Geometria... pytanie
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Geometria... pytanie
Witam
Byłem dziś oglądać moto, które zamierzałem kupić. Oglądałem zdjęcia w jakim stanie był przywieziony do kraju, ogólnie tylko przetarta lewa owiewka i rozwalony tylny kierunkowskaz.
W trakcie jazdy próbnej po puszczeniu kierownicy przy prędkości ok. 90km/h zauważyłem, że motocykl lekko ściąga na lewą stronę.
Wg kresek na wahaczu wyglądało jakby koło było nierówno skręcone (różnica jednej kreski)
W artykule "Na co zwrócić uwagę przy kupnie motocykla" autor pisze, że błędy w naciąganiu łańcucha mogą skutkować skłonnością do samoczynnego skręcania motocykla w jakąś stronę.
Jak uważacie, różnica jednej kreski może powodować zauważalne ściąganie?
Byłem dziś oglądać moto, które zamierzałem kupić. Oglądałem zdjęcia w jakim stanie był przywieziony do kraju, ogólnie tylko przetarta lewa owiewka i rozwalony tylny kierunkowskaz.
W trakcie jazdy próbnej po puszczeniu kierownicy przy prędkości ok. 90km/h zauważyłem, że motocykl lekko ściąga na lewą stronę.
Wg kresek na wahaczu wyglądało jakby koło było nierówno skręcone (różnica jednej kreski)
W artykule "Na co zwrócić uwagę przy kupnie motocykla" autor pisze, że błędy w naciąganiu łańcucha mogą skutkować skłonnością do samoczynnego skręcania motocykla w jakąś stronę.
Jak uważacie, różnica jednej kreski może powodować zauważalne ściąganie?
- mgDTH
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 6/4/2008, 20:38
witam
zwroc uwage tez na pozycje w której puszczasz kierownice tzn. musisz swój ciezzar rozłożyc równomiernie na moto
ja raz jechalem i pusciłem kiere i mi sciagala i myslalem ze cos nie tak ale jak cie przykleiłem do baku to bylo ok
czasem wiatr powoduje takie problemy
zwroc uwage na wymienione wyzej czynniki
zwroc uwage tez na pozycje w której puszczasz kierownice tzn. musisz swój ciezzar rozłożyc równomiernie na moto
ja raz jechalem i pusciłem kiere i mi sciagala i myslalem ze cos nie tak ale jak cie przykleiłem do baku to bylo ok
czasem wiatr powoduje takie problemy
zwroc uwage na wymienione wyzej czynniki
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
kamil2oo5 napisał(a):moim zdaniem jesli jest roznica jednej kreski to moze by wyrownal poziom zeby nie bylo tej roznicy i probowac wtedy? bedzie jasne czy to o to kaman i ewentualnie mozna rozwazac inne czynniki wtedy
Tyle, że gość się w ogóle na tym nie zna, muszę to zrobić sam a mam do niego ponad 350km. w jedną stronę.
Cholera z fotek nie wynika aby coś mogło się z ramą stać a moto ewidentnie ściąga. Dlatego się zastanawiam czy jest sens jechać bo nie wiem czy przesunięcie o jedną kreskę coś zmieni.
- mgDTH
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 6/4/2008, 20:38
mgDTH napisał(a):Tyle, że gość się w ogóle na tym nie zna, muszę to zrobić sam a mam do niego ponad 350km. w jedną stronę.
Cholera z fotek nie wynika aby coś mogło się z ramą stać a moto ewidentnie ściąga. Dlatego się zastanawiam czy jest sens jechać bo nie wiem czy przesunięcie o jedną kreskę coś zmieni.
moto moze byc dzwonowane i cos walniete rzy glowce ramy i wtedy tego nie widac tak wiec nie sugeruj sie fotkami no chyba ze patrzysz czy ma malowanie oryginalne. moim zdaniem jesli jestes naprawde napalony na to moto to pojedz dokrec i obadaj. a i wazne: nie wierz w to ze sprzedajacy sie nie zna bo to na 98% wałek tak wiec z rozsadkiem
- kamil2oo5
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 16/8/2007, 19:09
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość