Zobacz wÄ…tek - Suzuki GSX 600 F (jajko) Zalewanie sie
 
NAS Analytics TAG

Suzuki GSX 600 F (jajko) Zalewanie sie

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Suzuki GSX 600 F (jajko) Zalewanie sie

Postprzez Marcin1984 » 24/5/2008, 10:12

Witam. Mam Suzuki od 2 miesiecy. Nie jeździłem motocyklem duzo moze 500 km. Rocznik 1998 przebieg 35 tys ( tak pisze ;p )

Nagle wczoraj chce go odpalić a tu klapa... Odpalił na chwileczke zaraz zgasł. Potem go chciałem odpalic to trosze strzelil, tak jak by załapywal ale nie zapala. Pomyslalem sobie moze paliwo, rozkrecilem, wyciagnolem bak, ale paliwo leci, filterek niby czysty.

I co to moze byc? Zawsze chodzil ok, bez najmniejszego problemu. Postal 4 dni i awaria :(

Dodam tak:

Swiec jak go kupilem nie wymieniałem. Jeszcze ich nie wykrecałem.

Gazników nie synchronizowałem.

Jak myslicie? co moze byc najprawdopodobniej?
Ostatnio edytowano 26/5/2008, 07:07 przez Marcin1984, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
Marcin1984
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 24/5/2008, 10:07


Postprzez piotrekkawa » 24/5/2008, 10:33

moim zdaniem to go zalałeś. stare świece i przewody-to może być tego przyczyną. proponuje najpierw wymienić świeczki. myśle że to pomoże i to bardzo. paliwo kiepskiej jakości też może być przyczyną zalewania świec.
piotrekkawa
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 29/4/2008, 18:12


Postprzez Marcin1984 » 24/5/2008, 10:42

Zalanie chyba odpada. Zaraz poreszta pójdę i wykręcę swiece.

Czy złe ustawienie gazników moze byc przyczyna palenia sie swiec??
Marcin1984
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 24/5/2008, 10:07

Postprzez Marcin1984 » 24/5/2008, 17:27

Nikt nie pomoze? :(
Marcin1984
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 24/5/2008, 10:07

Postprzez <borut> » 24/5/2008, 20:03

Ja bym jednak sprawdził AKUMULATOR Proszę Pana. Naładuj go powinno pomóc.
<borut>
Bywalec
 
Posty: 619
Dołączył(a): 29/12/2007, 11:51

Postprzez Marcin1984 » 25/5/2008, 07:55

Czy złe ustawienie gazników moze byc przyczyna palenia sie swiec?? Wszystkie 4 swiece maja minilalna iskre.
Marcin1984
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 24/5/2008, 10:07

Postprzez Marcin1984 » 25/5/2008, 11:45

Juz wiem ze sprzet sie zalewa tylko co jest powodem??? W tym zbiorniku gdzie jest filtr powietrza zbiera sie benzyna :( postoii chwile zgaszony, a spustem tzn takim przewodem spustowym z tego zbiornika leci beznzyna :( co to moze byc??
Marcin1984
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 24/5/2008, 10:07

Postprzez piotrekkawa » 25/5/2008, 17:46

może jak przelewa wache zawór iglicowy na którymś z gaźników się zacina. może ssanie nie zamyka się do końca. coś z układem paliwowym będzie. a jak masz słabą iskrę to przejrzyj impulsator. może być zasyfiony. w sumie jedno łączy się z drugim,przy słabej iskrze zalanie świec to moment.
piotrekkawa
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 29/4/2008, 18:12

Postprzez Grzybu » 25/5/2008, 18:11

Może to być pęknięta membrana kranika podciśnieniowego - chociaż wtedy paliwo leciałoby raczej do cylindra niż do filtra (przewodem podciśnienia) Zdejmij go i zobacz czy jest tam mokro.
Druga rzecz. Jeśli masz słabą iskrę i nie ma zapłonu to paliwo w końcu musi zalać świece. Podłącz na krótko aku do jakiegoś samochodowego i spróbuj wtedy odpalić. Ewentualnie sprawdź napięcie pod obciążeniem.
Ostatnio to modny temat.
Trzecie - pisz bardziej konkretne tematy. Temat typu "problemik" jest niezgodny z regulaminem forum (i słusznie)
Avatar użytkownika
Grzybu
Bywalec
 
Posty: 784
Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
Lokalizacja: Syc.oof

Postprzez Marcin1984 » 26/5/2008, 07:05

Witam wiec tak:

Dzisaj motorek odpalil ok, pochodzil na ssaniu, rozgrzal siew, pochodzil bez ssania. Zgasilem go i trach zalany. Nie odpala, swiece mokre odkrecilem korek spustowy od filtra powietrza i leci benzyna :(

Rozkrecilem kranik, membramy sa ok. Tylko mam pytanko, jak przekrecam zaworkiem od kranika to tam w srodku rusza sie taka blaszka, wychodzi i chowa sie. Rozumiem ze to tak powinno byc? Ze to popycha ta membrame??

I co to moze byc?
Marcin1984
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 24/5/2008, 10:07

Postprzez Grzybu » 26/5/2008, 07:31

A może zatkany filtr powietrza... na ssaniu pali bo mu nie trzeba tyle powietrza a jak zakręcisz to muli i zalewa.

Nie wiem dokładnie czy to może być przyczyna ale sprawdzić warto.
Co do kranika membranowego to otwiera go podciśnienie powstające w układzie dolotowym. Stąd ta rurka od kolektora ssącego lub gaźnika idąca do kranika. Jeśli nie masz takiego czegoś znaczy to, że masz zwykły kranik. Nie podciśnieniowy.
Avatar użytkownika
Grzybu
Bywalec
 
Posty: 784
Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
Lokalizacja: Syc.oof

Postprzez Marcin1984 » 26/5/2008, 07:36

Filtr powietrza czysciutki jak nowy. On zalewa sie po zgaszeniu go.

Do kranika idzie przewod od kolektora. Sa w kraniku 2 membrakmi gumowe i sa ok. Jak krece zaworem od odkrecania kranika to wylazi tam taka blaszka i popycha zaworek od tej membramy. Chyba tak byc musi.

Kurcze nie wiem co to moze byc :( ssanie zamyka sie do konca.

Do gaznikow boje sie zajzec zebym nie rozwalil tego do konca :(
Marcin1984
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 24/5/2008, 10:07

Postprzez Grzybu » 26/5/2008, 07:44

Ta blaszka to zapewne wychyla się w pozycji "PRI" - czyli zalewanie gaźników. Tak ma być.

A próbowałeś podłączyć inny akumulator?
Avatar użytkownika
Grzybu
Bywalec
 
Posty: 784
Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
Lokalizacja: Syc.oof

Postprzez Adam M. » 26/5/2008, 20:55

Jezeli kranik jest dobry to jedyna mozliwosc zalewania filtra to zacinanie sie jednego z zaworkow iglicowych na jakims paprochu, lub wybita iglica tego zaworka.
Trzeba to niestety sprawdzic i ew wymienic.

Adam M.
Adam M.
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 786
Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56

Postprzez lukaszbiernacki » 27/5/2008, 08:03

Adam M. ma racje to może też być , umie też filtr jest w paliwie ale troche nawilżony i paliwo nie leje sie tym wężykem od filtra, sprawdz może właśnie zaworek od komory pływakowej.
Suzuki GSX-R 750 (olejak)
Avatar użytkownika
lukaszbiernacki
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 5/1/2008, 17:03
Lokalizacja: Węgrów

Postprzez noyoki » 5/11/2009, 22:25

jeśli mowa o wymianie świec to jakiego klucza używacie - próbowałem 16 do świec i nic nie idzie - czy możliwe ze potrzebna jest 18?
noyoki
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 5/11/2009, 21:08

Postprzez michael » 6/11/2009, 09:47

bez obrazy, ale nie odpalasz na PRI?
1952 SHL M-04
2000 Suzuki GSF 600 S Bandit
michael
Bywalec
 
Posty: 515
Dołączył(a): 25/1/2007, 20:56
Lokalizacja: Białystok

Postprzez miki1406 » 6/11/2009, 10:52

Jeśli masz paliwo w filtrze powietrza to leją ci gaźniki... Zdejmij airbox wlej paliwa w wężyk i oblookaj... jeśli przelewa się dyszą to albo podwieszają się pływaki, albo wytyrane zaworki, lub oingi gniazd zaworków w gaźnikach... Matko przy tych problemach z imbrykiem to chyba doktorat z mechaniki zrobie ;-)
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez navi » 6/11/2009, 16:03

Chyba przez pół roku to już go odpalił :)
VFR 02'
Avatar użytkownika
navi
Świeżak
 
Posty: 459
Dołączył(a): 17/4/2007, 12:24
Lokalizacja: Wawa

Postprzez miki1406 » 6/11/2009, 21:43

O kurka nikt nie krzyczał, że to wykopalisko :-)
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Następna strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na górê