Zobacz wÄ…tek - Problem Yamaha bw`s
 
NAS Analytics TAG

Problem Yamaha bw`s

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Problem Yamaha bw`s

Postprzez patryk111111 » 10/6/2008, 15:33

Posiadam YAMAHĘ BW`s/MBK BOOSTER z 1998 roku. Niedawno coś się z nim stało. W ogóle nie chciał palić. Zaprowadziłem go do mechanika a on stwierdził że do wymiany jest tłok,pierścienie...(cały zestaw), i do tego filtr powietrza, a wszystko przez to że w filtrze powietrza brakowało części. Mój skuter był tuningowany (przez firmę POLLINI) i odblokowany to jest pewne bo leciał ponad 80 km/h. Problem w tym że ja za bardzo się na tym nie znam. Oto dane które mam wpisane w papierkach:

Marka-YAMAHA
Typ-4PC(MBK YA 50R)
Silnik-MINARELLI
Pojemność skokowa-49,2 cm3
Moc-3,70 kW przy 6,250 obr. na min.
Cylinder-3KJ10
GÅ‚owica-3YJ00
Przewód ssawy-4FK
Gaźnik-TK4FK
Koło pasowe napędzające-3AA
Ogranicznik prędkości-------

Proszę o pomoc w doborze tłoka,cylindra...itd. oraz filtra powietrza który pasowałby idealnie do mojego skutera Dużo jest cylindrów MINARELLI, i dlatego proszę doświadczone osoby o pomoc ! Z góry dziękuję ! Proszę pisać na forum lub gg 3893097 !
Avatar użytkownika
patryk111111
Świeżak
 
Posty: 134
Dołączył(a): 16/7/2007, 20:01
Lokalizacja: siÄ™ wziÄ…Å‚eÅ› ?


Postprzez patryk111111 » 11/6/2008, 18:50

1. Czy do tego skuterka, do baku leje siÄ™ benzynÄ™ czy etylinÄ™ (benzynÄ™ zmieszanÄ… z olejem) ? Obok baku jest zbiorniczek na olej, ale nie jestem pewny czy do baku leje siÄ™ czystÄ… benzynÄ™. ProszÄ™ o pomoc !

2. Planuję (bo muszę :o ) wymienić filtr powietrza. Niewiem co lepiej zrobić. Czy kupić zwykły oryginalny filtr powietrza czy w tuningowy, stożkowy filtr powietrza( Nie wiem czy przy wymiane tłoku i cylindra można od razu założyć stożek i jeździć przy docieraniu). Dodam że mój skuter ma zdjęte blokady i jest stunigowany przez firmę POLLINI. Proszę o pomoc ! Z góry dziękuję !
Avatar użytkownika
patryk111111
Świeżak
 
Posty: 134
Dołączył(a): 16/7/2007, 20:01
Lokalizacja: siÄ™ wziÄ…Å‚eÅ› ?


Postprzez RS » 11/6/2008, 20:05

Jeśli chcesz żeby ci moto długo chodziło to weź jeszcze raz polini. Jeśli masz dozownik (a raczej masz) to lej samą benzynę. Ale do docierania dolej jeszcze trochę do baku. Najlepiej załóż oryginalny filtr
RS
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 1/3/2008, 18:47

Postprzez gba4 » 11/6/2008, 20:07

Do zbiorniczka na olej lejesz olej a do baku lejesz czystÄ… benzyne i ona potem ci siÄ™ sama miesza :)
I nie lejesz zadnej etyliny tylko tak jak wyżej napisałem :)

Filtr powietrza kup taki jaki miałes bo jak kupisz tuningowy(stożek) to będziesz musiał regulować gaźnik i prawdopodobnie wsadzic inną dysze główną.

Pisze sie ''Polini'' a nie Pollini :)

Do wymiany masz cylinder,tłok,pierscienie czy sam cylinder ? i czy cylinder jest w dobrym stanie? jeżeli chodzi o sam tłok z pierscieniami to prawdopodobnie będziesz musial zmierzyc cylinder.. masz żeliwny czy nikasilowy? jeżeli żeliwny to możesz zrobić cylinder i kupić tłok na nadwymiar, powinni tobie powiedzieć o jakich ma być wymiarach :) pozdro!
Avatar użytkownika
gba4
Bywalec
 
Posty: 543
Dołączył(a): 12/9/2007, 19:29

Postprzez patryk111111 » 12/6/2008, 12:03

Dzięki za porady ! Chciałem kupić stożek ale skoro trzeba będzie regulować gaźnik i zmieniać dyszę to się powstrzymam. Wie ktoś gdzie mogę kupić oryginalny filtr powietrza ( w internecie lub w okolicach Siedlec) ? Co powinien posiadać taki filtr ? Mechanik powiedział że to właśnie przez filtr wszystko się popsuło, bo był niekompletny. Wewnątrz filtra była tylko gąbka. Cylinder dałem do szlifu, a tłok do wymiany. Jeszcze raz dziękuję za wasze porady. POZDRO :D
Avatar użytkownika
patryk111111
Świeżak
 
Posty: 134
Dołączył(a): 16/7/2007, 20:01
Lokalizacja: siÄ™ wziÄ…Å‚eÅ› ?



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na górê