Motorek do 5 tys
Posty: 47
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Motorek do 5 tys
Witam czy możecie mi doradzić jakiś motorek szosowo-turystyczny albo jakiegoś lekkiego Chopperka cena w granicy 5 tys.
Silnik w granicach 600 rocznik jest obojętny ważne żeby motorek był zwinny i w miarę rzadko sie psuł.
Z góry dzięki za odp.
Silnik w granicach 600 rocznik jest obojętny ważne żeby motorek był zwinny i w miarę rzadko sie psuł.
Z góry dzięki za odp.
- jammal17
- Świeżak
- Posty: 93
- Dołączył(a): 19/1/2008, 12:58
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Korzystając z okazjii podepne się pod tym tematem. Co byście proponowali w okolicach 7tyś? Mam już swój typ ale zastanawiam się co wy byście na moim miejscu kupili.
Biorę pod uwagę:
-GS 500
-CB 500
-CB 750
-CBR F2
-Kawasaki Zephyr
Biorę pod uwagę:
-GS 500
-CB 500
-CB 750
-CBR F2
-Kawasaki Zephyr
Lewy pas, gaz na koło -Wtedy czuje się wesoło ;]
-
zephyr47 - Bywalec
- Posty: 801
- Dołączył(a): 30/12/2007, 16:59
- Lokalizacja: Pszczyna
-
wszok - Świeżak
- Posty: 178
- Dołączył(a): 27/11/2007, 18:49
- co to jest za zestawienie?? Zephyr z cebrą?? I GS do tego?? Zdecyduj się czym chcesz jeździć najpierw. A jak Ci wszystko jedno - bo tak wynika z tego zestawienia to kup erłanazephyr47 napisał(a):-GS 500
-CB 500
-CB 750
-CBR F2
-Kawasaki Zephyr
-
Ciechan666 - Świeżak
- Posty: 262
- Dołączył(a): 12/4/2008, 20:28
- Lokalizacja: Wawa
Dokładnie. Też kupił bym to co było by w przyzwoitym stanie. To jest polska i trzeba sie naszukać czegoś co nadaje sie do jazdy.
-
icid - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
Ubiór motocyklowy już mam. Mam czteroletnie doświadczenie na swojej 125ccm i oprucz tego zrobiłem 5000km na 250ccm. Moją 125 sprzedałem i teraz mam zamiar kupić coś większego. Nie wiem tylko czy dam radę na CBR i czy mnie na nią stać. Myślę, że wybór padnie na CB 500. To jest motocykl który powinienem dostać w bardzo dobrym stanie w tej cenie.
Lewy pas, gaz na koło -Wtedy czuje się wesoło ;]
-
zephyr47 - Bywalec
- Posty: 801
- Dołączył(a): 30/12/2007, 16:59
- Lokalizacja: Pszczyna
w sumie za tą kasę wyrwiesz dobrą CB, ale i całkiem niezłą F2, jako że masz doświadczenie na 125 wahał bym się między CeBulką a F2, to co wybierzesz to już zależy od twoich umiejętności jazdy na moto...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU!
-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Oj za 7000zł obawiam się, że na F2 w bardzo dobrym stanie mnie chyba nie stać... (jeżeli się myle to wyprowadźcie mnie z błędu). Wydzaje mi się, że trzeba mieć te 8000zł. Wczoraj miałem przyjemność przejechać się Cebulką i może dla wielu z was będzie to śmieszne ale powiem, że jestem pozytywnie zaskoczony jej przyspieszeniem. Aczkolwiek z drugiej strony do Cebry mnie bardzo ciągnie, i gdyby mi się udało znaleźdź coś w BDB stanie w tej cenie to chętnie bym się skusił.
Lewy pas, gaz na koło -Wtedy czuje się wesoło ;]
-
zephyr47 - Bywalec
- Posty: 801
- Dołączył(a): 30/12/2007, 16:59
- Lokalizacja: Pszczyna
po tym jak ja kupowalem moto to odradzam myslenia "kupie konkretny model"
za ok 7tys zl (bo ja tez tylko tyle mialem) napalilem sie na cebre a jak sie okazalo pozniej kupilem fzre bo cebra byla w ch... stanie i kolo cos krecil
a teraz mam moto sprawdzone i serwisowane
wiec moim skromnym zdaniem jak bys mial ok 20tys to sobie mozesz kupic co ci sie podoba ale za 7tys to ja bym wzial jakiegos pewnego sprzeta zeby pozniej nie stal sie skarbonka
za ok 7tys zl (bo ja tez tylko tyle mialem) napalilem sie na cebre a jak sie okazalo pozniej kupilem fzre bo cebra byla w ch... stanie i kolo cos krecil
a teraz mam moto sprawdzone i serwisowane
wiec moim skromnym zdaniem jak bys mial ok 20tys to sobie mozesz kupic co ci sie podoba ale za 7tys to ja bym wzial jakiegos pewnego sprzeta zeby pozniej nie stal sie skarbonka
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
Ostatio na allegro CBR f2 w dobrym stanie ciezko znalezc. Jezleli trafiaja sie jakies sztuki to niestety, mimo ze motocykle coraz starsze i kilometrow przybywa cena sie nie zmienia. CBR F2 jest juz dosc starym motocyklem, ktory wymaga nieco wiekszej troski i wkladow pienieznych a ryzyko, ze moze cos pasc jest znacznie wieksze niz w mlodszych modelach. Dlatego tez jezeli posiadasz tylko 7000 tys. i ani grosza wiecej radze ci jednak rozgladnac sie za jakas CB albo GS-em
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
elcommendante napisał(a):Ostatio na allegro CBR f2 w dobrym stanie ciezko znalezc. Jezleli trafiaja sie jakies sztuki to niestety, mimo ze motocykle coraz starsze i kilometrow przybywa cena sie nie zmienia. CBR F2 jest juz dosc starym motocyklem, ktory wymaga nieco wiekszej troski i wkladow pienieznych a ryzyko, ze moze cos pasc jest znacznie wieksze niz w mlodszych modelach. Dlatego tez jezeli posiadasz tylko 7000 tys. i ani grosza wiecej radze ci jednak rozgladnac sie za jakas CB albo GS-em
Za 7 koła nie kupował bym scigacza 600 . Koszty serwisowania beda wysokie to juz stary motor zawsze moze sie coś zepsuć . Polecam cb 500 , awarie sie zdarzaja jednak z uwagi na prosta konstrukcje , mało wysilony silnik nie ma obawy kupowac motor z przebiegiem rzedu 50-70 tys . A motocykle z rocznika powiedzmy 98-99 tyle juz beda miały bo na taka cb bedzie cie już stać .
-
dambandit - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1704
- Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
- Lokalizacja: Opole
Tak też chyba zrobię. CB 500 to chyba najrozsądniejszy wybór w tej cenie.
Powiedzcie mi po czym można poznać przebieg w Cebulkach? Czy jak ma podkorodowane kolektory wydechowe to coś znaczy? Czy można coś powiedzieć o silniku na podstawie sadzy z końcówki wydechu? I o jakim przebiegu może świadczyć stukanie kosza sprzęgłowego?
Powiedzcie mi po czym można poznać przebieg w Cebulkach? Czy jak ma podkorodowane kolektory wydechowe to coś znaczy? Czy można coś powiedzieć o silniku na podstawie sadzy z końcówki wydechu? I o jakim przebiegu może świadczyć stukanie kosza sprzęgłowego?
Lewy pas, gaz na koło -Wtedy czuje się wesoło ;]
-
zephyr47 - Bywalec
- Posty: 801
- Dołączył(a): 30/12/2007, 16:59
- Lokalizacja: Pszczyna
przebieg możesz poznać po stanie technicznym i wizualnym (o ile nie była picowana na handel)
ogólnie sprawdzasz większość rzeczy tak jak w innych moto...
jeśli chodzi o kolektory to nie mam pojęcia, ale na 100% nie mogą być świeżo pomalowane ani mocno skorodowane, muszą wyglądać jak używane
co do sadzy na końcówce wydechu to u mnie chyba jej nie ma, a jeśli jest to w znikomych ilościach.
a jeśli chodzi o koszyk sprzęgłowy to "ten typ tak ma" i zawsze na zimnym silniku na biegu jałowym koszyk wydaje z siebie odgłosy. Oczywiście wszystko w granicach tolerancji, koszyk nie może napier**lać tak że własnych myśli nie będziesz słyszał...
ogólnie sprawdzasz większość rzeczy tak jak w innych moto...
jeśli chodzi o kolektory to nie mam pojęcia, ale na 100% nie mogą być świeżo pomalowane ani mocno skorodowane, muszą wyglądać jak używane
co do sadzy na końcówce wydechu to u mnie chyba jej nie ma, a jeśli jest to w znikomych ilościach.
a jeśli chodzi o koszyk sprzęgłowy to "ten typ tak ma" i zawsze na zimnym silniku na biegu jałowym koszyk wydaje z siebie odgłosy. Oczywiście wszystko w granicach tolerancji, koszyk nie może napier**lać tak że własnych myśli nie będziesz słyszał...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU!
-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Posty: 47
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości