Zobacz wątek - Honda NSR Regulator napięcia
 
NAS Analytics TAG

Honda NSR Regulator napięcia

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Honda NSR Regulator napięcia

Postprzez kamor » 6/7/2008, 08:37

Witam i prosze o pomoc posiadam Honde NSR 125F 92r zauwazyłem ze nie mam ładowania a mianowicie srawdziłem to miernikiem elektrycznym gdzy zapaliłem motor i chodził na wolnych obrotach miernik pokazywał ze jest ładowanie ale gdy dałem gazu nie było ładowania i jeszcze jak by obciązało akumulator! na wolnych ma ładowanie i pokazywało 13,4v ale ale gdy dałem gazu zaledwie 10v i światła przygasały! pisałem juz na innych forach to mi powiedzieli ze regulator napięcia prawdopodobnie?
kamor
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 6/7/2008, 08:28
Lokalizacja: Trzebnica


Postprzez lukasz-rider » 6/7/2008, 12:41

Siemka. Najwyraźniej to właśnie regulator jest winien. MOżesz też owym miernikiem sprawdzić napięcie na wejściu do regulatora przykładając minusowy przewód miernika do ramy a plusowym sprawdzając przewody. Jeśli na wejściu będziesz miał wyższe niż na akumie to cewki masz ok i to właśnie regulator szwankuje. Dla dokładności badania upewnij sie czy klemy masz czyste i połączenie na masę.
lukasz-rider
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 23/9/2007, 14:59


Postprzez kamor » 7/7/2008, 12:28

Która kostka to Regulator napięcia??

Obrazek

Obrazek[/img]
kamor
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 6/7/2008, 08:28
Lokalizacja: Trzebnica

Postprzez lukasz-rider » 7/7/2008, 20:49

ta pierwsza to regulator. Na pewno był przykręcony na radiatorze (aluminiowej płytce). w japońcach jest taki patent że regulator i prostownik to jedno urządzenie. Taki regulator jest bez obsługowy czyli nie ma możliwości regulacji napiecia, tak jak to można było zrobić np. w MZcie
lukasz-rider
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 23/9/2007, 14:59

Postprzez kamor » 7/7/2008, 21:11

Dzieki:) To czyli on mógł sie zepsuc tak?? i dlatego nie mam ladowania tylko dziwne jest to ze na niskich obrotach niby jest ładowanie

jak zobaczyłem po ile są używane to sie za głowe złapałem a co dopiero nowy a nie chcem kasy zucac w błoto ;/
kamor
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 6/7/2008, 08:28
Lokalizacja: Trzebnica

Postprzez lukasz-rider » 8/7/2008, 15:15

dlatego sprawdź natężenie na wejściu. Domyślam sie że kosztuje jakieś 200zł ja tyle dałem do mojej yamahy. Z tym ze u mnie było za duże ładowanie i gotował mi sie akumulator. Natęzenie na wejściu nie powinno być niższe niż na akumulatorze. Powinny tam być 3 przewody plusowe (bo alternator jest trój fazowy )reszta minus ewentualnie masa
lukasz-rider
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 23/9/2007, 14:59

Postprzez kamor » 8/7/2008, 17:37

Dzieki lukasz-rider problem chyba rozwiązałem dzisiaj poczyściłem wszystkie kostki WD oraz regulator napięcia po założeniu do moto okazało sie ze wszystko niby ok troche pojeździłem no i mam ładowanie zgasiłem moto i miernikiem sprawdzilem ile jest naładowany wskazywał 13,5v czyli jest ok ! A własnie czy normalne jest to ze regulator jest ciepły?
kamor
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 6/7/2008, 08:28
Lokalizacja: Trzebnica

Postprzez Adam M. » 9/7/2008, 04:16

Tak.

Adam M.
Adam M.
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 786
Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56

Postprzez lukasz-rider » 9/7/2008, 15:17

Normalne. Dlatego ma radiator.
lukasz-rider
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 23/9/2007, 14:59

Postprzez kamor » 15/7/2008, 15:27

Dzieki forumowicze temat uwazam za zamknięty
kamor
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 6/7/2008, 08:28
Lokalizacja: Trzebnica



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości




na górê