Zobacz wÄ…tek - japier.. 3l na 30km.. pomozcie to ustawic..
NAS Analytics TAG

japier.. 3l na 30km.. pomozcie to ustawic..

i inne małe pojemności
_________

japier.. 3l na 30km.. pomozcie to ustawic..

Postprzez Bostorn » 19/3/2008, 18:18

siemanko ostatnio *** stary dorwal mi sie do motoru i chociaz klucilem sie z nim aby mi nic nie ruszal on *** sie zna i wi elepiej..
wsadzil *** swoje łapy mi do gaźnika na pocoztku ajako tako smigal pod koniec jazdy tracil moc tzn ja my gaz do konca i piździec zanim w broty nie wszedl nie było przyspieszenia... wiec postanowilem sprawdzic co jest nie tak

odkrecam korek od wlewu patrze i z 5l zostalo mi jakies 1.3 tego.. no moze cos okolo2l a gdzie moje 3litry??!! a przejechalem tylko jakies 32km!!!!!

tak mi *** gaźnik rozregulowal zde głowa mała

mam pytanko tak so takie srubki był temat o gaźniku i se go czytam

chce je wkrecic do konca nie na chama tyko do wykrywalnego oporu a nastepnie kilka razy przekrecic ustawic go któro srubke i ile razy musze przekrecic zeby wszystko chodizlo jak sie należy??


pkl o helpa
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin


Re: japier.. 3l na 30km.. pomozcie to ustawic..

Postprzez flinston-91 » 19/3/2008, 19:00

ja slyszlalem ze trzeba wkrecic srubke od doplywu paliwa do konca a nastepnie wykrecic od 2 lub 3 obroty(w simsonie 2,5) a nastepnie doregulowac obroty srubkÄ… od powietrza-to jest teoria!! a w praktyce sam to sprawdzisz
flinston-91
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 27/6/2007, 20:23


Postprzez Fenek16 » 19/3/2008, 20:10

Na rogrzanym moto ustawiasz wstępnie tak jak wyzej kolega napisał, A potem siadasz na moto i patrzysz jak reaguje na manete i jak chodzi na wolnych...

pozdro
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez Junior59 » 19/3/2008, 20:36

nie ma na to jakiejs idealnej regułki wszystko metodą prub i błędów
Rozpędzić się jest łatwo, ale zatrzymać można nie mieć okazji...
Junior59
Świeżak
 
Posty: 185
Dołączył(a): 17/3/2008, 22:36
Lokalizacja: nie wiem

Postprzez Bostorn » 19/3/2008, 21:27

hehe mi chodzi o to jak krecic i ile?? wiem jak ustawic obroty wyczytalem w temacie o gaźniq od suszary ale nic nie pisze o regulacji..


a powietrze to jak?? tez prubowac?? pokrecic?? a od paliwa ze 2*360 st??
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Junior59 » 19/3/2008, 22:11

senekkorzenna napisał(a):Dobra jeszcze raz;śrubka ze sprężynką to powietrze -wkręcasz ją do końca delikatnie a następnie popuszczasz 1,1/2 obrotu.śrubka czołowa to paliwo przeważnie jest koloru złotego ,wkręć ją do końca delikatnie,a potem popuść 1/2 obrotu /już ci pisałem że nie wiem czy stary nie zmienił poziomu paliwa ale dojdziemy do tego/uruchom motocykl i poczekaj aż się nagrzeje.Po nagrzaniu paczysz jak pracuje ,jeżeli źle to popuszczasz paliwo o następne 1/2 obrotu jeżeli jest lepiej to lekko dokręcaj powietrze aż zobaczysz że zaczyna gasnąć i wtedy zacznij znowu popuszczać aż będziesz uważał że jest dobrze.Dodaj teraz gazu najpierw delikatnie do stanu 3/4 manetki.Jeżeli jest ok to nic nie ruszasz a jeżeli źle to paliwo 1/4 obrotu odkręcasz.Jeżeli jest dobrze-lepiej dodajesz gwałtownie gaz i patrzysz czy się dławi jeżeli dobrze nie dławi sie to pojeździj trochę jeżeli źle to należy zobaczyć na stan paliwa a tu już trzeba ściągnąć dekiel gaźnika i pływak jest osadzony na ośce należy
doprowadzić aby pływak był niżej ale tylko o jeden stopień.No i próba napisz jak jest
pozdrawiam :?


wszystko masz tu opisane a reszta to purby i jeszcze raz pruby
pływak mozna łatwo uszkodzic wiec uwazaj
PS nie dawaj wiecej starszemu skutera bo moze wiecej posuc niz naprawic
Junior59
Świeżak
 
Posty: 185
Dołączył(a): 17/3/2008, 22:36
Lokalizacja: nie wiem

Postprzez pawlak200192 » 20/3/2008, 00:45

Zobacz czy ci czasem nie przestawił iglicy- w większosci piżdzików zapinka jest na pozycji 2 od góry
pawlak200192
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1724
Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36

Postprzez Bostorn » 20/3/2008, 16:34

nie mam sqtera tylko sende... pisze wkońcu takie cos :]
http://moto.allegro.pl/item332714611_de ... _2000.html
tylko inny kolor


co do regulacji ustawilem sobie już powietrze na 2 obroty i chyba na 2 paliwo bede musial zmienic to bo troche smierdzi benzyno za duzo jej dostaje do plywaka nie bede sie narazie dobierał

czy jak ustawie 360st paliwko i 2 obroty czyli 720st powietrze bedzie dobrze??
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Bostorn » 20/3/2008, 18:59

ehh *** no nie moge już więcej nosi mnie jak nic!! :[
robiłem jak kazaliscie pół obotu paliwa na 1 a puxniej 1.5 obrotu powietrza tzn powietrze to tro ze sprezynka nie??
jak dawałem wiecej tego obroty słabły jak mniej rosły a paliwem jak smierdziało tak i smierdzi mocniej a do tego fiutek nie chce w obroty wlazic prycha psika pierdzi i dymi jak szalony :/ ehh kombinowalem jak sie da

moze to wina oszronionego gaźnika??
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Fenek16 » 20/3/2008, 20:38

Bostorn kto Ci tych pierdół nagadał, że masz powietrze i paliwo osobno? Hmm? :roll:

Ta śrubka ze sprężynką jest od obrotów jałowych, znaczy poprostu od wolnych obrotów, a powietrze/paliwo masz w jednej śrubce tej mniejszej.
I regulujac jÄ… zmieniasz wiecej powietrza/mniej paliwa i odwrotnie...

Nie panikuj tak, na spokojnie wszystko:wink:

Pozdro
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez Fenek16 » 20/3/2008, 21:36

Panie senekkorzenna, śruba ze sprężyną reguluje obroty przez zmiane wysokości przepustnicy....

A powietrze z paliwem jest razem z paliwem od kiedy wymyślono silnik spalinowy :wink:

Bostorn ja bym na Twoim miejscu sprawdził koniecznie tę iglice...

Jeśli regulować gaźnik chcesz to wkrecasz do końca, następnie dwa obroty do tyłu, i potem to już dosłownie po kilka stopni obracasz śrubą.

Pozdro
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez Fenek16 » 20/3/2008, 22:31

W takich sprzetach jest tylko jedna jedyna przepustnica :wink:

Tak z ciekawosci spytam, to na jakiej podstawie opisywałes to ustawianie silnika na kilkanaście linijek? Na wyczucie? :)

Pozdrawiam

PS: A na marginesie, to jak odpowiadamy na czyjas wypowiedź i ona jest tuż nad naszym postem to nie cytujemy jej :wink: bo to się niepotrzebny bałagan i dłuuuuugi temat robi. :wink:
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez Landryss25 » 20/3/2008, 23:08

Powietrze jest stałe. Mała śrubka reguluje paliwo w stosunku do powietrza. A duża śrubka reguluje wysokość przepustnicy przy odpuszczonym gazie czyli wolne obroty.
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Fenek16 » 20/3/2008, 23:42

Każdy ma swój sposób, moze Twój i był dobry, ale niestety nazewnictwo nalezałoby poprawić :wink:

Pozdro
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez pawlak200192 » 21/3/2008, 01:38

Ale macie problemy ja tam zawsze w moim byłym staruszku ustawiałem iglice na 2 od góry, potem sróbka od składu mieszanki o 1,5/2 obr. , następnie obroty jałowe i jazda.

Duze spalenie i zamuła moze byc przyczyną zaciętego ssania. czasem moze sie zaciąc do połowy albo cos takiego i az tak tego nei czuc ale więcej pali.

Mozliwe takze ze masz cos zdupione z poziomem paliwa i cieknie...
pawlak200192
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1724
Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36

Postprzez Bostorn » 21/3/2008, 09:03

hmm z tego co wnioskuje to to ze spręzyną to bieg jałowy no więc jak kręce tym mocniej obroty spadają a ta szeroka śrubka co idzie zaraz na początku gaźnika przy obudowie powietrza tej no rurze co przez nią powietrze idzie to mieszanka i powietrze?? więc jak to kręcic?? kombinowalem jak sie da


aha czy jak gaźniczek jest oszroniony to może to w czyms przeszkodzic? tzn cos nie bedzie jak trzeba funkcjonowało??
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Fenek16 » 21/3/2008, 10:50

To az taki problem wyczyścić ten gaźnik? :roll:

Nie powinno w niczym przeszkadzać, no ale samo z siebie mógłbyś wyczyścić...

Przeciez tyle razy juz w tym temacie pojawiło się jak to regulować. A jak nie możesz wyregulować to nie bój się rozebrać tego gaźnika do cholery :!: Zobacz jak masz iglice zawieszoną i odrazu sobie wyczyścisz i cała reszta...

Pozdro
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez Bostorn » 21/3/2008, 20:11

no dobry był by pomysł ale boje sie troche zeby czegos nie zjebac :P

hmm ustawiłem go co nieco na słuch ale jeszcze nie to :P

no to uwazam temaz za skonczony :)

dziękls wielkie chłopaki :D zapraszam do nowego tematu :P o zebatce :P
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Fenek16 » 21/3/2008, 20:37

Bostorn napisał(a):no dobry był by pomysł ale boje sie troche zeby czegos nie zjebac :P


Dokłądnie jak dziewica xD
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez Bostorn » 21/3/2008, 21:31

haha ^_^
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Następna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê