Zobacz wÄ…tek - VTR1000f nie ma ladowania
NAS Analytics TAG

VTR1000f nie ma ladowania

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

VTR1000f nie ma ladowania

Postprzez sony77 » 11/5/2008, 11:24

Witam.po przejechaniu 20 km moto mi gasnie probowalem drugi raz odpalic nic nie dalo.mam nowy akumulator napiecie pokazuje 12,7v a po przygazowaniu 5 tys obrotow pokazuje bez zmian.czy to bedzie wina regulatora napiecia??czy to czesty przypadek w VTR?
sony77
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 24/12/2006, 13:21
Lokalizacja: Mogilno


Postprzez Adam M. » 11/5/2008, 21:39

Najprawdopodobniej tak, a czy czesty - zdarza sie.

Adam M.
Adam M.
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 786
Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56


Postprzez lukasz-rider » 11/5/2008, 23:07

W moim moto przy przygazowaniu napięcie wzrasta nawet do 16 V jeśli u ciebie trzyma sie bez zmian to pewnie regulator.
lukasz-rider
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 23/9/2007, 14:59

Postprzez sony77 » 12/5/2008, 17:33

No sprawdze i pozycze regulator od kolegi CBR-ki to zobacze czy bedzie bedzie ladowal.A niech mi ktos wypowie jak sprawdzic alternator czy jest sprawny??
sony77
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 24/12/2006, 13:21
Lokalizacja: Mogilno

Postprzez lukasz-rider » 12/5/2008, 20:51

Myślę że można by podłaczyć sie pod kostkę łączącą przewody wychodzące z alternatora z instalacją ramy. Musisz zczaić które przewody są od czujnika położenia wału (2 przewody). Pod te przewody nie ma sensu sie podpinać. Musiałbyś wykonać to badanie na złączonej kostce przy włączonym silniku. Myśle że najlepiej plusowym przewodem multimetru sprawdzać kolejno przewody bo cholera wie czy da sie łatwo określi przewód dodatni. Ujemny przewód multimetru podłaczyć do masy. Ale myśle że jeśli rzeczywiście regulator jest dupnięty to nie bedziesz musiał sie bawić.
lukasz-rider
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 23/9/2007, 14:59

Postprzez MATRIX123 » 13/5/2008, 21:51

sprawdz masę idącą od aku do ramy najlepiej ja odkręći przeczyść. Voltomierzem strawdć przy naładowanym aku powinno być 12.6 do 12,8 v ,ale jak naladujesz aku na full to zostaw go na 12 godz i potem pomierz, Jak odpalisz moto to pomierz napięcie na akumulatorze czy daje więcej w granicach 14 do 15 v przy 4000 d0 4500 obrotów jak sie zwieksza jest ok. ja miałem podobny problem w zzr 600 myslałem ze aku , potem regulator,alternator itp a to była winna masa
Avatar użytkownika
MATRIX123
Świeżak
 
Posty: 100
Dołączył(a): 27/12/2007, 23:37
Lokalizacja: POZNAŃ/PLEWISKA

Postprzez sony77 » 18/5/2008, 20:08

dzieki wam za pomoc...jednak to byl regulator.kupilem ten sam tyle ze ma dodatkowo z radiatorem.pozdrawiam
sony77
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 24/12/2006, 13:21
Lokalizacja: Mogilno

Postprzez elco » 19/5/2008, 19:06

kolejny regulator napiecia w Hondzie - CBR 600 F, VTR, Fireblade, CBF - jakas dziwna przypadlosc tych motocykli :evil:
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez TomaszL » 19/5/2008, 19:15

no masz moja CBX 750F też miała padnięty klątwa jakaś
ale brat ma VFR 750F i jak narazie odpukać śmiga :)
cza być tfardym nie mientkim
TomaszL
Świeżak
 
Posty: 115
Dołączył(a): 7/8/2006, 19:49
Lokalizacja: Krosno/okol

Postprzez Adam M. » 19/5/2008, 19:33

Reglery Hondy czesto siadaja, ale wynika to glownie z zaniedban wlascicieli, ktorzy nie dotykaja instalacji dopuki nie straca ladowania.
Tymczasem warto raz na 2 lata przeleciec kostki laczace plynem do czyszczenia stykow i zaladowac smarem diaelektrycznym, a punkty masowania instalacji z rama i silnikiem rozkrecic, przeczyscic i nasmarowac.
Warto rowniez przyjrzec sie kostce laczacej altek z reglem, bo lubi ona przegrzewac sie i korodowac.
To zabezpieczy dzialanie regla na dluzej.
Warto rowniez wymienic reglery Hondy bez chlodnicy ( jak w F2 ) na takie z chlodnica albo zastosowac patent z komputerowym wiatraczkiem na reglerze.

Adam M.
Adam M.
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 786
Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56

Postprzez TomaszL » 20/5/2008, 20:52

oj trzeba zadbać :) w CBX przerabiałem instalacje bo na aku ładowanie dochodziło do 15,8V
a po zamontowaniu przekaźniczka jest 14,5V :)
trzeba było poprawić fabryke
cza być tfardym nie mientkim
TomaszL
Świeżak
 
Posty: 115
Dołączył(a): 7/8/2006, 19:49
Lokalizacja: Krosno/okol



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê