FANI NSR 125. LACZMY SIE
Witam, poszukuje obudowy na siedzenie pasazera. Wie ktos czy takowa wogole istnieje a jesli tak to gdzie mozna ja dostac?
Chodzi mi o cos podobnego do tej http://allegro.pl/item415063307_uniat_n ... mplet.html
ale do Hondy NSR kocie oczy
Pozdrawiam
Chodzi mi o cos podobnego do tej http://allegro.pl/item415063307_uniat_n ... mplet.html
ale do Hondy NSR kocie oczy
Pozdrawiam
- Dzioba
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 26/5/2008, 22:22
Witam.
Mam nsr 125 od niedawna, jakies 3 miechy. Mam z nia od samego poczatku problemy. Prosilbym o pomoc.
W tej chwili stoi w garazu caly rozebrany bo musze zmienic skrzynie biegow gdyz nie zawsze wchodzil mi 2 bieg, na 10 razy zmieniania z 1 na 2, 9 razy wchodzil mi luz , oczywiscie podczas jazdy. Mam juz nowa skrzynie ale musze tez wymienic walek zmiany biegow i teraz na niego czekam. Mam nadzieje ze uda mi sie to wszystko zlozyc do kupy, ale teraz moje pytanie.
Ostatnio cos mi sie zwalilo bo niemoge go odpalic na luzie na podnozce albo jak jest odpalony i opuszcze podnozke to gasnie, pozatym nie swieci mi sie kontrolka od luzu, ta zielona. Co moze za to odpowiadac??
Nastepnie, musi byc zablokowany bo nie jedzie wiecej jak 120. Nie jest to modul bo kreci mi sie do konca, wydech raczej tez nie bo nie widzialem tam zadnego polksiezyca, ktos mi mowil ze przy gazniku cos moze byc ale patrzylem i przepustnica otwiera sie do konca i niema tam tez zadnych zwezek albo polksiezycow. Wiec o co kaman??
Jeszcze jedno, jak rozkrece silnik to moge zamiast uszczelki uzyc silikonu tego czerwonego od wysokich temperatur??
Aha, zobaczylem tez ze na przedniej zebatce mam malutki luz, powinno tak byc czy mam tak zrobic zeby nie bylo luzu??
Czy u was sprzeglo tez chodzi tak cholernie ciezko jak w jakiejs jawce??
Czy pasuja manetki do nsrki takie przykrecane na srubke tak z brzegu??
To narazie na tyle chyba ze mi sie jeszcze cos przypomni:P
Z gory dzieki za odpowiedzi.
Pozdrawiam.
Mam nsr 125 od niedawna, jakies 3 miechy. Mam z nia od samego poczatku problemy. Prosilbym o pomoc.
W tej chwili stoi w garazu caly rozebrany bo musze zmienic skrzynie biegow gdyz nie zawsze wchodzil mi 2 bieg, na 10 razy zmieniania z 1 na 2, 9 razy wchodzil mi luz , oczywiscie podczas jazdy. Mam juz nowa skrzynie ale musze tez wymienic walek zmiany biegow i teraz na niego czekam. Mam nadzieje ze uda mi sie to wszystko zlozyc do kupy, ale teraz moje pytanie.
Ostatnio cos mi sie zwalilo bo niemoge go odpalic na luzie na podnozce albo jak jest odpalony i opuszcze podnozke to gasnie, pozatym nie swieci mi sie kontrolka od luzu, ta zielona. Co moze za to odpowiadac??
Nastepnie, musi byc zablokowany bo nie jedzie wiecej jak 120. Nie jest to modul bo kreci mi sie do konca, wydech raczej tez nie bo nie widzialem tam zadnego polksiezyca, ktos mi mowil ze przy gazniku cos moze byc ale patrzylem i przepustnica otwiera sie do konca i niema tam tez zadnych zwezek albo polksiezycow. Wiec o co kaman??
Jeszcze jedno, jak rozkrece silnik to moge zamiast uszczelki uzyc silikonu tego czerwonego od wysokich temperatur??
Aha, zobaczylem tez ze na przedniej zebatce mam malutki luz, powinno tak byc czy mam tak zrobic zeby nie bylo luzu??
Czy u was sprzeglo tez chodzi tak cholernie ciezko jak w jakiejs jawce??
Czy pasuja manetki do nsrki takie przykrecane na srubke tak z brzegu??
To narazie na tyle chyba ze mi sie jeszcze cos przypomni:P
Z gory dzieki za odpowiedzi.
Pozdrawiam.
honda nsr 125:)
-
Marins - Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 18/4/2008, 08:51
- Lokalizacja: Grójec
Mam pytanie.
Po zakupie motocykla kazano mi jeżdzic na pol lub full syntetyku.
Obacnie wlalem polsyntetyk ale tylko po to zeby dojechac do sklepu po full synteyka.
Przejechalem na nim moze jedno tankowanie. Czy moge teraz z czystym umieniem zlac stary simisyntteyk i wlac nowego full synteyka Castrol R2 Racing????
Prosze o szybkie odp
pozdro
Po zakupie motocykla kazano mi jeżdzic na pol lub full syntetyku.
Obacnie wlalem polsyntetyk ale tylko po to zeby dojechac do sklepu po full synteyka.
Przejechalem na nim moze jedno tankowanie. Czy moge teraz z czystym umieniem zlac stary simisyntteyk i wlac nowego full synteyka Castrol R2 Racing????
Prosze o szybkie odp
pozdro
S - szał
U - ucieczka
Z - zakręt
U - uderzenie
K - koniec
I - inny świat
gsx - r
U - ucieczka
Z - zakręt
U - uderzenie
K - koniec
I - inny świat
gsx - r
- Herbi NSR
- Świeżak
- Posty: 211
- Dołączył(a): 29/5/2008, 18:56
Jeśli moto było wcześniej jeżdżone na fullsyntetyku to możesz taki wlać. Ale jak był lany półsyntetyk (raz nie zaszkodzi ale chodzi o stałe użytkowanie) to nie lej fula.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
To takie wyjasnienie zeby nie bylo.
Olej syntetyczny od pol-syntetycznego rozni sie jedynie sposobem produkcji a nie gestoscia, lepkoscia czy pompowalnoscia (czyli klasyfikacja SAE) i nie wiem czemu wciaz o tym mowicie skoro roznicy nie ma jesli jest regularnie wymieniany.
Owszem stare oleje nie posiadaly srodkow czyszczacych i wlanie do starego silnika oleju syntetycznego nowej generacji powoduje (moze) bardzo szybkie wyczyszczenie silnika (wyplukanie nagaru weglowego) co moze ale nie musi rozszczelnic silnik i spowodowac spadek kompresji.
Jesli co sezon albo 2x w sezonie zmieniamy olej nic nigdy sie nie stanie. Jedynie do docierania dobry bylby "zly" olej jakim jest olej mineralny ktory powoduje szybkie zuzycie elementow (o to chodzi przy docieraniu). Pozniej zalewamy full ktory ma tak wykrecone parametry ze nie ma tarcia i silnik sie nie zuywa.
Dziekuje.
Olej syntetyczny od pol-syntetycznego rozni sie jedynie sposobem produkcji a nie gestoscia, lepkoscia czy pompowalnoscia (czyli klasyfikacja SAE) i nie wiem czemu wciaz o tym mowicie skoro roznicy nie ma jesli jest regularnie wymieniany.
Owszem stare oleje nie posiadaly srodkow czyszczacych i wlanie do starego silnika oleju syntetycznego nowej generacji powoduje (moze) bardzo szybkie wyczyszczenie silnika (wyplukanie nagaru weglowego) co moze ale nie musi rozszczelnic silnik i spowodowac spadek kompresji.
Jesli co sezon albo 2x w sezonie zmieniamy olej nic nigdy sie nie stanie. Jedynie do docierania dobry bylby "zly" olej jakim jest olej mineralny ktory powoduje szybkie zuzycie elementow (o to chodzi przy docieraniu). Pozniej zalewamy full ktory ma tak wykrecone parametry ze nie ma tarcia i silnik sie nie zuywa.
Dziekuje.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
-
simonw - Mieszkaniec forum
- Posty: 4213
- Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
- Lokalizacja: Wrocław
CZESC wszystkim mam kolejne pytanie dotyczace nerki.Z jaka maksymalnie i legalnie powinna sie poruszac NSR.
Ma ktos spowalnieacz do przyspieszacza
nie wiek, ale doświadczenie/objeżdzenie; ja zwał tak zwał. najpierw trzeba nauczyc sie chodzic, potem biegac, a na końcu zapierda..ć;)
-
pajro93 - Świeżak
- Posty: 70
- Dołączył(a): 27/7/2008, 13:19
- Lokalizacja: śląskie
Nie ma tak. jak masz A1 to moto musi mieć 15KM. Ale nie ma ograniczeń, znaczy są ale tylko na drodze( chodzi mi o znaki drogowe). Przeważnie NSR ma blokada do 15KM czyli to jest 8 tyś obrotów. Czyli do wiec sie ile NSR leci na 6 biegu na 8 tyś obrotów i wiesz ile możesz.
SRY ALE INACZEJ NIE UMIEM WYŁUSZCZYĆ
SRY ALE INACZEJ NIE UMIEM WYŁUSZCZYĆ
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
-
Dandi93 - Bywalec
- Posty: 910
- Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości