Zobacz wÄ…tek - Hayabusa TURBO
NAS Analytics TAG

Hayabusa TURBO

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez xxtreme » 29/6/2008, 23:10

Witam,
Jeszcze tutaj nie pisalem, a tylko obserwowalem co sie dzieje.
Wiec na poczatek witam serdecznie. :)
Mieszkam w UK i znam dobrze firme ktora zaklada turbiny. Sam jezdze 250KM XX-em, a Szajba byl tutaj u mnie aby mu moto pozadnie zestroic. Niestety ,,fachowiec,, z Dynotecha w PL okazal sie tylko amatorem szkolacym sie na sprzetach klientow. Nie potrafil zestroic, ustawil ubogo AFR czego skutkiem bylo dwokrotne wypalenie tlokow. Tutaj dopiero ustawili tak jak to powinno byc.
Ponizej link to Big CC:
http://www.bigccracing.com/shop/categor ... ategory=66

Moim zdaniem lepiej moto zaciagnac do UK i jak juz na ich stronie znajdziesz 450KM+ bedziesz mial za okolo 7000GBP. Pewnie i fachowo wykonana robote.

Powodzenia.
xxtreme
Świeżak
 
Posty: 69
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:45
Lokalizacja: UK


Postprzez silver » 30/6/2008, 10:37

A nie łatwiej kupić Y2K? :roll:
Suzuki GSX1100F 1995
Avatar użytkownika
silver
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 524
Dołączył(a): 26/7/2006, 13:09
Lokalizacja: Kraków


Postprzez traszer » 2/7/2008, 19:25

zzzubek napisał(a):wystarczy np ze zmienisz kapcia szerszego niz zalecany jest w danym moto i juz nawet o 20km/h sie zmieni.

A jak to się ma do dodatkowego obciążenia? Czy przy takiej mocy to już nie gra roli?
Avatar użytkownika
traszer
Świeżak
 
Posty: 30
Dołączył(a): 21/5/2008, 15:42
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Junior59 » 2/7/2008, 22:52

Dlaczego tutaj używasz sÅ‚owa „nas” nie każdy jest dawcÄ…!!! poÅ‚owa ludzi na forum ma rodzinÄ™ i dzieci dawcÄ… możesz nazywać siebie bo innym życie miÅ‚e jeÅ›li tobie nie polecam NOS i to najlepiej
2 duże butle:)<lol>
Rozpędzić się jest łatwo, ale zatrzymać można nie mieć okazji...
Junior59
Świeżak
 
Posty: 185
Dołączył(a): 17/3/2008, 22:36
Lokalizacja: nie wiem

Postprzez YZF R1 » 2/7/2008, 23:04

hmmm no fakt projekt ambitny... jesli traktujesz temat serio to proponuje części tylko USA i tylko nowe jesli chodzi o sprężarkę, zawór upustowy, tłoki ,układ wydwechowy, elektronika,no i obowiązkowo długi wahacz na tył to tylko USA u nas w polsce nic nie kupisz kolego. Nasz zacofany kraj zaczyna sie bawić w turbo ale w samochodach VTG np z Sulejówka czy inne czołowe firmy ale oni tylko samochody robią. najlepiej kup kit z USA cały zestaw i jak masz pojęcie bo ja go nie mam w tych sprawach to instaluj.... powodzenia
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Misiol1 » 3/7/2008, 00:51

hohenDNP1 napisał(a):W takim razie mam pytanie jaka jest realna predkosc powiedzmy 1000 skotro licznik przeklamuje w takiej haybusie az o 50 km przy predkosciach maskymalnych, im wieksza przedkosc tym mnie precyzyjne wskazania? I czy sygerowano sie wskaznikami cyftowymi czy manualnymi, z przekladnie slimakowa?


A zatem w odpowiedzi na twoje pytanie...

1) nikt temu nie przeciwdziala ze wzgledu na pozytywny efekt psychologiczny - predkosciomierz zawyza - dzieki temu kierowca-bombowca ma poczucie ze jest ch[cenzored] wie kim.

2) spowodowane jest to nie wada samego urzadzenia ale m.in. uslizgiem koła (powodowanym np oporem powietrza) - im wieksza predkosc - tym wieksze przekłamanie.


A w temacie doladowania hajki... - własciwie po co ? (to tak z ciekawosci pytam) bo nie widze w tym z punktu widzenia uzytkowania zadnego sensu. Zeby pojezdzic szybciej juz 100KM motorkiem to najlepiej po niemieckich autostradach.
"Przezyje nie ten najsilniejszy i nie ten najinteligentniejszy ale ten ktory najlepiej przystosowuje sie do zmian srodowiska" - Charles Darwin
Misiol1
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 21/5/2008, 00:41
Lokalizacja: zachód / południowy zachód

Postprzez hohenDNP1 » 3/7/2008, 10:25

Dla potwierdzenia teori evolucji. A po przeczytaniu wszystkich opinii zastanawiam sie nad dwiema turbinami w motorze, tego jeszcze nie widzialem, a chailbym zobaczyc. Skoro jedna pozwala na osiagniecie predkosci zalediwe 309 km/h.
Ostatnio edytowano 3/7/2008, 10:43 przez hohenDNP1, Å‚Ä…cznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
hohenDNP1
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:46

Postprzez turboponczek » 3/7/2008, 10:38

Avatar użytkownika
turboponczek
MEGA TROLL
 
Posty: 2010
Dołączył(a): 1/5/2007, 11:44
Lokalizacja: masz taki fajny tornister ?!

Postprzez wszok » 3/7/2008, 10:55

2 turbiny to podwójny kłopot z dostrajaniem.
na pewno bedzie mniejsza moc aniżeli w jednej dużej.
na 2 turbinach na pewno mniejsza turbo dziura od niższych obrotów,
ale moc maksymalna mniejsza. a to dlatego ze podasz 2 cylindry na jedna turbinę wiec turbiny były by o polowe mniejsze bo inaczej ich nie rozpędzisz.
a tak w ogóle taki projekt to jedynie na drag stera bo zeby to stało w garażu? to szkoda. no ale nie mnie rozporządzać co kto ma robić i na co tarcic kase:)

tyle ode mnie.
Avatar użytkownika
wszok
Świeżak
 
Posty: 178
Dołączył(a): 27/11/2007, 18:49

Postprzez kosta » 4/7/2008, 16:22

będę ci kibicował projekt baaaardzo abitny jak skończysz to się pochwal 8)
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
Avatar użytkownika
kosta
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1628
Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
Lokalizacja: WWA

Postprzez Terror » 4/7/2008, 16:49

hohenDNP1 napisał(a):W takim razie mam pytanie jaka jest realna predkosc powiedzmy 1000 skotro licznik przeklamuje w takiej haybusie az o 50 km przy predkosciach maskymalnych, im wieksza przedkosc tym mnie precyzyjne wskazania? I czy sygerowano sie wskaznikami cyftowymi czy manualnymi, z przekladnie slimakowa?

To niekon iecznie wina licznika. Szajba opowiadał, że jadą 309 wg GPS miał na zegarach znacznie więcej, a motocykl zostawiał czarną drachę na asfalcie. Był tak duży opór, że koło kręciło się znacznie szybcjie niż motocykl dawał radę.
I dla jasności: Szajba ma kompresor, nie turbinę.
Turbinę ma druga buza, wiśniowa kolegi Darka Sobczyka
No hope. no cure. No problem.
Avatar użytkownika
Terror
Administrator
 
Posty: 1466
Dołączył(a): 25/8/2005, 11:06
Lokalizacja: WW-WWa

Postprzez Terror » 4/7/2008, 16:57

hohenDNP1 napisał(a):Dla potwierdzenia teori evolucji. A po przeczytaniu wszystkich opinii zastanawiam sie nad dwiema turbinami w motorze, tego jeszcze nie widzialem, a chailbym zobaczyc. Skoro jedna pozwala na osiagniecie predkosci zalediwe 309 km/h.


MegaROTFL, ciekawe jak sobie poradzisz z trakcjÄ….
No hope. no cure. No problem.
Avatar użytkownika
Terror
Administrator
 
Posty: 1466
Dołączył(a): 25/8/2005, 11:06
Lokalizacja: WW-WWa

Postprzez hohenDNP1 » 4/7/2008, 18:37

Przebuduje wachacz i najwyzej wsadze tam opone samochodowa, ta maszyna ma tylko jechac jak najszybciej w lini prostej... A w sumie z tego co sobie przypominam to sa opony bodajrze 290 albo i lepiej, do chperow.
Avatar użytkownika
hohenDNP1
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:46

Postprzez YZF R1 » 4/7/2008, 20:39

opona samochodowa tu nie zda egzaminu jest płaska lekki łuk bądź przechył i łatwo o wywrotkę przy takiej mocy o której mowa, tylko i wyłącznie grzyb żadna inna kolego
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Terror » 4/7/2008, 22:28

hohenDNP1 napisał(a):Przebuduje wachacz i najwyzej wsadze tam opone samochodowa, ta maszyna ma tylko jechac jak najszybciej w lini prostej... A w sumie z tego co sobie przypominam to sa opony bodajrze 290 albo i lepiej, do chperow.

Jak Ci YZF napisał - samochodowa to porażka. Jak juz bardzo chcesz to kup dragracingowego slicka. Miękkie bydle, ale trzyma. szeroka, płaska, to jazdy po mieście się nie nada. Co do wahacza - spójrz na sptronę Szajby - tamta buza ma długi wahacz i więcej nie dała rady. Tu nie brak mocy był przyczyną a opór. Tego tak łatwo nie zniwelujesz. Opoa do choperów to... wiesz, nie te prędkości.
No hope. no cure. No problem.
Avatar użytkownika
Terror
Administrator
 
Posty: 1466
Dołączył(a): 25/8/2005, 11:06
Lokalizacja: WW-WWa

Postprzez hohenDNP1 » 4/7/2008, 22:52

Busa Szajby byla doladowana kompresorem, z tego co tutaj wyczytalem, wiem ze istnieje mozliwosc polaczenia tych dwoch doladowan, turbiny i kompresora. Jezeli problemem jest opor to rozwiazaniem powinien byc ogromny moment obrotowy, jezeli zmodyfikowal bym rowniez skrzynie biegow dla uzyskania odpowiednich przelozen by osiagnac tylko i wylacznie jak najwieke predkosci. I w sumie odrazu nasowa mi sie pytanie czy takie cisnienia bylby wstanie wytrzaymac silnik, nawet na kutuch pod zespolach?
Ostatnio edytowano 4/7/2008, 23:21 przez hohenDNP1, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
hohenDNP1
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:46

Postprzez greddy » 4/7/2008, 23:10

terror, edytuj posty.
brak motywacji do życia...
Avatar użytkownika
greddy
Stały bywalec
 
Posty: 1081
Dołączył(a): 16/5/2008, 17:43
Lokalizacja: płn-zach

Postprzez Labiss » 6/7/2008, 18:45

Ej teraz się dopiero zorientowałem,że ta Hayabusa Szajby to przecież nie turbo tylko superchargerd,a to różnica przecież.
kretyn jakich mało
Labiss
MEGA TROLL
 
Posty: 1056
Dołączył(a): 1/5/2007, 12:10
Lokalizacja: Miechów

Poprzednia strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê