problem z APRILIA GS 125 EXTREME
Posty: 13
• Strona 1 z 1
problem z APRILIA GS 125 EXTREME
mam problem z Aprilia nie ma mocy, nie osiąga wysokich obrotów. Proszę o pomoc jak ktoś wie niech pisze z góry dzięki.
- luk.an125
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 17/3/2008, 20:41
świeca, filtr, gaźnik, nie jest tak łatwo powiedzieć co sie dzieje.....ale to w jeździe traciła moc?? czy zgasiłeś i jak odpaliłeś była słaba?? może coś z zaworem wydechowym??? napisz coś więcej co i jak to może pomożemy....
- sebek954
- Świeżak
- Posty: 76
- Dołączył(a): 21/12/2006, 17:05
zrobiłem szlif, wymieniłem tłok z pierścieniami, gaźnik czyściłem kilka razy filtr to samo. w miejscu kręci do 11 z dużym trudem i jeszcze jak daje jej opór to obroty spadają do 8.5 a w czasie jazdy to ciągnie maksymalnie do 10 ale z dużym trudem a ma kopa od 6tys. do 8tys. stopień sprężania 10 barów
- luk.an125
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 17/3/2008, 20:41
a może kupiłeś po prostu zwykłą RS która jest zablokowana?? bo GSki nie były blokowane standardowo z tego co mi wiadomo
Kupię używany Power Commander do CBR 1000RR
-
pan_blancik 15 - Świeżak
- Posty: 141
- Dołączył(a): 12/9/2005, 17:41
- Lokalizacja: Przasnysz
luk.an125 napisał(a): w czasie jazdy to ciągnie maksymalnie do 10 ale z dużym trudem a ma kopa od 6tys. do 8tys. stopień sprężania 10 barów
takie osiągi miała moja rs gdy była zablokowana na zaworze... sprawdź blokady... tak mi sie wydaje
- sebek954
- Świeżak
- Posty: 76
- Dołączył(a): 21/12/2006, 17:05
wczoraj zrobiłem zawór wydechowy, wyczyściłem gaźnik i filtr powietrza już tez osiąga 11 w czasie jazdy. Dławi sie od 8 do 9 a powyżej do 11 ładnie sie zwija. mam jeszcze jedno pytanie dlaczego sie dławi między 8 a 9 tysiącami??????
- luk.an125
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 17/3/2008, 20:41
skoro robiłeś szlif i masz nowy tłoczek to pewnie moto jest na dotarciu, więc jeszcze nie osiąga 100% swoich możliwości. Uważaj żeby nie przegrzać. Dobrze rozgrzany też się dławi? Spróbuj podnieść iglice o jeden poziom (czyli blaszkę dajesz o dołek niżej). Jeśli to nie pomoże to może jest to wina świecy.
-
suley - Świeżak
- Posty: 110
- Dołączył(a): 8/10/2007, 17:53
już ją dotarłem zrobiłem na delikatnej jeździe ponad 200km. świeca jest nowa. Wczoraj jak czyściłem gaźnik to troche podgjołem blaszki od pływaka żeby był wyższy poziom paliwa w gaźniku i zaczęła osiągać wyższe obroty. Jeszcze jedno może też to być wina zapłonu????
- luk.an125
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 17/3/2008, 20:41
Ponad 200km delikatnej jazdy nie dociera prawie nic. Ja zrobiłem około 500km na oleju mineralnym od 20km dochodziłem do czerwonego pola, a po 100km silnik nie był już oszczędzany. Dopiero niedawno zaczął mieć dobrego kopa. Poza tym najprawdopodobniej to wina świecy, a zaraz za nią podejrzewałbym fajkę, przewody dopiero przy końcu cewkomoduł z uwagi na to iż jest to ciężko dostępna i dosyć droga część (lepiej wszystko inne sprawdzić wcześniej).
Swoją drogą to jak wygląda ta gs? Masz jakieś foto? jeszcze o takiej nie słyszałem... I tak aprilia używała w sumie do wszystkich 125cc rotaxów 123 i 122 więc nie ma znaczenia co to za model tylko który rok. Pytam z ciekawości.
Swoją drogą to jak wygląda ta gs? Masz jakieś foto? jeszcze o takiej nie słyszałem... I tak aprilia używała w sumie do wszystkich 125cc rotaxów 123 i 122 więc nie ma znaczenia co to za model tylko który rok. Pytam z ciekawości.
-
suley - Świeżak
- Posty: 110
- Dołączył(a): 8/10/2007, 17:53
tu jest kilka fot: http://www.bikepics.com/pictures/1041843/ rok 1995 z silnikiem rotax 123.
- luk.an125
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 17/3/2008, 20:41
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości