Zobacz wątek - Motocykle z ogłoszeń- pytania
NAS Analytics TAG

Motocykle z ogłoszeń- pytania

i inne małe pojemności
_________

Postprzez MichaelM » 9/3/2010, 23:33

Super fajnie lans blans ale tak mi tak troche bardzie skuter potrzebny do polansowania siÄ™ xDDDD
Jeszcze się waham bo chcę sobie kupić albo Jet Forca
albo Aeroxa i tu niewiem ;]]]] może coś ktoś doradzi
MichaelM
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 6/3/2010, 21:56
Lokalizacja: Radom


Postprzez lstarion » 10/3/2010, 11:38

lstarion
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 9/3/2010, 21:11


Postprzez wasil1993p » 10/3/2010, 20:12

bierz yamahę bo to 4t. może będzie wolniejsza niż aprilia ale nie będziesz miał z nią żadnych problemów typu ( zepsuła mi się w środku lasu :/) no i yzf ma fajny dźwięk bo nie pierdzi jak 2t (rs,nsr,tzr,mito). jak już to weź tą:
http://moto.allegro.pl/item952433266_ya ... _r125.html ta druga była malowana czyli na bank miała jakiś ślizg.
SPRZEDAM r1 rn04 8500zł
Avatar użytkownika
wasil1993p
Bywalec
 
Posty: 765
Dołączył(a): 23/3/2009, 21:02
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez Janek94 » 10/3/2010, 20:30

nie przesadzajmy, niby dlaczego Rs'ka miałaby np. stanąć w środku lasu? Według ciebie 2t oznacza awaryjność?
Ta Aprilia co dałeś była malowana, ona nie występuje oryginalnie w takim malowaniu
Yamaha Tzr50 '06 ---> Aprilia Rs125 '08 ---> R6 '03
Avatar użytkownika
Janek94
Świeżak
 
Posty: 295
Dołączył(a): 29/9/2009, 18:01
Lokalizacja: Pionki

Postprzez wikples » 10/3/2010, 20:31

bierz 4T. Tanie, bezawaryjne, a no i wygląd ma niezły ta yzf więc. Chociaż na swoją Aprilie nie nażekałem. Tylko koszty eksploatacji mnie przerażały.
Avatar użytkownika
wikples
Bywalec
 
Posty: 969
Dołączył(a): 24/1/2008, 20:18
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez MichaelM » 10/3/2010, 22:08

MichaelM
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 6/3/2010, 21:56
Lokalizacja: Radom

Postprzez wasil1993p » 10/3/2010, 22:18

była "leżana" i to na obu stronach - zwiastują o tym poobdzierane dźwignie hamulców. Brak jednego lusterka a drugie jest nieoryginalne. Jak chcesz ją kupić to poważnie się zastanów. Ja bym sobie odpuścił ten egzemplarz.
SPRZEDAM r1 rn04 8500zł
Avatar użytkownika
wasil1993p
Bywalec
 
Posty: 765
Dołączył(a): 23/3/2009, 21:02
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez Landryss25 » 10/3/2010, 23:10

Jak się kupuje używane moto to trzeba się z tym liczyć że moto leżało. Najważniejsze żeby nie było sklejane z dwóch a rama, lagi, felgi, tarcze nie prostowane. Jak moto jest dobrze poskładane to nie ma się czym przejmować bo w używkach to jest norma.
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez MichaelM » 12/3/2010, 10:19

Wiem że jest do tego inny temat ale tutaj już sie zapytam co lepiej kupić Yamahe Aerox czy Gilere DNA
MichaelM
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 6/3/2010, 21:56
Lokalizacja: Radom

Postprzez wikples » 12/3/2010, 11:51

wszyscy odpowiedzą, że aeroxa, bo to owiany sławą skuter tak jak w świecie motocykli R1, ale ja mam na ten temat inne zdanie, polecam DNA, przynajmniej nauczysz się przeciwskrętu i innych przydatnych umiejętności, z którymi będzie ci się łatwiej przesiąść na większe moto. poza tym gilera ma bardzo dobry silnik, w moim środowisku cieszy się bardzo pochlebną opinią. Wygląd też dla mnie ładniejszy, ale to kwestia gustu. Do gilery masz taką samą dużą ofertę części tuningowych jak do roxa. Z serwisem i częściami zamiennymi nie ma problemu. A z własnego doświadczenia. Nie wiem w jaki sposób ale seryjna DNA wydymała seryjnego Roxa (yamaha troche nowsza, ale mniej zadbana - może dla tego).
Avatar użytkownika
wikples
Bywalec
 
Posty: 969
Dołączył(a): 24/1/2008, 20:18
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez MichaelM » 12/3/2010, 16:33

Widze właśnie że na każdym forum chwalą roxa a zauważyłem że ty też jeździłeś DNA i jak CI sie jeździło i jak z takim rzeczami jak stunt coś próbowałeś tworzyć
MichaelM
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 6/3/2010, 21:56
Lokalizacja: Radom

Postprzez wikples » 13/3/2010, 13:12

DNA nie jest przeznaczona do stuntu niestety, jedyne co ze stuntu to może zrobić to jezusa, albo stoppie ładne. Na gumę ciężko wyrwać no chyba, że jesteś koksem i masz full tuning. Natomiast, tak jak powiedziałem, dnka nauczyła mnie podstaw jazdy na motocyklu (nie skuterze), na 2 kołach. Jestem cholernie wdzięczny temu pierdopędowi i nie dam nikomu nic złego na niego powiedzieć. Poza tym fajnie wygląda i ma szystkie atuty skuterka (schowek). Jeżleli zależy ci na stuncie, to naucz się jeździć dna, a potem kups sobie CBR 125 i na niej możesz już uczyć się stuntu. No chyba, że wolisz na skuterku, to rzeczywiście najlepszym wyborem do tego typu rzeczy jest aerox.
Avatar użytkownika
wikples
Bywalec
 
Posty: 969
Dołączył(a): 24/1/2008, 20:18
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Mlody1237 » 17/3/2010, 15:08

Mlody1237
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 22/9/2009, 20:12

Postprzez szymeksuzi125 » 17/3/2010, 15:46

Wszystko ładne piękne, ale jeżdżąc nim popełnia się przestępstwo. Patrz na pojemność i rodzaj zarejestrowania ;) (125/50)
szymeksuzi125
Świeżak
 
Posty: 73
Dołączył(a): 10/12/2009, 20:24

Postprzez wikples » 17/3/2010, 16:44

poza tym przebieg 21000km a gościu nie pisał, że by robiony remont, a te 2T to bez remontu max 25k km zrobią. Poza tym po szlifie, to trzeba by sprawdzić.
Avatar użytkownika
wikples
Bywalec
 
Posty: 969
Dołączył(a): 24/1/2008, 20:18
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Arturo925 » 17/3/2010, 21:01

Oprócz tego co pisali wyżej to tak: szlif ci nie powinien przeszkadzać bo kolor jest biały więc rysy będą mało widoczne, koleś się raczej nie pier***ił bo rejestracja do góry podgięta więc pewnie przepisowo nie jeździł (no chyba że to tak dal szpanu ale wątpię) i albo to zmęczenie albo widzę że robił burnouta i nie sugeruję się tu śladami na asfalcie lecz bieżnikiem po środku tylnej opony. I podkreślam tu że "chyba" bo może po prostu źle widzę.

BTW lepiej nie kupuj bo z tego 125/50 będziesz miał więcej problemów niż ze 125!

EDIT: I zapomniałem dodać że skoro malowana to pewnie wiele już przeszła. Więc może to być po prostu gówno, a nie interes.
Avatar użytkownika
Arturo925
Stały bywalec
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
Lokalizacja: Kruszyna

Postprzez andrzej551 » 18/3/2010, 08:52

moto ma 13 lat i ty arturo myslisz ze bedzie w oryg malowanu i bez żadnej ryski, może miała lekkiego szlifa (jak 80% rs na allegro) i własciciel ja pomalował tyle ze teraz trzeba ja sprzwdzic czy rama, lagi sa proste jak tak to czym sie martwic? jedynie ze 125/50 i mogą byc z tego dyże konsekfencje
Avatar użytkownika
andrzej551
Bywalec
 
Posty: 691
Dołączył(a): 23/5/2009, 16:08
Lokalizacja: starachowice

Postprzez Arturo925 » 18/3/2010, 10:06

A no fakt:) Nie pomyślałem trochę. Ale sprawdzić dokładnie musisz żeby sie czasem nie nadziać na padake.
Avatar użytkownika
Arturo925
Stały bywalec
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
Lokalizacja: Kruszyna

Postprzez Seq » 18/3/2010, 14:15

Seq
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 16/3/2010, 09:27

Postprzez Kuraq78 » 18/3/2010, 16:28

Może dużo nie wniosę:
Nie sugeruj się przebiegiem,właściciel napisał ,że wynosi on ok.7300km.
Jest ale...
Warto zauważyć że licznik ma ograniczony przebieg do tysięcy, czyli realny przelot to równie dobrze 17tyś albo 27tyś. (co jest bardziej realne niż te 7tyś)
Avatar użytkownika
Kuraq78
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 13/6/2009, 19:39
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê