Hayabusa TURBO
Posty: 58
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Witam,
Jeszcze tutaj nie pisalem, a tylko obserwowalem co sie dzieje.
Wiec na poczatek witam serdecznie.
Mieszkam w UK i znam dobrze firme ktora zaklada turbiny. Sam jezdze 250KM XX-em, a Szajba byl tutaj u mnie aby mu moto pozadnie zestroic. Niestety ,,fachowiec,, z Dynotecha w PL okazal sie tylko amatorem szkolacym sie na sprzetach klientow. Nie potrafil zestroic, ustawil ubogo AFR czego skutkiem bylo dwokrotne wypalenie tlokow. Tutaj dopiero ustawili tak jak to powinno byc.
Ponizej link to Big CC:
http://www.bigccracing.com/shop/categor ... ategory=66
Moim zdaniem lepiej moto zaciagnac do UK i jak juz na ich stronie znajdziesz 450KM+ bedziesz mial za okolo 7000GBP. Pewnie i fachowo wykonana robote.
Powodzenia.
Jeszcze tutaj nie pisalem, a tylko obserwowalem co sie dzieje.
Wiec na poczatek witam serdecznie.
Mieszkam w UK i znam dobrze firme ktora zaklada turbiny. Sam jezdze 250KM XX-em, a Szajba byl tutaj u mnie aby mu moto pozadnie zestroic. Niestety ,,fachowiec,, z Dynotecha w PL okazal sie tylko amatorem szkolacym sie na sprzetach klientow. Nie potrafil zestroic, ustawil ubogo AFR czego skutkiem bylo dwokrotne wypalenie tlokow. Tutaj dopiero ustawili tak jak to powinno byc.
Ponizej link to Big CC:
http://www.bigccracing.com/shop/categor ... ategory=66
Moim zdaniem lepiej moto zaciagnac do UK i jak juz na ich stronie znajdziesz 450KM+ bedziesz mial za okolo 7000GBP. Pewnie i fachowo wykonana robote.
Powodzenia.
- xxtreme
- Świeżak
- Posty: 69
- Dołączył(a): 23/10/2007, 09:45
- Lokalizacja: UK
zzzubek napisał(a):wystarczy np ze zmienisz kapcia szerszego niz zalecany jest w danym moto i juz nawet o 20km/h sie zmieni.
A jak to się ma do dodatkowego obciążenia? Czy przy takiej mocy to już nie gra roli?
-
traszer - Świeżak
- Posty: 30
- Dołączył(a): 21/5/2008, 15:42
- Lokalizacja: Gdańsk
Dlaczego tutaj używasz sÅ‚owa „nas” nie każdy jest dawcÄ…!!! poÅ‚owa ludzi na forum ma rodzinÄ™ i dzieci dawcÄ… możesz nazywać siebie bo innym życie miÅ‚e jeÅ›li tobie nie polecam NOS i to najlepiej
2 duże butle:)<lol>
2 duże butle:)<lol>
Rozpędzić się jest łatwo, ale zatrzymać można nie mieć okazji...
- Junior59
- Świeżak
- Posty: 185
- Dołączył(a): 17/3/2008, 22:36
- Lokalizacja: nie wiem
hmmm no fakt projekt ambitny... jesli traktujesz temat serio to proponuje części tylko USA i tylko nowe jesli chodzi o sprężarkę, zawór upustowy, tłoki ,układ wydwechowy, elektronika,no i obowiązkowo długi wahacz na tył to tylko USA u nas w polsce nic nie kupisz kolego. Nasz zacofany kraj zaczyna sie bawić w turbo ale w samochodach VTG np z Sulejówka czy inne czołowe firmy ale oni tylko samochody robią. najlepiej kup kit z USA cały zestaw i jak masz pojęcie bo ja go nie mam w tych sprawach to instaluj.... powodzenia
-
YZF R1 - Moderator
- Posty: 2765
- Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
- Lokalizacja: Warszawa
hohenDNP1 napisał(a):W takim razie mam pytanie jaka jest realna predkosc powiedzmy 1000 skotro licznik przeklamuje w takiej haybusie az o 50 km przy predkosciach maskymalnych, im wieksza przedkosc tym mnie precyzyjne wskazania? I czy sygerowano sie wskaznikami cyftowymi czy manualnymi, z przekladnie slimakowa?
A zatem w odpowiedzi na twoje pytanie...
1) nikt temu nie przeciwdziala ze wzgledu na pozytywny efekt psychologiczny - predkosciomierz zawyza - dzieki temu kierowca-bombowca ma poczucie ze jest ch[cenzored] wie kim.
2) spowodowane jest to nie wada samego urzadzenia ale m.in. uslizgiem koła (powodowanym np oporem powietrza) - im wieksza predkosc - tym wieksze przekłamanie.
A w temacie doladowania hajki... - własciwie po co ? (to tak z ciekawosci pytam) bo nie widze w tym z punktu widzenia uzytkowania zadnego sensu. Zeby pojezdzic szybciej juz 100KM motorkiem to najlepiej po niemieckich autostradach.
"Przezyje nie ten najsilniejszy i nie ten najinteligentniejszy ale ten ktory najlepiej przystosowuje sie do zmian srodowiska" - Charles Darwin
- Misiol1
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 21/5/2008, 00:41
- Lokalizacja: zachód / południowy zachód
Dla potwierdzenia teori evolucji. A po przeczytaniu wszystkich opinii zastanawiam sie nad dwiema turbinami w motorze, tego jeszcze nie widzialem, a chailbym zobaczyc. Skoro jedna pozwala na osiagniecie predkosci zalediwe 309 km/h.
Ostatnio edytowano 3/7/2008, 10:43 przez hohenDNP1, Å‚Ä…cznie edytowano 2 razy
-
hohenDNP1 - Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 23/10/2007, 09:46
http://www.hayabusazone.com/
http://www.extremebusa.com/extreme/
http://www.hayabusa.org/forums/
http://www.labusas.org/
http://www.badazzbikes.com/
http://www.hyp4r.com/hayabusa/hayabusa.htm
mi tez sie marzy busa - ale to dopiero za 2 lata.
http://www.extremebusa.com/extreme/
http://www.hayabusa.org/forums/
http://www.labusas.org/
http://www.badazzbikes.com/
http://www.hyp4r.com/hayabusa/hayabusa.htm
mi tez sie marzy busa - ale to dopiero za 2 lata.
-
turboponczek - MEGA TROLL
- Posty: 2010
- Dołączył(a): 1/5/2007, 11:44
- Lokalizacja: masz taki fajny tornister ?!
2 turbiny to podwójny kłopot z dostrajaniem.
na pewno bedzie mniejsza moc aniżeli w jednej dużej.
na 2 turbinach na pewno mniejsza turbo dziura od niższych obrotów,
ale moc maksymalna mniejsza. a to dlatego ze podasz 2 cylindry na jedna turbinę wiec turbiny były by o polowe mniejsze bo inaczej ich nie rozpędzisz.
a tak w ogóle taki projekt to jedynie na drag stera bo zeby to stało w garażu? to szkoda. no ale nie mnie rozporządzać co kto ma robić i na co tarcic kase:)
tyle ode mnie.
na pewno bedzie mniejsza moc aniżeli w jednej dużej.
na 2 turbinach na pewno mniejsza turbo dziura od niższych obrotów,
ale moc maksymalna mniejsza. a to dlatego ze podasz 2 cylindry na jedna turbinę wiec turbiny były by o polowe mniejsze bo inaczej ich nie rozpędzisz.
a tak w ogóle taki projekt to jedynie na drag stera bo zeby to stało w garażu? to szkoda. no ale nie mnie rozporządzać co kto ma robić i na co tarcic kase:)
tyle ode mnie.
-
wszok - Świeżak
- Posty: 178
- Dołączył(a): 27/11/2007, 18:49
hohenDNP1 napisał(a):W takim razie mam pytanie jaka jest realna predkosc powiedzmy 1000 skotro licznik przeklamuje w takiej haybusie az o 50 km przy predkosciach maskymalnych, im wieksza przedkosc tym mnie precyzyjne wskazania? I czy sygerowano sie wskaznikami cyftowymi czy manualnymi, z przekladnie slimakowa?
To niekon iecznie wina licznika. Szajba opowiadał, że jadą 309 wg GPS miał na zegarach znacznie więcej, a motocykl zostawiał czarną drachę na asfalcie. Był tak duży opór, że koło kręciło się znacznie szybcjie niż motocykl dawał radę.
I dla jasności: Szajba ma kompresor, nie turbinę.
Turbinę ma druga buza, wiśniowa kolegi Darka Sobczyka
No hope. no cure. No problem.
-
Terror - Administrator
- Posty: 1466
- Dołączył(a): 25/8/2005, 11:06
- Lokalizacja: WW-WWa
hohenDNP1 napisał(a):Dla potwierdzenia teori evolucji. A po przeczytaniu wszystkich opinii zastanawiam sie nad dwiema turbinami w motorze, tego jeszcze nie widzialem, a chailbym zobaczyc. Skoro jedna pozwala na osiagniecie predkosci zalediwe 309 km/h.
MegaROTFL, ciekawe jak sobie poradzisz z trakcjÄ….
No hope. no cure. No problem.
-
Terror - Administrator
- Posty: 1466
- Dołączył(a): 25/8/2005, 11:06
- Lokalizacja: WW-WWa
hohenDNP1 napisał(a):Przebuduje wachacz i najwyzej wsadze tam opone samochodowa, ta maszyna ma tylko jechac jak najszybciej w lini prostej... A w sumie z tego co sobie przypominam to sa opony bodajrze 290 albo i lepiej, do chperow.
Jak Ci YZF napisał - samochodowa to porażka. Jak juz bardzo chcesz to kup dragracingowego slicka. Miękkie bydle, ale trzyma. szeroka, płaska, to jazdy po mieście się nie nada. Co do wahacza - spójrz na sptronę Szajby - tamta buza ma długi wahacz i więcej nie dała rady. Tu nie brak mocy był przyczyną a opór. Tego tak łatwo nie zniwelujesz. Opoa do choperów to... wiesz, nie te prędkości.
No hope. no cure. No problem.
-
Terror - Administrator
- Posty: 1466
- Dołączył(a): 25/8/2005, 11:06
- Lokalizacja: WW-WWa
Busa Szajby byla doladowana kompresorem, z tego co tutaj wyczytalem, wiem ze istnieje mozliwosc polaczenia tych dwoch doladowan, turbiny i kompresora. Jezeli problemem jest opor to rozwiazaniem powinien byc ogromny moment obrotowy, jezeli zmodyfikowal bym rowniez skrzynie biegow dla uzyskania odpowiednich przelozen by osiagnac tylko i wylacznie jak najwieke predkosci. I w sumie odrazu nasowa mi sie pytanie czy takie cisnienia bylby wstanie wytrzaymac silnik, nawet na kutuch pod zespolach?
Ostatnio edytowano 4/7/2008, 23:21 przez hohenDNP1, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
-
hohenDNP1 - Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 23/10/2007, 09:46
Posty: 58
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości