Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi

i inne małe pojemności
_________

Kymco Super 9

Postprzez Maniiu » 4/11/2008, 19:51

Witam.

Na dniach planuje zakupić skuter Kymco Super 9, nowy. I związku z tym chciałbym sie Was poradzić. Zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami pierwsze 500-1000km to okres docierania. Zatem czy nie będzie miało to żadnego negatywnego wpływu na skuter, że będę docierał go w okresie zimowym? Może lepiej przetrzymać skuter i zacząć użytkowanie od nowego sezonu..

Z góry dziękuję za odpowiedź,
Pozdrawiam.
Maniiu
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 4/11/2008, 17:38


Postprzez wikples » 4/11/2008, 20:23

Myślę, że pogoda nie ma ważniejszego związku z docieraniem. Może nawet lepiej, bo na mokrym nie będziesz go pałował.
Avatar użytkownika
wikples
Bywalec
 
Posty: 969
Dołączył(a): 24/1/2008, 20:18
Lokalizacja: Wrocław


Postprzez Herbi NSR » 4/11/2008, 20:25

No wlasnie mam tak jak trzeba. Myslalem ze znasz moze jakas usterkke bo przy 11 tysiacach na luzie mialem z rury prysznic
S - szał
U - ucieczka
Z - zakręt
U - uderzenie
K - koniec
I - inny świat

gsx - r
Herbi NSR
Świeżak
 
Posty: 211
Dołączył(a): 29/5/2008, 18:56

Postprzez Łukasz_15* » 21/11/2008, 17:31

Mam takie pytanie, a mianowicie co może spowodowć cofanie się spalin?
Avatar użytkownika
Łukasz_15*
Świeżak
 
Posty: 411
Dołączył(a): 26/4/2008, 20:26

Postprzez Dandi93 » 21/11/2008, 18:01

Jest coś takiego że tłok może się cofnąć, nie wiem jak to nazwać ale nie jestem pewien czy wtedy może ssać spaliny. Wiem że wtedy paliwo pluje znowu do gaźnika. to możliwe że spaliny zasysa. Dam ci więcej info o 20 :P
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez keeway » 21/11/2008, 21:59

Witam. Piszę tutaj żeby nie dodawać kolejnych zbędnych tematów. Otóż mam problem z moim Benelli 491 LC H20. Nie dawno przyjachełem do domu po dłuższej jeździe . Zostawiłem skuter w garażu wszystko pięknie. Następnego dnia chcąc przejechać się skuterem , gdy go odpalałem wywaliło cały płyn chłodniczy i skuter kręcił co jakieś 4 sek. ale nie odpalał. Myślałem że zatarłem cylinder. Akutat kupiłem 70ccm ze świecą itd. Założyłem wszystko ładnie i niestety skutera nie odpaliłem. Kopałem ok 30 razy i nic. Jak zakręcił to od razu zgasł. I więcej go nie odpaliłem. Mam wrażenie że to coś z wałem. Proszę o szybką odpowiedź i serdecznie pozdrawiam. !
keeway
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 21/6/2007, 17:44
Lokalizacja: w-wa

Postprzez keeway » 21/11/2008, 22:03

No i zapomniałem dodać że jak zdjęłem głowice to cała była w jakimś brudzie i w oleju. Nie wiem także jak ale miałem wode w wydechu. Za każdym razem jak zakręcił to zdejmowałem ją i czyściłem. Nie wiem czego to wina. Gaźnika?
keeway
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 21/6/2007, 17:44
Lokalizacja: w-wa

Postprzez Goolas » 23/11/2008, 19:48

Witam ! Oto moje pytaie : czy 2 suw 125 ma podobna moc jak 4 suw 250 ? :)
Avatar użytkownika
Goolas
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 29/10/2008, 17:58

Postprzez pablomotors » 23/11/2008, 20:09

To zależy bo np. ninja 250 ma moc ok. 30KM a nsr 125 lekko ponad 35KM.
Avatar użytkownika
pablomotors
Świeżak
 
Posty: 453
Dołączył(a): 25/3/2008, 13:06
Lokalizacja: Maczu-Pikczu

Postprzez SHVAYA » 23/11/2008, 20:17

ale generalnie bardzo zblizone ;D
Obrazek
Peugeot Vivacity -> '06 Kawasaki Ninja 250 :D:D:D
Avatar użytkownika
SHVAYA
Bywalec
 
Posty: 687
Dołączył(a): 23/11/2008, 19:52
Lokalizacja: Piła, Wlkp

Postprzez Landryss25 » 23/11/2008, 21:41

pablomotors napisał(a):To zależy bo np. ninja 250 ma moc ok. 30KM a nsr 125 lekko ponad 35KM.


Ninja ma moc 33km a NSR nie ma nawet ponad 30 tylko z tego co pamiętam 28. Ale moc 250 w 4t jest ,,lepsza" niż moc 125 w 2t nawet jeśli dwutakt ma więcej kucyków.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Goolas » 23/11/2008, 22:21

no tak bo wkoncu pojemnosc o polowe wieksza :) aczkolwiek mozna te motory jezeli chodzi o osiagi porownywac :)
Avatar użytkownika
Goolas
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 29/10/2008, 17:58

Postprzez Landryss25 » 23/11/2008, 22:25

No V-max i przyśpieszenie tak ale 4t jeździ się o wiele przyjemniej bo nie trzeba go pałować tak jak 2t żeby jechać. Moim zdaniem nawet nie ma co porównywać 125 w 2t do 250 w 4t bo mimo iż osiągi są podobne to jeździ się całkiem inaczej.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez wikples » 24/11/2008, 15:30

No w 2T ma się dziurę w obrotach i trzeba żyłować, żeby jechało. A jak wiadomo jak będziesz pałował to za chwilę remoncik. Pozatym 250 poważniej wyglądają. No i dźwięk inny, nie wspominając o spalaniu (2T oczywiście większe).
Avatar użytkownika
wikples
Bywalec
 
Posty: 969
Dołączył(a): 24/1/2008, 20:18
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez pablomotors » 24/11/2008, 18:20

Landryss25 napisał(a):
pablomotors napisał(a):To zależy bo np. ninja 250 ma moc ok. 30KM a nsr 125 lekko ponad 35KM.


Ninja ma moc 33km a NSR nie ma nawet ponad 30 tylko z tego co pamiętam 28. Ale moc 250 w 4t jest ,,lepsza" niż moc 125 w 2t nawet jeśli dwutakt ma więcej kucyków.


Mój błąd.
Moim zdaniem 250 w 4t jest lesze niż 125 w 2t.
Nie trzeba robić co chwile remontu no i pojemność większa.
Avatar użytkownika
pablomotors
Świeżak
 
Posty: 453
Dołączył(a): 25/3/2008, 13:06
Lokalizacja: Maczu-Pikczu

Postprzez LuKaSz44 » 26/11/2008, 21:16

Witam czy w Aprili AF1 Futura 125 jest takie coś jak Air Box ??
Dzięki z odpowiedź!!!!
LuKaSz44
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 30/10/2008, 22:31

Postprzez Landryss25 » 26/11/2008, 21:44

Tak jest. Air box to inaczej puszka filtra powietrza jeśli ktoś by nie wiedział. A znajduje się zapewne pod zbiornikiem paliwa. Chyba że masz wsadzony wiejski stożek to wtedy może nie być.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Bostorn » 26/11/2008, 22:05

jak bys miał problem z odnalezieniem jego kieruj się za wężem powietrznym idącym od gaźnika do air boxa
tej skrzynki w której jest filtr powietrza;d

przeczysc ładnie filterek i jazda;d noo jak sie kurzy;d polecam nasączanie go specjalnym płynem :) bardzo dobra ochrona dla silnika
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez MarTinI1993 » 29/11/2008, 21:06

Ja mam w zasadzie 3 pytania dotyczące Aprilii RS 50 Tuono z roku 2003.

Pierwsza sprawa to jakie blokady może mieć ten motor?

Druga to Jak dostać się do airboxa(jest solidnie zabudowany)

trzeci problem to zauwazylem ostatnio że nie kreci mi się do 9 tyś jak poprzednio teraz ledwo do 8 tyś nie wiem czy ma ostatnio jakies gorsze dni czy cos innego (ma przejechane 14 000 km od nowosci i nie byl wymieniany tlok)
Motocykle to nie wszystko ale bez nich wszystko jest niczym...
MarTinI1993
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 6/6/2008, 22:14

Postprzez wikples » 29/11/2008, 21:09

może cylek już być zajechany sprawdź kompreche.

co do zablokowania to jak w każdym 2T, czyli na wydechu, na gaźniku i możliwe, że na module + regulacja zębatkami.

z airboxem to nie wiem, bo Tuono nie miałem nigdy.
Avatar użytkownika
wikples
Bywalec
 
Posty: 969
Dołączył(a): 24/1/2008, 20:18
Lokalizacja: Wrocław

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości




na gr