moto pod turystyke po GS500
Posty: 52
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Właśnie wróciłem na moto z Włoch. Ja jechałem MT01, kolega Suzuki SV650. Mocno rekomenduję SV650, ale do jednoosobowej turystyki. Można ją pięknie objuczyć - tankbang, tailbag, sakwy tekstylne. Zbiornik pozwala pojechać sporo kmów na baku, pozycja wygodna, moto lekkie i poręczne. Gorąco rekomenduję.
Hube
Hube
DL1000 -> Yamaha MT01 -> Hayabusa
-
Hube - Świeżak
- Posty: 100
- Dołączył(a): 14/11/2006, 13:43
- Lokalizacja: Poznań
Saimek napisał(a):Ale kolega chce jezdzic z plecaczkiem a to kompletnie odpada bo SV650 jest za male.
Napisał przecież do jednoosobowej
f4 | | Przeczytaj !! | | viewtopic.php?p=209115#209115
-
CeBeRek - Stały bywalec
- Posty: 1265
- Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
- Lokalizacja: trolownia
mar111cin napisał(a):Mike napisał(a):Napaliłem sie na VFR-kę, ale niestety ceny są bardzo wysokie a ryzyko zakupu leciwego sprzęta dość wysokie.
yy o czym Ty mówisz? przecież VFR raczej nie biorą do stuntu czy do jakich kolwiek wygłupów. Tak samo jak gówniarze raczej tego nie kupują, prawda? Raczej bałbym się zakupić bandita czy fazera, bo te sprzęty są zazwyczaj wykorzystywane na pierwsze moto przez małolatów. Tak że nie wiem czego się bardziej obawiać.
Chodzi mi o to, że nie jest to chyba super popularna maszyna i w przypadku trafienia na wyeksploatowany egzemplarz koszty przywrócenia do używalności mogą być bardzo wysokie, bynajmniej wyższe niż w przypadku Bandita (bardzo popularne moto).
Honda VFR 800I
-
Mike - Świeżak
- Posty: 75
- Dołączył(a): 25/2/2008, 21:10
- Lokalizacja: Łódź
Hube napisał(a):Właśnie wróciłem na moto z Włoch. Ja jechałem MT01, kolega Suzuki SV650. Mocno rekomenduję SV650, ale do jednoosobowej turystyki. Można ją pięknie objuczyć - tankbang, tailbag, sakwy tekstylne. Zbiornik pozwala pojechać sporo kmów na baku, pozycja wygodna, moto lekkie i poręczne. Gorąco rekomenduję.
Hube
a jak sie sparwil twoj grubasek? dal bys jakies foty albo na maila przynajmniej. pozdrawiam
-
spazz - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2691
- Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
- Lokalizacja: oberschlesien
CeBeRek napisał(a):Napisał przecież do jednoosobowej
no a jak to sie ma do tematu? podobnie jak wypowiedz zephyra ze on by kupil SRADA... pierwszy post w temacie:
"Witam,
Przymierzam się do zmiany moto ponad rok śmigania GS500 przejechana ponad 10000km bez szlifa Mam do wydania około 10-12k
Jazda typowo turystyczna, nie lubie jeździć po mieście, nie szaleje na gumie itp. Najczęściej jeździmy we dwoje, często z bagazami "
pozdrawiam.
-
Saimek - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 623
- Dołączył(a): 17/10/2006, 22:27
- Lokalizacja: Poznań
moto zakupione czarna TDMka
rocznik 'X 02
pierwszy własiciel
serwisowany ksiązka fv
bogate wyposazenie
raczej nie po szlifie
teraz tylko szybka rejestracja
dzieki za wskazówki
rocznik 'X 02
pierwszy własiciel
serwisowany ksiązka fv
bogate wyposazenie
raczej nie po szlifie
teraz tylko szybka rejestracja
dzieki za wskazówki
- yarccom
- Świeżak
- Posty: 57
- Dołączył(a): 23/6/2007, 14:52
- Lokalizacja: szczecin
Mike napisał(a):Chodzi mi o to, że nie jest to chyba super popularna maszyna i w przypadku trafienia na wyeksploatowany egzemplarz koszty przywrócenia do używalności mogą być bardzo wysokie, bynajmniej wyższe niż w przypadku Bandita (bardzo popularne moto).
VFR jest dosc popularna maszyna. Ofert sprzedazy tego motocykla jest tez takze sporo i jest w czym wybierac. Nie szukaj wiec okazji ani motocykli po "malym szlifie", bo koszta naprawy tego modelu rzeczywiscie sa stosunkowo duze. Nie mniej jednak wiekszosc z tych motocykli uzywanych jest turystycznie i z tego co obserwuje po imprezach motocyklowych VFR-ki trzymaja sie swietnie pod wzgledem technicznym. Takze ryzyko trafienia na mine jest znacznie mniejsze niz ma to miejsce w przypadku klasycznych przecinakow.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
zresztą kupuje się motocykl dobry, a nie do naprawy, bo potem wyjdziesz z tym jak zabłocki na mydle ; )
Kupuje się też po to żeby jeździć a nie zeby naprawiać ; ) A nawet jakby coś padło z mechaniki, to raczej nie kupuje się używanych części tylko nowe, a z nowych części idzie kupić wszystko :]
Kupuje się też po to żeby jeździć a nie zeby naprawiać ; ) A nawet jakby coś padło z mechaniki, to raczej nie kupuje się używanych części tylko nowe, a z nowych części idzie kupić wszystko :]
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
-
mar111cin - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
Posty: 52
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości