Plastiki CBR F3.Potrzebny warsztat
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Plastiki CBR F3.Potrzebny warsztat
Witam potrzebuje rady. Gdzie można pokleić czasze do CBR F3 w warszawie lub okolicach???
Musze dodać ze potrzebuje zakład który zajmuje sie plastikami motocyklowymi gdyż jak oddam ją człowiekowi co klei zderzaki samochodowe to obawiam sie ze nie będzie wiedział jak ona powinna wyglądać a głównym problemem będą zaczepy do mocowania kierunków.
Kolejne pytanie mam takie,czy ktoś próbował zrezygnować ze starych kierunków przednich a mianowicie wyeliminować stare wypełnienia bo nie ma gdzie ich kupić??? PZDR.
Musze dodać ze potrzebuje zakład który zajmuje sie plastikami motocyklowymi gdyż jak oddam ją człowiekowi co klei zderzaki samochodowe to obawiam sie ze nie będzie wiedział jak ona powinna wyglądać a głównym problemem będą zaczepy do mocowania kierunków.
Kolejne pytanie mam takie,czy ktoś próbował zrezygnować ze starych kierunków przednich a mianowicie wyeliminować stare wypełnienia bo nie ma gdzie ich kupić??? PZDR.
- trajanxxx
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 11/4/2007, 23:49
Kupujesz spawarke do plastiku na allegro, komplet topników ABS za wszystko płacisz poniżej 150 zł, rolka taśmy i plastikowe ściski, ustawiasz sobie wszystko jak ma być i jedziesz.
-
icid - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
żywica!! gó** z takiej spawarki za 150 zł od drgń pewnie za miesiac popęka spowrotem. taka spawareczka mozna sobie polepic co najwyżej zabwki dla dzieci i to sie moze rozpaść. to tak jak spawac spawarka na 220-230V o potem sie dziwić czemu to rama czy coś pękło...
< Biker Boyz Team W-ów > CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit | | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
- PavloRBR
- Świeżak
- Posty: 455
- Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
- Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady
Widać pavlo że jesteś expertem w spawaniu plastików Radzisz kolesiowi żywice, gość sie nakleji tym gównem a pęknięcia powychodzą na lakierze, czy może ma sobie położyć mate i obsmarować żywicą z obydwu stron a potem oszpachlować całą owiewkę?? Nie wiem gdzie ty widziałeś klejenie żywicą owiewek. Kupujesz taką spawarke http://www.allegro.pl/item320139493_spa ... d_ss_.html zakładasz końcówke do szybkiego spawania (sama podaje topnik) ranty owiewki fazujesz szlifierką kątową albo dremelem, odtłuszczasz, ustawiasz tak jak mają być i jedziesz. Topnik to ABS jak pospawasz to nacinacsz szlifierką pęknięcia z drugiej strony na ok milimetr i też spawasz. Potem tylko papierek ścierny, wygładzasz wszystko i jest miód.
-
icid - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
http://moto.allegro.pl/item320586596_wa ... zesci.html zerknij i zagadaj z tym kolesiem
ten może by cos znalazł http://moto.allegro.pl/item322361092_ho ... prawa.html
a o ten sam koles i cos ma
http://moto.allegro.pl/item323100547_ho ... html#photo
jest tego a jest wystarczy popytac:)
tu masz w całosci jedyny minus ze to są nówki..
http://moto.allegro.pl/item318864703_ow ... html#photo
ten może by cos znalazł http://moto.allegro.pl/item322361092_ho ... prawa.html
a o ten sam koles i cos ma
http://moto.allegro.pl/item323100547_ho ... html#photo
jest tego a jest wystarczy popytac:)
tu masz w całosci jedyny minus ze to są nówki..
http://moto.allegro.pl/item318864703_ow ... html#photo
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Dlatego mówie ze jesli sa braki to dorabiasz sobie ten kawałek z blaszki miedznej cieniutkiej nitujesz kładziesz na to żywice itd niechce mi sie dokładnie tego opisywac. Robiłem tak wiele rzeczy i sa trwalsze jak seryjne tylko trzeba to zrobic dobrze. np mój błotnik przedni wygląda jak oryginał a jest od podstaw w całości zrobiony z żywicy i w porównaniu do starego jest o wiele sztywniejszy i masywnijeszy...
< Biker Boyz Team W-ów > CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit | | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
- PavloRBR
- Świeżak
- Posty: 455
- Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
- Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady
Co do pierwszego linka to faktyczne nie próbowalem jutro zadzwonie a dwa pozostale znam i kontroluje na bieżąco tyle ze oni narazie nie maja nic co bylo by w lepszym stanie niz moja czasza.
Moze zle wytłumaczylem,główne braki mojej czaszy to pourywane zaczepy tak na łączeniach jak i od wewnatrz odpowiadajace za wypełniebia i kierunki.
Moze zle wytłumaczylem,główne braki mojej czaszy to pourywane zaczepy tak na łączeniach jak i od wewnatrz odpowiadajace za wypełniebia i kierunki.
- trajanxxx
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 11/4/2007, 23:49
Ja mam taką bo poprzedia pękła przy lusterku i od wibracje za każdym razem pękała czy zespawana czy poklejona to i tak ruch lusterka łamał w tym miejscu spowrotem i kupiłem nową z laminatu troche pracy mierzenia bo otwory na śruby do szyby wiercisz sobie sam i niektóre inne też a blaszki z gwintem przekładasz ze starej owiewki, jak masz troche pojęcia to przygotujesz ją sam zajmie ci to ok 6 godzin ale koszta nowej to ok 350 zł więc warto sie pobawić, ogólnie jak zrobisz wszystko dobrze to nie da sie poznać że to nie orginał. Nie przestrasz sie jak przyjdzie paczka z allegro bo na pierwszy rzut oka te owiewki wyglądają tragicznietrajanxxx napisał(a):A próbowal ktos moze zakladac te czasze z odlewu bo podobno nie da sie tego wogule dopasowac???
-
icid - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości