze was tak zapytam z ciekawości kompresja która wynosi 7bar jest dobrym wynikiem ???
- Siwy312
- Świeżak
- Posty: 49
- Dołączył(a): 9/7/2008, 11:58
- Lokalizacja: Kalisz
No nie bardzo, 6-7atm to już najniższa wartość, na której jeszcze da się jechać, co prawda będzie bardzo słaby i będzie wciągał o połowę więcej paliwa, ale jeszcze powinien kołami kręcić.
Na nowym powinno być od ok. 10atm do 13atm, zależy od spasowania, często po dotarciu kompresja jest wyższa niż na początku.
Na nowym powinno być od ok. 10atm do 13atm, zależy od spasowania, często po dotarciu kompresja jest wyższa niż na początku.
-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
Co do tego to mi w hondzie nsr 70 na 5 barach normalnie smigała (nominalnie powinna miec okolo 8.5 bara)
ale to juz zalezy od moto...
http://allegro.pl/zebatka-stunt-rieju-g ... 29563.html
Ma ktos jakies opinie na temat tego kolesia, bo prawdopodobnie bede potrzebował wyciac zebatke a nie usmiech mi sie placic w sm fighters 200 za stalówe
zebatka ma byc do RMX'a pod Å‚ancuch 520
ale to juz zalezy od moto...
http://allegro.pl/zebatka-stunt-rieju-g ... 29563.html
Ma ktos jakies opinie na temat tego kolesia, bo prawdopodobnie bede potrzebował wyciac zebatke a nie usmiech mi sie placic w sm fighters 200 za stalówe
zebatka ma byc do RMX'a pod Å‚ancuch 520
- tomera
- Stały bywalec
- Posty: 1053
- Dołączył(a): 23/9/2008, 15:13
kingway coliber
Dlaczego po ściągnięciu blokady na filtrze powietrza skuter dusi i nie chce jechać , czego może być wina ???
dawid
- dawcio51
- Świeżak
- Posty: 34
- Dołączył(a): 9/10/2011, 18:30
- Lokalizacja: podkarpacie
-
JędrekZDW - Bywalec
- Posty: 958
- Dołączył(a): 29/5/2008, 11:19
- Lokalizacja: Zduńska Wola
Po ściągnięciu blokady z filtra należy ponownie wyregulować gaźnik, gdyż dostaje za dużo powietrza. Jeśli tego nie potrafisz dobrze zrobić to załóż blokadę i lataj dalej, bo to Ci osiągów nie poprawi.
-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
-
JędrekZDW - Bywalec
- Posty: 958
- Dołączył(a): 29/5/2008, 11:19
- Lokalizacja: Zduńska Wola
Możliwe, że Twój kolega miał rozregulowany gaźnik, przez co osiągi były trochę mniejsze niż powinny, a po ściągnięciu rurki dostał więcej powietrza i gaźnik nie wymagał regulacji.
Niektóre skutery są mniej lub bardziej czułe na regulację gaźnika, Ty należysz do tej drugiej grupy.
Niektóre skutery są mniej lub bardziej czułe na regulację gaźnika, Ty należysz do tej drugiej grupy.
-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
Przepraszam, źle to ująłem, powiem tak kolega ma grubszą rurę.
a jeśli wstawił bym grubszą to mogło by być lepiej? i czy można takie kombinacje robić?
Edytuj posty górny prawy róg, następnie ikonka edytuj.
komarcc
a jeśli wstawił bym grubszą to mogło by być lepiej? i czy można takie kombinacje robić?
Edytuj posty górny prawy róg, następnie ikonka edytuj.
komarcc
dawid
- dawcio51
- Świeżak
- Posty: 34
- Dołączył(a): 9/10/2011, 18:30
- Lokalizacja: podkarpacie
Jeśli masz 2T to może coś zmienić, jeśli 4T, to nic się nie zmieni, no może trochę dźwięk, więc nie warto.
Kombinacje możesz robić różne, możesz wstawić tłumik od 600, samochodu, czy też piły spalinowej, ale czy będzie lepiej po takich przeróbkach? Różnie bywa, ale zazwyczaj jest gorzej.
Kombinacje możesz robić różne, możesz wstawić tłumik od 600, samochodu, czy też piły spalinowej, ale czy będzie lepiej po takich przeróbkach? Różnie bywa, ale zazwyczaj jest gorzej.
-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości