Yamaha R1 opinie
Posty: 70
• Strona 3 z 4 • 1, 2, 3, 4
mlodygolek napisał(a):Nie tylko idioci ale i kozaki i dresy i to większość takich ludzi dosiada R1 :/
Ja jeźdzę turystykiem tylko dlatego, żeby nauczyć się panowac nad motocyklem i nabrać doświadczenia. Za trzy-cztery lata (50-60 tys km) tez chcialbym jezdzic na R1, bo to przepiekny motocykl i moje marzenie. Kozakiem nie jestem, raczej się z kozaków nabijam a do dresu nawet nie mam. Po prostu podoba mi się ten motocykl, zatem nie generalizuj. A co do 13-latków i dzieci neostrady - racja każdy by tylko latał na gumie czysta
-
Ciechan666 - Świeżak
- Posty: 262
- Dołączył(a): 12/4/2008, 20:28
- Lokalizacja: Wawa
hmm może to co powiem niektórych zszokuje...ale R1 to mój pierwszy moto i jakoś żyje jak ktoś ma pusto w łbie to nawet na skuterze sie zabije
Yamaha R1 2007
-
panmechanik - Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 23/12/2007, 22:51
- Lokalizacja: Oława
panmechanik napisał(a):hmm może to co powiem niektórych zszokuje...ale R1 to mój pierwszy moto i jakoś żyje jak ktoś ma pusto w łbie to nawet na skuterze sie zabije
a ile km już nią ujechałeś?
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU!
-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
-
panmechanik - Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 23/12/2007, 22:51
- Lokalizacja: Oława
melvin napisał(a):panmechanik napisał(a):no cóż 2 dwa tygodnie przejechałem 1200km
więc to co napisałeś wcześniej będzie miało sens za jakieś 2 lata...
Lub po jakichś 15 - 20 k km.
YZF R1 napisał(a):....
Ale trzeba uważać gdyż R jedynki mają słabe skrzynie i to niestety jest fakt o którym muszę napisać, bardzo słaba w R1 jest 2-ka ktoś kto dużo gumuje i robi to nie umiejętnie zcheta dwujke napewno i tu trzeba dodac że skrzynie hond czy Suzuki wytrzymuja więcej. Ja niestety musiałem oddac R1 do Servisu oczywiście MMP Yamaha na naprawę 2 bieku oczywiście wodziki pamiętnik, piesek, tryby i trochę detali zostało wymienione w sumie 3000zł ale coż moto mam igłe a to że padła 2-ka jest niestety zasługą poprzedniego własciciela który jak sam się przyznał uczył sie gumować a niestety R1 nie jest do nauki stawiania na koło, 2-ke naprawiłem i skrzynia chodzi malinowo,
...
A jak sprawdzić skrzynię przed zakupem by się nie naciąć na zajeżdżoną?
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
Mówiąc większość mam na myśli tych(z forum) o których sami wiecie a tu nagle chłopaki sie irytują
YZF R1 ja jeżdżę na Hornecie 600
YZF R1 ja jeżdżę na Hornecie 600
Dwa trupy wstają z grobu i znajdują w rzece motor. Jeden mówi:
-Spróbuję go naprawić.
-To próbuj. Ja zaraz wracam.
Motor odpalony i kolega taszczy dwie tablice nagrobkowe.
-Po co ci to?
-Chciałeś jechać bez dokumentów!??!
-Spróbuję go naprawić.
-To próbuj. Ja zaraz wracam.
Motor odpalony i kolega taszczy dwie tablice nagrobkowe.
-Po co ci to?
-Chciałeś jechać bez dokumentów!??!
-
mlodygolek - Świeżak
- Posty: 200
- Dołączył(a): 6/2/2008, 13:12
- Lokalizacja: Szprotawa
kudlik napisał(a):wedłuk mnie R1 jest najładniejszym i najlepszym motocyklem ale to jest tylko moja opinia
Raczej nie pojedziesz nią w cięzki teren, tam juz lepsze bedzie jakies enduro. Nie ma jednego najlepszego motocykla...
Ostatnio edytowano 14/5/2008, 22:39 przez Dominik_YZF, łącznie edytowano 1 raz
-
Dominik_YZF - Bywalec
- Posty: 664
- Dołączył(a): 8/12/2007, 19:58
- Lokalizacja: 3City
-
icid - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
-
Dominik_YZF - Bywalec
- Posty: 664
- Dołączył(a): 8/12/2007, 19:58
- Lokalizacja: 3City
Witam
A czy mógłby się ktoś wypowiedzieć na temat nowej R1?? Bo ja zastanawiam się nad kupnem rocznika 2007. Ale usłyszałem opinie, że one są mało udane (nie znam uzasadnienia) i lepiej byłoby wybrać Hondę CBR. Jeśli ktoś ma nowy model, to się wypowie jak wygląda komfort jazdy, jak się prowadzi na zakrętach itd.
Pozdrawiam
A czy mógłby się ktoś wypowiedzieć na temat nowej R1?? Bo ja zastanawiam się nad kupnem rocznika 2007. Ale usłyszałem opinie, że one są mało udane (nie znam uzasadnienia) i lepiej byłoby wybrać Hondę CBR. Jeśli ktoś ma nowy model, to się wypowie jak wygląda komfort jazdy, jak się prowadzi na zakrętach itd.
Pozdrawiam
- marlon23
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 7/3/2007, 09:02
YZF R1 napisał(a):Witam Posiadam R1 2003 rok czyli RN09 to się wypowiem. Otóż sądze że motocykl od zawsze najlepszy w swojej klasie. Widomo motocykl bardzo lekki 177 Kg, 152-4 konie moja troszke wiecej gryż mam układ yoshimury ale to tylko dane, Ja ze swojego moto jestem szalenie zadowolony zresztą od dość dawna chciałem mieć RN09 to co jest główną zaletą tego motocykla to waga i zwinnośc na pierwszych biegach zx9r oraz 929 sprawdzaliśmy nie mają szans. Ale trzeba uważać gdyż R jedynki mają słabe skrzynie i to niestety jest fakt o którym muszę napisać, bardzo słaba w R1 jest 2-ka ktoś kto dużo gumuje i robi to nie umiejętnie zcheta dwujke napewno i tu trzeba dodac że skrzynie hond czy Suzuki wytrzymuja więcej. Ja niestety musiałem oddac R1 do Servisu oczywiście MMP Yamaha na naprawę 2 bieku oczywiście wodziki pamiętnik, piesek, tryby i trochę detali zostało wymienione w sumie 3000zł ale coż moto mam igłe a to że padła 2-ka jest niestety zasługą poprzedniego własciciela który jak sam się przyznał uczył sie gumować a niestety R1 nie jest do nauki stawiania na koło, 2-ke naprawiłem i skrzynia chodzi malinowo, również zaobserwowałem fakt iż RN09 lepiej sie zbiera ze startu niż RN012 która ma 170 kilka koni wiele osób zmieniło RN09 na RN012 lata 2004-2006 i twierdzą że słabiej się zbierają. Powiem tak kolego jeśli jesteś fanem R1 i kochasz R1 tak jak ja czy wiele osób to zmień bo faktycznie R1 ma to coś ale proponuje lata 2002 2003 bo zmieniac moto tylko ze względu na model czy marke a rocznik ten sam czyli jak piszesz 99 to nie wiem czy jest sens? Pamiętaj że R1 to bardzo dobry sprzęt ale delikatny jak jeźdizsz na dwuch kołach i kupisz dobry zdrowy egzemplarz to pijeździsz. Pozdrawiam
Generalnie wszystko sie zgadza.
Od poczatku poprzedniego sezonu ujezdzam własnie RN09
Ulubioną zabawa poprzedniego własciciela było stawianie na koło i przerzut z 1 na 2 no i se dwójka padła.Tak go kupiłem ,koszt czesci ok.1000pln.Od tej poty 20tkm z małym haczkiem ,mimo ostrego traktowania zero problemów ze skrzynia
W ubiegłym sezonie padł alternator (spalone uzwojenie na cewce)koszt przewinięcia 150pln.Poza tą awarią wszystko jak do tej pory ok.
Dlaczego R1? Po kilku 600-tkach chciałem sportowego litra w okreslonej kwocie i trafiłem na ten egzemplarz.Gdyby to był Gsxr czy Blady w tej cenie i stanie tez bym kupił.
Jak narazie jestem zadowolony ,ten motocykl daje mi nawet wiecej, niz od niego oczekiwałem
- torowiec
- Świeżak
- Posty: 401
- Dołączył(a): 16/2/2007, 10:36
- Lokalizacja: Gorny Slask
Kosta nie chodzi mi o to co widzą właściciele R1, tylko o to co widzą rózni onaniści, trole, itd. Poprostu ludzie nie majacy zadego pojęcia o temacie
-
Dominik_YZF - Bywalec
- Posty: 664
- Dołączył(a): 8/12/2007, 19:58
- Lokalizacja: 3City
A jak sprawdzić skrzynię przed zakupem by się nie naciąć na zajeżdżoną?[/quote]
Witam przedewszyskim musisz przed zakupem powrzucac kilkanaście razy 2 bieg i słuchac co się dzieje w skrzyni oraz miec przygotowaną lewą stope na róznego rodzaju zgrzyty dźwigni zmiany biegów najlepiej robić to nie w butach na motocykl, pierwszym obiawem sypiącego się 2 biegu jest zgrzytanie podczas wrzucania 2-ki na bardzo wysokich obrotach i najlepiej zrobić tak kilkanaście razy machnąć moto do czerwonego pola na 1 i wrzucic 2 bieg jesli ladnie wskakuje to powinno być ok zaś jesli zgrzyta i bardzo częstu czuć w lewej stopie opory bo dźwignia oddaje to co dzieje się na trybach to znak że 2 bieg jest najprawdopodobniej uszkodzony, co do reduklowania z 3 na 2 nie czuć tego że 2 bieg jest rypnięty dlatego zalecam odkręcanie na 1 piegu i szybkie wrzucenie 2-go biegu zrób tak kilka naście razy i jak skrzynie nie zgrzytnie a dźwignia ładnie miękko wbije 2 bieg to jest ok
Witam przedewszyskim musisz przed zakupem powrzucac kilkanaście razy 2 bieg i słuchac co się dzieje w skrzyni oraz miec przygotowaną lewą stope na róznego rodzaju zgrzyty dźwigni zmiany biegów najlepiej robić to nie w butach na motocykl, pierwszym obiawem sypiącego się 2 biegu jest zgrzytanie podczas wrzucania 2-ki na bardzo wysokich obrotach i najlepiej zrobić tak kilkanaście razy machnąć moto do czerwonego pola na 1 i wrzucic 2 bieg jesli ladnie wskakuje to powinno być ok zaś jesli zgrzyta i bardzo częstu czuć w lewej stopie opory bo dźwignia oddaje to co dzieje się na trybach to znak że 2 bieg jest najprawdopodobniej uszkodzony, co do reduklowania z 3 na 2 nie czuć tego że 2 bieg jest rypnięty dlatego zalecam odkręcanie na 1 piegu i szybkie wrzucenie 2-go biegu zrób tak kilka naście razy i jak skrzynie nie zgrzytnie a dźwignia ładnie miękko wbije 2 bieg to jest ok
-
YZF R1 - Moderator
- Posty: 2765
- Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
- Lokalizacja: Warszawa
panmechanik napisał(a):no cóż 2 dwa tygodnie przejechałem 1200km
mam nadzieje że umiesz jeździć na motocyklu i że wcześniej jeźdizłeś już na czymś cięższym, bo jesli kupiłes motocykl jako twój pierwszy to mam nadzieje ze jesteś świadom ze nie nauczysz sie na tym motocyklu jeździć. bo jeśli jest to twój pierwszy "własny" a wcześniej miałeś duży kontakt z moto to ok. Proponuje uważać bo R1 nie wybacza błędów ja do swojego motocykla mam duży Respekt pomimo że nawinołem już kilometrów od małego dziecka....
-
YZF R1 - Moderator
- Posty: 2765
- Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
- Lokalizacja: Warszawa
Dominik_YZF napisał(a):kudlik napisał(a):wedłuk mnie R1 jest najładniejszym i najlepszym motocyklem ale to jest tylko moja opinia
Raczej nie pojedziesz nią w cięzki teren, tam juz lepsze bedzie jakies enduro. Nie ma jednego najlepszego motocykla...
Koledze chyba chodziło o Najlepszy ze sportów, a kolega jaką ma R6?
-
YZF R1 - Moderator
- Posty: 2765
- Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
- Lokalizacja: Warszawa
Posty: 70
• Strona 3 z 4 • 1, 2, 3, 4
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 43 gości