Honda NSR Regulator napięcia
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Honda NSR Regulator napięcia
Witam i prosze o pomoc posiadam Honde NSR 125F 92r zauwazyłem ze nie mam ładowania a mianowicie srawdziłem to miernikiem elektrycznym gdzy zapaliłem motor i chodził na wolnych obrotach miernik pokazywał ze jest ładowanie ale gdy dałem gazu nie było ładowania i jeszcze jak by obciązało akumulator! na wolnych ma ładowanie i pokazywało 13,4v ale ale gdy dałem gazu zaledwie 10v i światła przygasały! pisałem juz na innych forach to mi powiedzieli ze regulator napięcia prawdopodobnie?
- kamor
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 6/7/2008, 08:28
- Lokalizacja: Trzebnica
Siemka. Najwyraźniej to właśnie regulator jest winien. MOżesz też owym miernikiem sprawdzić napięcie na wejściu do regulatora przykładając minusowy przewód miernika do ramy a plusowym sprawdzając przewody. Jeśli na wejściu będziesz miał wyższe niż na akumie to cewki masz ok i to właśnie regulator szwankuje. Dla dokładności badania upewnij sie czy klemy masz czyste i połączenie na masę.
- lukasz-rider
- Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 23/9/2007, 14:59
ta pierwsza to regulator. Na pewno był przykręcony na radiatorze (aluminiowej płytce). w japońcach jest taki patent że regulator i prostownik to jedno urządzenie. Taki regulator jest bez obsługowy czyli nie ma możliwości regulacji napiecia, tak jak to można było zrobić np. w MZcie
- lukasz-rider
- Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 23/9/2007, 14:59
Dzieki:) To czyli on mógł sie zepsuc tak?? i dlatego nie mam ladowania tylko dziwne jest to ze na niskich obrotach niby jest ładowanie
jak zobaczyłem po ile są używane to sie za głowe złapałem a co dopiero nowy a nie chcem kasy zucac w błoto ;/
jak zobaczyłem po ile są używane to sie za głowe złapałem a co dopiero nowy a nie chcem kasy zucac w błoto ;/
- kamor
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 6/7/2008, 08:28
- Lokalizacja: Trzebnica
dlatego sprawdź natężenie na wejściu. Domyślam sie że kosztuje jakieś 200zł ja tyle dałem do mojej yamahy. Z tym ze u mnie było za duże ładowanie i gotował mi sie akumulator. Natęzenie na wejściu nie powinno być niższe niż na akumulatorze. Powinny tam być 3 przewody plusowe (bo alternator jest trój fazowy )reszta minus ewentualnie masa
- lukasz-rider
- Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 23/9/2007, 14:59
Dzieki lukasz-rider problem chyba rozwiązałem dzisiaj poczyściłem wszystkie kostki WD oraz regulator napięcia po założeniu do moto okazało sie ze wszystko niby ok troche pojeździłem no i mam ładowanie zgasiłem moto i miernikiem sprawdzilem ile jest naładowany wskazywał 13,5v czyli jest ok ! A własnie czy normalne jest to ze regulator jest ciepły?
- kamor
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 6/7/2008, 08:28
- Lokalizacja: Trzebnica
- lukasz-rider
- Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 23/9/2007, 14:59
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości