GSXR750 z przebiegiem około 60000 km czy warto????????
Posty: 5
• Strona 1 z 1
GSXR750 z przebiegiem około 60000 km czy warto????????
Witam wszystkich i proszę o poradę mam do kupienia Suzuki gsxr 750 z roku 2002 z dużym przebiegiem. Jest to przebieg rzędu 60000 km czy warto się w to pakować czy lepiej odpuścić???? Proszę o informację i radę co robić.
- gringo
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 17/1/2008, 21:08
- Lokalizacja: Lublin
A masz jakies fotki . Jaki stan moto serwisowane . Myśle że nie jest to straszny przebieg , jeśli motor był serwisowany przebieg jest udokumentowany , a stan moto jest dobry to nie ma co sie przerazać takim przebiegiem . Bo na alegro ulubionym przebiegiem jest około 20 tyś km , ale co to ma wspolnego z rzeczywistościa nikt nie wie .
był suzuki bandit 600n będzie ......
-
dambandit - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1704
- Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
- Lokalizacja: Opole
To wyglada na prawdziwy przebieg.
Jezeli moto nie bylo jezdzone na kole i regulatnie serwisowane to przejedzie jeszcze 2X tyle, jezeli jest zaniedbane albo po polskim "stuncie" to moze byc kosztowna propozycja.
Przede wszystkim sprawdz czy zaden bieg nie wypada, a to zrobic mozna tylko dajac do odciecia na kazdym biegu.
Adam M.
Jezeli moto nie bylo jezdzone na kole i regulatnie serwisowane to przejedzie jeszcze 2X tyle, jezeli jest zaniedbane albo po polskim "stuncie" to moze byc kosztowna propozycja.
Przede wszystkim sprawdz czy zaden bieg nie wypada, a to zrobic mozna tylko dajac do odciecia na kazdym biegu.
Adam M.
- Adam M.
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 786
- Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56
Witam! Z przebiegami jest różnie, ja kupiłem Bandita 600 rok temu (luty) i był przywieziony z Niemiec. Na liczniku miał 19 tyś., po przejechaniu sezonu w końcu września dałem moto do regulacji zaworów i gaźników, gdyż nie wiadomo kiedy i co w nim było robione. Mechanik po zdjęciu pokrywy zaworowej zobaczył rozrząd i powiedział, że za jakieś 3 tyś. będzie słychać łańcuszek (wymiana), więc morał taki, że moto ma przejechane nie 19 tyś. lecz około 45 tyś. bo taki przebieg jest potrzebny do pierwszej wymiany łańcucha przy średnim użytkowaniu, tak mi powiedziano w serwisie Suzuki. Moto oleju nie bierze prawie w ogóle, pracuje normalnie i wkręca się na obroty. Po zobaczeniu na zewnątrz i po głosie silnika trudno sprawdzić ile ma przejechane. Jeśli bierze olej więcej niż 0,35 l na 1000 km to znaczy, że ma już powyżej 100 tyś, wtedy zaleca się wymienić pierścienie. Te silniki wytrzymują do 200 tyś. i zaleca się wymiany rozrządu między od 40-60 tys. km., że moto ma 6 lat i przejechane 60 tyś. to całkiem normalne zjawisko. Pozdrawiam!!!
-
sonthin - Świeżak
- Posty: 124
- Dołączył(a): 21/5/2007, 18:23
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Moto ma 6 lat - wychodzi 10 000km rocznie.
W zeszłym roku zrobiłem 12 000 km a i tak część wyjazdów sobie odpuściłem.
Konkluzja jest taka, że trafiłeś na moto z oryginalnym przebiegiem. Krew mnie zalewa jak widzę że wszystkie starsze sprzęty mają mniejszy przebieg niż te młodsze.
W zeszłym roku zrobiłem 12 000 km a i tak część wyjazdów sobie odpuściłem.
Konkluzja jest taka, że trafiłeś na moto z oryginalnym przebiegiem. Krew mnie zalewa jak widzę że wszystkie starsze sprzęty mają mniejszy przebieg niż te młodsze.
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 3 gości