Zobacz wÄ…tek - SUZUKI GSXR 1100W - DZIWNE KLEKOTANIE W SILNIKU! POMOCY!!!
NAS Analytics TAG

SUZUKI GSXR 1100W - DZIWNE KLEKOTANIE W SILNIKU! POMOCY!!!

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

SUZUKI GSXR 1100W - DZIWNE KLEKOTANIE W SILNIKU! POMOCY!!!

Postprzez gucio » 6/5/2008, 09:05

Mam go od roku i smiga bez problemu. Jest z 94r i ma 30000km. przebiegu. Tylko to dziwne klekotanie z okolic alternatora przy pracy na wolnych obrotach i bez świateł, a po włączeniu np. świateł cichnie i jest ok. Może to rozrząd? Czy jakaś wada tego modelu?
gucio
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 17/1/2008, 11:54


Postprzez hugo2003 » 6/5/2008, 19:43

czesc z tego co mowisz klekotanie ktore cichnie po wlaczeniu odbiornika pradzu a o za tym idzie oporze wspomnianego alternatore.... wiec obstawialbym lozyska lub szczotki w alternatorze... uzasadniajac swoja teorie... jak nie ma oporu / poboru pradu alternator obraca sie lekko i moga dawac o sobie znac lekkie luzy na lozyskach alternatora..po wlaczeniu np swiatel stawia opor i cichanc ...
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań


Postprzez piotrekkawa » 6/5/2008, 20:28

jeżeli alternator napędzany jest łańcuchem (niekoniecznie rozrządu) wtedy ten łańcuch będzie klekotał kiedy się wyciągnie.
piotrekkawa
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 29/4/2008, 18:12

Odp.

Postprzez gucio » 7/5/2008, 07:47

Witam i Dziękuje za szybką odpowiedz:) I co do problemu - To Alternator już wykręcałem i na prawdę ciężko stwierdzić żeby było z nim coś nie tak! Luzów nie ma, lekko się obraca, a do końca szczotek to jeszcze daleko:) A napędzany jest prawdopodobnie przez koła zębate od skrzyni. Wiem tyle że coś było robione za poprzedniego właściciela w Niemczech w serwisie przy napędzie alternatora i jakiś czas było dobrze, a potem znowu ten problem wystąpił. Przy zakupie powiedział że to wina Alternatora? I tak przejechałem już ok 1000 km i teraz klekotanie jest trochę głośniejsze. A motorek wcześniej nie był katowany, bo do 2006r był w Niemczech i fabrycznie zblokowany do 100KM i przejechał tak ok. 20 tyś km. Pozdrawiam!
gucio
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 17/1/2008, 11:54

Postprzez ChudyNs1 » 7/5/2008, 09:39

Moim zdaniem chodzi tu o zębatki napędzające alternator, prawdopodbinie na którymś masz luz.
Pozdr.
<b>>>>>>>>>>>>>>>>Bez MÅ‚ota To Nie Robota<<<<<<<<<<<<<
Obrazek
Avatar użytkownika
ChudyNs1
Świeżak
 
Posty: 159
Dołączył(a): 1/4/2008, 13:47



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na górê