Co Wy na to? Polskie moto
Posty: 39
• Strona 2 z 2 • 1, 2
-
SQ - Mieszkaniec forum
- Posty: 1677
- Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
- Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka
obrzydliwy... ale rzecz gustu... znajdzie paru chętnych - ale szału pały bym nie robił .. nie bedzie polskim chiciorem exportowym - no chyba że bedzie kosztował 50 tys euro ... i miał co do tej ceny odpowiednie parametry ( w co juz na starcie wątpię ).
-
cezare - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 682
- Dołączył(a): 13/5/2007, 09:56
- Lokalizacja: Kraków - Wola Justowska RULEZ
Junior59 napisał(a):2T ma lepszego "kopa" a z drugiej strony jest bardziej awaryjny ale cóż cos za cos
Z tą awaryjnością różnie bywa. Najczęściej 2t jest mniej awaryjny od 4t Tylko trzeba regularnie zmieniać tłok i cylek.
Yamaha TeTetka Szyćsetka -> to już przeszłość......w oczekiwaniu na kolejne moto
-
wiklad - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1090
- Dołączył(a): 19/6/2007, 21:52
- Lokalizacja: Trzebiatów /Szczecin
kravec napisał(a):Bostorn napisał(a):hmm moc ma jak 600 więc chyba tyle powinien palic jak 600tka??
600'ka 4t a to jest 2t wiec nie bedzie tak samo palil
hmm chyba masz racje tylko ile to by paliło?? moja pali 4na 100 a to tylko 50 to 500 spali 40?? ^_^
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
znając życie nic z tego nie wyjdzie...
zostaniemy przy produkcji wadliwych skuterów, tak jak lata temu nikt nie zajął się udoskonalaniem naszych sprzętów i pozostaliśmy przy wadliwych komarach i WSK-ach...
a szkoda, bo moto wygląda bardzo ciekawie...
zostaniemy przy produkcji wadliwych skuterów, tak jak lata temu nikt nie zajął się udoskonalaniem naszych sprzętów i pozostaliśmy przy wadliwych komarach i WSK-ach...
a szkoda, bo moto wygląda bardzo ciekawie...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU!
-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Ten silnik to nie jest zwykłe 2t. Przedewszystkim nie dolewa się tu oleju do paliwa, jest smarowany jak 4t więc i awaryjność jak i przebiegi między naprawcze powinny być podobne ze wskazaniem właśnie na 2t. Silnik 2t przy podobnej mocy i pojemności nie będzie palił więcej niż 4t. No i nie wolno zapominać, że 2t jest mocniejszy niż 4t, lżejszy i mniej skomplikowany czyli same zalety. Największy kłopot z wprowadzeniem go do produkcji to zbudowanie działającego prototypu silnika, przetestowanie go i usunięcie wad które jak to w prototypie pewnie wystąpią, i to właśnie są koszty których nie było przy leopardzie i dlatego wprowadzenie moto do produkcji jest trudniejsze. A odnośnie nazwy to widziałem na którymś zdjęciu jak moto miało przyczepioną do baku plakietkę z nazwą As.
- zagierr
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 26/6/2008, 07:35
Bardzo mi się ten projekt podoba, wiadomo, że nie jest doskonały, ale gdyby ktoś wyłożył pieniądze na rozwój to, kto wie... To, że próbują z silnikiem 2t to akurat dobrze, wiele firm pracuje na nowoczesnymi wersjami takich silników.
Yamaha FZS 600 Fazer
-
ewzen - Świeżak
- Posty: 78
- Dołączył(a): 25/3/2008, 13:36
- Lokalizacja: Poznań
Nie podobają mi się trzy rzeczy. Kanapa, za krótka. Wahacz. Z drugiej strony, ciekawe czy w motorach dałoby się z powodzeniem zastosować inne niż jedno zawiasowe zawieszenie, np. z czterema punktami obrotu. Poza tym mam wrażenie, ze środek ciężkości jest umieszczony nieprzeciętnie wysoko.
XJ 600 N
- Muddy
- Świeżak
- Posty: 37
- Dołączył(a): 16/4/2008, 17:42
hmmm temat sprzed roku, ciekawe po co go odkopales?
SV 650N...bo golasy som najfffajniejsze! | | https://www.youtube.com/channel/UCDq_gh ... aEDrqGNkDg
-
gumis - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2866
- Dołączył(a): 10/9/2006, 13:08
- Lokalizacja: Ruda Śląska/Chorzów
- bertold12345
- Świeżak
- Posty: 72
- Dołączył(a): 12/8/2008, 11:14
- Lokalizacja: Rybnik
Posty: 39
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 2 gości