japier.. 3l na 30km.. pomozcie to ustawic..
Posty: 28
• Strona 1 z 2 • 1, 2
japier.. 3l na 30km.. pomozcie to ustawic..
siemanko ostatnio *** stary dorwal mi sie do motoru i chociaz klucilem sie z nim aby mi nic nie ruszal on *** sie zna i wi elepiej..
wsadzil *** swoje łapy mi do gaźnika na pocoztku ajako tako smigal pod koniec jazdy tracil moc tzn ja my gaz do konca i piździec zanim w broty nie wszedl nie było przyspieszenia... wiec postanowilem sprawdzic co jest nie tak
odkrecam korek od wlewu patrze i z 5l zostalo mi jakies 1.3 tego.. no moze cos okolo2l a gdzie moje 3litry??!! a przejechalem tylko jakies 32km!!!!!
tak mi *** gaźnik rozregulowal zde głowa mała
mam pytanko tak so takie srubki był temat o gaźniku i se go czytam
chce je wkrecic do konca nie na chama tyko do wykrywalnego oporu a nastepnie kilka razy przekrecic ustawic go któro srubke i ile razy musze przekrecic zeby wszystko chodizlo jak sie należy??
pkl o helpa
wsadzil *** swoje łapy mi do gaźnika na pocoztku ajako tako smigal pod koniec jazdy tracil moc tzn ja my gaz do konca i piździec zanim w broty nie wszedl nie było przyspieszenia... wiec postanowilem sprawdzic co jest nie tak
odkrecam korek od wlewu patrze i z 5l zostalo mi jakies 1.3 tego.. no moze cos okolo2l a gdzie moje 3litry??!! a przejechalem tylko jakies 32km!!!!!
tak mi *** gaźnik rozregulowal zde głowa mała
mam pytanko tak so takie srubki był temat o gaźniku i se go czytam
chce je wkrecic do konca nie na chama tyko do wykrywalnego oporu a nastepnie kilka razy przekrecic ustawic go któro srubke i ile razy musze przekrecic zeby wszystko chodizlo jak sie należy??
pkl o helpa
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Re: japier.. 3l na 30km.. pomozcie to ustawic..
ja slyszlalem ze trzeba wkrecic srubke od doplywu paliwa do konca a nastepnie wykrecic od 2 lub 3 obroty(w simsonie 2,5) a nastepnie doregulowac obroty srubkÄ… od powietrza-to jest teoria!! a w praktyce sam to sprawdzisz
- flinston-91
- Świeżak
- Posty: 40
- Dołączył(a): 27/6/2007, 20:23
hehe mi chodzi o to jak krecic i ile?? wiem jak ustawic obroty wyczytalem w temacie o gaźniq od suszary ale nic nie pisze o regulacji..
a powietrze to jak?? tez prubowac?? pokrecic?? a od paliwa ze 2*360 st??
a powietrze to jak?? tez prubowac?? pokrecic?? a od paliwa ze 2*360 st??
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
senekkorzenna napisał(a):Dobra jeszcze raz;śrubka ze sprężynką to powietrze -wkręcasz ją do końca delikatnie a następnie popuszczasz 1,1/2 obrotu.śrubka czołowa to paliwo przeważnie jest koloru złotego ,wkręć ją do końca delikatnie,a potem popuść 1/2 obrotu /już ci pisałem że nie wiem czy stary nie zmienił poziomu paliwa ale dojdziemy do tego/uruchom motocykl i poczekaj aż się nagrzeje.Po nagrzaniu paczysz jak pracuje ,jeżeli źle to popuszczasz paliwo o następne 1/2 obrotu jeżeli jest lepiej to lekko dokręcaj powietrze aż zobaczysz że zaczyna gasnąć i wtedy zacznij znowu popuszczać aż będziesz uważał że jest dobrze.Dodaj teraz gazu najpierw delikatnie do stanu 3/4 manetki.Jeżeli jest ok to nic nie ruszasz a jeżeli źle to paliwo 1/4 obrotu odkręcasz.Jeżeli jest dobrze-lepiej dodajesz gwałtownie gaz i patrzysz czy się dławi jeżeli dobrze nie dławi sie to pojeździj trochę jeżeli źle to należy zobaczyć na stan paliwa a tu już trzeba ściągnąć dekiel gaźnika i pływak jest osadzony na ośce należy
doprowadzić aby pływak był niżej ale tylko o jeden stopień.No i próba napisz jak jest
pozdrawiam
wszystko masz tu opisane a reszta to purby i jeszcze raz pruby
pływak mozna łatwo uszkodzic wiec uwazaj
PS nie dawaj wiecej starszemu skutera bo moze wiecej posuc niz naprawic
- Junior59
- Świeżak
- Posty: 185
- Dołączył(a): 17/3/2008, 22:36
- Lokalizacja: nie wiem
Zobacz czy ci czasem nie przestawił iglicy- w większosci piżdzików zapinka jest na pozycji 2 od góry
- pawlak200192
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
nie mam sqtera tylko sende... pisze wkońcu takie cos :]
http://moto.allegro.pl/item332714611_de ... _2000.html
tylko inny kolor
co do regulacji ustawilem sobie już powietrze na 2 obroty i chyba na 2 paliwo bede musial zmienic to bo troche smierdzi benzyno za duzo jej dostaje do plywaka nie bede sie narazie dobierał
czy jak ustawie 360st paliwko i 2 obroty czyli 720st powietrze bedzie dobrze??
http://moto.allegro.pl/item332714611_de ... _2000.html
tylko inny kolor
co do regulacji ustawilem sobie już powietrze na 2 obroty i chyba na 2 paliwo bede musial zmienic to bo troche smierdzi benzyno za duzo jej dostaje do plywaka nie bede sie narazie dobierał
czy jak ustawie 360st paliwko i 2 obroty czyli 720st powietrze bedzie dobrze??
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
ehh *** no nie moge już więcej nosi mnie jak nic!! :[
robiłem jak kazaliscie pół obotu paliwa na 1 a puxniej 1.5 obrotu powietrza tzn powietrze to tro ze sprezynka nie??
jak dawałem wiecej tego obroty słabły jak mniej rosły a paliwem jak smierdziało tak i smierdzi mocniej a do tego fiutek nie chce w obroty wlazic prycha psika pierdzi i dymi jak szalony :/ ehh kombinowalem jak sie da
moze to wina oszronionego gaźnika??
robiłem jak kazaliscie pół obotu paliwa na 1 a puxniej 1.5 obrotu powietrza tzn powietrze to tro ze sprezynka nie??
jak dawałem wiecej tego obroty słabły jak mniej rosły a paliwem jak smierdziało tak i smierdzi mocniej a do tego fiutek nie chce w obroty wlazic prycha psika pierdzi i dymi jak szalony :/ ehh kombinowalem jak sie da
moze to wina oszronionego gaźnika??
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Bostorn kto Ci tych pierdół nagadał, że masz powietrze i paliwo osobno? Hmm?
Ta śrubka ze sprężynką jest od obrotów jałowych, znaczy poprostu od wolnych obrotów, a powietrze/paliwo masz w jednej śrubce tej mniejszej.
I regulujac jÄ… zmieniasz wiecej powietrza/mniej paliwa i odwrotnie...
Nie panikuj tak, na spokojnie wszystko:wink:
Pozdro
Ta śrubka ze sprężynką jest od obrotów jałowych, znaczy poprostu od wolnych obrotów, a powietrze/paliwo masz w jednej śrubce tej mniejszej.
I regulujac jÄ… zmieniasz wiecej powietrza/mniej paliwa i odwrotnie...
Nie panikuj tak, na spokojnie wszystko:wink:
Pozdro
CBR 600 F3
-
Fenek16 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1590
- Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
- Lokalizacja: Warszawa / Starachowice
Panie senekkorzenna, śruba ze sprężyną reguluje obroty przez zmiane wysokości przepustnicy....
A powietrze z paliwem jest razem z paliwem od kiedy wymyślono silnik spalinowy
Bostorn ja bym na Twoim miejscu sprawdził koniecznie tę iglice...
Jeśli regulować gaźnik chcesz to wkrecasz do końca, następnie dwa obroty do tyłu, i potem to już dosłownie po kilka stopni obracasz śrubą.
Pozdro
A powietrze z paliwem jest razem z paliwem od kiedy wymyślono silnik spalinowy
Bostorn ja bym na Twoim miejscu sprawdził koniecznie tę iglice...
Jeśli regulować gaźnik chcesz to wkrecasz do końca, następnie dwa obroty do tyłu, i potem to już dosłownie po kilka stopni obracasz śrubą.
Pozdro
CBR 600 F3
-
Fenek16 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1590
- Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
- Lokalizacja: Warszawa / Starachowice
W takich sprzetach jest tylko jedna jedyna przepustnica
Tak z ciekawosci spytam, to na jakiej podstawie opisywałes to ustawianie silnika na kilkanaście linijek? Na wyczucie?
Pozdrawiam
PS: A na marginesie, to jak odpowiadamy na czyjas wypowiedź i ona jest tuż nad naszym postem to nie cytujemy jej bo to się niepotrzebny bałagan i dłuuuuugi temat robi.
Tak z ciekawosci spytam, to na jakiej podstawie opisywałes to ustawianie silnika na kilkanaście linijek? Na wyczucie?
Pozdrawiam
PS: A na marginesie, to jak odpowiadamy na czyjas wypowiedź i ona jest tuż nad naszym postem to nie cytujemy jej bo to się niepotrzebny bałagan i dłuuuuugi temat robi.
CBR 600 F3
-
Fenek16 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1590
- Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
- Lokalizacja: Warszawa / Starachowice
Powietrze jest stałe. Mała śrubka reguluje paliwo w stosunku do powietrza. A duża śrubka reguluje wysokość przepustnicy przy odpuszczonym gazie czyli wolne obroty.
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Ale macie problemy ja tam zawsze w moim byłym staruszku ustawiałem iglice na 2 od góry, potem sróbka od składu mieszanki o 1,5/2 obr. , następnie obroty jałowe i jazda.
Duze spalenie i zamuła moze byc przyczyną zaciętego ssania. czasem moze sie zaciąc do połowy albo cos takiego i az tak tego nei czuc ale więcej pali.
Mozliwe takze ze masz cos zdupione z poziomem paliwa i cieknie...
Duze spalenie i zamuła moze byc przyczyną zaciętego ssania. czasem moze sie zaciąc do połowy albo cos takiego i az tak tego nei czuc ale więcej pali.
Mozliwe takze ze masz cos zdupione z poziomem paliwa i cieknie...
- pawlak200192
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
hmm z tego co wnioskuje to to ze spręzyną to bieg jałowy no więc jak kręce tym mocniej obroty spadają a ta szeroka śrubka co idzie zaraz na początku gaźnika przy obudowie powietrza tej no rurze co przez nią powietrze idzie to mieszanka i powietrze?? więc jak to kręcic?? kombinowalem jak sie da
aha czy jak gaźniczek jest oszroniony to może to w czyms przeszkodzic? tzn cos nie bedzie jak trzeba funkcjonowało??
aha czy jak gaźniczek jest oszroniony to może to w czyms przeszkodzic? tzn cos nie bedzie jak trzeba funkcjonowało??
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
To az taki problem wyczyścić ten gaźnik?
Nie powinno w niczym przeszkadzać, no ale samo z siebie mógłbyś wyczyścić...
Przeciez tyle razy juz w tym temacie pojawiło się jak to regulować. A jak nie możesz wyregulować to nie bój się rozebrać tego gaźnika do cholery Zobacz jak masz iglice zawieszoną i odrazu sobie wyczyścisz i cała reszta...
Pozdro
Nie powinno w niczym przeszkadzać, no ale samo z siebie mógłbyś wyczyścić...
Przeciez tyle razy juz w tym temacie pojawiło się jak to regulować. A jak nie możesz wyregulować to nie bój się rozebrać tego gaźnika do cholery Zobacz jak masz iglice zawieszoną i odrazu sobie wyczyścisz i cała reszta...
Pozdro
CBR 600 F3
-
Fenek16 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1590
- Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
- Lokalizacja: Warszawa / Starachowice
no dobry był by pomysł ale boje sie troche zeby czegos nie zjebac
hmm ustawiłem go co nieco na słuch ale jeszcze nie to
no to uwazam temaz za skonczony
dziękls wielkie chłopaki zapraszam do nowego tematu o zebatce
hmm ustawiłem go co nieco na słuch ale jeszcze nie to
no to uwazam temaz za skonczony
dziękls wielkie chłopaki zapraszam do nowego tematu o zebatce
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Posty: 28
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość