Zobacz wątek - Błąd FI w K7 750
NAS Analytics TAG

Błąd FI w K7 750

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Błąd FI w K7 750

Postprzez MichałKRKsrad » 28/4/2008, 21:14

Witam wszystkich. Mam problem. Moto nie wkręca się od razu na obroty(od samego dołu) przy szybszym odkręceniu manetki. Robi to dwu stopniowo.Jak juz wejdzie tak powyżej 3 tysi to już ciągnie dobrze.Oczywiście świeci się kontrlolka błędu FI na przemian z temperaturą.
Powiedzcie w której kostce trzeba zewrzeć kabelki żeby zdiagnozować BŁĄD FI...bo czytałem,że sie da tylko nie wiem gdzie to jest w K7 i która kostka i jakie kolory kabli. Czy można to sameu jakoś naprawić czy tylko serwis i komputer???Proszę o pomoc.
THX
MichałKRKsrad
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 10/6/2006, 21:35


Postprzez MichałKRKsrad » 28/4/2008, 21:17

Zapomniałem dodać ze dzieje sie to w GSX-R
MichałKRKsrad
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 10/6/2006, 21:35


Postprzez motoman » 28/4/2008, 22:18

Przypadek z GSXR600K5.

Wyświetla błąd FI albo F1 (ale to to co Tobie).

W serwisie zdiagnozowali uszkodzenie silniczka sterującego przepustnicą - stąd mozesz miec spadek mocy w niskim zakresie obrotów.

p.s. jak moto sie zbiera tak przy 6-8k rpm??
p.s2. koszt silniczka 3000 złotych.
lubie sobie zjechać z gixera^^.
Avatar użytkownika
motoman
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1288
Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez MichałKRKsrad » 28/4/2008, 22:43

motoman

silniczek z linkami mam z prawej strony zadupka i chodzi - zamyka otwiera i znowu zamyka na pół - czyli chodzi. Mam nadzieje, że to jakaś błachostka - sam nie wiem. od 2,5 tys/obr idzie jak trzeba...
MichałKRKsrad
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 10/6/2006, 21:35

Postprzez motoman » 28/4/2008, 22:54

Ale jak silniczek z linkami...

silniczek ktory steruje przepustnicami jest bezpośrednio do nich podłaczony bez zadnych linek to po pierwsze... a po drogie silniczek jest pod airboxem pod bakiem a nie w zadupku. nie wiem o jakim silniczku w zadupku powisz (czy tam z prawej strony zadupka).

mozliwe ze blad sygnalizuje rozniez inne ustarki a ta o ktorej ja mowie to jedna z nich. takze to co pisze niekoniecznie ma miejsce u Ciebie.
lubie sobie zjechać z gixera^^.
Avatar użytkownika
motoman
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1288
Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez MichałKRKsrad » 28/4/2008, 23:14

Motoman

Kurcze miałem wcześniej sradke 99r 600cc - była idealna - zero problemu. A teraz człowiek nabył k7 i same problemy.
Z prawej strony zadupka jest też silniczek do którego podpięte są 2 linki i od niego idą kable,które podobno dają jakiś sygnał - mówią mi kumple że to może z tego iść błąd..????
pod air box jeszcze nie zaglądałem...
Goście mówią że można samemu zdiagnozować jaki błąd pokazuje FI... są określone tabele z błędami FI - nie wiem jakie kable zewrzeć żeby sie czegoś dowiedzieć, a termin w serwisie mam na koniec maja... :(
MichałKRKsrad
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 10/6/2006, 21:35

Postprzez motoman » 28/4/2008, 23:18

Kurde to nie wiem. nie wiem jakie kabelki trzeba zewrzeć itd. u nas chłopcy 2 tygdonie diagnozowali co i jak:D podnieś bak rozkręć airbox i sprawdz czy przepustnice chodzą (tylko pytanie ktore to beda, ale chyba te drugie:) - poruszasz manetka ma wyłączonym silniku i zobaczysz ktore pracują)
lubie sobie zjechać z gixera^^.
Avatar użytkownika
motoman
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1288
Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
Lokalizacja: Wrocław



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr