Zobacz wÄ…tek - Problem z CBR F4i 2002
NAS Analytics TAG

Problem z CBR F4i 2002

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Problem z CBR F4i 2002

Postprzez elnino1981 » 29/4/2008, 16:21

Witam!!!
Mam Honde CBR F4i z 2002 i mam następujący problem, otóż od jakiegoś czasu przy odkręceniu manetki, coś jakby "buczy"... Podjechałem do serwisu i stwierdzili ze to rozrząd, sugerują wymianę łańcuszka rozrządu, ponieważ na napinaczu nie idzie go wyregulować, moje pytanie brzmi czy jest to możliwe przy przebiegu 23 000??? i jeżeli tak to czym jest to spowodowane ??? Jaki jest ewentualny, przybliżony koszt jego wymiany (robocizna + części)??? I czy np . wyciągnięcie sie owego łańcuszka może być spowodowane "przegazówkami na biegu jałowym??? Pozdrawiam i czekam na ODPOWIEDZI !!!!
elnino1981
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 29/4/2008, 16:06
Lokalizacja: Poznań


Postprzez dambandit » 29/4/2008, 18:08

A jestes pewny ze motocykl ma 23 tys km jestes pierwszym włascicielem . To troche szybko jak na wymiane rozrzadu .
był suzuki bandit 600n będzie ......
Avatar użytkownika
dambandit
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1704
Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
Lokalizacja: Opole


Postprzez elnino1981 » 29/4/2008, 18:36

Do końca pewny przebiegu nie jestem, moto mam 3 sezon i do tej pory nie robiłem przy nim kompletnie nic... (oczywiście prócz przeglądów okresowych) Nie wiem już, co o tym myśleć, może spowodowane złą eksploatacją!!! Dodam jeszcze, że to całe buczenie pojawiło się, zaraz po tym jak odebrałem moto z przeglądu (regulacja zaworów, wymiana oleju i płynów, oraz świec zapłonowych)... nie wiem co o tym myśleć...
elnino1981
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 29/4/2008, 16:06
Lokalizacja: Poznań

Re: Problem z CBR F4i 2002

Postprzez P-iotras » 29/4/2008, 18:36

elnino1981 napisał(a):Witam!!!
Mam Honde CBR F4i z 2002 i mam następujący problem, otóż od jakiegoś czasu przy odkręceniu manetki, coś jakby "buczy"... Podjechałem do serwisu i stwierdzili ze to rozrząd, sugerują wymianę łańcuszka rozrządu, ponieważ na napinaczu nie idzie go wyregulować, moje pytanie brzmi czy jest to możliwe przy przebiegu 23 000??? i jeżeli tak to czym jest to spowodowane ??? Jaki jest ewentualny, przybliżony koszt jego wymiany (robocizna + części)??? I czy np . wyciągnięcie sie owego łańcuszka może być spowodowane "przegazówkami na biegu jałowym??? Pozdrawiam i czekam na ODPOWIEDZI !!!!


jeżeli przebieg moto jest prawdziwy to wymiana napinacza rozrządu załatwi sprawę w 100% a po drugie cbr tak ma juz z tymi napinaczami
P-iotras
Świeżak
 
Posty: 51
Dołączył(a): 30/3/2008, 01:05

Re: Problem z CBR F4i 2002

Postprzez elco » 29/4/2008, 19:51

P-iotras napisał(a):
jeżeli przebieg moto jest prawdziwy to wymiana napinacza rozrządu załatwi sprawę w 100% a po drugie cbr tak ma juz z tymi napinaczami



Problem dosc awaryjnych hydraulicznych napinaczy rorzadu zostal wyeliminowany juz pod koniec produkcji modelu F3, wiec prosze nie pisac, ze ten typ tak ma. W F4i zastosowany jest o ile sie nie myle napinacz mechaniczno-hydrauliczny.
Dzwiek konczacego sie lancuszka rorzadu to charakterystyczne szuranie przy okreslonym zakresie obrotow. Po prostu nie bardzo rozumiem co autor chcial powiedziec przez "buczenie" - calkiem mozliwe, ze problem lezy gdzie indziej.

Napisales, ze problem pojawil sie po odbiorze motocykla z serwisu. Wydaje, mi sie, ze ktos popelnil karygodny blad podczas regluacji zaworow i za przeproszeniem spieprzyl cos przy rozrzadzie, wskutek czego wyciagnal sie lancuszek. Dlatego na twoim miejscu zmienilbym najpierw serwis a w tamtym zlozyl reklamacje. Jezeli rzeczywisicie jest to lancuszek to koszt wynosi okolo: 300-400zl lancuszek + 150 zl robocizna - czyli jeszcze tragedii nie ma, aczkolwiek zawsze jest to jakis grosz. Jezeli uszkodzeniu ulegl takze napinacz to wydatek kolejnych 400zl.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez backlashforblow » 13/7/2011, 07:26

My F1 światło nadchodzi, gdy jestem w 5. biegu i tak na wysokich obrotach, gdy zaświeci się na rower wycina do i puść gaz, zrobił to o 3 lub 4 razy .. był problem z moim czujnika kąta bankowe poprzednio, tak i ominąć nie, pewien, czy to ma coś wspólnego z tym, również rynku wtórnym spalin Hindle i dowódca moc .. proszę o pomoc :?: :?: :?:



Wedding Hairstyles (otwórz link)
Ostatnio edytowano 22/7/2011, 12:57 przez backlashforblow, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
brad jordan
backlashforblow
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 13/7/2011, 07:15
Lokalizacja: usa

Postprzez Invi » 13/7/2011, 10:17

Już szybciej ktoś zrozumie co napisałeś jak napiszesz po angielsku :D
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Kohelet » 13/7/2011, 13:34

Kolega widzę użył googla:

My F1 light comes when I'm in 5th race, and so at high speed when the lights on your bike and cut to release the gas, he did it for 3 or 4 times .. was a problem with my previous bank angle sensor, so do not miss, sure it has something to do with this, the secondary market and Hindle exhaust power commander .. please help
V rulez.
Avatar użytkownika
Kohelet
Świeżak
 
Posty: 185
Dołączył(a): 27/4/2010, 08:32
Lokalizacja: SP1 / wrocek



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 5 gości




na górê