CB750 - problem z obrotami
Posty: 9
• Strona 1 z 1
CB750 - problem z obrotami
Czesc
mam problem z moim CB750 Nighthawk '98. Model kupiony pod koniec sezonu w ubieglym roku tak wiec nie mialem okazji nim pojezdzic.
I teraz na nowy sezon pojawia sie taki problem. Podczas jazdy gdy probuje przekroczyc 5,5 tys. obrotow silnik nie chce dalej ciagnac. Cos jakby bylo odciecie zaplonu.
Natomiast na postoju bez biegu bardzo ladnie sie wkreca na maxa.
Pytanie czy to faktycznie jest ograniczenie w zaplonie, czy moze cos innego np. zla mieszanka lub inny diabel?
Ktos moze spotkal sie z ograniczeniem mocy w CB750?
Willyfog
mam problem z moim CB750 Nighthawk '98. Model kupiony pod koniec sezonu w ubieglym roku tak wiec nie mialem okazji nim pojezdzic.
I teraz na nowy sezon pojawia sie taki problem. Podczas jazdy gdy probuje przekroczyc 5,5 tys. obrotow silnik nie chce dalej ciagnac. Cos jakby bylo odciecie zaplonu.
Natomiast na postoju bez biegu bardzo ladnie sie wkreca na maxa.
Pytanie czy to faktycznie jest ograniczenie w zaplonie, czy moze cos innego np. zla mieszanka lub inny diabel?
Ktos moze spotkal sie z ograniczeniem mocy w CB750?
Willyfog
________________________________________
Ducati Monster 800 '04
Ducati Monster 800 '04
-
willyfog - Świeżak
- Posty: 79
- Dołączył(a): 5/11/2007, 10:23
a nie pytałeś poprzedniego właściciela, czy nie jest przyblokowany ? Z tego co mówisz, że bez biegu się kręci na maxa, a po wbiciu już nie idzie to obstawiałbym na blokadę. Podobną sytuacje miał znajomy jak sobie moto sprowadził ze Szwajcarii.
GSX-R 1000
-
erell - Świeżak
- Posty: 80
- Dołączył(a): 15/9/2007, 20:34
- Lokalizacja: ÅšlÄ…sk
ale jaja, jako ze koniec wielkanocy i postu wiec zabralem sie za moja maszynke i takich o to odkryc dokonalem:
1) W airboxie byly jakies dodatkowe waty, ktore wypiep...lem
2) wymienilem olej 3 L + filtr i okazalo sie ze starego oleju bylo 5,5 litra. Znalazlem tez wyciek oleju na uszczelce wydechu z cylindrem a przeciez tam nie powinno go byc.
Tak wiec moto udalo sie uratowac. jeszcze nie jezdzilem nim wiec nie wiem co z tym dlawieniem przy 5,5 tys RPM ale cos mi sie wydaje ze to przez 2,5 litra oleju za duzo ktore wlal poprzednik (moze na transport ze USA aby sol morska sie nie dostala do srodka)
Teraz 2 pytania:
1) czy to oznacza ze teraz musze wszystko przeczyscic jezeli moto jezdzilo (co prawda niewiele) z za duza iloscia oleju? czy moze jest to jakas tragedia - taki poziom oleju?
2) czy wyciek oleju przy laczeniu wydechu z cylindrami mogl byc spowodowany zbyt duza jego iloscia?
1) W airboxie byly jakies dodatkowe waty, ktore wypiep...lem
2) wymienilem olej 3 L + filtr i okazalo sie ze starego oleju bylo 5,5 litra. Znalazlem tez wyciek oleju na uszczelce wydechu z cylindrem a przeciez tam nie powinno go byc.
Tak wiec moto udalo sie uratowac. jeszcze nie jezdzilem nim wiec nie wiem co z tym dlawieniem przy 5,5 tys RPM ale cos mi sie wydaje ze to przez 2,5 litra oleju za duzo ktore wlal poprzednik (moze na transport ze USA aby sol morska sie nie dostala do srodka)
Teraz 2 pytania:
1) czy to oznacza ze teraz musze wszystko przeczyscic jezeli moto jezdzilo (co prawda niewiele) z za duza iloscia oleju? czy moze jest to jakas tragedia - taki poziom oleju?
2) czy wyciek oleju przy laczeniu wydechu z cylindrami mogl byc spowodowany zbyt duza jego iloscia?
________________________________________
Ducati Monster 800 '04
Ducati Monster 800 '04
-
willyfog - Świeżak
- Posty: 79
- Dołączył(a): 5/11/2007, 10:23
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości