Błąd FI w K7 750
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Błąd FI w K7 750
Witam wszystkich. Mam problem. Moto nie wkręca się od razu na obroty(od samego dołu) przy szybszym odkręceniu manetki. Robi to dwu stopniowo.Jak juz wejdzie tak powyżej 3 tysi to już ciągnie dobrze.Oczywiście świeci się kontrlolka błędu FI na przemian z temperaturą.
Powiedzcie w której kostce trzeba zewrzeć kabelki żeby zdiagnozować BŁĄD FI...bo czytałem,że sie da tylko nie wiem gdzie to jest w K7 i która kostka i jakie kolory kabli. Czy można to sameu jakoś naprawić czy tylko serwis i komputer???Proszę o pomoc.
THX
Powiedzcie w której kostce trzeba zewrzeć kabelki żeby zdiagnozować BŁĄD FI...bo czytałem,że sie da tylko nie wiem gdzie to jest w K7 i która kostka i jakie kolory kabli. Czy można to sameu jakoś naprawić czy tylko serwis i komputer???Proszę o pomoc.
THX
- MichałKRKsrad
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 10/6/2006, 21:35
- MichałKRKsrad
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 10/6/2006, 21:35
Przypadek z GSXR600K5.
Wyświetla błąd FI albo F1 (ale to to co Tobie).
W serwisie zdiagnozowali uszkodzenie silniczka sterującego przepustnicą - stąd mozesz miec spadek mocy w niskim zakresie obrotów.
p.s. jak moto sie zbiera tak przy 6-8k rpm??
p.s2. koszt silniczka 3000 złotych.
Wyświetla błąd FI albo F1 (ale to to co Tobie).
W serwisie zdiagnozowali uszkodzenie silniczka sterującego przepustnicą - stąd mozesz miec spadek mocy w niskim zakresie obrotów.
p.s. jak moto sie zbiera tak przy 6-8k rpm??
p.s2. koszt silniczka 3000 złotych.
lubie sobie zjechać z gixera^^.
-
motoman - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1288
- Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
- Lokalizacja: Wrocław
motoman
silniczek z linkami mam z prawej strony zadupka i chodzi - zamyka otwiera i znowu zamyka na pół - czyli chodzi. Mam nadzieje, że to jakaś błachostka - sam nie wiem. od 2,5 tys/obr idzie jak trzeba...
silniczek z linkami mam z prawej strony zadupka i chodzi - zamyka otwiera i znowu zamyka na pół - czyli chodzi. Mam nadzieje, że to jakaś błachostka - sam nie wiem. od 2,5 tys/obr idzie jak trzeba...
- MichałKRKsrad
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 10/6/2006, 21:35
Ale jak silniczek z linkami...
silniczek ktory steruje przepustnicami jest bezpośrednio do nich podłaczony bez zadnych linek to po pierwsze... a po drogie silniczek jest pod airboxem pod bakiem a nie w zadupku. nie wiem o jakim silniczku w zadupku powisz (czy tam z prawej strony zadupka).
mozliwe ze blad sygnalizuje rozniez inne ustarki a ta o ktorej ja mowie to jedna z nich. takze to co pisze niekoniecznie ma miejsce u Ciebie.
silniczek ktory steruje przepustnicami jest bezpośrednio do nich podłaczony bez zadnych linek to po pierwsze... a po drogie silniczek jest pod airboxem pod bakiem a nie w zadupku. nie wiem o jakim silniczku w zadupku powisz (czy tam z prawej strony zadupka).
mozliwe ze blad sygnalizuje rozniez inne ustarki a ta o ktorej ja mowie to jedna z nich. takze to co pisze niekoniecznie ma miejsce u Ciebie.
lubie sobie zjechać z gixera^^.
-
motoman - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1288
- Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
- Lokalizacja: Wrocław
Motoman
Kurcze miałem wcześniej sradke 99r 600cc - była idealna - zero problemu. A teraz człowiek nabył k7 i same problemy.
Z prawej strony zadupka jest też silniczek do którego podpięte są 2 linki i od niego idą kable,które podobno dają jakiś sygnał - mówią mi kumple że to może z tego iść błąd..????
pod air box jeszcze nie zaglądałem...
Goście mówią że można samemu zdiagnozować jaki błąd pokazuje FI... są określone tabele z błędami FI - nie wiem jakie kable zewrzeć żeby sie czegoś dowiedzieć, a termin w serwisie mam na koniec maja...
Kurcze miałem wcześniej sradke 99r 600cc - była idealna - zero problemu. A teraz człowiek nabył k7 i same problemy.
Z prawej strony zadupka jest też silniczek do którego podpięte są 2 linki i od niego idą kable,które podobno dają jakiś sygnał - mówią mi kumple że to może z tego iść błąd..????
pod air box jeszcze nie zaglądałem...
Goście mówią że można samemu zdiagnozować jaki błąd pokazuje FI... są określone tabele z błędami FI - nie wiem jakie kable zewrzeć żeby sie czegoś dowiedzieć, a termin w serwisie mam na koniec maja...
- MichałKRKsrad
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 10/6/2006, 21:35
Kurde to nie wiem. nie wiem jakie kabelki trzeba zewrzeć itd. u nas chłopcy 2 tygdonie diagnozowali co i jak:D podnieś bak rozkręć airbox i sprawdz czy przepustnice chodzą (tylko pytanie ktore to beda, ale chyba te drugie:) - poruszasz manetka ma wyłączonym silniku i zobaczysz ktore pracują)
lubie sobie zjechać z gixera^^.
-
motoman - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1288
- Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
- Lokalizacja: Wrocław
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości