Pomóżcie początkującemu. Kawasaki ER 5
• Strona 1 z 1
Pomóżcie początkującemu. Kawasaki ER 5
Witam serdecznie.
Jestem początkującym motocyklistą, wychowując się na Komarach i w pózniejszym czasie MZ-tce, wydaje się że troszkę dorosłem i zamierzam zakupić coś "większego", mianowicie znajomy oferuje mi przywiezione z Włoch Kawasaki ER 5, z 2006r. z przebiegiem około 60 tys. km w cenie, jak to mówi "dla mnie" 9,500 zł. Pomóżcie czy kwota jest adekwatna do tego motocykla, czy jest to dobry motocykl, czy warto go kupić, jak wyglądają ceny na części itp. Z góry bardzo dziękuję za pomoc. Pozdrawiam i do zobaczenia na drodze.
Jestem początkującym motocyklistą, wychowując się na Komarach i w pózniejszym czasie MZ-tce, wydaje się że troszkę dorosłem i zamierzam zakupić coś "większego", mianowicie znajomy oferuje mi przywiezione z Włoch Kawasaki ER 5, z 2006r. z przebiegiem około 60 tys. km w cenie, jak to mówi "dla mnie" 9,500 zł. Pomóżcie czy kwota jest adekwatna do tego motocykla, czy jest to dobry motocykl, czy warto go kupić, jak wyglądają ceny na części itp. Z góry bardzo dziękuję za pomoc. Pozdrawiam i do zobaczenia na drodze.
- MarcelM
- Świeżak
Nie gniewaj się ale 9500 za małą er-kę z takim zbiegiem to troszkę dużo. Mimo rocznika ten model to stara konstrukcja - już lepszym rozwiązaniem, choć konstrukcyjnie podobnym do ER-5 byłyby CB500 czy GS500 - sam za te pieniądze kupiłbym na początek xj600 - 100% satysfakcji.
Aprilia RSV 1000R Tuono 2007
Play it safe or play it cool!
Play it safe or play it cool!
-
Genji - VIP Ścigacz.pl
Nie polecam ER 5 duzo ludzi na nie nazeka . W porównaniu w konkurencją gs 500 czy cb 500 to słabe moto . Osobiscie miałem cb 500 a na er 5 jezdziłem i nie polecam .
Z drugiej jednak strony to prawie nowe moto a naprawde ma aż 60 tys najechane . Wychodzi 30 tys km rocznie to już naprawde trzeba jeżdzić .
Z drugiej jednak strony to prawie nowe moto a naprawde ma aż 60 tys najechane . Wychodzi 30 tys km rocznie to już naprawde trzeba jeżdzić .