Zobacz wÄ…tek - problem z APRILIA GS 125 EXTREME
NAS Analytics TAG

problem z APRILIA GS 125 EXTREME

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

problem z APRILIA GS 125 EXTREME

Postprzez luk.an125 » 17/3/2008, 21:07

mam problem z Aprilia nie ma mocy, nie osiąga wysokich obrotów. Proszę o pomoc jak ktoś wie niech pisze z góry dzięki.
luk.an125
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 17/3/2008, 20:41


Postprzez sebek954 » 17/3/2008, 21:53

świeca, filtr, gaźnik, nie jest tak łatwo powiedzieć co sie dzieje.....ale to w jeździe traciła moc?? czy zgasiłeś i jak odpaliłeś była słaba?? może coś z zaworem wydechowym??? napisz coś więcej co i jak to może pomożemy....
sebek954
Świeżak
 
Posty: 76
Dołączył(a): 21/12/2006, 17:05


Postprzez luk.an125 » 17/3/2008, 22:33

zrobiłem szlif, wymieniłem tłok z pierścieniami, gaźnik czyściłem kilka razy filtr to samo. w miejscu kręci do 11 z dużym trudem i jeszcze jak daje jej opór to obroty spadają do 8.5 a w czasie jazdy to ciągnie maksymalnie do 10 ale z dużym trudem a ma kopa od 6tys. do 8tys. stopień sprężania 10 barów
luk.an125
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 17/3/2008, 20:41

Postprzez pan_blancik 15 » 18/3/2008, 17:10

a może kupiłeś po prostu zwykłą RS która jest zablokowana?? :) bo GSki nie były blokowane standardowo z tego co mi wiadomo :)
Kupię używany Power Commander do CBR 1000RR
Avatar użytkownika
pan_blancik 15
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 12/9/2005, 17:41
Lokalizacja: Przasnysz

Postprzez sebek954 » 18/3/2008, 19:31

luk.an125 napisał(a): w czasie jazdy to ciągnie maksymalnie do 10 ale z dużym trudem a ma kopa od 6tys. do 8tys. stopień sprężania 10 barów


takie osiągi miała moja rs gdy była zablokowana na zaworze... sprawdź blokady... tak mi sie wydaje
sebek954
Świeżak
 
Posty: 76
Dołączył(a): 21/12/2006, 17:05

Postprzez suley » 18/3/2008, 21:19

Sprawdź czy zawór wydechowy otwiera się w 100%. Później przeczyść gaźnik i możesz dać iglicę wyżej. Nie wykluczam również że to po prostu może być wina świecy.
Avatar użytkownika
suley
Świeżak
 
Posty: 110
Dołączył(a): 8/10/2007, 17:53

Postprzez luk.an125 » 19/3/2008, 19:51

wczoraj zrobiłem zawór wydechowy, wyczyściłem gaźnik i filtr powietrza już tez osiąga 11 w czasie jazdy. Dławi sie od 8 do 9 a powyżej do 11 ładnie sie zwija. mam jeszcze jedno pytanie dlaczego sie dławi między 8 a 9 tysiącami??????
luk.an125
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 17/3/2008, 20:41

Postprzez suley » 19/3/2008, 21:11

skoro robiłeś szlif i masz nowy tłoczek to pewnie moto jest na dotarciu, więc jeszcze nie osiąga 100% swoich możliwości. Uważaj żeby nie przegrzać. Dobrze rozgrzany też się dławi? Spróbuj podnieść iglice o jeden poziom (czyli blaszkę dajesz o dołek niżej). Jeśli to nie pomoże to może jest to wina świecy.
Avatar użytkownika
suley
Świeżak
 
Posty: 110
Dołączył(a): 8/10/2007, 17:53

Postprzez luk.an125 » 19/3/2008, 23:31

już ją dotarłem zrobiłem na delikatnej jeździe ponad 200km. świeca jest nowa. Wczoraj jak czyściłem gaźnik to troche podgjołem blaszki od pływaka żeby był wyższy poziom paliwa w gaźniku i zaczęła osiągać wyższe obroty. Jeszcze jedno może też to być wina zapłonu????
luk.an125
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 17/3/2008, 20:41

Postprzez luk.an125 » 19/3/2008, 23:36

to na pewno jest GSka bo mam w dowodzie APRILIA GS 125 EXTREME
luk.an125
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 17/3/2008, 20:41

Postprzez suley » 20/3/2008, 00:37

Ponad 200km delikatnej jazdy nie dociera prawie nic. Ja zrobiłem około 500km na oleju mineralnym od 20km dochodziłem do czerwonego pola, a po 100km silnik nie był już oszczędzany. Dopiero niedawno zaczął mieć dobrego kopa. Poza tym najprawdopodobniej to wina świecy, a zaraz za nią podejrzewałbym fajkę, przewody dopiero przy końcu cewkomoduł z uwagi na to iż jest to ciężko dostępna i dosyć droga część (lepiej wszystko inne sprawdzić wcześniej).

Swoją drogą to jak wygląda ta gs? Masz jakieś foto? jeszcze o takiej nie słyszałem... I tak aprilia używała w sumie do wszystkich 125cc rotaxów 123 i 122 więc nie ma znaczenia co to za model tylko który rok. Pytam z ciekawości.
Avatar użytkownika
suley
Świeżak
 
Posty: 110
Dołączył(a): 8/10/2007, 17:53

Postprzez luk.an125 » 20/3/2008, 12:42

tu jest kilka fot: http://www.bikepics.com/pictures/1041843/ rok 1995 z silnikiem rotax 123.
luk.an125
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 17/3/2008, 20:41

Postprzez suley » 21/3/2008, 00:06

dzięki, już skminiłem - gs to jest wersja aprilii rs
Avatar użytkownika
suley
Świeżak
 
Posty: 110
Dołączył(a): 8/10/2007, 17:53



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na górê