Zobacz wątek - Jaki motocykl Szosowo turystyczny
NAS Analytics TAG

Jaki motocykl Szosowo turystyczny

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Jaki motocykl Szosowo turystyczny

Postprzez Wilczek512 » 4/5/2008, 10:10

Witam poszukuje jakiegoś fajnego motocykla Szosowo-turystyka interesuje mnie Yamaha xj600n co o niej sądzicie lub inne wasze propozycie w okolicy 5tyś. http://moto.allegro.pl/item355989792_yamaha_xj600n.html
__________________
Wilczek512
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 12/4/2008, 08:38
Lokalizacja: świętokrzyski


Postprzez melvin » 4/5/2008, 10:22

jak już ma być turystyk to tylko z owiewką, nakedy do turystyki, zwłaszcza szybkiej, muszą mieć szybę. Bez szyby po przejechaniu 100km z prędkościami 140-160km/h będziesz miał wrażenie że możesz się podrapać po pięcie bez schylania...
no i szyba daje troszkę w deszczu...
za 5tysi ciężko będzie wybrać coś niezawodnego w długiej trasie, no chyba że GS500 z owiewkami, ale w gs-ach czy CeBach500 brakuje trochę mocy do turystyki, chociaż zależy co kto lubi...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski


Postprzez bolokolo » 4/5/2008, 10:24

w dwie osoby o sprawnym turystykowaniu na owych maszynach mozesz zapomniec.
zx12r-sprzedane.w dalekich planach zx14. | www.fight-club.pl | Don Bolo | Masz coś do mnie?Z bani?
Avatar użytkownika
bolokolo
Bywalec
 
Posty: 714
Dołączył(a): 29/5/2007, 17:10
Lokalizacja: stettin - koszalin - gdansk

Postprzez melvin » 4/5/2008, 10:32

bolokolo napisał(a):w dwie osoby o sprawnym turystykowaniu na owych maszynach mozesz zapomniec.




chodzi ci o moc czy ilość miejsca i pozycję pasażera?
w sumie to zależy o jakiej turystyce mówimy, czy weekendowych przejażdżkach po 100km czy wyjazdach na tydzień i zrobieniu 2000km. Ja sam na CB zrobiłem ostatnio 500km w weekend i muszę przyznać że się specjalnie nie zmęczyłem, chociaż brak szyby przy prędkościach powyżej 140km/h dawał o sobie znać...
ale to już zależy od preferencji kierowcy. Jeden przejedzie 500km na R1 i nie będzie narzekał, drugi po 50 km będzie ledwo się ruszał przez 2 dni...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez bolokolo » 4/5/2008, 10:42

chodzi mi ogolnie, brak mocy,nie za duzo miejsca no i plecak nie bedzie mial za wygodnie.ogolnie to co wymieniles.komus moze sie wydawac, ze w dwie osoby na sporcie np litrze bedzie super, ale to tylko pozory.
zx12r-sprzedane.w dalekich planach zx14. | www.fight-club.pl | Don Bolo | Masz coś do mnie?Z bani?
Avatar użytkownika
bolokolo
Bywalec
 
Posty: 714
Dołączył(a): 29/5/2007, 17:10
Lokalizacja: stettin - koszalin - gdansk

Postprzez Szopekk » 4/5/2008, 10:52

1. koles na allegro przyszalal bo 80km to xj niema:) co najwyzej 61....
2. mam xj 600 S i powiem wam ze mogl bym nia leciec w trase nad morze i spowrotem jednego dnia...ale nie przekraczajac 140km/h bo juz przy 140 owiewka sobie nie radzi i trzeba sie przytulic...do 130 mozna smialo jechac w wyprostowanej pozycji...osobiccie polecam Dive jest lepsza od GS i CB ( 4 gary , nieco wieksza moc)
nie polemizuj bo nie jestes predysponowany do emanowania tak apodaktycznych percepcji... | (nie dyskutuj jak nie potrafisz...) :) xD | | http://www.scigacz.pl/rider/16915/foto/album/712/
Avatar użytkownika
Szopekk
Świeżak
 
Posty: 440
Dołączył(a): 28/12/2007, 14:09
Lokalizacja: Węgrów

Postprzez palgumeniedusze » 4/5/2008, 10:56

poszuakj z 98 roku ma juz chlodnice i chyba lepsze heble:)
habba babba!
Avatar użytkownika
palgumeniedusze
Stały bywalec
 
Posty: 1295
Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
Lokalizacja: WLKP

Postprzez melvin » 4/5/2008, 10:56

Szopekk napisał(a): Dive jest lepsza od GS i CB ( 4 gary , nieco wieksza moc)


racja, ale jak sam zapewne widzisz autor nie ma zbyt dużego budżetu, a 4 gary to już niestety wyższe koszta serwisu niż w przypadku R2...
i różnica w mocy między CB a xj też nie jest porażająca...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Wilczek512 » 4/5/2008, 11:11

Nie chodzi mi o to aby to były do turystyki one są z tego działu to dlatego tak napisałem
Poszukuje motocykla 4 garowego z utrzymaniem jego dam rade
zależy mi właśnie aby był nie osłoniety cos jak xj600n
Ja tym motorem nie bede jeżdził w dalekie trasy.
Spalanie przecietne oczywiscie zależy od stylu jazdy.
Wilczek512
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 12/4/2008, 08:38
Lokalizacja: świętokrzyski

Postprzez melvin » 4/5/2008, 11:20

czyli co?
napisz do czego chcesz używać tego moto, jako coś do latania po mieście, czy np. do rodziny na wieś, do roboty i po bułki?
jeśli chodzi o miasto to xj spokojnie wystarczy, a w nakedzie nawet fajnie wygląda...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Wilczek512 » 4/5/2008, 11:45

Tym motorkiem mam zamiar wypadać do pracy i po mieście i od czasu do czasu sobie gdzieś wypaćć dalej ale to nie w żadne trasy.Potrzrebuje w miare mocnego silnika bo lubie ostro jeżdzić ale nie na sciganie sie i chce nie osłoniety motocykl właśnie nekedy bo takie mi sie strasznie podobają bez owiewek.
Wilczek512
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 12/4/2008, 08:38
Lokalizacja: świętokrzyski

Postprzez Kris2k » 4/5/2008, 11:49

Wilczek512 napisał(a):Nie chodzi mi o to aby to były do turystyki one są z tego działu to dlatego tak napisałem
Poszukuje motocykla 4 garowego...


No czyli Ty nie szukasz sport-turystyka tylko UJM (uniwersalny japonski motocykl) czyli wypisz wymaluj jakis golas, XJ600n bedzie dobra.
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
Avatar użytkownika
Kris2k
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1617
Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez melvin » 4/5/2008, 11:51

no to ja jak wcześniej polecę ci:
XJ600- 4cyl.
cb500-2cyl.
gs500-2cyl.
różnica w mocy w przypadku pierwszych dwóch moto jest znikoma, spalanie raczej też a koszta utrzymania i masa różne...
serwis w CB różni i Xj różni się tym że w cb wszystkiego robisz połowę mniej, 2 gaźniki, 2 świece, dwa razy mniej zaworów do regulacji...


edit: kris zauważ że nie skreśliłem GS na starcie :)
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Saimek » 4/5/2008, 13:30

XJ ladna.. nada sie do tego co mowisz. Sam mam wersje z owiewka (xj 600s)
koles pofantazjowal z mocą oczywiscie.. odblokowana wersja ma 61 km.
Wyglada dobrze ale lepiej wez kogos kto sie zna ze soba :) cena na ten rocznik wydaje sie byc atrakcyjna (moim zdaniem).
Avatar użytkownika
Saimek
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 623
Dołączył(a): 17/10/2006, 22:27
Lokalizacja: Poznań

Postprzez gmasluch » 4/5/2008, 13:54

A zwróciliście uwagę na datę na zdjęciach?
Ciekawe jak ten motocykl wygląda teraz?
Grzesiek
Suzuki GSX 600F '00
Avatar użytkownika
gmasluch
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 31/12/2007, 13:42
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez zephyr47 » 4/5/2008, 13:56

Ja bym na twoim miejscu kupił "cebulkę". Za 5 tyś kupisz na pewno w lepszym stanie niż xj i wogule mniej pali i tańszy w utrzymaniu a osiągi prawie te same...
Lewy pas, gaz na koło -Wtedy czuje się wesoło ;]
Avatar użytkownika
zephyr47
Bywalec
 
Posty: 801
Dołączył(a): 30/12/2007, 16:59
Lokalizacja: Pszczyna



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości




na gr